Uitgerekend in april 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door a flower, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ik klets ook graag mee! In verwachting van mn tweede kindje en nu 7.1 wk (volgens mijn app ;) )Morgen mn eerste echo en intake bij VK (mocht eerder komen vanwege eerdere miskraam). Ben benieuwd!

Liri, bij jou was het dus ok vorige keer mis? Bij mij ook, met 6 wk, spannend nu he?!

Hier ook wel wat kwaaltjes, vooral erg moe en misselijk.

2. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik sluit me ook graag aan om gezellig mee te kletsen! Ik ben 20 april uitgerekend van mijn 2e kindje. Heb vorige week positief getest tijdens de vakantie in spanje. Bij de eerste duurde het zo'n 6 maanden, maar nu was het in een keer raak!!! Wel een verrassing!
    Lichte kwaaltjes: Soms beetje misselijk (vooral s'avonds ) --> bij de vorige 9 maanden lang overgegeven :)
    wat steekjes in mijn zij/buik. Dit kan ik niet zo goed plaatsen, kan me ook niet herinneren dat ik dat vorige keer ook had. Zal wel te maken hebben met alles wat er gebeurd daar binnen.
    Mijn meisje is met een keizersnede ter wereld gekomen en daarbij hebben ze ook gelijk een van mijn eierstokken verwijderd. Maakte me best zorgen of het allemaal wel goed kwam, maar het blijkt zoals de artsen al zeiden niks uit te maken. Ben heel benieuwd naar de eerste echo op 16 september.... best spannend weer!

Succes allemaal met de eerste loodjes;)

3. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    @jasmi, welkom en gefeliciteerd! 27 april, wat een leuke datum! als je dan ook bevalt is je kindje altijd op koningsdag jarig, en vrij :)

ik heb met 5 weken zwangerschap gebeld, en de eerste echo is met 10 weken.
    kijk er echt naar uit!! ook wel spannend..

@ bailey 1987, welkom en gefeliciteerd! spannend, een echo morgen, heel veel succes, plezier!

@frieda333, welkom en gefeliciteerd! je hebt 1 dag voor mij de echo, spannend he! en we moeten nog zo lang wachten....

voor alle dames met kwaaltjes, kop op he! ;)

4. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Welkom meiden, en allemaal gefeliciteerd! Gezellig dat jullie ook meekletsen!

@Bailey1987, ik heb hiervoor idd een miskraam gehad. Met 8 weken op de echo een mooi kloppend hartje gezien. Met de 11 weken het slechte nieuws gekregen dat het hartje rond 9 weken was gestopt.
    Die weken zullen dus wel extra spannend zijn!

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    @Liri, Oeh spannend allemaal zeg, zeker wanneer je dus eerst wel een kloppend hartje gezien hebt. Bij mij was het met 6 weken, dus had nog geen echo gehad. Ben wel heel benieuwd wat er nu op de echo te zien zal zijn, aangezien ik volgens mij best vroeg ben ermee (7.3weken).

@Frieda, gek he bij zo'n tweede voelt het toch weer anders. Kan me ook een aantal dingen niet meer herinneren van de vorige keer. Die steken die je benoemt heb ik ook. En die bruine streep onder mn navel is nu al verschenen! Bij mn eerste kindje was die er pas bij 30 weken ofzo. :D

@A flower leuk he die eerste echo! Zo bijzonder! Maar nog even wachten dus..

6. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    @ Bailey1987, ik heb mijn echo met 7.1. Dat is inderdaad wel wat vroeg denk ik, maar je zou al wel wat kunnen zien toch? De vorige echo was met 8.3, en toen was er iig al een duidelijk kloppend hartje.

En wat betreft kwaaltjes weet ik van een half jaar terug al bijna niet meer hoe het precies verliep! Ik geloof dat ik wel eerder gevoelige borsten had, maar wanneer dat begon weet ik niet meer.. Nu iig nog geen last van. Heb wel af en toe wat 'gerommel' in baarmoeder. Geen pijn, maar licht het gevoel dat er iets gaande is.
    De misselijkheid begon bij mij toen na zo'n 6 weken, dan schijnen de hormonen ook omhoog te schieten. Ben erg benieuwd hoe dat nu gaat verlopen. Nu iig nog nergens last van.

7. jasmi

jasmi Lid

11 aug 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend de 1e echo inderdaad! Weet nog wel dat ik pas kon genieten na de 20 weken echo. Bleef in het begin bang dat het mis zou gaan omdat je dat zoveel hoort/leest. Maar blijf positief denken.

Vanmiddag ziekenhuis gebeld en die gaf aan dat ik tot de helft bij de verloskundige terecht kan, dus die heb ik direct gebeld. Mijn eerste afspraak is op 4 september. Echo wordt ingepland tussen week 10 en 12, zou nog terug gebeld worden hierover want het systeem liep vast.

Ik heb tot nu toe wat buikkrampjes en voel me wat licht in mijn hoofd (snel honger gevoel). Dat had ik bij mijn eerste ook. En toen waren mijn borsten ook heel gevoelig maar daar heb ik nu nog geen last van. Geef aan mijn zoontje nog steeds borstvoeding dus ben erg benieuwd hoe lang dat nog goed blijft gaan.

En ik had last van zwangerschapsjeuk dus hoop niet dat ik dat nu weer krijg, was echt een kwelling!

Hoe oud zijn jullie eigenlijk? (nieuwsgierig, hihi) Ik ben 32 en mijn vriend ook. Zijn al meer dan 10 jaar samen.

8. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jasmi

Ik ben 28. Man is 30. Ik vind deze weken altijd wel heftig. Je voelt van alles, maar kan nog niks. Je ziet niks, nog niet veel mensen weten het ( bij mij alleen familie en beste vrienden ) en vraagt je contant af of alles wel goed is en blijft gaan. Volgens mij kijken we allemaal erg uit naar het beeld en geluid van een mooi klein kloppend hartje! Succes ladies!

9. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Ik heb wel het idee dat ik wat sneller licht in mijn hoofd/draaierig ben wanneer ik snel opsta. Dat herken ik niet. Het is gelukkig niet erg, maar wel nieuw voor me! Zou dat bij de zwangerschap kunnen horen?

En ik ben 28 jaar en mijn vriend is 30 jaar.

10. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd ook al een paar eer gehad dat ik opeens duizelig was. Als ik even op mn telefoon keek en daarna opstond draaide alles even. Hoort er allemaal bij!

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hoi nieuwe dames gefeliciteerd allemaal!

Jij ook 20 april Frieda wat leuk ik ook! :)

12. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden dat draaierige gevoel bij het opstaan ken ik ook inderdaad. Ik ben 27 en vl 31.

13. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

Die steken in mn zij zijn vannacht niet echt weggegaan, het trekt nu beetje door naar mijn rug. Het doet zeer als ik inadem... Zou dit echt al bandenpijn zijn?

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb daar ook last van..vooral nn liezen..die trekken behoorlijk. .wist niet dat dat zo snel kon komen..

heb weer een fobie erbij..bang om te niesen haha omdat k dan denk dat t vruchtje eruit nies..kan niet natuurlijk maar toch haha

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Lieke, haha dat had ik bij de 1e ook, zulke gekke fobieen
    Over de duizeligheid, ben ook heel licht in mijn hoofd en duizelig. Heb altijd hele lage blorddruk dus klachten worden alleen maar erger. Maja kan geen kwaad, had het bij mn zoontje ook.

Weet niet meer wie het vroeg maar ik ben 25 en mn vriend 31.

16. jasmi

jasmi Lid

11 aug 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bailey87, zie dat je een zoontje hebt van 14 maanden. Leuk, ik heb ook een zoontje van 13 maanden. Hoe ga jij dat straks doen met kinderwagen/buggy? Ik gebruik ook wel veel de draagzak maar twijfel toch om straks de Joolz te verkopen en voor de duowagen van Bugaboo te gaan. Lijkt me anders zo moeilijk op pad gaan met z'n drietjes? (maar ben wel heel erg tevreden over de Joolz dus twijfel twijfel twijfel, heb gelukkig nog even :D)

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja dat weet ik ook nog niet! Dino loopt al wel dus hoop dat jij tegen die tijd ook stukjes naast de wagen loopt of anders op zo'n stepje aan de wagen meelift.

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Bailey haha ja echt de gekste dingen. .als ik weer iets voel dan ga ik weer een heel verhaal erbij denken en zo fobieen creëren haha

19. Jodda

Jodda Lid

20 aug 2013
    40
    0
    0
    Hulpverlener
    Hoi meiden!!

Ik doe mee ik doe mee!
    Ik ben voor het eerst zwanger, man wat vind ik dit spannend zeg. Iedere dag denk ik weer 'Gelukkig! Nog steeds zwanger!' en ik zit de dagen af te tellen tot onze eerste echo, net als Flower op 17 september. (leuk!)
    Mijn menstruatiekalender zegt dat ik op 7 weken zit, maar mijn periode duurt wat langer, dus ik denk 6,5 week.

Ik heb het alleen nog tegen mijn ouders gezegd, dus mijn schoonouders weten het nog niet eens. Aan de ene kant zou ik het wel tegen iedereen willen zeggen, maar we zijn een beetje voorzichtig. Misschien omdat het voor ons allebei zo nieuw is en ik toch wel bang ben dat het mis kan gaan. Ik hoop dat dat idee verdwijnt als we de eerste echo hebben gehad.

Mijn man is 31 en ik ben 25 en we zijn 3,5 jaar bij elkaar.

Hebben jullie het al aan mensen verteld, en hoe reageerden zij?

Liefs en veel plezier en succes en gezondheid toegewenst!

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Jodda, leuk een leeftijdsgenootje met ook nog eens een even oude vriend! Wij zijn 10 jr samen nu. Tuurlijk is het super spannend, groot gelijk hoor!! We.hebben het zelfs aan nog niemand verteld, eerst even echo afwachten vanmiddag :) we zijn denk ik ook even ver want volgens mn app ben ik 7.3 wk, maar mn cyclus duurt 35 dagen ipv 28 . Ben benieuwd wat we straks horen!!

Deel Deze Pagina