Jeeeeeeh vandaag 13 weken Ik ga zo maar eens bloedprikken, heb ik nog niet gedaan. Fijne dag iedereen !!
Over 7 uurtjes weet ik hopelijk wat ons hummeltje is.. Kon echt niet meer wachten tot 15 nov hihi. Ben benieuwd! Fijne dag iedereen
Lief en stoer. Ik laat het in Breda doen. Heb sinds vandaag alleen heel erg menstruatie krampen. Ik hoop dat het de 'zenuwen' zijn. Maar dat zullen we vanavond wel zien. Dankjewel Maris22 hopelijk kan jij ook snel kijken.
Joehoee 16 weekjes vandaag, was bij de vk en ze houden toch 1 april aan dus mag nog net meekletsen hier.. Nog iemand 1 april uitgerekend? Het hartje weer horen kloppen dus mn onzekerheid was voor niks gelukkig! Nu weer plaatsnemen op mn roze wolkje! @allesofniets: veel plezier hopelijk ligt het goed! Menstruatiekrampen hoort erbij hoor kan ook het groeien van de baarmoeder zijn
Allesofniets, spannend zeg !!! Keep us in touch Ik had vorige week ook van die krampen en tegen mij werd inderdaad gezegd dat het de groei van mijn baarmoeder is. Lolliepopje, fijn he af en toe even bevestiging dat alles nog goed is. Ik heb dat ook.. Voel het kindje natuurlijk ook nog niet dus af en toe word ik even onzeker of alles nog wel oké is daarbinnen. Ik ben chagrijnig joh vandaag hahahah pffff irriteer me echt aan iedereen. Hebben jullie ook zo'n last van stemmingswisselingen? ( ben vaker gezellig dan chagrijnig hoor, maar toch )
Oh gelukkig is het normaal. Ben normaal nooit zo onzeker of iets maar nu.. Bel elk pijntje denk ik 'zal het wel goed zijn'. Die bevestigingen zijn erg fijn! Hier ook stemmingswisselingen en geirriteerd. Vooral over/tegen mijn schoonfamilie.. Maar dat is een verhaal apart. @lollipopje . Ik heb vanalles al gehad. 7,3,1april en nu 30 maart. Hopelijk veranderd het vanavond niet hahaha.
Lolliepopje - 2e kindje - meisje - 2-4-2014 uitgerekend Bailey1987 - 2e kindje - jongen/ meisje - 11-4-2014 uitgerekend Minie3- 3e kindje -jongen/ meisje - 13-4-2014 uitgerekend Lieke86 - 1e kindje - jongen/meisje - 20-04-2014 Deb1979 - 1e kindje- jongen/meisje - 22-4-2014 uitgerekend Allesofniets - 1e kindje - jongen/meisje - 30-03-2014 Newbornstar - 1e kindje - jongen/meisje - 25-04-2014 Liri - 1e kindje - jongen/meisje - 25-04-2014
Yeah het was helemaal goed! Ons kleintje is een erg drukke baby hihi. Ook erg goed opgevoed, lag steeds met het handje voor het geslachtsdeel Maar we weten het en was erg duidelijk te zien!
Jaa springen van alles, niets hielp! Hahahah Net toen ze een andere afspraak wilde maken deed hij z'n handje weg.
Ha dames, ik kom even vertellen dat ik de sleutel heb, dus zelfs meelezen gaat moeilijk worden... Mag ik straks weer inspringen? Want2be- 2e kindje - jongen/meisje -19-4-2014 uitgerekend