De tijd kan niet snel genoeg gaan voor mij hihi.. Vind het maar niets dat ik nu geen controle over mijn lichaam heb hahaha.. Misschien ga ik er nog van houden hahaha(het zwanger zijn dan) van mn kindje hou ik al zielsveel
Voor mij kan ook de tijd echt niet snel genoeg gaan, al vind ik her zwanger zijn echt heel leuk !! ( soms ook even wat minder hoor ) ben nu 14+1 dagen zwanger en heb echt het idee dat mijn buikje enorm groeit.. Leuk !!!!!
De tijd lijkt sneller te gaan als iedereen het weet,ik mag vrijdag weer kijken naar ons kleine guppie,helemaal zin in!
Hej dames ik heb hier al eerder mee gepraat maar ben er een tijd tussenuit geweest maar ik meld me graag weer! Ben 22 april uitgerekend, en alles gaat goed met de kleine Heb de kleine eindelijk met de angelsound kunnen horen afgelopen zondag wij hebben 5 nov afspraak voor de geslachtsbepaling ben zo benieuwt! Hoe verloopt jullie zwangerschap verder? Liefs sunshine
Zekers! Ik voel ook al een week gefriemel aan de binnenkant en steeds op dezelfde plek..nu ook weer trouwens hihi..
Gisteren weer het hartje gehoord hihi Vorige week voelde ik een keer een jeuk van binnen. Heel vervelend als je moet krabben en het lukt niet hahah. Verder niets meer gevoelt, placenta ligt vooraan. Kan dit nog draaien? Of blijft het vast liggen?
Altijd leuk he om het hartje te horen ik heb een achterliggende placenta..heb geen idee of dat nog draait eigenlijk maar ik denk het niet. .
Goede middag dames, Ik heb niet het hele topic gelezen, maar dit is natuurlijk hét april 2014 topic. Aangezien ik uitgerekend ben in april, lijkt het me leuk mee te gaan schrijven. 15 november heb ik de 20 weken echo (al wordt die hier gehouden met 19 weken, dus ik mag een beetje vroeger meekijken). Hebben jullie nog ruimte voor een extra mama-in-aantocht, of is de club al zo groot dat er geen nieuwe leden meer bij kunnen?
Welkom micera!! Geeb idee of placenta verplaatst. Bij dino lag hij ook voor (nu ook vlgns mij) en toen bleef het zo. Hoe ist met de rest?
Welkom micera! @ hier gaat het wel lage bloeddruk vaak licht in me hoofd en heel erg moe! Bah haha naar verder heb ik niks te klagen! En met jou bailey?
Zelfde haha eet maar dropjes om t wat onhoog te gooien. Net anglesound geproberrd maar hoorde deze keer niks
Welkom Micera! Ik heb vanochtend de angelsound weer gebruikt. .had m meteen te pakken. .je moey beetje laag zoeken Bailey..ik zat ook eerst te hoog en hoorde alleen mn eigen hartslag en darmen haha maar toen k afzakte was het Bingo..zo mooi manlief zegt dat het lijkt op een muziekbeat hihi
Alles was goed! Lekker eigenwijs beweeglijk kindje en groeit erg goed! Mooi kloppend hartje gehoord,ben weer helemaal blij!