Fijn Maris! Lieke, mooi he?! In zon liedje dat nu op de radio is is het ook echt verwerkt in de beat. Je moet idd laag, maar dan nog hoor ik m niet elke keer. Zal wel weer de placenta voor hebben liggen. Soms ligt beeb ook heel diep em kan het er niet bij. Jammer, maar hopelijk hoor ik het vandaag
Hoi Allemaal, fijn dat ik mee mag schrijven! Wat grappig om te lezen dat sommige al beweging (jeuk) voelen. Is dat ook het eerste kindje? Want ik begrijp dat het bij de volgende kinderen eerder te voelen is. Ook lees ik dat veel al weten of de placenta voor of achter ligt. Hebben ze dit verteld bij de termijnecho? Ik heb namelijk geen idee waar die ligt, daar zal ik met de 20 weken echo (over 3 weken) dan wel achter komen. Grappig dat een aantal dames zelf het hartje thuis kunnen horen kloppen. Donderdag was ik bij de VK, en toen liet ze het voor het eerst horen (daarvoor was het echo + intake). Maakt het nog uit of je 's ochtends of 's avonds opzoek gaat naar het hartje? Met mij gaat alles prima. De eerst weken ben ik flink ziek geweest, maar dat is nu gelukkig achter de rug. Ik krijg ook weer wat meer energie (al lig ik wel regelmatig al om 21uur op bed). Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de 20 weken echo, die is over 3 weken. Natuurlijk of alles goed gaat (dat is toch een hele belangrijke echo), en ik wil graag het geslacht weten. Nog even geduld dus!
@Bailey jaaa zeker wel..echt zo leuk! Vindt t ook zo bijzonder allemaal..bij mjj konden ze al snel zien hoe mn placenta lag..met 11 weken al..kokt vanzelf goed ineens heb je m te pakken. .k luister 30 sec en dan vindt k het wel genoeg
Micera, hier het tweede kindje derde zwangerschap. Placenta deze keer weet ik ook nog niet hoor, mar denk ik gewoon. Lieke hahah ja je moet echt een tijdslimiet he, anders blijf je luisteren
Haha jep..als k het gevonden heb..even luisteren en dan weer uit. .anders luister ik de hele dag maandag weer controle dus kunnen we weer even genieten van de kleine guppie
Bailey, dat liedje vind ik zoo mooi! Luister het gemiddeld 4x per dag. Take youre time girl - niels geusebroek. @ micera, Dit is mijn eerste kindje, ik weet het omdat het werd gezegd bij de geslachtbepaling. Helaas is het 'jeukgevoel' bij die ene keer gebleven, twijfel nu sterk of dit de baby wel was. Vandaag een Afghaanse bruiloft gehad.. Erg leuk om een keer mee te maken, maar niet echt mijn ding. Nu snel mijn bedje in hahaha welterusten everyone
Ha meiden,leuk weekend gehad? Hier is de vakantie weer voorbij,oudste weer naar school en vandaag lekker binnen blijven met die storm. Gisteren 14 weken pfff wat gaat die tijd snel nu iedereen het weet. Ben nog wel moe en me rug/bekken doen wel beetje auw.. Rustig aan maar dan. Fijne dag meiden!
Hi girls, wat een storm zeg !!! Straks toch echt de deur uit om te werken vanmiddag !! Zijn jullie al over de namen uit ??? Ik vind het maar lastig... Ach we hebben nog even !!! Ik heb aan de vk gevraagd of ze kon zien waar de placenta lag.. Toen is ze gaan zoeken !! Bij mij waarschijnlijk aan de achterkant, dus met een beetje geluk kan ik snel mijn kindje voelen !! Ohh lijkt me zo leuk !!
@deb Het is een heel bijzonder gevoel die eerste bewegingen die je voelt... Ik voel nu al een paar dagen wat gekriebel,plopjes,maar voor mij is dit de 4e en de gyn zei dat het dan wel kon,en op de echo was hij/zij afgelopen vrijdag ook behoorlijk beweeglijk
Ik voel ook al geplop en gefriemel hihi..en dat zou heel goed kunnen zei ze int zh vanochtend voordeel van een achterliggende placenta
Hier voel ik ook nog niets hoor! Maandag voor de eerste keer het hartje geluisterd bij de vk. Dat was erg leuk! Ik heb nu ook mijn collega's en kinderen uit de klas verteld over mijn zwangerschap. Leuk om er nu open over te kunnen praten!
Ik voel ook nog niets hoor helaas... Fijn he als iedereen gewoon weet dat je zwanger bent. Geen geheimen meer. Heerlijk Hebben jullie al veel gekocht enzo ?? En met de kamer bezig ?? Ik heb de verf vast in huis ) wil eigenlijk eind januari alles gewoon af hebben, hahahaha ben ik ruim op tijd i know
Ik heb al redelijk veel hoor. Geen kleertjes en dergelijke maar meer de nodige dingen. Ben liever optijd als dat ik het zelf niet meer kan. Heel toevallig was onze 'babykamer' al af kwa muren enzo. Voor dat we überhaupt zwanger raakte. De meubeltjes hebben we al. Babybadje, kruiken hoeslakens stopcontactbeschermers zulke dingetjes al wel.
Wij gaan in het nieuwe jaar beginnen,begin dec 20 weken echo en de maand dec is al druk zat dus lekker in het nieuwe jaar,babykamertje schuift door en verder wachten we ook het geslacht af wat voor behang of dergelijke er komt,vind het wel weer spannend hoor Heeft 1 van jullie gister misschien operatie live gezien??? Mijn god wat een tranentrekker en zeker omdat ik al 2x een ks heb gehad en deze zwangerschap ook een ks word...Moet er nog even niet aan denken....
Ja ik heb ook gekeken, vond het erg bijzonder.. Alleen dat getrek en gescheur met die handen :. Vond ik wel erg schrikken hihi
@allesofniets Ja als je daar op die tafel ligt voel je dat trekken en duwen ook maar alleen de pijn niet Bizar he?
Wij gaan in de laatste weken van december beginnen dan heeft vl vakantie dua kennen we lekker verbouwen, we willen de kamer goed isoleren