Alles of niets: Wij hadden bij de eerste wel een babyfoon maar gaan hem nu niet weer kopen. Wij hebben een eengezinswoning maar je hoort je kindje heus wel huilen als je beneden zit.
Wij nemen wel een babyfoon. .vindt het wat geruststellender want anders ga k strax om de 10 min in het kamertje kijken..
Ohh leuk zeg al die spulletjes al !! Wij hebben al een kamertje uitgezocht, en ook de Kinderwagen is besteld.. Binnenkort beginnen met schilderen van de babykamer (ikke niet, maar manlief en de hulptroepen ) Wij nemen wel een babyfoon.. Waarom weet ik eigenlijk niet. Woon in een appartement dus denk dat ik de baby zeker wel hoor, maar met een babyfoon weet ik het zeker ) Jullie ook zo emotioneel ?? Kan echt huilen en dan weet ik eigenlijk niet waarom.. Zie alles ook zwarter is dan dat het is.. Ben echt onredelijk af en toe .. Zucht
Mooie buikjes al allemaal hier ook al een flinke bol en niet meer te verbergen zelfs niet onder een winterjas..sinds paar dagen ook echt duidelijk leven waar ik erg blij mee ben want was erg onzeker en de bewegingen nemen dat toch een beetje weg .dinsdag alweer op de helft.. Maar moet zeggen dat ik al wel aftel. .ben erg moe,slaap slecht en vooral voel ik me heel akelig in mn hoofd.. niet zozeer duizelig maar toch ook niet vast op mn benen. Nu ben ik ook vegetarier dus wel ff bespreken donderdag of k niet tekort heb aan een of ander al lijkt het me sterk ..maarja blijf k me zo voelen dan vind k 20weken nog erg lang... Maar heb het er allemaal voor over hoor dinsdag de 20weken echo! Hier meidenndie die al gehad hebben?
Mooi buikje lieke! Ook ik voel sinds vorige week bewegingen die met de dag sterker worden,oh wat bijzonder weer zeg! Nog een weekje en dan weer een echo,spannend weer... Morgen 16 weken,pfff die weken vliegen voorbij,hebben jullie dat ook?
Thanxxxx allemaal ben dr echt trots op alweer 17 weken nu. .kan me niet snel genoeg gaan hoor haha ik voel de kleine al bewegen en licht schoppen..nu al de hele avond..heerlijk verder ontzettend moe. .last van mn rug en hoofd en bandenpijn. .ben net thuis van een taartworkshop dus duik mn bedje in. .zal morgen foto uploaden.. @Deb jep ik wordt heel snel emo opt moment..als dr iemand op tv zit te janken ga ik zowat meedoen. .vindt ook alles heeeeel zielig opt moment als dr wat gebeurd..zo ben k normaal nooit ennuh dat onredelijke ken ik hoor..zegt mn moeder ook al dat k erg kortaf ben en alles eruit klap opt moment..en k irriteer me mateloos aan dingen als iets me niet zint haha doe k normaal ook nooit achja zijn de hormonen he hihi vindt t wel geinig
Het lijkt alsof ik mijn karaktertje op dit moment lees lieke haha Ben ook soms niet zo gezellig,maar goed het hoort erbij laten we maar zeggen. Ik heb steeds meer last van me rug/bekken maar dat was te verwachten... Nog een weekje en hopelijk kan onze kleine dan ook laten zien of het een jongen of meisje is,mijn gevoel zegt een jongen... Spannend
Haha ja hoort erbij he..daarom vindt k het zo grappig kleine is nu wel erg actief..draaien en licht schoppen hihi zooooo leuk!!
Bekijk bijlage 359634 Dit is mijn creatie van gisteravond. .baby's in modderbad moest eigenlijk varkentjes in modderbad zijn maar ik vondt baby's wat leuker hij staat scheef..Deeeesss!! Heeeeelp!! Haha!!
Het is hier best wel rustig hoe gaat het met jullie? Hier alles ok,rustig aan maar met die rug/bekken pijn. Nog een weekje tot de volgende echo,heb er wel weer zin in! HIer onder mijn buikfoto van gisteren 16weken Bekijk bijlage 359783
Mooi buikje Maris! Hier alles goed..kleine is erg beweeglijk opt moment..gisteravond zat manlief voetbal te kijken en gelijk werd er in mn buik ook gevoetbald hihi..Verder snel moe en met vlagen misselijk maar het is draagzaam Gelukkig
Ja het hoort erbij he..maar t is niet meer zo erg als 10 weken geleden gelukkig..dus nu ist vol te houden voor t goede doel he
Jeetje Maris wat een mooie buik! Krijg je er veel opmerkingen over? Ik krijg al reacties op de mijne, en die is echt een maatje kleiner...
@want2be Ja heel veel vragen of ik zeker weet dat het er geen 2 zijn haha Jij heb ook al een mooi buikje hoor!
Mooi hoor want2be! ik kreeg met 13 weken al de vraag of het er geen 2 waren haha. .k heb nu ook al een mooi buikje..staat op de vorige pagina of die ervoor volgens mij