Uitgerekend in april 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door a flower, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje82

naadje82 Lid

16 mrt 2009
    20
    0
    0
    Opleidingscoördinator
    Venlo
    @Sheann ik om 8.45 uur. Succes alvast.
    @ Manon wat fijn dat ze je meteen hebben doorverwezen. En dat ze nog eens goed gaan kijken. Succes met de echo vanavond.

2. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    @ Manon Dat scheelt inderdaad dat ze even ggoed ernaar gaan kijken. succes ook van mij..

Ik heb 28 november de 20 weken echo om 10.00 :) spannend ook dus. :) Voor iedereen die hem binnenkort ook heeft succes :)

3. Manon74

Manon74 Lid

27 aug 2013
    75
    0
    0
    Amersfoort
    Er zijn idd maar 2 vaten in de navelstreng. Kindje is helemaal goed bekeken, hartje erg uitgebreid en ook de andere organen. Alles ziet er goed uit, dus geen zorgen. Houd in dat ze de groei beter in de gaten gaan houden. Oh en de navelstreng zit om de nek, maar dat kan nog veranderen door het vele bewegen wat ze doen in de buik. Ook dat zal men in de gaten blijven houden.

4. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

@manon. Gelukkig fijn hoor!

Hier is het allemaal even wat minder. Kan dus zijn dan ik even weg ben.

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @manon,dijn dat je extra gecontroleerd word!
    @allesofniets
    He meid,wil je vertellen wat er is?

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Goeiemorgennnnn allemaal!!

@ allesofniets toch nix ergs hoop ik?

7. Allesofniets

Hee dames,

Ik zit niet lekker in mijn vel, het mag geen zwangersschapsdepressie genoemd worden omdat ik het kindje wel wil, en geen zelfmoordneigingen heb. Ik wil de zwangerschap gewoon niet meer! Vanaf gisteren voel ik de baby duidelijk, en god wat vind ik het vervelend!

Voel me schuldig dat ik zo denk, maar helaas het gaat ook niet weg.
    Ondanks dat het dubbel is wil ik aan de ene kant heel graag medicatie, maar aan de andere kant het kunnen risico's vormen voor de kleine, en dat wil ik ook niet..
    Goed met de verloskundige gepraat, ze vind het ook dubbel, ja ze wil mij graag helpen, maar de gezondheid van de baby is ook belangrijk. Omdat ik dus geen zelfmoordneigingen heb, hebben we besloten om het dus zonder medicatie te gaan doen... Gelukkig nog minimaal 21 weken!

Even in het ' kort' mijn verhaal.

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Manon: Wat fijn dat de kleine verder helemaal in orde is. Maar het blijft toch wel spannend voor jullie.

Allesofniets: Niet iedereen vind zwanger zijn even leuk, dat geeft ook niet. Mag ik vragen waarom je het vervelend vind dat je je kindje voelt. Ik vind het juist fijn dat ik de kleine voel want dat is voor mij een teken dat het goed gaat.

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @allesofniets
    Wat vervelend zeg.... Heb je een idee hoe dat zou kunnen komen? Is er iets naars gebeurd? Ik hoop dat als je iets van je af wil schrijven je dat dan ook misschien hier doet? Wij kunnen je ook helpen? Sterkte meis!! Digiknuf!!

10. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    @manon fijn dat alles goed is :).

@Allesofniets.. ik sluit me aan bij sheann :)

Ik ben wat dat betreft wel jaloers ik voel mijn kindje nog niet echt.. had laatst alleen de wel bekende bubbeltjes en plopjes maar geen schopjes. :$

11. Allesofniets

Hoi hoi,

Ik denk dat het zelf te maken heeft met veranderingen en de controle.

Ik was voor dat ik de baby voelde ook heel jaloers, iedereen zei namelijk zodra je de baby voelt zijn die gedachtes over..
    Behalve bij mij dan.. Vind er werkelijk niets aan. Klinkt misschien heel hard maar wat zal ik blij zijn als ik bevallen ben...

Zwanger zijn Is blijkbaar niets voor mij;)

12. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Alles of niets: herkenbaar:D natuurlijk is hteppet bijzonder dat het zo goed groeit in je buik, maar dat is je doel niet, je wilt da kindje graag;)

Weet zo even niet meer wie, maar diegene met de twee aders in de navelstreng: erg spannend lijkt me dit. Hopelijk komt er niks verontrustends uit die echo.

Ik heb ook volgende week de 20-weken echo. Donderdag om14.00 uur. Spannend, maar heb er ook wel zin in. Dan weet ik 'zeker' dat het goed gaat met het kindje.

Fijn weekend dames!

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb even een vraagje..heb een hardnekkige kriebelhoest en heb suikervrije Thijmsiroop van de etos staan..huismerk..kan ik dat gebruiken??

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat staat er in de bijsluiter?

15. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Honing heeft een betere effect dan hoestdrankjes hoor.
    Dus als je het niet vertrouwd, gewoon honing pakken;)

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik kreeg indd net van iemand een tip..warm water met honing. .werkt wel moet ik zeggen :)

17. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Kan ik me ook wel wat bij voorstellen hoor.. Ik hoor dat wel vaker om me heen van een vriendin die in december al is uitgerekend die is er ook al maanden klaar mee :)

18. Deb1979

Deb1979 Lid

26 sep 2013
    90
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi, even radiostilte vanaf mij kant geweest. Had een beetje last van de erge verhalen.. Weed zelf zo I zeker dat het even beter was om het forum te mijden!!
    Denk dat ik sinds een paar dagen de baby voel ;) af en toe een kriebel, soms blobjes, ;)) i like it !! Vooral voel ik het als ik rustig op de bank zit of in bed lig !!
    Volgende week maandag de 20 weken echo!! Spannend hoor !
    Vandaag zijn ze hier begonnen met het schilderen van de babykamer !! Eindelijk :))
    Afgelopen week ook de familiewieg opgehaald ! Jeeeeeeeh zo lief

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Vandaag 18 weken,en wat vliegen die weken om,het gaat zo hard.. Nog 2 weken tot de 20 wk echo,vind t nu al spannend.. Ik voel die kleine vooral als ik stil zit/lig en krachtig ook,erg bijzonder weer! Op naar de 20 wk echo! ;)

20. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Joepie vandaag de helft bereikt!! Nu op naar de echo:D

Deel Deze Pagina