Wij krijgen ook een meisje. De muren blijven wit, het bedje is wit en de commode is wat bruinig. Verder doe ik de rest met roze details. Wij hebben een gespchtelde muur waar de baby zich kan bezeren. Dus daar hangen wij een canvas doek op, bekleed met leuke stofjes en dingetjes. In datzelfde stofje wil ik wat lakentjes, gordijntjes (misschien) en misschien wat andere dingetjes in t zelfde stofje. Ik maak zelf muur stickers voor de muur naast t bedje. Verder weet ik t nog niet haha.
Ik geloof nog 2 erbij. .dat zou 6-4 worden.. misschien even lijstje maken dat iedereen even neerzet of je weet wat t wordt. .wel leuk zown overzichtje. .ik begin wel Lieke86 - Jongetje
Kan niet wachten tot het eindelijk zover is !! Weet ik ook eindelijk of ik een babyboy or girl krijg !! Mijn gevoel zegt een jongen !! Vind het aan de andere kant ook echt superspannend !!
Spannend hé meiden die komende 20 weken echo? Ik kan ook niet wachten om te zien of alles in orde lijkt! Ik pas 9 dec dus nog anderhalve week.. Schiet wel op hoop ik
Heej wij hebben vandaag de echo gehad en alles is goed!!!! Valt echt een last van mijn schouders. Was zo zenuwachtig. Maar alles is goed!
Jeej hier ook echo gehad! Wat een wondertje weer. Ben nunnog nieuwschieriger naar dit kindje. Iedereen mag weten wat wij krijgen, maar eerst de familie met sinterklaas en daarna word het hier ook bekend gemaakt, ivm met lieve meelezers. Wel was 1 niertje wat groter dan gemiddeld, en daar krijgen we met 32 een extra controle voor. Maar was zeer waarschijnlijk niks zorgwekkends, dus wij gaan gewoon vollop genieten nu van deze zwangerschap! Het is hier rustig of ligt dat aan mij?
Spannend!!! Toch vond ik het heel snel gaan naar de echo toe, was er misschien ook niet heel erg mee bezig Hopelijk vliegt de tijd bij jou ook voorbij