Uitgerekend in april 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door a flower, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodda

Jodda Lid

20 aug 2013
    40
    0
    0
    Hulpverlener
    Gezellig Maris, en gefeliciteerd!

2. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Welkom Maris22! Gefeliciteerd!

3. Olivia0709

18 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik kom hier ook graag mee kletsen. Ben volgens eigen berekening 30 april uitgerekend dus ik mag dan volgens mij nog net bij de club :)
    Ik ben zwanger van ons 2e kindje en vind het wel weer heel spannend allemaal. Hopelijk mag het voor ons allemaal goed gaan en kunnen we lekker genieten van de zwangerschap. Tot nu toe heb ik niet echt veel klachten, erg moe en zeeeere borsten gerommel in de buik maar niet veel meer. Niet echt hinderlijk. Bij onze eerste was ik al snel misselijk hopelijk blijft dat nu weg maar het kan nog allemaal.

He meiden fijne avond en alvast slaap lekker voor straks

4. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Gezellig dat je ook komt meekletsen Olivia0709! En gefeliciteerd natuurlijk!
    Heb je al een afspraak voor de eerste echo gemaakt?

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @olivia wij komen uit t zelfde nod topic,w leuk! Spannend he die eerste weken,ik heb over 3 weken mijn eerste echo,vind t nu al spannend,voel ver
    der niet echt veel,wel moe soms wat misselijk,duizelig en pijnlijke borsten,maar bij mijn andere zwangerschappen was ik ook niet echt ziek geweest. Fijn dag vandaag!

6. Jodda

Jodda Lid

20 aug 2013
    40
    0
    0
    Hulpverlener
    @Liri, nou ik ben sinds gister aardig misselijk! Bah bah. Ik dacht dat ik zo'n geluksvogeltje was die daar geen last van zou hebben, dat valt tegen! Ik hoop dat het snel over gaat.

Hey nieuwelingen, vertel eens wat over jezelf en je zwangerschap? Hoe oud ben je, lang geprobeerd om zwanger te worden of zomaar raak, heb je t al aan mensen verteld, hoe lang ben je samen met je man/vriend? :D

7. angelina

angelina Lid

2 mrt 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben uitgerekend op 18 april 2014
    en heb di 10 sept de 1e echo.

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik ben 30 het word ons 4e kindje 1e zoontje geboren met 22wk zwangerschap en overleden,onze 'oudste' is 4 jongste bijna 2. Dit was onze eerste ronde voor nog een kindje door middel van ovutesten dus zwanger geraakt,zijn 5 jaar getrouwf en 10 jaar samen!! Breekt dus weer een spannende tijd aan,hopelijk mag alles goed blijven gaan! ;)

9. angelina

angelina Lid

2 mrt 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de nieuweling ;)

Angelina is de naam 31 jaar oud, en al 3 jaar bezig om zwanger te worden. Mijn vriend en ik zijn al 12 jaar samen en besloten in 2010
    om onze relatie de ultieme kroon te geven in de vorm van een kindje. Helaas ging het voor ons niet via de natuurlijke manier omdat mijn partner te weinig zaadcellen heeft. Wij hebben 3 icsi pogingen gehad en de laatste van afgelopen juli was raak. 2 embryo's teruggeplaatst en blijven plakken.

Nu met spanning wachten op de echo zijn het 1,2 of helemaal niets.

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Welkom allebei!!

Ow angelina wat spannend zeg!!! we duimen! Hoe voel je je verder?

Maris, wat verdrietig van je zoontje zeg. Gelukkig wel twee gezonde kids dus je weet dat het ook goed kan gaan. Maar lijkt me erg zwaar en heftig zon verlies.

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @angelina
    Duim voor je dat alles in orde is,dat is ook niet niks zeg! Wanneer heb je je eerste echo?
    @bailey
    Ja het was een hele heftige tijd,de afgelopen 2 zwangerschappen ook altijd in die onzekerheid geleefd,ons zoontje had namelijk een chromosoom afwijking en had eigenlijk een 'miskraam' moeten worden omdat het bij de celdeling al verkeerd is gegaan... Maar hij was behoorlijk sterk,maar had absoluut geen kans van leven,de pijn slijt met de jaren het is ook alweer ruim 5 jaar geleden maar vergeten doen we het niet en zeker nu ik opnieuw zwanger ben dan leven we echt van echo naar echo en hopen er maar weer het beste van!
    Het is trouwens niet erfelijk dus gelukkig hebben we nu wel 2 gezonde zonen rond huppelen maar dat maakt het gemis zeker niet minder. Vraag me elke keer af hoe hij had geweest en op wie hij had geleken maar ja dat zal ik denk ik de rest van me leven blijven houden!
    Nu dus weer erg blij en voel me gezegend dat het alweer zo snel gelukt is ;)

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Poeh dat is echt heel naar. Gelukkig dat het niet erfelijk was. En het blijft inderdaad echt een wonder he?! Hopen dat nu bij ons allemaal het gewoon helemaal goed gaat!

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zeker hopen we dat! En het blijft een wonder,en zo bijzonder!

14. angelina

angelina Lid

2 mrt 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ baileys ik voel me goed " te goed " maar dat hebben er meer heb ik al gelezen.
    Get is zeker super spannend.
    @maris 10 sept heb ik de 1e echo.

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Liri: ik had vant weekend oob bruinverlies..heeel miniem maar ik schoot meteen weer in de stress..maar nu is er nix meer gelukkig..zal wel oud bloed geweest zijn..Hoera! eindelijk over de 6 weken heen..dat haalde ik de vorige keer niet..maar ik juich nog niet te hard hoor ;)

Hoe ist verder hier?

16. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Oh Lieke, jij ook al! Ja daar schiet je toch wel van in de stress hè? Het is hier ook helemaal niet veel, maar nog niet volledig over. Vreeemdddd.. Hopelijk is het geen slecht voorteken.

Nu idd over de zes weken heen. Voel gelukkig nog geen misselijkheid of andere gekke eetgewoonten. Ik zou het erg fijn vinden om dat over te slaan haha ;).

17. Olivia0709

18 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liri: bedankt voor je warme welkom. Jij ook gefeliciteerd! Ik heb nog geen afspraak bij de gynaecoloog (weet al dat ik daar heen moet) Ga eerst naar mijn huisarts die is nog op vakantie en komt eind deze week terug. Eerst maar met haar praten over het vervolg. Lijkt alsof ik geen haast heb maar ook ik

Maris: he leuk! Klopt jij kwam ook uit dat andere topic! Heel spannend, nog zo pril allemaal maar ik dank om iedere dag erbij. Rustig proberen te blijven en hopen op het beste meer kunnen we toch niet. Wat een beproeving he.. maar goed ook proberen te genieten. Ik voel me best goed, wel erg moe en mijn borsten, pfff ontploffingsgevaar lijkt het wel, hahaah en er gebeurt veel in mijn buik. Maar gelukkig nog niet zo heel erg misselijk, had ik bij de vorige zwangerschap blegh heb toen opgenomen gelegen, vreselijk vond ik het. Maris wel erg heftig jou verhaal, een ontzettend gemis… Ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt gehad vandaag.

Angelina; Wat ontzettend fijn dat het gelukt is! Duimen en hopen dat ze lekker bij jou mogen blijven! Heel spannend! Veel geluk gewenst.
    Wij zitten hier nog in de vakantie modus dus we rommelen maar wat aan. Een heerlijke vakantie gehad vorige week en nu proberen zoveel mogelijk te doen zodat ik niet te veel denk aan alles wat ons zwangeren zoooooooo onzeker kan maken.

Fijne avond dames!

18. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag ladies,

Ik heb even niks van me laten horen, maar er is nogal wat gebeurd. Ik vertelde van die steken in m'n zij. Ik ben naar de ha geweest maar die kon er niet zoveel van maken, waarschijnlijk m'n darmen. Het bleef aanhouden.... Dagje daarna naar m'n zus op visite geweest. Zij werkt ook op de verloskamers. Ze luisterde naar m'n klachten en liet het woord buitenbaarmoederlijke zwangerschap vallen.... Kwam beetje overeen met mijn klachten. Voor de rest niet echt meer over gepraat. Maar eenmaal thuis bleef het in m'n kop zitten. Ik ging zoeken op internet (niet slim!) en kon alle symptomen herkennen. Een van de symptomen was ook gevoelige eierstokken en een van mijn eierstokken is verwijderd bij de eerste keizersnede. Ik kreeg een paniekaanval in de overtuiging dat dit het wel eens kon zijn. In paniek en vol tranen m'n vk gebeld. Schat van een meid die mij binnen een uur in het zh had. Echo wees erop dat alles goed zat. Netjes in de baarmoeder. Steken waren niet echt te verklaren, dachten ook darmen. Toch wat urine naar het lab. Volgende week woensdag toch nog een controlle echo om te kijken of ze het hartje kunnen zien. ( dit is een standaard controlle die de moeten plannen na een spoedecho) al met al was er dus niks aan de hand.... Een hele wijze les is mijgeleerd: ga niet zelf doktertje uithangen op internet want je maakt jezelf gek!!!!

19. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden ook ik heb even niets van me laten horen. Donderdag nacht wakker geworden met hevige krampen in mn onderbuik. Ben op de wc gaan zitten met mn neus tussen mn knieën en heb daar zwaar bezweet en met veel pijn een half uur doorgebracht. Hierna ebde de pijn weg. Ben vrijdag thuis gebleven en naar de vk geweest. Na een inwendig onderzoek kon zij me vertellen dat ze niets raars zag. Bm was rustig en er was geen bloed te zien. Wat het is geweest weet ze niet misschien een hevige darmkramp of het groeien van mn bm. Moest me rustig houden en afwachten als het terug zou komen moest ik bellen. Gelukkig tot op dr dag van vandaag geen nieuwe krampen gehad (ja kleintje maar die zijn normaal). Vandaag alweer 6 weken zwanger:D

@frieda Jeetje dat was schrikken zeg. Fijn dat alles op zn plek zat. Hoop dat je woensdag een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

@Maris Jeetje dat een heftig verhaal. Ik hoop dat je Deze keer weer een mooie plakbeeb hebt waar alles goed mes gaat.

@angelina fijn dat het na al die karen eindelijk is gelukt. Gefeliciteerd!

@bruinverlies niet leuk maakt je zo onzeker

@iedereen die ik vergeet sorry weet ik ff niet meer maar jullie kletsen wat af:p

20. Mama2014

Mama2014 Lid

27 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik zou graag gezellig mee willen kletsen.
    Tot nu toe helaas nog geen positieve ervaring met zwanger zijn, maar ben heel blij nu ruim 6 weken zwanger te zijn. Zoals ik nu kan berekenen uitgerekend op 17 april 2014.
    Heb volgende week dinsdag de eerste echo. Kan niet wachten tot het zover is en we een kloppend hartje kunnen zien.
    Leuk om de verhalen van elkaar te lezen en met elkaar te delen. Zeker in dit vroege stadium waarin je het misschien nog niet deelt met vrienden/familie.
    Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!!!

Deel Deze Pagina