Klinkt heel leuk! Vanaf maandag weten wij ook in welke kleur,maar het allerbelangrijkste,of het goed gaat met de kleine,vind t spannend worden nu
Joehoe!!! Op de helft!! Morgen de 20 wk echo,pfff spannend,na dat nieuws van sabia en rafael krijg ik t weer spaansbenauwd,zeker omdat wij het bij onze eerste met 22wk hebben meegemaakt.... Dat maakt me alleen nog maar meer zenuwachtiger voor morgen... Duim duim....
Dat wordt extra spannend Maris. Succes morgen. Mag ik vragen wat er bij je eerste zwangerschap mis is gegaan?
Wat een mooie echo foto's komen er voorbij! Wij hebben woensdag de 20 weken echo. Leuk om haar weer te zien, maar toch ook wel spannend of alles goed is. Buik begint hier ook aardig te groeien en voel haar al goed bewegen (lekker druk, hihi). Ben al aan het kijken naar geboortekaartjes (eerste proefkaart is besteld) en ben veel bezig met DE naam (zijn er nog niet uit). We hebben wel twee namen die favoriet zijn (totaal verschillend trouwens; ene echt bijzonder, ander erg gewoon...). Maar kan ook nog ineens een hele andere naam worden denk ik. Zijn er hier trouwens nog meer die ook last hebben van bandenpijn? Dit is mijn tweede en bij mijn eerste zwangerschap heb ik daar helemaal geen last van gehad. Maar ik heb nu vaak rechtsonder echt steken, vooral als ik teveel gedaan heb, maar ook wel eens 's nachts met omdraaien. Verloskundige gaf aan dat het bij een tweede zwangerschap vaker voorkomt, maar ervaringen zijn wel fijn om te lezen, blijf het een beetje eng vinden.
Hier geen last van bandenpijn. Wel tot week 21 misselijk geweest en nu heb ik veel harde buiken en last van mn bekken.
Heel heftig indd bij Rafael en Sabia indd..hakt er toch wel in. .maar ons manneke is behoorlijk actief. .zeker nu hihi hij voetbalt er op los suc6 meiden met de 20 weken echo..spannend! Hier als ik hoest of rare beweging maak last van mn liezen..en mn buikje groeit erg hard ineens en merk dat mn buikspieren ook zeer doen soms..en heb soms in de ochtend een harde buik maar meer niet..trekt vanzelf weg gelukkig en kan geen kwaad
Dank je ,hoop dat alles goed is... Ons mannetje had een chromosoom afwijking Triploïdie genaamd... Helaas bij 22weken na een zeer heftige bevalling overleden ter wereld gekomen...
Even een persoonlijk vraagje. Wij zitten dus midden in een verbouwing in ons nieuwe huis, maar ook volop druk met werk + peuter. Mijn man denkt dat je zwanger-zijn er wel gewoon even bij doet, ik vind het soms een beetje zwaar. Snappen jullie dat, of doen jullie inderdaad het zwanger-zijn er 'gewoon' bij?
@Want2be ik snap je helemaal..op mn werk denken sommige collega's dat ik nog steeds hetzelfde tempo aankan als voor de zwangerschap en klagen al als ik even 5 min ga zitten. .ze snappen niet dat ik een kleintje in me heb..soms kan k ze wel wat doen en soms zeg k er wat van..zou ik normaal nooit doen haha dan hou ik braaf mn mond maar nu dus niet en dat verwachten ze niet. .vorige week aanvaring met collega. .ik zei wat ik ervan vondt want zij vindt dat ik dat wel kon doen..een week later deed ze het toch maar zelf..
Jeetje Maris dat is erg heftig. Je hebt wel een hele mooi buik al. Want2be: Bij mijn eerste zwangerschap was ik rond deze tijd volop aan het klussen in ons huis maar toen had ik er niet zo'n moeite mee. Deze zwangerschap is veel zwaarder en doe ik zo weinig mogelijk en vooral zo weinig mogelijk staan en lopen anders krijg ik harde buiken en last van mn bekken. Iedere zwangerschap is anders en iedere vrouw is anders. Maar ik zou als ik jou was een stapje terug doen voordat het te laat is.
Kletsen jullie ook mee bij de http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/453873-april-2014-mamas-200.html#post16225462? Ik vind het verwarrend dat er 2 topics zijn.
Ik snap je, ik vind het persoonlijk niet iets wat erbij zit. Vind het emotioneel best moeilijk. Jammer dat je op veel onbegrip stuit. Hopelijk draait hij snel bij.
Thanks meiden! Pas om 13.30 de afspraak,ben al vroeg wakker nu en vol met zenuwen.... Jullie horen vanmiddag meer