Uitgerekend in april 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door a flower, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodda

Jodda Lid

20 aug 2013
    40
    0
    0
    Hulpverlener
    @Frieda333 Wat een spanning! Maar gelukkig het meteen uitgesloten worden. En bedankt voor de tip om niet zelf doktertje te gaan spelen, daar zal ik aan denken als ik wat heb.

@Arma, ook al spannend!

@Mama2014, Welkom! Ik wens je van harte toe dat het dit keer goed gaat en die mini baby in je buik gezond is.

We zitten eigenlijk allemaal in de afwachtfase, dus t is ook gewoon een spannende tijd. Ik ben benieuwd of het na de magische 12 weken minder spannend wordt overigens.

2. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Hai lotgenootjes,

ai ik heb al veel te lang niet meer gereageerd...

@maris22, olivia0709 & mama2014, gezellig dat jullie erbij zijn, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

@angelina, spannende tijd zeg! ik hoop met je mee dat alles goed is.

@maris22, zo, je hebt heel wat meegemaakt... ik ben echt blij voor je dat het zo snel weer gelukt is!

@lieke86 en liri, Ik had in het begin ook een beetje bruinverlies, en belde de verloskundige hierover. Zij zei dat bruin bloed, oud bloed is en niet erg is.

@frieda333, wat een onzekerheid zeg! maar wat ontzettend fijn dat alles goed is!

@arma86, fijn dat alles goed is!

pfoei, wat een onzekere tijd is dit! elke week kruipt ook zo langzaam voorbij, juist omdat ik zo graag verder wil zijn in de zwangerschap!
    ik wil het blijde nieuws van de daken schreeuwen, shoppen voor zwangerschapskleren en een dikke zwangerschapsbuik ;)

Zit vanaf vandaag in de 7e week! jippieee, weer een week voorbij :D
    Pas de 17e sept. de eerste termijnecho, duurt nog echt zóóó lang!

Fijne dag verder vandaag dames, en geniet maar heerlijk van dit mooie weer! :cool: wel oppassen voor pigmentvlekken in de huid, dus goed insmeren met zonnebrand als je de zon in gaat. Las het ergens en ben nu helemaal voorzichtig, haha

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @a flower
    Ja dat kan je wel zeggen idd,nu weer een onzekere periode in maar goed dat geld voor elke zwangere...
    Jij ook 17 sept je eerste echo? Ik ook,nog 3 weken wachten... Pfff duurt lang voor je gevoel maar voor je het weet,mijn oudste gaat volgende week naar school dus ik denk dat die weken om zullen vliegen! Wij gaan straks even lekker fietsen,idd goed smeren! Fijne dag meiden!

4. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    @Frieda en Arma, jeetje dat is even schrikken zeg! Wat kun je toch in de weer zijn met een zwangerschap! Gelukkig dat het niets ernstigs blijkt te zijn en hopelijk blijft het nu wat rustiger.

@ Mama2014: welkom!

@ aflower, jij bent alweer een week verder! Toch altijd leuk als je er een week bij krijgt :). Heb je de 17e pas de eerste echo? Dan moet je idd nog lang geduld hebben!

De tijd gaat idd langzaam. Ik moet nog een kleine week wachten tot de echo (maandag 2 september). Heb nog steeds wat bruinverlies. Aan het begin van de dag is het wat minder en aan het eind van de dag is het wat meer/wat donkerder. Vannacht gedroomd dat het mis was, bah! Misschien morgen maar even de vk bellen. Ik hoor wel dat het gewoon is, maar het is al vanaf vrijdag? Verder heb ik geen steken ofzo.

5. angelina

angelina Lid

2 mrt 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    #105 angelina, 28 aug 2013
    Laatst bewerkt: 28 aug 2013
    @ aflower: alles goed hier alleen zo onzeker of alles wel goed zit, kan niet wachten op de echo. Nog 2 weekjes doorbijten, hou me vast aan het niet hebben van bloedverlies dan zit het er waarschijnlijk gewoon nog.

@ mama2014: gefeliciteerd met je zwangerschap.

@ Liri: Nog ff doorbijten en niet teveel over nadenken, ook al doe ik dat zelf ook op de rustige momenten van de dag. Lekker afleiding zoeken. Succes de komende dagen.

We zijn weer een dag verder dames!!!

Succes vandaag.

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Poeh wat een gebeurtenissen allemaal!

@iedereen, het is zo spannend he?!! Maar we laten ons niet gek maken hoor!

Wie werken er allemaal? Hoe doen jullie het met de misselijkheid/vermoeidheid? Ik merk echt dat ik zo vergeetachtig en futloos ben, arme kinders hahah (geef les op middelbare school).

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Hallo dames,

Hier nog een in april uitgerekende zwangere! Volgens mijn eigen berekening op 24 april. Ik moet de eerste echo nog krijgen, die is 10 september als ik bijna 8 weken ben. Het is mijn 2e zwangerschap en ook ons 2e kindje. Ik ben zelf bijna 32, partner 37. Wij hebben een dochter van juni 2012. Mijn 1e zwangerschap verliep heel goed, nauwelijks klachten gehad. Dus ik hoop dat dat deze keer weer zo mag zijn.

In de gauwigheid even wat pagina's gelezen. Ik zag veel meiden die wat (oud) bloed verloren. Gelukkig is het lang niet altijd iets slechts, maar je hoopt het toch nooit te zien.

Hebben jullie als iets gekocht m.b.t. de zwangerschap? Ik heb voor mezelf een broek, rokje en 2 shirts gekocht. Heel vroeg, ik weet het. Maar ik kon me niet inhouden en liep nu ergens tegen aan. Altijd als ik ga zoeken, vind ik het niet. En ik heb voor de zekerheid de kaartjes er nog even aan laten zitten. Bij de vorige zwangerschap was er met 8 weken al een bolletje. Waarschijnlijk zal dat deze keer ook niet al te lang duren :)

Verder vind ik het heel moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen. Jullie ook? Ik heb voor onze dochter een broche gekocht met "Ik word grote zus" ! Wat zal de familie verrast zijn :)

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb het nu weer..is niet veel..lijkt wel zwart..dat is echt oud bloed volgens mij..verder heb ik last van misselijkheid en kan amper wat eten..maar allemaal voor het goede doel! ;)

@Bailey Ik werk..gelukkig nu wat minder ingeroosterd..moest het maar wat rustiger aandoen zeiden ze..en dat doe ik ook maar braaf omdat het de vorige keer misging..

9. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    @ Bailey: ik heb nu nog geen last van misselijkheid en vermoeidheid. Op het werk (ik werk in het basisonderwijs) gaat het dus nog goed. Het lijkt me inderdaad heel lastig wanneer ik echt misselijk zal zijn.. Dan is het bijna niet geheim te houden ben ik bang! De vorige keer had ik alleen rond de 6 weken een paar dagen dat ik mij in de ochtend wat misselijk voelde. Toen at ik op mijn werk voor de kinderen kwamen. Ook had ik Okugest mee (homeopathisch) en dat leek wel wat te helpen. Later had ik vooral last met avondeten, maar ik heb nooit hoeven overgeven. Daar was wel mee te leven dus!

@ Lief of Stoer: welkom en gefeliciteerd! Ik heb nog niets gekocht. De vorige keer was ik wel enthousiaster en kon ik niet wachten. Maar omdat dat met 9 weken fout ging ben ik nu erg afwachtend.. De vorige keer vulde ik ook zo'n negen maandendagboek in. Ik vind ze erg leuk, maar ook dat durf ik nog niet aan!

Ik heb even gebeld met de vk. Ze bevestigde idd dat er verschillende onschuldige oorzaken kunnen zijn voor bruinverlies. De assistente vertelde dat ik vanmiddag eventueel even langs kon komen, maar de vk zei (die zat er naast) dat het dan waarschijnlijk nog te vroeg is om echt iets te zien op de echo en dat helpt ook niets natuurlijk! Dus toch maandag even afwachten..

10. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Oh en ik kon het niet laten om toch nog even een testje te doen. De laatste keer dat ik testte was het streepje zichtbaar maar nog niet heel duidelijk. Nu was ie binnen 10 sec zichtbaar, een mooie knaller dus! Nouja, het wil nog niet veel zeggen, maar toch fijn om te zien ;).

11. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Bij mij is het idd ook erg donker, sommige stukjes/beetjes (?) zijn idd ook bijna zwart.

12. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    hallo zwangere dames!

ik zou het leuk vinden hier mee te kletsen. ik ben op 29 april uitgerekend. Vandaag 5w1d zwanger. heb al een heerlijk zoontje die in oktober 3 word. dit is mij tweede zwangerschap en heb, net als bij de eerste, nergens last van!! een puistje extra her en der hahaha! :D
    soms ook wel eng omdat je juist geen kwaaltjes hebt. op 23 september komen we terug van vakantie en die dag krijgen we de eerste echo. dan 9 weken en hopelijk een hartje kloppend te zien!
    Gezellig om kennis te maken en hopelijk kunnen we elkaar goed ondersteunen!

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik heb ook nog niks gekocht,al zou ik soms wel willen maar het allemaal nog héél erg pril is wacht is zeker tot 12 weken,zou ook wel weer zo'n zwangerschaps dagboek willen kopen maar schrijf het nu in een schriftje zodat ik het allemaal niet vergeet en hopelijk als alles goed blijft gaan kan ik dat na de 12 weken in zo'n boekje schrijven,bij mijn andere 2 heb ik ook zo'n boekje en is soms erg leuk om terug te lezen.
    Hier alles ok,als mijn maag leeg raakt word ik beetje misselijk,verder moe en pijnlijke borsten,pukkeltjes en me humeur is wat minder,maar dat nemen we maar voor lief! Fijne avond alvast meiden! ;)

14. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Gezellig dat je meekomt kletsen Brusje2014! Op naar een goede zwangerschap!

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Welkom allemaal! ! Gezellie ;:)

Heb ook nog niks gekocht maar bij mn zoontje heb ik ook mijn eigen kleding gedragen, had maar 1 broek en shirtje gekocht toen. En de laatste weken had ik verlof dus ploffte ik gewoon in bikini op de bank whahaha

16. Mama2014

Mama2014 Lid

27 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angelina
    alles goed hier alleen zo onzeker of alles wel goed zit, kan niet wachten op de echo. Nog 2 weekjes doorbijten, hou me vast aan het niet hebben van bloedverlies dan zit het er waarschijnlijk gewoon nog.

Heel herkenbaar,probeer mezelf ook aan te praten:geen bloed,dan zit het heus wel goed. Is alleen lastig omdat ik eind vorig jaar een miskraam heb gehad van een leeg vruchtzakje dus dat ondekte de vk pas bij de 1e echo.

Ik heb a.s. dinsdag de echo, druk met van alles, dus hopelijk vliegt de tijd!

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ja hele kleine stukjes zwart..dat moet gewoon opgedroogd oud bloed zijn. .had vanochtend stiekem testje gedaan en dat blijft een knaller hihi en misselijkheid is orde van de dag hier..maar heb t er voor over..:)

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Welkom brusje2014!

19. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Welkom brusje en lief of stoer.
    Ik werk fulltime op kantoor op het moment ben met vlagen misselijk en veel moe. Is af en toe best lastig. Maar als ik thuis kom plof ik op de bank met mn voetjes omhoog. Vl kookt lekker voor me dus daar hoef ik niet meer naar om te kijken

Ik heb 1 positiebroek gekocht. Misschien heel vroeg maar ga straks 3,5 week op vakantie als ik terug kom ben ik dan al 12, 5 week. Is wel fijn als ik dan een buikje heb om met een lekkere broek 16 uur in het vliegtuig te zitten op de terugweg.

20. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zolang in het vliegtuig? Waar gaan jullie heen? Lekker vooruitzicht is dat zeg! ;) geniet ervan!

Deel Deze Pagina