Het staat erop hoor @allesofniets ! Pfff net de badkamer schoongemaakt, nu maar even heerlijk uitrusten met aardbeien en kopje thee. Manlief is nu nog druk aan het lawaaien met het slopen van de wc...
De eerste echo komt steeds dichterbij. En hoe dichterbij de afspraak, hoe negatiever ik word. Bah, ik ben nooit zo negatief! Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het niet goed zit..
uitgerekende datum 7 april - Allesofniets | bijna 22 | 1e 11 april - Bailey1987 | 25jr | 2e kindje 15 april - a flower | 22 jr | 1e - mom2bvannummer3 | 32 jaar (bijna 33) | 3e | dochter van 9 | zoontje van 6 - sunshine92 18 april - angelina | 31 jr 20 april - liri | 28 jr | 1e -lieke86 | 27 jr | 1e 22 april -Arma86| 27jr | 1e 24 april - Lief of stoer | bijna 32 jr | 2e kindje ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- afspraken 2 september - liri | 1e echo 7.1 wk 3 september -lieke86 | eerste echo 7.2 wk 4 september - mom2bvannummer3 | intakegesprek verloskundige 10 september - Lief of stoer | 1e echo 7+5wk - angelina | 1e echo 9wk - Arma86 |intakegesprek verloskundige 12 september - Bailey1987 | termijnecho - Allesofniets | onderzoeken + echo 16 september -Arma86| 1e echo 8+6 weken 17 september - a flower | 1e echo 10wk 18 september - a flower | intake vk
Jeetje liri wat een naar gevoel! Probeer je zo min mogelijk zorgen te maken, zelfs wanneer je kwaaltjes over zijn. Bij dean heb ik nooit kwaaltjes gehad.
Pf wat is t toch lastig om nog even mn mond te houden tegen vrienden en familie. Ik heb dinsdag de 1e echo, dus zo'n opluchting als we weten dat het goed is. Ik krijg mezelf ook niet in t lijstje, krijg een rare melding dat het bericht te weinig tekens bevat. Wil iemand mij toevoegen? Uitgerekende datum: 17 april, 29 jaar, 1e kindje(vlindertje 2013, 22weken) Afspraken: 3 september 1e echo gynaecoloog
Het bruinverlies houdt aan, en ik bespeur volgens mij ook wat donkerrood bloed erbij.. Het is nu al ruim een week aan de gang. Dus dat werkt niet echt geruststellend. En ik heb nu ook al een paar keer gedroomd dat het fout zat.. Ik heb alleen wat last van gevoelige borsten en wat vettige huid. De vorige keer was ik rond deze periode ook al wat misselijk/verandering in eetgewoonten. Dan hoeven de kwaaltjes natuurlijk niet hetzelfde te zijn bij een nieuwe zwangerschap. Het is een beetje alles bij elkaar waardoor ik echt weinig vertrouwen heb.. Bah
He bah wat een naar gevoel is dat. Maar het kan allebei de kanten op gaan. Bruin verlies kan voorbode zijn, maar het kan evengoed niks betekenen. Maar je gevoel kan niemand wegnemen natuurlijk, het id afwachten tot de echo Probeer toch positief te blijven, het kan echt ook gewoon helemaal goed gaan!!
Je hebt gelijk, ik moet ook positief proberen te denken. Stress is natuurlijk helemaal niet bevorderlijk!!
Hee dames ik kom ook gezellig meekletsen! Ben 21 april uitgerekend.. 26 september eerste echo! Duurt helaas nog wel even! Ben dan bijna 11 weken
uitgerekende datum 7 april - Allesofniets | bijna 22 | 1e 11 april - Bailey1987 | 25jr | 2e kindje 15 april - a flower | 22 jr | 1e - mom2bvannummer3 | 32 jaar (bijna 33) | 3e | dochter van 9 | zoontje van 6 - sunshine92 18 april - angelina | 31 jr 20 april - liri | 28 jr | 1e -lieke86 | 27 jr | 1e 22 april -Arma86| 27jr | 1e 24 april - Lief of stoer | bijna 32 jr | 2e kindje 27 april - Jasmi | 32 jr | 2e kindje ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- afspraken 2 september - liri | 1e echo 7.1 wk 3 september -lieke86 | eerste echo 7.2 wk 4 september - mom2bvannummer3 | intakegesprek verloskundige - Jasmi | intakegesprek verloskundige 10 september - Lief of stoer | 1e echo 7+5wk - angelina | 1e echo 9wk - Arma86 |intakegesprek verloskundige 12 september - Bailey1987 | termijnecho - Allesofniets | onderzoeken + echo 16 september -Arma86| 1e echo 8+6 weken 17 september - a flower | 1e echo 10wk 18 september - a flower | intake vk
Gezellig! Ik krijg waarschijnlijk 2 of 3 sept mijn eerste echo! Kon niet meer wachten tot 12 sept hahaha beetje ongeduldig!! Ben dan 9 weekjes.. Willen jullie trouwens weten wat het wordt? Of wachten jullie af tot de bevalling?
Leuk dat het eerder kan allesofniets! Ik moet 3 sept Ik wil het wel weten wat het wordt..alleen geen idee of manlief het wil weten..maar verder houden we het stil voor de buitenwereld
Fijn dat het eerder kan! Nog maar 2 nachtjes slapen :-D Wij willen het ook weer weten. Super leuk om je op te verheugen. We vertellen het ook, alleen de naam nog niet.
Hallo allemaal, Heb nog niet gereageerd hier, ben ook uitgerekend in april 2014. Als het goed is 14 april, nog 2 nachtjes slapen en dan heb ik de 1e echo en ga ik naar de verloskundige... Wat ik erg lastig vind is het stilzwijgen, niemand weet het nog en dat is een bewuste keus maar wat valt me dat zwaar zeg. Hoe ervaren jullie dat? Groet, Manon74
Ha manon, welkom! Wordt het je eerste? Ja vonden wij ook moeilijk. Hebben het nu aan onze directe familie verteld. Jammer genoeg heeft mijn moeder haar mond niet gehouden (we hadden gezegd dat het geheim moest blijven). Nu weet bijna iedereen hrt en hebben we het niet eens zelf kunnen vertellen. Bovendien heb ik al een keer een mk gehad dus wilde echt wachten tot na 12 weken maja helaas.
Het is idd onze eerste. Oh dat is ook niet fijn dat uitgerekend jouw moeder haar mond niet kan houden, vrees dat ook wel. Maar wij willen eerst zeker weten dat het allemaal goed is en dat houdt in dat we ook nog op korte termijn naar België willen voor de NIPT test. Zijn beide 39 en bij mijn vriend komt het down syndroom voor in de familie.
Ik vind het ook zo moeilijk om m'n mond te houden. Ik heb al eens een miskraam(leeg vruchtzakje) gehad, dus dinsdag spannend hoe de eerste echo zal zijn. Daarom is het zo fijn om op het forum gewoon lekker over zwangerschap te kunnen schrijven en lezen. Denk dat we rond 10/12 weken zwangerschap gaan vertellen. Tussendoor gaan we nog op vakantie, dus zijn dan ook daar mee bezig. Kan niet wachten tot het dinsdag is...