en wanneer we bevallen, weten we pas als we bevallen. ben jij uitgerekend tussen 1 en 31 juli? wees welkom
Bevaldatum: 10 juli - vernon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo
Bevallingslijst Juli 2012 Bevaldatum: 10 juli - vernon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo
Bevallingslijst Juli 2012 Bevaldatum: 02 juli - Yummy (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 25 nov - Yummy Intake en echo
Ik meld me ook aan! 1 juli is bij mij de uitgerekende datum ik heb ook een hyves aan gemaakt: Juli 2012 Baby's Hyve - hyves.nl Liefs!
Bevaldatum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 25 nov - Yummy Intake en echo
oo leuk dat hadden we in andere topics ook altijd! weet je wel 100% zeker dat de instellingen goed zijn? dat niemand kan zien dat je lid bent enz? ik zit alleen bijna niet meer op hyves das wel weer jammer.. miss toch maar gaan doen hahaha enne welkom!!
Welkom, gezellig! Wat super leuk een hyves! Is die hyves afgeschermd zeg maar? Want anders word ik straks lid en ziet mijn hele vriendenlijst dat ik in juli een kindje verwacht hihi.
Ik hoop het! heb er wel bizar veel vertrouwen in deze keer.. had het ook echt niet verwacht want we hebben 3 x seks gehad afgelopen ronde 3 dagen voorrr me ei. dus tja haha test heb ik gedaan op de uitgerekende datum van nr1 1 november. en die was plots vet positief 3 dagen voor nod. helemaal in shock waren we! er is daarna wel heel veel gebeurt. ik kreeg dezelfde middag namelijk een uitslag van een van de onderzoeken die ze doen bij mij om de oorzaak van me miskramen te vinden. me at3 was extreem verlaagd er was dus complete paniek. hoop gedoe en ze wouden me laten wachten tot de 17e wat dus onmenselijk is. ( ze wouden geen meds geven omdat de waarde eerst nogmaals bepaald moest worden om het zeker te weten) ik heb 2 november weer geprikt en kwam erachter dat de uitslag met 1 dag bekend is.. waarom dan wachten tot de 17e! ik heb dus 4 november gebeld en kreeg van een andere gyn de uitslag te horen, hij vond het onzin en onmenselijk me te laten wachten tot de 17e. me uitslag was nu goed. waardoor en hoe wou die niet zeggen dat hoor ik de 17e van me eigen gyn. ik hoop er maar het beste van. en denk er even niet aan wat ik de 17e te horen ga krijgen, nu is die goed en hopelijk blijft dat zo. ( als de uitslag niet goed is/was had ik dagelijks heparine en aspirine moeten spuiten en slikken en had ik hoge risico op doodgeboorte ) dus stress allom nu weer kalm hoor ( voor nu) zo dan weten jullie ook een beetje mijn verhaal
Nou hier ben ik dan!!! Echo gehad vanmorgen en de rest van de dag heel druk geweest. Er was nu eindelijk een zwangerschapsring te zien met vruchtje Zag ook het hartje kloppen alleen moest je wel goed kijken hoor!!! En de gyn dacht dat het heel misschien ook wel mijn eigen hart was grrrrrrrrrr Zet mij ook maar hier neer (ben 1 juli nu uitgerekend ipv 30 juni) En misschien vinden jullie het leuk om ook van mijn echo te genieten!! Liefs Djonna