Chanelle klopt, babydump heeft leuke prijzen,maar de service is 3x niks. Wij kochten jaren terug heel wat spullen, maar het helpen bij de kassa en het helpen inladen in de auto was niet klantvriendelijk. Doe mij Prenatal maar. Ik heb vandaag een super schattige, uiltjes hanger van vilt gekocht, met allerlei kleuren (bij een tuincentrum). Ik begin m'n baarmoeder al echt te voelen, gister zat ik per ongeluk aan de boord van m'n spijkerbroek, die krulde naar binnen, nou dat voelde ik wel, was geen prettig gevoel.
deel 2 alweer hier hele dag gewerkt en nu net klaar met eten, lekker patatjes gehaald!! zo naar verjaardag, geen zin in! wil lekker op de bank hangen
Zo deel 2 alweer! Als we zo door gaan zullen er nog heel wat versies volgen! Hier ook het eten alweer op, zelfgemaakte aardappelsalade met lekker brood. Man is alweer weg, ik ga zo nog even smullen van een bakje B & J ijs met coockiedough, mmmm. Ik wil ook nog naar de babydump binnenkort, wil dan met mijn ouders, want van hen krijgen we een kinderwagen. In soest zit een winkeltje babyvintage, daar verkopen ze 2dehands opgeknapte babykamermeubels, zit hier redelijk dichtbij, dus wil dat wel eens bekijken. We hebben nog helemaal niets, en alles bij elkaar gaat dat dus nog wel een hele uitgave worden! Heb wel zin om alle spulletjes uit te zoeken, maar wacht er nog wel even mee.
Ik heb wel een goede ervaring met babydump, we hadden ons kamertje daar besteld en omdat de zwangerschap mis ging moesten we die weer af bestellen, en we werden keurig netjes behandeld, en er werd actief meegedacht wat we als kistje konden gebruiken want een rieten mand zou te groot zijn, die vrouw heeft ons echt toppie geholpen ook toen er toch stilletjes tranen kwamen , wat te drinken etc. echt toppie geholpen.
Ik ook alleen maar goede ervaringen met de babydump. Inpakservice zit er inderdaad niet bij, maar daar is de prijs ook naar!
Hebben jullie trouwens ook af en toe steken in je baarmoedermond? (Voor de bevallen dames: net als indalingssteken)
Goedenavond Ladies, deel 2 alweer Hier gewerkt van 7.15u tot 16.00u Wat ik vanmorgen meemaakte? Ik kom de zusterpost binnenlopen, ze een collega ineens tegen mij:'Kijk me eens aan'. Ze keek me zo indringend aan, toen dacht ik meteen:'Oh nee, ze ziet het'. En dat was inderdaad zo,..hihi Vanavond rijst met boontjes en ragout gegeten en morgen lekker pannekoeken! Uitgerekende datum van het eerste beebje naderd, 22 november,..Baal best wel een beetje, vooral omdat ik me erg onzeker voel over deze zwangerschap.. Bruin/roze was vandaag weer weg, gelukkig.. Babykamer: los van een klein budget, hou ik van tweedehands.. Vind het leuk om spullen een persoonlijk tintje te geven met een likje verf of een stofje.
wat kletsen jullie toch veel!!! deel 2 alweer menu was hier patat. morgen AVG (Aardappels Vlees Groente) vandaag planning: helemaal niks! morgen uitslapen en dan weer zo'n drukke dag als vandaag Krijg als t goed is maandag of dinsdag die Angel Sound binnen, stiekem wil ik m dan meteen testen maar kga mezelf alleen maar telleurstellen want zelfs echo was een twijfeltje, laat staan een hartje zoeken en horen
Dames klets vanaf nu ook weer volop mee. Laptoppie is weer gemaakt. Dus internet is ook weel perfect. Vanmiddag kwam Sinterklaas bij de gastouder. Zoontje was eerst wat onwennig maar toen er gestooid werd wilde hij toch op de grond en begon lekker pepernoten te eten. Viel me mee dat hij niet misselijk is geworden. BMM: nee geen last van wel met hoesten dat mijn liezen pijn gaan doen ook herkenbaar? * Ben zo trots op deze site en foto van mijn mannetje net geboren dat ik hem jullie niet wil onthouden. Vroeggeboorte of prematuriteit | Kleine Kanjers Deze site is tot stand gekomen met meerdere prematuur mama's van hier. Neem gerust een kijkje en geef de link door aan prematuur mama's die je kent.
hey dames.... yeeeaaaajjjj een nieuw forum! goed bezig meiden, hier erg gezellie! leuk weekend gehad. nu lekker op de bank film kijken. vanmorgen workshop zeepkettingen met 6 vriendinnen, en vanmidag naar sinterklaas geweest, ly was helemaal hottel de botel! zo schattig! ga weer, ben aan de wortels hahahahaha
Ow beetje eng vandaag..Precies de termijn waarbij het 1e beebje gestopt is met groeien.. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat alles oke is en dat het er idd misschien wel 2 zijn,..en een ander moment ben ik er weer van overtuigd dat het al mis is gegaan.. Ik ga lekker werken, goede afleiding
Goede morgen dames !!! Nou ik ga zo alweer werken en daarna meteen naar huis douchen en me leuk aankleden en daarna feestje at is leuk vooral nu ik het liefst elke dag taart eet hahahah. @babydump, mijn zus is gisteren echt super geholpen. Ze twijfelde of de kinderwagen wel in haar auto paste en toen zei die mw dan proberen we het toch even. Ging die mw. met ons en de kinderwagen naar de auto om te testen of die wel in het koffer paste. Vond ik wel super dat ze dat wilde doen Verder betaal ik liever minder en heb dan iets of wat minder service maar dat is persoonlijk natuurlijk Ppff... werken tot 15:00. Dames geniet nog van jullie weekend en vanavond kom ik weer kletsen !!! Kuss
Vhanelle: Ik mag ook weer aan de slag vandaag hoor. Dus je bent niet de enige en ik moet tot 17! Groetjes
Babydump, ja weet niet wat ik ervan moet zeggen. We hebben daar kinderwagen gekocht toen en na een tijdje viel steeds het voorwiel eraf! Ben me rot geschrokken. Gelukkig hadden we de kleine net eruit of nog net niet erin, of mama had uber snelle reactie vermogen. Maar anders lag mn zoon dus met 1maand oud mooi op de grond! Ben teruggaan en gaven mij de schuld dat ik beter voor mn spullen moet zorgen enzo. Ik woedend natuurlijk. Wiel werd erop gezet (tja kan ik zelf ook wel) wij weer verder de stad in en ja hoor, t gebeurd gewoon weer. Weer terug en kregen leenwagen mee. Wat een smerig ding was dat. Duurde 2.5week voor we eige wagen terug kregen. Ik erheen (ze zouden me bellen, nooit gebeurd) en vragen hoe t ermee zit. Ze zouden m opsturen naar fabriek maar de wagen heeft gewoon al die tijd daar op de zaak gestaan en hij ging m daar terplekke nog ff snel goed aan draaien. Ik weer naar huis, 2dagen erna zouden we op vakantie gaan maar dag ervoor viel wiel er weer af! Mn pa heeft m zelf maar vast gezet met lijm. Bleek dat de schroefdraad van t frame van wiel helemaal niet goed was!!! Fabrieksfout dus. Maar heb geen excuses niks gehad van ze.
Het zal bij iedereen wel anders zijn maar ik ben goed geholpen bij de babydump in roelofarensveen! Had een keer dat mn band steeds leegliep van mn kinderwagen, wij terug en geen prbleem, kregen zo een nieuwe mee! En we moesten maar ff proberen buiten of we tevreden waren! Ik vind het een leuke winkel iig! Hier ligt iedereen nog te slapen, zelfs mn kleine mannetje (hadden gister verjaardag) en ik lig hier klaar wakker te zijn, haha! Kan er net zo goed uitgaan!