Enn wie ligt er weeeeeer wakker? Juist! Pfff die benen zijn echt zooo vermoeiend ze bewegen continu en zijn zoooo zwaar bah bah Ik ga denk Ik staand slapen voortaan
Aloha hier nog 1 hoor...pfff al wakker vanaf 04.50!!! En dat gaat al 3nachteb zo bagger...naja zal er wel bij horen... Zou jij mijn uitgerekende datum op 19e willen zetten, 1e kindje...zag dak nog niet int lijstje stond hihihi... En!!!!! Ik zag nieuwe namen whuhuuuuuuuu welkom ladies!!!
Goedemorgen dames, Nieuwe dames welkom!!! Dames die niet kunnen slapen ohhh wat erg!!! Vraag aan de HA of je toevallig wel wat homeopatisch mag want je slaap heb je nu echt nodig... Hier wakker en weer onderweg naar mijn werk maar alle mensen wat voel ik me belabberd... voor degene die the sims ooit hebben gespeeld ik voel me als een poppetje wat geen slaap krijgt in het spel... en neerstort op de grond... Vandaag tot half 3 en dan lekker me bed in geloof ik want ben op!!
Pffff wat ben ik moe zeg...niet zo gek nu natuurlijk als je al vanaf 04.50 wakker bent hshsha maargoed... Vanaaf ook nog naar de clubtour van ben saunders...heeeeel veel Zin in maar ook dat word natuurlijk een latertje... Net ff voor de gein die zouttest gedaan en die zegt jongetje hihihi ben erg benieuwd...heb altijd t gevoel gehad dat de eerste een meisje zou worden maar vanaf dat ik m'n zwangere gevoel had Vant weekend debk ik ook al steeds dat t een jongetje word...zou dat eig wel heeeeeel erg leuk vinden hihihi Naja, eerst maar hopen dat t goed zit en dan zien we wel weer verder...na t weekend maar ff de vk bellen want vandaag kan ik nietbellen in de ochtend en morgen zijn ze dicht... Fijne dag allemaal lieverds!!!
Uitgerekende datum & Afspraken lijst Juli 2012 Mama's to be! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3 echo 22 nov - Sweetmarije VK 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Loth intake vk 25 nov - Yummy Intake en echo 28 nov - Poemi Intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 06 dec - Djonna gyn 08 dec - Sassie81 1e echo
Ik wil me in dit topic ook graag aanmelden. Ik ben uitgerekend op 10 juli. De intake met de vk is op 5 december. Ik hoop dat MvM vandaag terug bellen, dan kan ik met hun ook een afspraak maken. Groetjes
Wat vervelend dat jullie slecht slapen. Ik slaap juist heerlijk vast. Droom wel weer veel. Vroeg naar bed gaan bevalt me momenteel wel!
Uitgerekende datum & Afspraken lijst Juli 2012 Mama's to be! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3 echo 22 nov - Sweetmarije VK 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Loth intake vk 25 nov - Yummy Intake en echo 28 nov - Poemi Intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 08 dec - Sassie81 1e echo 13 dec - Fietje86 Intake vk
Hey meiden ik wil me hier ook graag aanmelden heb 2 nov een positieve test in mijn handen gehad schatting is nu nog dat ik uitgerekend ben op 4 juli 2012 Ik heb al een dochtertje die is geboren 15-7-2010 was uitgerekend op mijn vriend zijn verjaardag 14-07 gelukkig is ons kleintje een dagje later gekomen heeft ze haar eigen verjaardag zal mezelf even in de lijst zetten
Uitgerekende datum & Afspraken lijst Juli 2012 Mama's to be! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3 echo 22 nov - Sweetmarije VK 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Loth intake vk 24 nov - LuckyBlue intake vk 25 nov - Yummy Intake en echo 28 nov - Poemi Intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 08 dec - Sassie81 1e echo 13 dec - Fietje86 Intake vk
Hoi meiden, Ik heb mezelf even in het lijstje toegevoegd! Leuk topic, ga dadelijk even terug lezen hoe het jullie allemaal vergaat. Even een up-date van mij. Voel me prima, wel sneller moe. Met vlagen wat misselijk en de afgelopen 2 weken regelmatig zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel in mijn buik met steken. Die heb ik de afgelopen 2 dagen niet meer zo veel. En ontzettend onzeker en bang dat het weer mis zal zijn. Maar tussen die onzekerheden ben ik ook voorzichtig aan het genieten van het zwanger zijn! Hoop dat we met z'n allen een mooie 1e echo hebben en dat alles voorspoedig gaat verlopen en we in juli een mooi kindje in onze armen mogen sluiten!! Liefs
Graag meld ik me ook bij jullie aan. 20 juli uitgerekend van de 2e. Ik vind het wel heel eng omdat ik 16 september gecurreteerd ben..
Ik moest trouwens wel even lachen toen ik zag dat ik uit de andere lijst geschrapt ben. Heb me niet afgemeld o.i.d..
Ik ook niet Loth, ach, lekker volwassen PFFFF ik ben toch ZIEK vandaag gadverdamme.. kan niet eens op mn pootjes staan, dan val ik om. Gister hele emotionele avond gehad. Vriend en ik zijn allebei doodsbenauwd. Vandaag maar ff plat en niks doen? Heb de Sims 3 besteld voor ps3 dus hopelijk komt dat snel, dan kan ik m'n gedachten even verzetten
Het ging erom dat ik, en wat andere dames, van mening waren dat JULI mama's in JULI uitgerekend moeten zijn, en dus niet in de laatste dagen van JUNI. Er ontstond toen nog best wel gedoe met 1 lid, want die wou niet bij de Juni Mama's omdat die voor zouden lopen. Wij vonden dat onzin, want op haar beurt loopt zij voor op de Juli Mama's. Dit met een boel gezeur. Vandaar dat ik een nieuw topic en een gesloten club heb gemaakt!
Goeiemorgen!!!!! Jaaa ik kom net me bed uit rollen, maar dat mag ook wel na wederom zo'n nacht niet in slaap komen en daarna woelen ik geloof vanaf nu echt in dat restless legs syndroom waar je welleens over hoort.. kriegel word je ervan!! Maarrrrr ik ben nog niet misselijk!! Woohoo!! Als het zo blijft na het eten ga ik maar eens rondje tuincentrum ofzo even wat doen en een ritje maken met mn auto voor die de winterstalling ingaat Ik zag een hoop nieuwe namen! Helemaal gezellig!! Welkom allemaal en natuurlijk ook gefeliciteerd! Zag er ook een paar met een miskraam kort geleden, komt goed meiden we slepen elkaar erdoorheen!! Loth wat raar dat jullie allemaal geschrapt zijn! Ik ben de enige die gezegd heeft "haal me maar van de lijst" toch? Naja het is hier gezellig daar draait het om Teminste... vind ik! haha Hmmzz ik lees nu al 2 mensen over de sims. de een voelt zich als een sim (hahahaha hoe bedenk je het) Oo wacht vd week voelde ik me als het sim poppetje dat naar de wc moest en de ander besteld de sims.. Ik denk dat ik ook maar even iets simmigs moet doen...