@aloha ik heb bij mijn dochter ook een streep gehad. Dus bij mij klopte het dan al niet. En tillen moet ik dan maar eens over gaan hebben
Wat vervelend Joyce, dat bloedverlies. Als het kan zou ik de zware zorg ook overdragen dan. Wat grappig die streep. Zijn er geen afspraken vandaag?
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - Yummy (2e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 28 juli - Super Mummy (3e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 21 nov - Incognito MvM 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 23 nov - vlinder13 MvM 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Amse 1e echo 24 nov - Aloha 2e echo 24 nov - Poemi 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 28 nov - Meandor MvM 28 nov - Ameera 1e echo 29 nov - Aloha 3e echo 29 nov - fietje86 echo 30 nov - MirandaV intake VK 30 nov - InCognito 2e echo 30 nov - Cybi 2e echo 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 01 dec - Tamendon 1e echo pretechobureau 02 dec - Danilo 1e echo + intake gyn 02 dec - Kayke gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 07 dec - Nennie 1e echo 7wk 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 4e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 08 dec - Loth nuchter prikken glucose 09 dec - Tayaro 1e echo 09 dec - Kaatje1985 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - vernon tm echo 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 14 dec - Nennie 2e echo + 8wk intake VK 14 dec - Loth 2e echo 14 dec - Meandor 1e echo 14 dec - Meandor Intake VK 14 dec - Cybi 3e echo 14 dec - Grace79 Intake VK + 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 16 dec - Joyce86 tm echo 19 dec - Wallie81 1e echo+intake 19 dec - susy echo 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 20 dec - susy intake vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle VK 21 dec - Super Mummy intake VK 22 dec - InCognito 3e echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 02 jan - Kaatje1985 controle VK 09 jan - Joyce86 controle VK 31 jan - sweetmarije speciale hartecho afspraken vandaag: 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 07 dec - Nennie 1e echo 7wk
ow haha daar gaat me theorie!! vond het wel frapant nual een streep te ontdekken, ook best duidelijk ook! en dat nadat ik vanacht dat vreemde gevoel had alsof me buik groeide en openscheurde.. klopt wel dus want wat ik zo lees verschijnt zo streep door het wijken van de buikspieren voor het plaatsmaken van de baarmoeder inderdaad zwaar werk gaan mijden en er een gesprek over aanvragen, ze kunnen je dat niet verplichten nu namelijk.
Hej meiden, bedankt voor de lieve berichtjes! Toch fijn hoor, zo'n forum waar je even je gal kan spuwen! Voel me inmiddels wel wat beter.. mn ex komt vanavond op onze dochter passen en hij komt wat eerder, half 5, zodat ik nog even snel een dutje kan doen.. en ondertussen kookt hij het eten! TOch fijn, dat we nog zo met elkaar om kunnen gaan Wat mn werk betreft.. Ik werk op een weekcontract, wat stilzwijgend elke week wordt verlengd. Nadeel daarvan is, is dat als ik me ziek meld ik dr ook meteen uitgeknikkerd wordt, tot ik beter ben.. Dus als het niet meer gaat met werken is het gewoon afgelopen, dus ook geen zwangerschapsverlof. Financieel is dat niet echt een drama, maar toch.. Wil liever niet nu al stoppen, het is zo leuk! Je komt de leukste mensen tegen, veel artiesten, erg mooi werk!! (en dan ook nog eens onbeperkt gratis naar de schouwburg) @Vernon: Hoe is de verhouding met jouw ex verder? Zijn jullie heel slecht uit elkaar gegaan of gaan jullie verder nog goed met elkaar om? @Aloha: De theorie van die streep, tsja, dr zijn verschillende! Wat ik altijd heb gehoord is, dat als je streep tot je navel liep het een meisje was, en als ie verder omhoog ging een jongen. Bij mn dochter had ik geen streep maar een soort blksemschicht..best grappig!
Hallo allemaal, Ik wil bij deze ook aansluiten bij de club. Allereerst wil ik iedereen feliciteren Ben zelf op 17 juli uitgerekend en krijg op 3 januari mijn eerste echo. En wat duurt dat wachten zeg. De meeste zwangerschapsverschijnselen hebben zich inmiddels openbaar gemaakt. Van pijntjes in de buik, pijnlijke borsten tot de ergste vermoeidheid die ik ooit heb meegemaakt en dan heb ik het nog niet over de grootste moeite om iets te eten en het dan ook vooral binnen te houden. Mijn zus is inmiddels van de3de zwanger en had nooit ergens last van, had haar dus als voorbeeld genomen En dan is het wachten op de echo, totdat we echt weten dat het hartje klopt! Groetjes Linda
welkom linda! en ook welkom bij de kwaaltjesclub haha 3 januari klinkt nog ver maar is het natuurlijk al over 3 weekjes! gelukkig gaat met kerst de tijd wat sneller... meestal! Hebben jullie ookal kerstdiner horrordromen en wanhoop over wat nu te maken ect?! gourmetten mogen mijn schoonouders en mijn fam van mij niet want dan kots ik de boel onder van al die vlees en bak lucht haha
ladies die vloeien: sterkte en die vk bellen hoor! Vernon: mooie echo... wow! Klein wondertje. weekcontract: nog nooit van gehoord. Tenminste misschien alleen op uizendbasis? (beetje arbeidsrecht ertussendoor indien het niet uitzendwerk is & ik ken natuurlijk niet het hele verhaal, dus houd het een beetje algemeen), maar een contract mag maximaal 3x verlengt worden bij dezelfde werkgever, daarna wordt het voor vast of er moet een tussenpauze van 3 maanden in zitten, dan kan het weer opnieuw beginnen met 3 contracten etc. En bij een uitzendbureau heb je ook rechten. laatste kindje: geen idee of dit ons laatste kindje zal worden. Zou zomaar kunnen. Ligt er een beetje aan hoe goed ik de balen van het geheel heb als het in juli eenmaal weer over is. Welkom linda! Voor de rest, heb gewerkt weer vandaag en ik ben uitgeteld.
Nou ben eventjes weggeweest en heb net even heel veel doorgelezen @Vernon. fijn dat de echo goed was, maar wat jammer dat de papa niets wil weten. Moet vast pijnlijk zijn... @Joyce: Echt NIET zwaar tillen hoor! Eerste drie maanden moet je daar altijd rustig aan mee doen en zéker nu je ook al bloedverlies hebt. Je hebt volgens mij recht op aangepast werk als je zwanger bent. Vandaag voel ik me weer een stukje beter dan gisteren. Ben gisteren zo hondsberoerd geweest. Heb vandaag zelfs kunnen stofzuigen en het bed kunnen verschonen Wat trouwens wel grappig was, was mijn zoontje van 3,5. Hij kreeg gisteren mee dat ik aan het overgeven was, dus hij vraagt: Mama wat doe jij? Ik zeg tegen hem:'ik moet spugen'. Waarop hij zegt: 'Ik dacht al, huh?! hoor ik een krokodíl...of is dat mama??' hahaha ik lag helemaal dubbel.
@Zusterke: Welkom bij de club van (zieke) zwangeren @Meander. Wat fijn dat je zo goed met je ex nog overwegkunt! Beetje brutale vraag, maar is dat ook de vader van dit kindje of heb je inmiddels andere reatie??
VK: De vrouw die vandaag mijn echo deed (in een echo centrum van een andere praktijk) vond ik heel prettig en enorm begripvol. Ook deed ze als een van de eerste niet spastisch om een zwangerschap in mijn situatie maar was ze blij en feliciteerde ze me. Ook nam ze, ondanks dat het geen consult was, extra tijd voor me en mijn vragen mbt buikpijn en moeheid. Is het nu raar als ik daar morgen naar toe bel en vraag of ik haar kan 'krijgen' als vk? en Meandor; relatie is niet echt soepel uit elkaar gegaan. Hij wou ook meteen dat ik hem van facebook gooide enzo want dat vond ie te moeilijk. Nu ook geen contact meer. We zijn eerder uit elkaar geweest (van begin dit jaar tot een maand of 3 geleden) om andere redenen en dit erbij opgeteld is voor mij wel ECHT de druppel! Red88; oude vrouw? Praat die heel onaardig? Volgens mij is dat dus mijn vk. Heb dr aan de telefoon gehad alleen nog, maar ik had er meteen een snert gevoel bij!
Streep; Ik heb sinds mijn 12de al een donkere streep van navel tot beneden. In bikini is er wel eens tegen me gezegd 'zoooo, jij zit strak in je vel zo na een zwangerschap'
@vernon, fijn dat je weer een goede echo gehad hebt. Jullie hebben het allemaal over niet te veel zwaar tillen.. Mijn zoontje weegt 13 en halve kilo en ik til hem elke dag vrij veel, help! Kan er ook niks aan veranderen helaas En oslo was gaaf! Helaas geen sneeuw (vandaag had het voor het eerst gesneeuwd) maar we hebben ons prima vermaakt. Zijn naar een groot park geweest en een ijshockey wedstrijd en mn zus en ik zijn. Zaterdag wat wezen drinken in een hippe bar. Hele avond alcohol vrij bier gehad en het smaakte prima Heb ook het idee dat mijn baarmoeder sinds gister boven mn schaambeen uit komt. Ben inmiddels ook al 2kg aangekomen. Benieuwd hoe hard het deze keer zal gaan met groeien..
Aahh Vernon; dat is balen! Maar je bent echt niet de eerste zwangere zonder partner, de meeste verloskundige zijn begripvol en blij voor jou. En blijf voor jezelf opkomen, zou een vk achterlijk doen dan gelijk een ander zoeken. Jij bent nu het belangrijkste!! En natuurlijk jouw kindje!
Oh blehhh ineens weer mega misselijk en kokhalzen! Iemand enig idee wat ik kan avondeten (vegetarisch)? Kan niks bedenken