en van voren streep zie je op de foto niet helaas daarvoor is die nog te licht of de omgeving te donker haha
sodeju aloha! haha wow! ik eet trouwens witlofsalade en notenrijst, beetje gekke maaltijd haha maar wel zin in
ja voel me echt vet momenteel.. zie mensen echt zo kijken van is dat vet of is dat baby haha al me eigen kleding past ook echt niet meer. shirtjes krullen op vesten kunnen niet dicht.. broeken was ik sowieso al uit.. maar de gyn krijgt dus gelijk.. die zei dat ik zou gaan ploffen en dat doe ik nu dus echt al! ik voel me gewoon groeien! en dat is echt bizar!!
ik dacht voor de lol eens in google afbeeldingen'huge pregnant belly' te typen.. schrik je je ook kapot!! als ik zo word mogen ze me terug rollen in zee! jezus!! krijg medelijden met mezelf hahaha
Ja vet voelen, ik ken het.. Ik was echt super slank en strak en heb nu ineens een soort gek bierbuikje, heb dan liever gewoon een echt zwangere buik hoor
Hoi Meiden, Hier vanmorgen de 1e echo gehad. Het was nog heel mini, ben `geschat`ergens tussen de 6 en 7 weken maar HET HARTJE KLOPTE Volgende week de intake en krijg dan ook weer een echo. Mijn dag kan niet meer stuk
met dank aan aloha (en dementie op mn 25ste ); 8+6 (jullie zien vast niks maar als je het verschil ziet met voor zwangerschap )
nennie, gefeliciteerd! Vernon, ik heb ook ongeveer dat formaat buik, vooral aan het einde van de dag. Aloha, jeetje... Je hebt trouwens ook een andere trap gekregen
hallo dames, Ik had gisteren opeens bloedverlies het begon beetje bij beetje maar in de nacht werd het best veel. Maar gelukkig geen buikpijn en vandaag alleen bruine slijm. Heb vk gebeld en krijg morgen een echo. Ben zo bang hopen dat morgen gewoon alles oke is.
Vernon: duidelijk echo!! Gefeliciteerd!! Ameera: Succes morgen met de echo!! Hier: vandaag weer gewerkt, zorg afgesloten. Nu 4 dagen vrij. Morgenvroeg met me meisje naar het ziekenhuis. Haar keel en neusamandel worden verwijderd en oortjes worden doorgeprikt... spannend hoor!! Dan is ze wel weer ineens heel klein. Heb de vk nog niet gebeld, denk dat ik dat morgen even doe... twijfel nog wel... denk dat t door werken komt, veel bukken/tillen ed... hoewel ik ontzettend oplet is het bijna onvermijdelijk.
Hi allemaal! Hier de afgelopen dagen steeds meegelezen. Maar erg beroerd geweest en geen puf om op alle berichten te reageren. Dus dan denk ik, dan reageer ik maar helemaal niet omdat ik niet steeds ego berichtjes wil plaatsen. Bloedverlies, sterkte meiden kan me jullie onzekerheid erg goed voorstellen Droge huid, ook een beetje last van dus lekker smeren maar! Hier dus echt megaberoerd geweest, met gisteren als hoogtepunt. Ziek naar huis gegaan vanaf m'n werk en mijn manager dus maar op de hoogte gesteld. Ook naar de huisarts geweest en iets gekregen voor de misselijkheid. Vannacht goed geslapen en vanmorgen een ander mens. Vandaag geen medicijnen genomen want hoe minder hoe beter. En het gaat eigenlijk wel weer redelijk. Misschien toch een combi met een buikgriepje ofzo, hoop dat het nu weer de goede kant op gaat. Weet in ieder geval dat ik zwanger ben!! LOL!!
@ameera oww fijn dat je meteen een echo krijgt!! Ikhoop dat het niets is! Ik zit met hetzelfde, als het morgen nog zo is bel ik ook de verloskundige. @supermommy hier dus hetzelfde, bukken en tillen is bijna niet te vermijden. Maar als het echt daar aan ligt dan moeten ze me maar ander werk geven voorlopig. @nennie gefeliciteerd!! @vernon leuk buikkie ook al!! En heb je nou zo'n grote tattoo op je hand??Vet! @aloha HALELUJAH! hahaha! Nog ff en ik denk dat het er 3 zijn! Ik wil ook een buik! Nou hier dus nog steeds licht bloed verlies. Ga morgen echt bellen als het niet weg is. En mijn werk bellen om de zware zorgen af te zeggen. Mijn vriend gaat dalijk een macflurry halen, hahaha.
@cybi; lekker zeuren hier hoor, daar is het voor! dat is niet ego, iedereen heeft af en toe zulke dagen. is toch fijn als je elkaar een beetje kan helpen dan @joyce; ja heb handen en vingers (o.a.) goed onder zitten
Ameera succes morgem bij de echo, hopelijk is alles goed! @aloha jeetje wat een buik al haha leuk hoor, word alleen maar groter @vernnon je ziet het wel wat op de foto echo zo puntje zie je al grappig fijne avond
Buik van mij ziet er aan het einde vd dag ook zo uit als bij jou Vernon. Begin van dag kunnen mijn broeken nog dicht, richting einde van de dag gaan ze steeds strakker zitten.
Sorry, ook ik moet even zeiken. Ik vier aankomend weekend mijn verjaardag. Omdat ik vrijdag de echo heb, leek het me een mooi moment om t één en ander te vertellen. Nu zegt de één na de ander af! Echt, nou, heb net al zitten janken op de bank... Hoe emo ben je dan!
Bedankt dames, ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan. En joyce86 als je morgen nog steeds bloed gewoon ff bellen.
@ Kaatje, Ik zit ook in dubio, vier mijn verjaardag volgende week zaterdag en twijfel of ik het al zal vertellen dan. Ik denk aan de ene kant een supermooi moment, omdat (bijna) alle dierbaren erbij zijn, aan de andere kant vind ik het misschien toch ook nog wel te pril. Begin ook best wel een "pens" te krijgen dus verbergen wordt ook steeds moeilijker. Ik heb in ieder geval nog 1 1/2 week om het te besluiten... Slaap lekker allemaal!