Moest nog op summer reageren: ik heb heel weinig zwangerschapssymptomen. Soms een beetje weeïg gevoel. En aan het einde van de dag begint mijn buik zichtbaar te worden. Nu heb ik al van mezelf een klein buikje, maar het is een buikje... dus voor de buitenwereld is het nog lang niet zo zichtbaar. Borsten doen af en aan een beetje pijn, maar compleet anders als bij mijn eerste zw. Ik heb wel compleet uitgeput en wil alleen maar slapen... maar ja, winterslaapjes horen er ook een beetje bij Dus ik heb eigenlijk niet echt iets te klagen. Aloha: de streep is natuurlijk een bakerpraatje. Denk eerder dat je de streep nu al krijgt omdat je buik zo enorm aan het groeien is. Zou natuurlijk best kunnen dat het een jongen is... maar dat kun je straks bij een echo zien door een klein piemeltje met een balzakje de streep zal ook bij vrouwen op hun buik verschijnen die een meisje krijgen... wat het dus ook kan zijn. Alles zichtbaar vanaf 16 weken. Heb met mijn vorige zwangerschap in de laatste weken een streep gehad btw. Het is nog steeds een meisje Hier weet iedereen het ongeveer al, tenminste van de familie. De vriendenkring zal wel snel volgen... heb nog niet echt een moment. Een paar vriendinnen weten het al. Met mijn werk wacht ik nog wel even tot die 12 weken denk ik.
He hallo, Mag ik hier ook mee kletsen? Als ik mijn eigen berekeningen mag geloven ben ik 29 juli uitgerekend. Korte intro: sinds 2008 bezig voor kindje, 3 keer spontaan zwanger geweest maar met verschillende termijnen (wel 1e trimester) mk. Daarna relatief lang niet zwanger geweest en sinds 2010 onder behandeling bij Geertgen. Na aantal IUI pogingen vrij snel over gegaan naar IVF omdat follikels slecht groeiden. Na 1e IVF en TP van cryo zwanger maar ook dat strandde snel. Tweede IVF ook mislukt en nu na TP van 2 cryo's weer zwanger in kunstmatige cyclus. Ik ben dus grootverbruiker van Utrogestan. Lang in ontkenningsfase gezeten maar na mooie echo gisteren begin ik het langzaam te geloven.
Dat zou ik zeker even doen joyce. Laat even weten wat ze zegt. Ik denk aan je. Spannend en onzeker. Hier nog 1 nachtje slapen tot de echo.... Jeeh! Ik merk dat de misselijkheid sinds een paar dagen wat minder is. Dat is eigenlijk sinds ik 's morgens geen urine meer opvang voor MvM. En voor de misselijkheid is een emo bom terug gekomen. Ik kan om alles janken, zeuren en verschrikkelijk bot reageren.... Nou, nog 1 dag in spanning, dan weet ik of alles goed zit...
o joyce ik hoop zo dat het niks betekent meis, ik duim voor je Vlinder ik ben ook vaak vroeg wakker, en droom ook heel maf, en heftig Drewb welkom hier Aamera succes vandaag ook met de echo Hier nu 2 dagen vrij, wat ben ik blij zeg. En weekend 2 halve daagjes, dus heb het ff rustig. Nu met dochter naar de kapper, pony knippen. Ze laat niets erin zitten, dus dan maar kort. Zonde maar ja xx
Mejosje en Carpediem, thanx. Joyce, wat ontzettend klote voor je zeg. Heel veel sterkte met deze spanning. Vlinder, ik slaap in de tweede helft van mijn cyclus altijd slecht, en aangezien ik nu een hééééle lange tweede helft heb is dat nu ook het geval. Precies wat jij beschrijft: rond uur of 5 wakker. Vanmorgen weer kwart voor 5 en dan net als ik besloten heb 'dan ga ik er maar vroeg uit' word ik weer moe en val ik tegen 6.10 weer in slaap zodat ik alsnog wakker schrik van mijn wekker om 6.20. Lekker dan. Aamera, hopelijk mooie echo voor jou vandaag. Geniet er van!
och jee joyce verstandig dat je belt, veel succes bij de echo hopelijk is er niks aan de aan welkom drewb gefeliciteerd met je zwangerschap
Joyce, oh nee, ik hoop dat het goch goed blijft gaan! Wat zijn er veel meiden met bloedverlies zeg, wat een stress. Drew, van harte welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Droogheid: hier ook, droge huid, droge lippen en heb al een paar weken ruzie met mijn contactlenzen. Volgens mij komt het doordat je hormoonhuishouding invloed heeft op je slijmvliezen die dus wat droger kunnen zijn. Op advies van mijn zusje oogdruppels gekocht, eens kijken of dat helpt. Hier weet alleen de familie het en één hele goede vriendin. Zij belde mij met lood in haar schoenen om te vertellen dat ze zelf weer zwanger is. Ze vond het door wat wij hebben meegemaakt heel moeilijk om dat mij te vertellen dus toen heb ik haar meteen verteld dat ik zelf ook weer zwanger ben en ze was ontzettend blij en opgelucht, dat was wel heel lief. Volgende week donderdag heb ik weer een echo, dan ben ik ongeveer 10 weken, ik denk dat we het dan aan nog wat meer vrienden gaan vertellen. Op mijn werk wil ik het in het nieuwe jaar pas vertellen, als ik 12 weken ben. Niet eens voor mezelf, maar omdat je anders weer dat gezeur krijgt dat je het voor 12 weken al vertelt en dan kijken mensen zo van "Oei, het kan nog misgaan hè?", terwijl wij natuurlijk weten dat het veel later ook nog slecht kan aflopen en ik heb daar even geen zin in. Zo, wat een verhaal. Vandaag werk ik thuis, wel relaxed en gezellig bij de kerstboom die we van de week hebben opgezet. Mooie buikjes al hoor dames! Ik zet mezelf niet graag op internet, misschien als ik over een week of wat echt een mooie zwangere buik heb zal ik het delen. Vernon, wat rot dat je ex niets wil weten, lijkt me echt een kl*tesituatie. Loth, ruzie met moeder alweer voorbij? Carpediem, kom je eruit met je werk en de arboarts? Anders wel een second opionion aanvragen hè?
Joyce: Ik duim voor je! Veel succes en hopelijk krijg je goed nieuws. DrewB: Gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je mee komt kletsen! Ik ben echt ontzettend moe en vanochtend ook ineens weer misselijk. Gisteravond al om 20.45 in slaapgevallen.. Nu even druk, kom straks even weer kijken en reageren!
he joyce bah wat een onzekerheid! benieuwd wat de vk doet nu.. ameera succes bij je echo! ik hoop dat het meevalt en er gewoon een beeb zit! ik ga zo ook weer. gesprek en echo gyn. ben voor het eerst niet bang maar vol vertrouwen en met zin. heel onwerkelijk gevoel!
aloha fijn zeg dat je zoveel vertrouwen hebt, ben blij voor jullie Danilo ben weer aant werk gewoon inmiddels, maar vind het wel een rare manier van behandelen van personeel Kim moest erg huilen bij de kapper, was de 2 e keer dat we er waren. Kreeg bij de supermarkt nog 4 cupcakes van sint, waren goed tot vandaag, toch leuk dat ze die uitdelen. Ik was misselijk opeens gatverdamme xxx
o Joyce gelukkig al in de ochtend, waqchten duurt lang dan he. Ik duim voor je. heb je geen krampen ofzo?
Ik leef nog! Súper leuke avond gehad. Waren een paar hele leuke artiesten en dat is sowieso fijn werken. Heb me alleen de benen uit mn lijf gelopen en dat was niet echt slim.. zag sterretjes en super misselijk. Dus, volgende keer maar iets minder hard rennen! Dochter is naar de psz, boodschappen zijn gedaan, ik kruip mn bedje nog even in! Zal later even reageren op de rest hier, is nogal wat gaande zag ik!
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - Yummy (2e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 28 juli - Super Mummy (3e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 21 nov - Incognito MvM 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 23 nov - vlinder13 MvM 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Amse 1e echo 24 nov - Aloha 2e echo 24 nov - Poemi 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 28 nov - Meandor MvM 28 nov - Ameera 1e echo 29 nov - Aloha 3e echo 29 nov - fietje86 echo 30 nov - MirandaV intake VK 30 nov - InCognito 2e echo 30 nov - Cybi 2e echo 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 01 dec - Tamendon 1e echo pretechobureau 02 dec - Danilo 1e echo + intake gyn 02 dec - Kayke gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 07 dec - Nennie 1e echo 7wk 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 4e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 08 dec - Loth nuchter prikken glucose 09 dec - Tayaro 1e echo 09 dec - Kaatje1985 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - vernon tm echo 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 14 dec - Nennie 2e echo + 8wk intake VK 14 dec - Loth 2e echo 14 dec - Meandor 1e echo 14 dec - Meandor Intake VK 14 dec - Cybi 3e echo 14 dec - Grace79 Intake VK + 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 16 dec - Joyce86 tm echo 19 dec - Wallie81 1e echo+intake 19 dec - susy echo 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 20 dec - susy intake vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle VK 21 dec - Super Mummy intake VK 22 dec - InCognito 3e echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 02 jan - Kaatje1985 controle VK 09 jan - Joyce86 controle VK 31 jan - sweetmarije speciale hartecho afspraken vandaag: 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 4e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 08 dec - Loth nuchter prikken glucose
Goedemorgen allemaal, Joyce, wat verschrikkelijk die onzekerheid. Gelukkig mag je snel komen. Ik hoop dat alles goed is. Wat een mooie buikjes Vernon en Aloha. Heb het idee dat de mijne minder wordt, maar was dan ook 2 kilo in een week afgevallen? Danilo, lief dat je het vraagt. Ja, het is weer goed. Mijn zus herkende het van haar zwangerschappen, haha. Dames, die zich niet lekker voelen. Beterschap! Ik voel me iets beter, maar denk dat ik morgen ook nog thuis blijf, dan begin ik maandag weer helemaal fit. Drew B, wat spannend en mooi, na zo'n lange weg weer zwanger! Hier vanochtend bloed laten prikken. Ik stond bij de verkeerde locatie, dus het was even racen... Verder was m'n bloed goed, zat ruim in ijzer en vitamine D, maar moet i.v.m. winterweer wel D gaan bijslikken. Heb wel een antistof in mijn bloed, dus moet met 27 weken sowieso nog een keer geprikt worden. Fijne dag!
Hoi meiden, Tijdje niks laten horen maar ook echt geen puf voor gehad. Wel elke dag meegelezen . Wat wordt er veel geschreven zeg! Ik heb me voor vandaag en moegen ziekgemeld. Had zo geen zin en ben zo moe. Kan heel de dag slapen als ik wil. Mijn mannetje is ook vrij dus nu lekker twee daagjes samen. Met vlagen misselijk en kokhalzen, gelukkig nog niet over hoeven geven. Wel leef ik op rennies ivm weeïg gevoel. Weet ook niet echt wat ik moet eten. Vind veel dingen ook niet meer lekker. Buikje groeit wel aardig. Volgende week donderdag gelukkig de echo dan meer zekerheid. Soms nu twijfel ik nog of alles goed zal zijn. @joyse wat spannend zeg voor je hopelijk is alles goed! Wel fijn dat je zo snel kon komen! Denk aan je