even snel mijn echo was goed. verslag volgt nog wel wil even niet het nare nieuws overschaduwen. joyce ontzettend naar voor je, laat je goed informeren over de mogelijkheden nu. praat er goed over met je partner en omgeving en bedenk je hoe je alles wilt gaan doen nu. bv kwa opvangen van vruchtje en dat begraven bv ipv door wc spoelen. klinkt raar maar geeft wel troost. knuffel meid en sterkte.
Oh nee joyce, wat vreselijk meid!! Wil jou en je partner heel veel sterkte wensen, wat ontzettend moeilijk dit meid! Dikke knuffel, denk aan je!!!
Aloha: Wat fijn dat alles goed was meid. Fijn gevoel.. heerlijk ook dat je nu met een goed gevoel naar je gyn kan gaan! Ameera: Opluchting! En fijn dat je weer gewoon op je zelf uitgerekende datum bent gezet. 1 of 2 weken terug is toch best veel! Loth: Slik je helemaal niks? Ook geen foliumzuur ofzo? Sassie: Goed nieuws meid! DrewB: Wat een ellendige weg heb je al afgelegd zeg, bah! Maar nu gaat het goedkomen hoor!! Welkom Ben nog steeds zo moe. Hoe kom ik de dag door meiden!? Als het nou mooi weer was kon ik lekker een stukje lopen ofzo, maar is niet echt een optie he? DVDtje aan voor dochterlief, doe ik bijna nooit, maar op zulke dagen vind ik dat het mag!
Ik ben weer gestegen naar 1e plaats, in de wijk waar ik het liefst wil wonen! Hopelijk dus snel kijken!
@ Ameera, wat fijn dat de echo goed was. Zal vast een flinke opluchting zijn.. @ Sassie, gefeliciteerd met je mooie echo !! Lekker genieten van dit goede nieuws ! @ Aloha, wat fijn dat alles er goed uitzag ! @ Vernon, Duim voor je .. Hier gaat het redelijk. Gisteravond weer klein beetje bruinverlies, daar is het gelukkig tot nu toe bij gebleven. Voel aan mijn lichaam dat het goed is dat ik ff niet aan het werk ga. Hier nog steeds weinig last van kwaaltjes. Alleen enorm veel last van mijn borsten. Kan de hele dag door wel eten, alleen weinig trek in warm eten. Al met al dus weinig te klagen.. Maar vind eerlijk gezegd dat bloedverlies ook wel even genoeg.
trouwens over vitamines. ik slik helemaal niets! bewust! misschien dom maar eerste zwangerschap slikte ik niets en kwam ik vrij ver, daarna braaf alles geslikt. nu was ik er even klaar mee en zou even niet zwanger worden en tadaa zwanger.. uit bijgeloof heb ik niets geslikt en al me waardes zijn goed. het voelde niet goed. echo was hier inderdaad goed! 8 w 5 d sta ik nu op.. volgens ziekenhuis was dat vooruit gezet?? naja in mijn ogen terug haha maar goed moest dit maar even aanhouden nu. beeb zwaaide ook even haha zo lief!! zal later even foto uploaden. verder word ik overgedragen naar een gyn in heerenveen bij mijn huidige woonplaats. ik liep nog in mijn vorige woonplaats namelijk. per januari gaat dit gebeuren heb de formulieren met compleet dossier in huis nu. ik blijf onder controle bij een gyn. gelukkig want vind ik wel prettig idee. maandag moeten we op gesprek hier in apeldoon over prenatale screening, we krijgen gesprek over de combinatietest (bloed en nekplooi) en 20 weken echo en vruchtwaterpunctie en vlokkentest. als we besluiten dat te gaan doen worden er nog dit jaar afspraken gemaakt om bv nekplooi te meten. over 2 weken moeten we weer voor de echo om de termijn zeker weten te bepalen net iets voor kerst. dan dus eventueel voor nekplooi laatste dagen van het jaar of de maandag of dinsdag van het nieuwe jaar weer. en dan dus over naar heerenveen ziekenhuis en daar verder bespreken hoe en wat, in het dossier staat dat ik moet worden blijven gevolgd met echos dus ben benieuwd tot wanneer en hoeveel dat gaat worden. tevens is vandaag de uitspraak kans op miskraam drastisch verlaagd per vandaag gedaan ik zit nu op 3% kans en ik zat op 83% kans!! dus helemaal goed!
Wauw Aloha, alleen maar goed nieuws! Wat fijn, wat zul jij blij zijn! Lekker genieten meid! Mooier cadeautje voor de kerst kun je niet krijgen he? Vanavond MvM, af en toe word ik helemaal simpel van mezelf... Nu ben ik weer bang dat de test niet positief genoeg zal zijn Vanmorgen urine opgevangen maar was nog zo slaperig dat de helft van de urine uit het bakje klotste.. Bah! Hopen dat het geconcentreerd genoeg is. Vannacht trouwens gedroomd dat ik weer op de echo zag dat het niet goed zat.. Complete nachtmerrie, ook over die stomme cytotec tabletten enz en alles wat daarop volgde. Wat een naar gevoel zeg, toen ik wakker werd! Bah!
Vernon, ik duim voor je, hopelijk wordt het wat met het huis! Aloha, je slikt toch wel foliumzuur? Sorry als het klinkt alsof ik van de vitaminepolitie ben. Fietje, wat vervelend, ik heb ook van die rottige dromen. Als je zover zwanger bent hoef je niet per se ochtendurine te gebruiken voor de MvM test hoor! Kun je ook best vlak voordat ze komt nog even wat opvangen. Ik was ook zo in de stress over de test dat ik op de dag dat zij kwam zelf nog een extra test heb gedaan (was inmiddels de achtste test ofzo ).
Joyce: Wat een ontzettend verdrietig nieuws, echt ontzettend veel sterkte! Ik zag ook goede echo's: gefeliciteerd! Vernon: Wat super dat je eerste bent geworden en in je favo wijk nog wel! SUPER! Hangt het er nu puur van af of je het iets vindt of niet, of kan er nog iets anders tussen komen? Vitamines: Ik eet heel gevarieerd en gezond dus ik slik geen extra vitaminepillen. Uiteraard wel foliumzuur maar daar mag ik inmiddels mee stoppen kwam ik net achter
Aloha super goed nieuws allemaal. blij voor jullie Zwangerschapsvitamines slikte ik bij kim ook, is me goed bevallen. Eet wel goed opzich, maar denk altijd extra kan nooit kwaad plas je weer uit
Jeetje joyce, wat een rotnieuws. Heel veel sterkte! @ameera en aloha, fijn dat de echo's goed waren. @vitaminepillen, ik slik van die zo-veel-in-1 pillen waar al vitamine D en foliumzuur in zitten. Vergeet af en toe wel om ze te nemen trouwens, hebben jullie dat ook? Ik denk dat ik het toch wel gemiddeld 1 a 2x per week vergeet :S Schaam me diep @vernon, super! Hoop dat je snel wat vindt, welke buurt?
Nou dames kom even afscheid nemen!! Het vruchtje is al gestopt met groeien waarschijnlijk 2 dagen na de vorige echo. Het voelde al niet goed dat ik toen meer dan een week naar achter ben gezet. Het komt toch keihard aan! Nu is het even afwachten, maandag belt de verloskundige weer wat ik wil, afwachten of naar de gyn voor curretage. Ik weet het allemaal nog niet. Heel veel succes iedereen en geniet van de zwangerschap! Ik blijf jullie wel volgen hoor en zeker volgend jaar Juli! Dan kom ik jullie allemaal feliciteren!!! Ik hoop snel weer zwanger te zijn!!Dikke knuffel allemaal en bedankt voor de lieve berichtjes!