Joyce heel veel sterkte meis!! Ameera gefeliciteerd met de echo. Andere met goede echo natuurlijk ook Hier druk dagje achter de rug. Meisje werd vandaag geholpen aan keel en neusamandelen, narcose ging niet zo lekker omdat ze adem in hielt, daarna slikte al bloed in en wou niet drinken. Rond 12 uur dronk ze eindelijk en rond 13.30 waren we thuis. Liggen nu lekker samen op bed tv te kijken, terwijl de mannen zich binnen vermaken. Ook ff VK gebeld ivm bloedverlies en omdat het al bijna week is. Ze vermoed een gesprongen adertje, want tis relatief weinig... Maar om mij gerust te stellen en miss iets uit te sluiten, gaat ze morgenochtend een echo regelen en kan ik morgen waarschijnlijk even ergens tussendoor voor de echo... wel heel spannend dus!!
VErnon: Serieus, vervloek de boel even!! Moet dr niet aan dénken!!! Zag trouwens dat je vegetarier bent, goed hoor!
Ik ook, maar gelukkig niet hier Tweeling? Leuk voor een ander De Weijert is trouwens leuk! Wellicht hebben ze daar ook nog frituurkoks nodig Hier: Net afspraak gemaakt voor de 20 weken echo De vk zei dat we dit zsm moesten doen, maar ik vond het veel te eng dus heb even gewacht haha. Maar net toch maar gebeld, 13 februari om 19 uur is het zover Klinkt nog zo ver weg haha.
Ohhhh ik heb zoooo'n zin in een kaaskroket door jouw frituurpraatjes Yummy foei! Hoezo moet je die afspraak nu al maken?
Jeetje Yummy, nu al!? Is dat normaal..! Naja, heb je wel iets om naar uit te kijken toch? En eigenlijk klinkt dat al heel dichtbij!! Vernon: Ben vegetarisch opgevoed, en vind vlees niet echt bijzonder lekker.. kreeg bij mn eerste zwangerschap nogal wat commentaar daar over, stom!
Heb je ook sajoera's yummy?? Kun je bijna nergens kopen maar zijn zo lekker.. en jij als frituurexpert hebt ze vast wel!
Meandor: Ik kreeg vandaag een vacature onder mijn ogen, wacht ik zal hem hier even plaatsen: Maar kaaskroketjes, sajoertjes.. Kom maar op!
Commentaar op geen vlees eten?! Serieus, gezeur van mensen ook altijd. Ik eet gevarieerder en gezonder dan de gemiddelde vleeseter, durf ik met zekerheid te stellen.
Oh en yummy, ik wil ook dat we swirls, loempiaatjes, cocktails (zonder alcohol voorlopig) en falafel gaan verkopen ik heb honger!
Nou mijn verloskundige die besprak deze echo dus en gaf aan waar ik hem kon laten maken. Ziekenhuis Assen, Ziekenhuis Groningen of bij Babyview in Oosterwolde. Die laatste daar krijg je dus echt gewoon een "leuke" medische echo, veel persoonlijker als in het ziekenhuis (waar je vaak na 15 minuten weer buiten staat) maar je moet hier dus wel optijd zijn met een afspraak maken. Zij heeft altijd in het ziekenhuis de echo's enz gedaan maar is daarna voor zichzelf een echopraktijk begonnen. Omdat ze de juiste papieren heeft mag ze dus ook (in tegenstelling tot veel andere echobureau's) ook de medische 20 weken echo doen. Leek me veel fijner dan in het ziekenhuis en ze klonk ook echt super aardig!
Zo ist Vernon! Yummy: Ik las het op facebook Het is daar trouwens drukker dan hier! Niet nog meer mensen die gezellig met ons aan de facebook willen? We zijn nml. heel leuk!
Van Lowlandsfotos krijg je honger! Vooral die loempia's, oeoeoeoe.. zo lekker!!!! Maar goed, die 20weken echo in Oosterwolde, hmmz.. is wel iets om over na te denken. Ik ben vorige keer hier in Leeuwarden in het ziekenhuis geweest maar was best klinisch.. Oosterwolde is best in de buurt
O hier krijg ik dus honger van he! swirls, loempiaatjes, cocktails, falafel .. Heerlijk! Ik vind Falafel trouwens echt lekker! En heb je wel eens humus gehad? Daar kon ik echt zoveel van eten, niet normaal! Lekker met pitabroodje dippen.. Honger honger honger. Gelukkig heb ik nog 3 B&J in de koelkast..
Aaaaaah.. ik krijg hier echt zo'n honger van!!! Allemaal dingen die ik niet in huis heb.. Alhoewel, ik best wel een falaffelburgertje kan gaan bakken, numnumnum!!
Ik maak bijna elke week een hele batch humus, zoooo lekkerrrr Ooooja ik heb ook nog B&Js.. Eerst maar even normaal eten en dan de vriezer plunderen