Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    van mij wel hahaha al bedenk ik me net dat ik niet met me vinger is de grond mag... ( heb allemaal manden buiten waar ik ff hei en besjes enz in wil) beetje jammer dat ik dat niet mag doen.. of wacht... handschoenen!!

maareh noordwolde utrecht... hmmzz das best pittig voor een tuincentrumpje ;)

2. vernon

vernon Niet meer actief

Handschoenen ja! Ik wou dat ik een tuin had, lekker woelen.. Heerlijk!

En het is inderdaad wat ver ;) Ik hoop echt dat ik snel m'n huisje in Groningen krijg, eindelijk vastigheid, word gek van dit gezeur en van het leven uit een koffer :x

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    groningen is vanaf hier een uur nog maar beter te doen dan utrecht hahaha

maar zou fijn zijn als je een plekje krijgt inderdaad.. gaat je vriend mee daar wonen? misschien stomme vraag haha en zoek je huur of koop? moet het perse in groningen zijn?

4. vernon

vernon Niet meer actief

Huur! En ik krijg urgentie (99% zeker), anders zou ik er niet specifiek willen wonen. Maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit, als ik m'n eigen stekkie maar SNEL krijg. Nee ik ga er alleen wonen!

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    oke.. ben benieuwd dan! Met urgentie heb je toch meestal binnen een maand wel een plekje? of moet die nog toegekent worden? tegenwoordig betekent zwangerschap niet perse urgentie meer he.. dat weet je? Knap dat je alleen gaat wonen.. vind je dat nu niet erg met het kindje enz?

6. vernon

vernon Niet meer actief

urgentie krijg ik om andere redenen :) niemand weet verder uberhaupt dat ik zwanger ben haha, dat wou ik wel even zo houden ook.

het gaat vanaf nu 3 tot maximaal 6 maanden duren.. ik hoop duidelijk niet op 6! alleen wonen vind ik juist superfijn, ook als ik een kindje heb denk ik. wil alle aandacht aan het kindje besteden en wat ik over heb aan mezelf en m'n hondje, niet aan een vent die niet weet wat 'ie wil ;)

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    goedemorgen dames, daar was ik weer!
    door ons priveclubje was ik dit topic helemaal vergeten:S oeps!
    voor de nieuwe dames: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

@aloha, restless legs syndrome bestaat ECHT! ik had daar echt super veel last van bij mijn vorige zwangerschap, kriebelbenen noemde ik het, alsof er allemaal wormen onder je huid kropen waar je niks aan kon doen, avond na avond lag ik gefrustreerd te schudden en schoppen met mn benen, 10x er uit om te plassen, denkend dat dat het minder erg maakte en tot diep in de nacht tv kijken om maar niet op mn benen te focussen. hoop zo dat ik dat niet weer krijg!

en is MvM echt alleen in nederland? dan doe je dus wel iets heel goeds he, dat jullie plasjes over de hele wereld andere vrouwen helpen:D maar wel raar hoor, je zou toch denken dat andere landen daar ook aan mee zouden doen?

mijn zoontje gaat elke donderdagochtend 3 uurtjes naar de psz, heerlijk even rustig op ZP zitten:D normaal maak ik dan het hele huis grondig schoon maar vandaag lekker helemaal geen zin in:p

nou probeer ook hier een beetje bij te blijven vanaf nu!:D

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ojee.... hoelang duurde dat bij jouw?! *pleasegeen9maandenpleasegeen9maandenplease9negenmaanden*

Ja dat van mvm weet ik niet zeker maar dat hoorde ik eens...
    belachelijk toch!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    groot gelijk vernon! Nou ben erg benieuwd hoe aankomende maanden gaan verlopen, zal vast nog wel heftig worden gok ik zo.. hoop dat alles zichzelf snelt oplost voor je!

10. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    jeetje vernon vind het erg knap hoe je met de hele situatie omgat, petje af:D

@aloha, ik had het wel tot het einde van de zwangerschap, maar de ene dag (nacht) was erger dan de andere, sorry...:(

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Dat was niet wat ik wilde horen hahaha
    Naja als ik er een kindje voor terug krijg onderga ik alles met liefde :D

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden!!!!!

Nieuwe zwangeren van harte!!!

Even snel vanaf me foon hoor.... nog 2 uur en 10 minuten en dan mag ik weer naar huis Yeahhh!!! Ben nog steeds een SIM met slaap en ga vanmiddag heerlijk slapen... als me buren rustig blijven...

Las al leuke plannen zoals tuincentrum.. leuk idee!!!! Andere nog plannen???

13. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Knap Vernon, je klinkt erg sterk!

Aloha, ik hoop dat het tijdelijk is voor je.

Lekker Marije even je handen vrij.

Ik ben aan het werk, maar heb ineens zo'n buikpijn. Een heel strak gevoel. Hoop dat het snel overgaat. Ik vind de afscheiding trouwens erg vervelend. Ben elke keer als er weer zo'n 'golf' komt bang dat het bloed is...

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    herkenbaar loth, ik spiek ook wat vaker in me broek nu ik af en toe golven heb.. naar gevoel he.. gaat vast met de tijd over.

als je die buikpijn hebt helpt het mij ( vandaag dan) om even rondje te lopen..

15. vernon

vernon Niet meer actief

ja gaat ook pittig worden, maargoed. het is niet anders vrees ik!

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik voel me weer slapjes worden :( ga eens hard bedenken of ik wegga of niet.. het is wel een stukje rijden namelijk ben niet 123 thuis dan..

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ andere lijst
    Ow ja begrijp allebei de kanten eigenlijk wel
    Wat nu als uit mijn echo blijkt dat ik in juni uitgerekent ben ipv 4 juli moet ik hier dan weg??? Dan weet ik het alvast :D

@ rusteloze benen
    ook veel gehad bij mijn dochtertje en na de bevalling nog erger tot nu eigenlijk ik zwanger ben van de 2e gaat het beter

@slaap
    ik kan juist erg goed slapen, alleen het inslaap vallen is lastig. Ben ook onwijs moe en ga zo denk ook lekker als de kleine op bed lig zelf ook even liggen.

18. vernon

vernon Niet meer actief

Ik ga zo naar de winkel want ik MOET vandaag echt beter eten dan de afgelopen tijd, maar ik krijg niks weg :(

Iemand tips of ideeen?

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha nee je hoeft niet weg hoor ;) en hun hoefde dat ook niet. hebben we meerdere malen aangegeven maar er zaten er behoorlijk veel en de juni mamas kwamen ookal met vragen zo van huh. zelfs iemand van 14 juni zat in juli... niemand hoefde weg maar we hadden zoiets van voor de meiden die straks eind julie uitgerekend zijn is het verschil wel erg groot straks.. de 1 krijgt dan al de 20 weken echo en de ander zit nog in het 1e trimester.. snappie.. en toen er daar 1 aangaf dat ze in juli kletste omdat ze het niet leuk vond om achter de lopen op de andere juni mamas brak bij sommige van ons de klomp.. want wij bedoelde dat eind juli 6 weken achterligt dan. en dat lid wou geen max 4 weken achterliggen. maar dat zagen wij verkeerd en het werd al gauw gedram van ons genoemd. tja als een normaal gesprek daarover al niet mogelijk is.. toen heeft vernon dit geopend haha

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    door de winkel lopen en alles waar je zin in denkt te hebben halen. en nee niet het snoep!

Deel Deze Pagina