Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Je moet het toch een beetje proberen los te laten Hettie. Een eventuele miskraam heb je niet in de hand, maar onnodige stress is nooit goed.

Heb vertrouwen!

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    mijn borsten doen de afgelopen dagen ook niet meer zo'n pijn. ik weet niet of dat er bij hoort of niet.

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Hettie: ik zie dat je al een kloppend hartje hebt gezien... houd je vast dat het dan in 97% van alle gevallen gewoon goed komt. Dat lijkt me een aanzienlijk percentage.

Zoals Loth zegt: heb vertrouwen!

4. Grace79

Grace79 Actief lid

Oct 5, 2009
    412
    34
    28
    Female
    Joyce, Spinnekop en Super Mummy, heel veel sterkte.

Hettie: Niets om je zorgen over te maken. Borsten doen pijn omdat ze opzwellen en groter worden, maar ze kunnen niet 40 weken op een rij alsmaar groeien. Bij mijn dochter had ik ook dat het afnam rond een week of 9 (maakte ik me overigens ook ontzettend zorgen over).
    Vernon: Wat oneerlijk, nummer 1 staan en dan toch het huisje niet krijgen.
    Yummy: Wauw, wat een drukke dag heb jij gepland. Veel plezier.
    Anni (en ook de rest van onze zwangere zieken): Heel veel beterschap.
    Loth: Wat leuk dat je al die zwangerschapskleding van een vriendin van je zus gekregen heb. Fijn dat er ook wat in de juiste maat tussen zat.

5. Sassie81

Sassie81 Actief lid

Sep 21, 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    wat een rust hier! zeker allemaal van de zondag aan het genieten. hubbie is aan het werk, dus verveel me een beetje...

@super mummy: wat een ontzettend naar nieuws, meid! heel veel sterkte en hopelijk wordt je snel weer zwanger en gaat het dan wel goed!

zit zelf ook wel wat in de stress hoor, iedere week denk ik: weer een week voorbij en meer kans dat het goed blijft gaan. moet je inderdaad niet doet, 't komt zoals 't komt en meestal gaat het goed, maar toch......

@bandenpijn: hier af en toe wat last, hoewel ik al een maand in de ziektwet zit en niet veel meer doe dan tv kijken en lezen. gister ook ineens heel strak en beetje stekend gevoel bij niezen en hoesten, weet niet wat dat dan weer is.

en vet balen: at eerst steeds pannenkoeken met stroop, maar dat gaat nu ineens ook niet meer, gister hele dag weer kotsmisselijk, vandaag gelukkig weer beter. overgestapt op ontbijtgranen koekjes, met veel vezels, vitaminen, ijzer en calcium. is vast gezond ;)

6. Grace79

Grace79 Actief lid

Oct 5, 2009
    412
    34
    28
    Female
    Gisteren verjaardag van schoonmoeder gevierd.
    Zij weten al dat wij zwanger zijn, maar al het bezoek niet.
    Mijn schoonzusje is ook zwanger (maar wel een paar weekjes verder dan ik) en daarvan weet wel iedereen het al. Het was dan ook heel moeilijk niets te zeggen terwijl iedereen het steeds over zwangerschap en baby's had. :D

7. Grace79

Grace79 Actief lid

Oct 5, 2009
    412
    34
    28
    Female
    Sassie, het is ook spannend. Maar je hebt al een kloppend hartje gezien, dus de kans is ontzettend groot dat het goed blijft gaan.

8. Sassie81

Sassie81 Actief lid

Sep 21, 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    ha, ja, dat blijf ik mezelf ook voorhouden!! en al die plakhormoontjes zorgen ervoor dat ik goed misselijk blijf!

lastig inderdaad als je het nog niet wilt vertellen. hier weet iedereen het al sinds 5,5 week, omdat ik toen ziek thuis kwam te zitten. alleen op mn man zijn werk weten ze het nog niet. is ook wel fijn als veel mensen het wel weten, ze weten dan tenminste waarom je ziek bent en je krijgt een hoop steun!

9. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ja we hebben met 7.5 wk een goed hartje zien kloppen! 160bpm! volgens die man kwam dat met 8wk overeen! maar heb nooit echt klachten gehad van zwanger zijn! misschien gelukkig aan de ene kant maar als je boven de wc hangt heb je toch mee het gevoel zwanger te zijn denk ik!(al is dat ook helemaaal geen pretje natuurlijk)
    de vk zegt ook dat het niks zegt of je misselijk bent of niet! iedereen heeft evenveel kans op een gezonde zwangerschap. maar toch ik ben een controle freak! zal daar wel mee te maken hebben. donderdag heb ik weer een echt 10 wk! vind wel weer spannend worden

10. Sassie81

Sassie81 Actief lid

Sep 21, 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    denk ook niet dat het echt veel uitmaakt of je ziek bent of niet. alleen maar heel erg fijn als je niet steeds hoeft over te geven lijkt mij! hopelijk is je echo donderdag goed!

begin trek te krijgen, oven aan, picolientjes erin. en nog even de kerstboom optuigen:)

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik heb heel weinig klachten hettie, maar ik voel me op en top zwanger. Meer om alles wat ik moet laten dus, geen lekker rood vlees en dat wijntje erbij. Het idee dat ik er nog maanden aan vast zit en dan eindigt het met een bevalling. Ow wat heb ik geen zin in de bevalling. En waar doe ik het voor... en dan denk ik weer... ja het is het waard en we slaan ons er weer doorheen.

Onzekerheden worden trouwens niet weggenomen zodra de kleine er is. Dat gaat weer voor nieuwe onzekerheden zorgen. Kleed ik het niet te warm, hebben ze wel genoeg gegeten, doe ik het wel goed... etc etc Probeer het gewoon maar los te laten, want het komt zoals het komt en wees er bewust van.

12. me83

me83 Niet meer actief

die onzekerheden tijdens de zwanger schap en ook erna zijn denk ik juist heel goed. beter dat je je afvraagt ofje het wel goed doet dan helemaal niet toch?

is vast een hormonen ding wat je opbouwt,en blijft erna hangen uit zorgzaamheid:D

13. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat wrd donderdag een drukke dag met echo's :) ik mag ook donderdag voor mijn termijn echo.

Hier niet meer echt misselijk, maar snotverkouden pffffffff.

14. vernon

vernon Niet meer actief

Zo.. echt zeg.. waarom voor de 29753673ste keer de vraag of ik wel weet wie de vader is?! Word er echt zwaar pissig van. Alsof het allemaal al niet lullig genoeg is.

15. Nennie

Nennie Actief lid

Nov 16, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zijn jullie ook zo emotioneel? moet echt om het minste geringste al huilen en wordt er gek van. Zelf als mensen trouwen op tv en een babyzebra wordt gegrepen door een leeuw. Gaat echt nergens over, voel me zo'n huilebalk Nice die hormonen ;)pfff Als ze me maar niet ergens op aanspreken op mijn werk, volgens mij barst ik dan in tranen uit en heb al genoeg moeite met mijn "hormonenpens" om die zwangerschap te verbergen...

Ook is mijn lief een aantal dagen naar het buitenland i.v.m. werk en kan niet wachten tot hij weer terug is. Best klote als je je in je uppie beroerd voelt en ff geen steun hebt :(. maarja, we slaan ons er wel weer doorheen. Leef maar toe naar de echo woensdag (waar hij helaas ook niet bij kan zijn) Hopelijk loop ik dan weer naar buiten met een paar mooie kiekjes en een BIG smile op m'n gezicht.

Fijne zondag allemaal nog ff!

16. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0

Wat een stelletje $^%$^Y$@#!!!#@ zeg!

17. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat een lef hebben die mensen zeg. Dan spoor je echt niet!

@ Nennie: Kun je de echo niet verzetten? Of wil je dat niet? Emotioneel flecibel zijn herken ik. Ik huil sowieso al wel snel, maar nu echt om helemaal niks.

Wat een troosteloze zondagmiddag zeg. Heb nergens zin in en ben alleen. Morgen weer weken, zo geen zin. Ik weet niet waarom.

18. vernon

vernon Niet meer actief

:x "nee ik weet het pas bij de bevalling, het kan een neger een chineesje of een blank kindje worden."

nou goed :(

dat de vader aardig genoeg is om zn biezen te pakken maakt mij toch niet ineens een sloerie :(

19. Kayke

Kayke Actief lid

Oct 13, 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ik ging een juli-mama worden, maar volgens de gynaecoloog is 1 augustus m'n uitgerekende datum. 4 dagen teruggezet.
    23 december weet ik de precieze datum :)

20. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Geen woorden voor Vernon, ongelooflijk dat sommige mensen zich zo belachelijk durven op te stellen! En het gore lef hebben om er naar te vragen!! :x:x:x
    Eigenlijk zou je ze zonder pardon een stomp in het gezicht moeten geven, of ga ik nu te ver? :)

Share This Page