Ooooh wat heb ik lekker uitgeslapen! Dochter werd om 9:15 pas wakker, zalig! Maakt de rotnacht een beetje goed. Droomde over bloedverlies.. en het erge is, dat al mn kwaaltjes op het moment weg zijn. Ben niet moe meer, geen zere borsten, geen misselijkheid.. Die twee dingen bij elkaar maken me echt super onzeker! Maar goed, nog heel even geduld, woensdagochtend de echo! Ben al begonnen met duimen dat er een mooi kloppend hartje te zien is, maar heb er vandaag even een hard hoofd in! SweetMarije: Oh wat herkenbaar! Dat uittesten is afschuwelijk! Die van mij is ook lekker bezig. Net alsof ze aanvoelen dat wij het nu net niet even zo goed trekken als anders. Monsters!! @Fietje: Belachelijk! Jammer dat het zo moet gaan op je werk zeg, maar laat ze het maar lekker uitzoeken.. Het gaat nu even om jou! @Mejosje: Slaapkop! Kon je nog wel in slaap komen vannacht? Veel plezier straks met je echo..! Hoop dat het er allemaal goed uitziet! @Yummy: Onvoorstelbaar, wat een verhaal!!! Ik had ook een hele dikke klacht ingediend! Hoe bedoel je vooroordeel! @ Vernon: Wat kunnen mensen toch ontzettend DOM zijn zeg. Dat soort dingen vraag je toch niet? En waarom er uberhaupt vanuit gaat dat je dat niet weet? Ik zou zwaar ombeschofte vragen terug gaan stellen.. lekker gemeen doen. Achterlijk!!
@ supermummy. Wat verdrietig! Veel sterkte @Vernon: Kanm e indenken dat je op dit soort vragen niet zit te wachten! Hier gaat het vandaag redelijk. ben het hele weekend behoorlijk beroerd geweest, maar gelukkig kon manlief de kinderen verzorgen. Oja; het boek waar een kreukel in het kaft was gekomen heb ik weer terug gegeven. Hij reageerde gelukkig heel lief: "Ach ja die kinderhandjes zijn soms zo snel" en vond het overdreven dat ik een cadeaubon had gehaald. Pfieuw...helemaal opgelucht! @meiden met de echo: succes vandaag!
Ooo nooit googlen! Je hebt tot en met juli een google verbod hoor. Ik heb ook echt vanaf week 7 al veeeel minder kwaaltjes (ook echt dagen waarop ik niets meer voelde) en ik heb gisteren nog een lief hartje horen kloppen dus so far so good! Het afnemen van kwaaltjes zegt niets over of het goed gaat of niet, er zijn zelfs genoeg meiden bij wie het mis was gegaan maar nog gewoon hele erge zwangerschapskwalen hadden. Er zijn meiden bij wie het inderdaad minder werd en het werd een miskraam, maar ook genoeg bij wie dit niet zo was. Niet teveel stressen!
Lief yummy! Weet je wat het probleem een beetje is.. Heb nu inmiddels 3 miskramen gehad en die begonnen allemaal met het afnemen van kwaaltjes. Het is gewoon stom, hahaha..! Maar nog twee dagen, dan de echo!
Snap ik, is ook logisch hoor die zorgen! En ik roep dit ook wel zo hard, maar ik maakte me voor de echo ook ENORME zorgen en heb uiteraard ook gegoogled Haha. Het is gewoon zó zenuwslopend allemaal.. We gaan gewoon super hard voor jou (en voor ons allemaal) duimen!
Mijn monstertje is weer lief hij zit heel erg in de fase van alles zelf willen doen, als ik hem probeer te helpen of iets anders wil doen kan ie heel erg boos worden, dan botst het nog wel eens. Maar hij is ook een ontzettend mama's kindje op het moment en het eerste wat ik 's nachts of 's ochtends hoor is ook 'mama? Mama!' Nogmaals over geen klachten hebben; ik heb echt nergens last van en maak me niet druk. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van en vind het alleen maar fijn. Ik zie mn buik inmiddels licht groeien en voel wel vanalles in mn buik wat er normaal niet is dus heb er een goed gevoel over. Een miskraam kan je toch niks aan doen dus zolang ik geen symptomen heb hiervan, ga ik er vanuit dat de kleine frummel gewoon op zn plaats zit. We zullen zien volgende week! Meiden met echo's, succes vandaag!
Zo, het is weer maandag! Over ongeveer 45 minuutjes weet ik hoe het deze week met de woningjacht staat. Maar nu eerst maar even loempia's halen (EIIIINDELIJK), en de laatste afleveringen van Dexter downloaden.
Oja, ik meld me ook aan bij het 'ik erger me aan mn moeder' clubje.. Ze gaat er geloof ik sowieso vanuit dat het mis gaat (miskraam dus), daarom moet ik vooral nog NERGENS over nadenken want dan ben ik straks vreselijk teleurgesteld.. En ook ging legging of broek kopen die nu niet zo in mn buik duwt 'want dan zit je daar straks mee na een miskraam' ???????
O vreselijk zeg!! Hier snotverkouden, mn hoofd zit vol, heb me gistermiddag maar ziekgemeld voor vandaag. Leidinggevende was heel begripvol, hoef in principe pas donderdag weer te bellen dus zie wel even hoe t gaat. Dochter is bij de oppas, straks maar even tukken.
Ik heb niet meer geslapen vannacht. Ik ben begonnen aan het tweede seizoen "the gaurdian". Sommige afleveringen zit ik echt bij te snotteren, niet normaal meer. Voor de rest net een echo gehad en het was een mooie echo met een kleintje met kloppend hartje van ongeveer 8,2 mm. Helemaal super dus. Nu volgende week kijken hoeveel hij/zij gegroeid is Ik zal later even kijken of ik de foto die ik heb meegekregen hier kan plaatsen. Nu eerst weer even glunderen.
ik heb ook een echo gehad. en alles is helemaal goed! zo'n opluchting! nu kan ik echt genieten en ben waarschijnlijk een paar daagjes verder. maar dat kan ze beter zien over 2 weekjes.
Mooie echo's weer ben blij dat we weer goed nieuws hebben. Ik lig met een griepje op de bank heel mijn neus en hoofd zitten vol en mijn buik is van streek, door de griep voel ik mijn kwaaltjes ook niet. En de ha kan ik pas na 4 uur bellen, heb de hele nacht niet geslapen door het gesnotter.
Pfff.. heb ik me net even wat meegemaakt! Behoorlijk genant eigenlijk! Afgelopen zomer is een goede vriendin van mn lieve nichtje overleden. Was 27 jaar, en is samen met een vriendin omgekomen in Namibie. Vreselijk natuurlijk.. Er stond deze week een artikel in de Flair over haar, een intervieuw met haar zusje. Ik was zo dom om de flair in de supermarkt al open te slaan, toen ik haar gezicht zag, en de tekst erboven, barstte ik in tranen uit.. kon gewoon niet meer ophouden met huilen.. vreselijk! Was dr helemaal overstuur van.. Heb mn karretje laten staan en snel de winkel uitgelopen! Stom he!?
@Tamendon: Beterschap meid..! @Mejosje: Wat fijn zeg!!! En geweldig nieuws dat je cyste verdwenen is!!! Ben blij voor je.. @Vernon: Wat een bizarre uitspraak van je moeder! Is ze uberhaupt wel blij voor je? Jammer
Tsja leuk, leuk.. Ze snapt het niet. Sowieso erg voorstander van abortus en geen liefhebber van 1 ouder gezinnen. Laat staan als het om haar eigen dochter gaat (zit volgens mij ook een groot deel 'wat moeten mensen dan wel niet denken' bij).