Mooie echo's voorbij zien komen, wauw! Gefeliciteerd! Hier alles oke, moet echt poetsen maar géén zin! Telkens start ik, maar beland dan weer achter de computer of tv... Net even met mijn kinderwagen gespeeld, haha! Ding is al versleten voor de baby er is.. Dadelijk lekker koken, honger! Nog 3 dagen en dan... Echo! Zo'n zin in, als alles goed is dan mag heel de wereld het weten Xx
@vertellen ik had me voorgenomen het pas met 13 weken het bijv op facebook te zetten maar ik vind dat zo lang duren wanneer vertellen jullie het aan echt iedereen (bij mij weten al wel veel mensen het al)? ergens zie ik er ook wel tegenop, al helemaal als ik dan nog 100x de vraag krijg of ik wel weet wie de vader is. en ieeeeedereen natuurlijk gaat zeggen 'huh maar het is toch uit met M?' 'JA DAN WEET JE NU OOK METEEN WAAROM KUTJONG' :x
Van mij mogen de oude afspraken van de lijst af. Hier ook zin in de echo van woensdagavond. Ben vandaag weer gaan werken. Echt een rotdag gehad, dus ik doe helemaal niks meer vanavond. Sorry heb even geen puf om op anderen te reageren.
Loth: Lekker rustig aan doen jij!! Vernon: Witlof.. yummy! Rauw of gekookt? Ik ga morgen witlofsalade eten, met sinaasappel, walnoten, appel en rozijnen.. nu al zin in! Hoe waren de loempias trouwens? Vertellen: Met een week of 12/13.. hangt ook wat van de echo af, geen idee wanneer we die weer hebben. Ik ben ook wat bang voor negatieve reacties.. Twee kinderen van twee vaders. Maar goed. WIJ zijin gelukkig.. en dat is belangrijker dan wat al die mensen denken en zeggen!
Zo, het is de komende week druk met echo's als ik de lijst zie! Oude afspraken mogen er van mij ook wel vanaf. Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. @Vertellen Ik wil het nu toch ook wel graag aan iedereen vertellen, maar vind het ook nog wel een beetje eng. Maar goed, hoe groot is de kans dat het nu nog fout gaat? @Vernon Jouw situatie is wel een stuk gecompliceerder dan de mijne, dus dat maakt het nog wel een heel stuk lastiger. @Loth Rotdag gehad op je werk omdat je je nog steeds zo beroerd voelt of om een andere reden? Ik had ook nog een algemeen vraagje over de echo. Er was al duidelijk een navelstreng te zien en daar was de hartslag van de kleine ook al in te zien. Ik dacht eigenlijk dat dat allemaal iets later kwam en dat er daardoor die grens van 12-weken was, omdat het op dat punt nog fout zou kunnen gaan. Is het dan toch normaal om al de navelstreng te zien?
hier weet ook bijna iedereen het al... iig de mensen waarvan ik vind dat ze het moeten weten! ook mijn baas ja hahahha.. nog 1 week voor het officiele gedoe maar mij maakt het niet uit.. de echo was goed. ik voel me goed.. ik ben blij en deel dit graag met mijn vrienden en fam! @vernon.. schrijf er bijv op fb gelijk een verhaaltje bij.. ja ik ben zwanger,ja het is nog ietsjes pril,ja ik ben er blij mee en ja weet ook wie de vader is.. nog vragen??? zou erg gelijk korte metten maken met die mensen die altijd proberen achter je rug om te ouwehoeren.. haat het normaal al maar met die hormonen kan ik helemaal snel pissig worden hahahah
hi dames! weer even een teken van leven! ben ongelooflijk ziek, sinds enkele dagen is de misselijkheid anders en erger geworden ( wist niet dat dat kon haha nog erger pff) ik zit dus weinig achter de pc. vanmorgen gesprek gehad over prenantale screening stelde niet veel voor haha maar goed protocol ofzo ik kreeg trouwens een tip voor obstipatie! in de ochtend op nuchtere maag 2 glazen lauw warm water drinken! en verrek ik kan ineens vaker naar de wc, vraag niet hoe.. maar de 1 x in de week tijd lijkt voorbij.. voor nu..
hee meiden ben paar dagen nie geweest, moest werken en druk. Supermommy bah, sterkte Meiden met goede echo super meiden die zo misselijk zijn, hoop dat het snel over is. Hier alles goed, weinig klachten, vermoeidheid neemt af. Morgenavond de echo, ben toch wel zenuwachtig ervoor Zal weer proberen bij te blijven hier xx
Mooie echo's allemaal. Van mij mag de lijst ook wel kleiner hoor. En vernon me83 heeft gelijk zou er zelf een verhaaltje bijzetten. Hier zet de griep nu door
Ik zou er dus geen verhaaltje bijzetten. Bekijk het eens even. Het is hun bekrompen gedachtegang. Ik zou die mensen niet een willen kennen. Ik zou ook heel boos op mijn moeder zijn als ze zo zou praten. Mooie foto Aloha. Is dat links het dooierzakje nog? Ik wil het ook graag vertellen en ga na als de echo woensdag goed is ook wel doen. Rotdag op werk om een aantal redenen. Mijn duo was nu ziek, we doen estafette... Flinke aanvaring gehad n.a.v. een valse beschuldiging. Meer ga ik er niet over zeggen, want ik wil verder niks los laten over mijn werk, maar ik ging dus naar huis met knallende koppijn.
He Loth, vervelend! Moet je morgen weer? Kun je nu ff ontspannen in elk geval? & Ik zet er ook sowieso niks bij hoor, als ik er al krampachtig over ga doen dan gaat iedereen dat natuurlijk al helemaaaaaaal doen!
thnx! ja links is het dooierzakje nog. navelstreng was wel zichtbaar op de echo zelf. het witte beeld rondom de vruchtzak zeg maar is placenta weefsel. tussen rond de 11e week word die placenta pas volledig actief he. dat is ook de reden waarom vroeger 12 weken als veilige grens werd gebruikt. een al gestorven vrucht die het lichaam nog niet afstoot word altijd rond die periode afgestoten dan omdat dan de placenta de functie overneemt van oa de hormoonaanmaak, momenteel doet het gele lichaam dit. mocht de vrucht gestorven zijn dan is de placenta niet actief zakken de hormonen dus en komt het los. Maar met de tegenwoordige echos is de veilige termijn dus al eerder!
Ik wist dat er iets met die 12-weken grens was, maar wist niet meer precies wat, maar nu dus weer wel Wat is dan nu eigenlijk de veilige termijn? En over dat dooierzakje, daar was echt niets van te zien op de echo bij mij, is dat altijd zo duidelijk te zien?
Op sommige fotos uit dezelfde serie zie Ik hem ook niet hoor. Is net de hoek en kwaliteit van het apparaat denk Ik. De gyn zei mij dat het goed is zodra het boven de cm is en hartactie heeft. Ze zei dat deze echo waar het bewoog alles klopt het kindje gegroeit is mijn kans op miskraan verlaagd hebben tot 3%. Dus Ik denk dat als je bij 9 weken een goede echo hebt je kansen op miskraan verkleint worden.
toen ik de echo had met 10+2 was de dooierzak ook nog te zien.. ze moet het zo draaien ofzo om het te zien..was wel leuk.maar ik geloof dat ze het vaak nakijken allemaal om te zien of alles goed is.. ze gaat denk een rijtje af.. dooierzak,hartje,lengte,navelstreng.beweging(die van mij sliep de hele tijd.. je zag het hartje en ineens een beentje en daarna sliep tie weer verder... heel vaag hahaha) bij mij ging het wel inwendig nog want mijn baarmoeder is naar achter gekanteld.. nooit geweten maar zo leer je weer wat haaha. dus het zicht was minder op de buik.
hey allemaal, jeetje ik ben gewoon om 4:20 klaar wakker :s Nou wens iedereen een fijne dag, en werkse all