Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden!!! Lekker vrij nu nog even een uur reizen en dan eindelijk thuis!!!

Vandaag kreeg ik van een collega te horen: meis ben je dik geworden... dus ik euhm nou dat heet zwanger...

Mijn baas heeft hem ook al door net als iedereen trouwens... helaas ontkennen heeft geen zin meer...
    Hoef het zo dus niemand meer te vertellen want iedereen ziet het al...

2. vernon

vernon Niet meer actief

Haha aloha, ik ben absoluut geen snoepkont! Heb nu heel veel sla, fruit, groente en verder wat losse rommel (loempia's EN BEN&JERRYS woehoe daar heb ik inmiddels helemaal geen zin meer in haha)!

Net weer 2x gespuugd en nu toch maar echt een keer rustig aan doen.

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    leuke collega die zo vraagt of je dik bent ;)
    maar herken het hoor van het zien van andere.. jammer he! maar ach kun je er wel lekker over babbelen!!

4. vernon

vernon Niet meer actief

En Djonna, vind je het vervelend dat iedereen het ziet?

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    vernon van alleen je berichtje ga ik al kokhalzen.. brrrrrrrrrrr

6. vernon

vernon Niet meer actief

haha nou jouw rolmopsen en augurken halen mijn maagzuur stevig naar boven :')

7. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Meisjes, waarom hebben jullie zoveel klachten...en ikke niks!!! Verdorie!!! Ga me Daardoor echt zorgen maken hoor:(

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    vlinder klachten zeggen niks over het verloop! iemand kan heel veel klachten hebben met bv een windei of missed abortion en iemand kan nergens last van hebben en zelfs een meerling dragen

dus geen zorgen ;)

Hier trouwens ineeeeeens als een gek de was gedaan afwas gedaan keuken gesopt woonkamer gesopt stoeltje op de foto gezet wat me ineens in de weg stond dus weg moet en nu ff weer pauze haha

9. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Nieuwe zwangere meiden, welkom en gefeliciteerd !!

@ Vlinder, je bent niet de enige hoor zonder symptomen. Hier ook bijna nergens last van. En dat maakt me dan zo onzeker ivm miskraam vorige keer. Heb alleen gevoelige borsten. Zit soms wel honderd keer per dag te voelen of ze nog wel gevoelig zijn haha, hopelijk valt het niet op :)

Hier erg bang en onzeker. Vanmiddag op mijn werk bij afvegen wat lichtroze slijm. Ook de hele dag al een zeurdende buikpijn. Kan het niet plaasten of het nou menstruatiekramp is of dat het mijn darmen zijn... Hopelijk zit het allemaal nog goed :(..

Mere meiden hier last van of last van gehad??

10. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Summer, dat onzekere gevoel. Ik ga dan ook aan alles twijfelen en kan het verschil in buikpijn niet onderscheiden, hopelijk is het niks.

Van die borsten is herkenbaar!

Hier een zware week gehad op het werk, maar nu energie voor 10. Denk dat ik even ga sporten vanavond.

11. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, heb ik het verkeerd onthouden. Kan me voorstellen dat je nu even voorzichtig bent met aanmelden bij MvM. Lijkt me erg pijnlijk om weer af te moeten melden.
    Maar so far so good toch?

Ben al begonnen met verlanglijstje:D

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha en wat staat er allemaal al op?!

13. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe zwangeren trouwens nog gefeliciteerd!

@vernon, je hebt morgen je echo zo te zien, succes! Gaat je vriend wel mee of ga je liever alleen?

Ik heb de ene dag veel meer kwaaltjes dan de andere dag. Ben vooral aan het einde van de middag misselijk in plaats van in de ochtend! Heb net gegeten en nu alweer honger -kijkt even in de kast wat er te snaaien is-;)

14. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    1. Een baby in juli 2012, graag een fraai, gezond en rustig exemplaar
    2. Alvast wat babykleertjes, van die heerlijk ruikende haarlotion etc
    3. Alle sint-lekkers wat er maar te snaaien valt...

15. vernon

vernon Niet meer actief

Thanks pipi, superspannend!

Hij gaat, zonder dat ik het vroeg, mee :) Maar we hebben wel afgesproken dat hij buiten blijft. Dit was vooral mijn idee, ik laat hem achteraf wel de foto's zien. Als ik me bedenk schreeuw ik m wel naar binnen haha

16. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dan kun je alle kanten nog op. Misschien dat je het uiteindelijk toch wel leuk vindt als hij er wel bij is.... of misschien moet je er niet aan denken...

17. vernon

vernon Niet meer actief

Ja dat weet ik dus niet zo goed.. Ik weet eigenlijk niet eens hoe ik zelf ga reageren. Laat staan hoe hij reageert. Ik ben bang dat z'n kop echt extreem vertrekt ofzo, zonder dat ie daar wat aan kan doen. Maar aan de andere kant; misschien is het wel goed als hij het echt ZIET?

18. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, of nog erger: hij valt flauw!

Mijn eerste echo was ook zo vroeg, er was nog zo weinig te zien (ongeveer 4 pixels op het beeldscherm, een zwart vlekje zeg maar). Ik reageerde toen vrij droogjes.
    Maar de tweede echo met 7 weken was echt veel leuker, toen zagen we 1 pixel knipperen: het hartje...
    Misschien wordt het voor hem wel wat echter als hij het kan zien, dan kan hij ook beter voelen wat het met hem doet.

19. vernon

vernon Niet meer actief

Hm, ik had zelf al bedacht dat ik 'm pas bij de volgende echo mee neem, als het idd iets meer is dan een paar pixels. Ach, ik zie het morgen wel, maak sowieso wel een foto van het scherm

20. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Spannend morgen Vernon. Heb jij een medisch verleden dat je zo vroeg al een echo hebt?

Deel Deze Pagina