Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meiden met echo's/afspraken vandaag: Veel succes. Wat zijn het er een hoop trouwens!

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hej meandor,lekker vroeg!!
    Ik mag om kwart over 4...Kon ook niet anders, anders kon hubs niet mee!

Yummy, erg mooie foto's!

Whhahaha, al sik lees wat jullie allemaal kunnn eten op een dag, lijkt me heerlijk! Ik heb vorige week bij mijn laatste dag op school een enorme amount of chocolate gekregen, maar ligt nog onaangeraakt in de kast...Moet er niet aan denken:)
    Als iemand zin heeft erin, kom maar thee drinken:p

Tot later!

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Trouwens, een groen olijf? Dat wordt afzien deze week...vind die dingen normaal al heul vies, nu vind ik het kijken er naar alleen al vreselijk:D

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Goedemorgen!

Wat een hoop echo's! Heeel veel succes allemaal vandaag, we gaan duimen voor allemaal goede echo's :)

5. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik moet nog héél lang wachten, want ik moet pas om 21:15 uur...

Iedereen succes! Spannend!

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ik heb sinds de echo van maandag (inwendig) al last van bruine afscheiding. Vind het nu inmiddels niet leuk meer :x Hoe lang zou dat nog kunnen duren?

7. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Meiden met echo vandaag veel succes!!

Hier nog 1 dag wachten....

8. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat vervelend, ik zou even de vk bellen als ik jou was. Die weet wat normaal is.

9. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Even heel kort vanuit de auto.. Alles was goed!!! Hartje gezien en gehoord, ben zo blij!! Over 4 weken mag ik weer :)

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Super!! Ik moest nog aan je denken, wist hoe zenuwachtig je was! Lekker genieten!

11. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Ooh wat fijn. Gefeliciteerd. Geniet ervan!!

12. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Super Meandor!

13. vernon

vernon Niet meer actief

Fijn Meandor!! Nu geen zorgen meer maken en lekker genieten :) X

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Meandor Fijn dat alles goed was!

Ik heb nog even de vk gebeld over die bruine afscheiding, nou ja, de assistent dan. Waarschijnlijk is het wat oud bloed wat los kan komen door die inwendige echo. Als het vrijdag nog zo is mag ik de vk op mobiel bellen, hoef ik niet ongerust het weekend in. En als ik me zorgen maak mag ik natuurlijk altijd eerder de vk bellen.

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    gefeliciteerd meandor! nu genieten!!

poemi wat vervelend maar ik dacht inderdaad ook direct aan wat oud bloed wat loskomt door de echo, sowieso hoef je je ver oud bruin nooit zorgen te maken hoe lastig het ook is. wel fijn dat de vk zo meewerkt!

vernon yogurt is in amerika zelfs nr 3 van top 10 foods tijdens zwangerschap! en dan met name de griekse yogurt en of met actieve bacterien!!

Hier kan ik sinds gisteravond amper meer lopen.. ik moet als ik loop en draai me hele bovenlijf recht boven me bekken houden anders krijg ik pijnscheuten in me linkeronderrug bil en stuitje.. traplopen kan ik met elke keer me rechterbeen omhoog en dus niet links rechts links rechts stappend.. en zodra ik ga liggen hoest ik nog meer dan overdag en word ik kokhalzend wakker om vervolgens met een pijnscheut door me bekken richting emmer te buigen... iemand tips? of iemand die dit herkent?

angelsound. in principe rnd de 12 weken. echter ik hoorde hem al bij 8w5d terwijl dit in feite me 1e kindje is, maar bij mij ligt me baarmoeder dus al heel hoog door al me zwangerschappen in korte tijd. dus ik denk dat ik niet meetel in het gemiddelde..

16. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik herken het niet helemaal Aloha, maar heb wel al een dag of 5 pijn in mijn linkerbil. Heel vervelend en pijnlijk. Zo komt er echt niks van sporten... GRRR

17. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hoi meiden!

Ik vroeg me af hoe het met jullie misselijkheid is... ik was af en toe wel erg misselijk vooral de eerste paar weken.. daarna ging het een paar weken beter maar nu sinds eergister ben ik me toch een partij misselijk zo erg is het de hele zwangerachap nog niet geweest... hoop dat het rond 12 weken stopt want dit is niet leuk... hebben jullie ook het idee dat het erger word of juist minder??

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Inkie dat had ik ook! eerst heel misselijk toen rond week 7 en 8 weer minder en nu sinds week 9 misselijker dan ooit en continu spugen! week 10 schijnt de top kwa hcg hoogte te zijn en daarna neemt het iets af dus hopelijk ook de misselijkheid!

Ik moet morgen trouwens naar een andere fysio.. ben benieuwd... brrr

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Inkie: Hier eigenlijk al een paar weken bijna niet meer misselijk. Heel af en toe een vlaagje misselijkheid als ik aan iets te eten denk (bijv in de ochtend) maar niet benoemenswaardig.

Aloha: Het is mijn tweede zwangerschap maar mijn baarmoeder ligt echt nog laag (achter het schaambot) en toch hoorde ik ook met 9 weken al het hartje. Ik moest alleen wel goed zoeken en ook een beetje onder het randje van mijn schaambot drukken zeg maar ;) haha.

Wij hebben onze zoon verteld dat ik een baby in mijn buik heb en dat hij dus een broertje of zusje krijgt! Hij zei de laatste weken steeds dat hij absoluut geen broertje of zusje wil :D maar hij sloeg helemaal om en ik zag dat hij het écht snapt en beseft.
    Hij vuurde allemaal vragen af wanneer de baby komt, hoe groot de baby is en of mijn plas en eten ook bij de baby zit (:cool: haha waar ze al wel niet aan denken hé). Dus wij alles uitleggen en ook gezegd dat het nog wel even ons geheimpje is. Ja dat snapte hij wel.
    Vanochtend bracht vriend hem naar het kinderdagverblijf en zei in de auto nog een keertje "Het is wel ons geheimpje, aan niemand vertellen?" (meer voor de grap hoor, we wisten wel dat hij natuurlijk zn mond niet houdt)
    En ze waren nog niet binnen of hij rende al naar zijn juf toe:
    "Juufff Anneeeeeet: mijn mama heeft een kleine baby in de buik en ik word grote broer!!!!"

:D

Dus nu snel de familie maar inlichten :)

20. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aloha waarschijnlijk is dat je si gewricht.

Ik heb fibromyalgie, (reuma in de spieren) en heb hier ook soms last van.
    Echt rust houden en toch een beetje blijven bewegen is het beste het si gewricht kan ook blokkeren en dan kun je helemaal niks meer.

Dus laten masseren bij fysio en rustig aan doen, en niet te veel druk op dat been zetten.

Ik had hier vorige week ook even last van hoor en mijn buik is nog niet eens groot.

Op internet staat dat het met het groeien van het bekken te maken heeft.

Deel Deze Pagina