Ahh thnx! Had ookal gegoogled maar kwam niet iets kort maar krachtigs tegen. Herken mezelf er eng veel in helaas... Loth geweldig dat je echo goed was!
kwam even kijken naar goede echo's. mooi meiden! hebben jullie ook foto's? nu hondje uitlaten en naar mn werk, fijne dag!
Loth en nennie ook gefeliciteerd met de goede echos Ik moet om half 12 bij de verlos zijn voor het intakegesprek. Dan avonddienst, en dan 3 dagen vrij gelukkig xxx
Hey super, nog meer goede echo's lees ik! Gefeliciteerd meiden! Hier toch een beetje een rot gevoel hoor. Bloedverlies hield gisteren gelukkig al vrij snel weer op en de buikpijn zakte ook weer weg. Vanochtend alleen weer een beetje bloed (niet veel hoor, gewoon wat roze zeg maar) en het voelt gewoon zo stom. Het maakt je zo onzeker, ondanks de goede echo's.. Zal het door de yoghurt komen? Zit nu alweer op stage, moet tot 17 uur en ik kan me gewoon heel slecht concentreren. Misschien vandaag toch maar iets eerder naar huis. Vernon: Hoe is het nu bij jou thuis? Heb je alweer zicht op een huisje of is het nog afwachten?
Hee meiden, goedemorgen, fijn alle goede echo's! Ik ben om 9 uur weer aan de beurt, toch wel weer heel spannend. Ik had trouwens een idee voor de lijst (hoe we het bij de oktobermama's deden), daar was een apart forumonderwerp waar de lijst in stond en waar je die in kon aanpassen. Dan weet je zeker dat je altijd de laatste versie pakt en hoef je in het kletstopic minder heen en weer te scrollen. Misschien vinden meer van jullie dit een goed idee? Yummy, wat schattig van je zoontje! Pipi, ik denk dat ze dat met jouw termijn nog niet doen (als ze nog niets kunnen horen raak je misschien in de stress). Maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Aloha, kan het misschien zwangerschapsischias zijn? Zo klinkt het mij een beetje in de oren. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook soortgelijke klachten (veel minder erg hoor, heb er daarom nooit echt iets mee gedaan, maar ik herken het "soort" pijn dat je omschrijft). Heb het nu bij vlagen alweer een beetje, goed in de gaten houden maar. Kaatje, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Carpediem, wat vervelend dat onbegrip van je collega's. Ik hoop dat je snel fitter bent! Het is zo'n rotgevoel hè en je kunt er niets tegen doen behalve gewoon gaan slapen. Ik vond van de week een e-mail van mezelf terug van tijdens mijn vorige zwangerschap; met 17 weken was ik nog steeds zo moe als nu, oei, dat had ik een beetje verdrongen geloof ik! Nou fijne dag allemaal en hopelijk vandaag weer veel mooie echo's!
Hoi meiden, veel mooie echo's voorbij zien komen! Super! Gefeliciteerd! Lees straks even rustig bij. Ik mag vanmiddag, ben erg zenuwachtig.. Tot straks xx
Ik zal geen echofoto's posten i.v.m. nazar. Mijn man is daar bang voor. Nazar is Turks bijgeloof. Je kent vast de 'boze oogjes' wel aan kettinkjes e.d..
Hoi meiden, Succes voor iedereen die vandaag mag. Ik ben iig al stiknerveus. haha Heel de nacht geen oog dichtgedaan het is toch niet te geloven. Maar goed, nog vanmiddag weten we meer. Ga nu ff snel huisje aan kant maken dan hoef ik dat vanmiddag niet meer te toen. Fijne dag allemaal xx
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 17 juli- Carpediem2010 (2e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 15 dec - Ose 1e echo 15 dec - Fietje86 2e echo 15 dec - Danilo echo 19 dec - Wallie81 1e echo+intake 19 dec - susy echo 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 20 dec - susy intake vk 20 dec - red88 1e echo 21 dec - red88 controle vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle Vk 21 dec - sas27 2e echo ziekenhuis 22 dec - InCognito 3e echo 22 dec - Ose 1e afspraak VK 22 dec - Aloha tm echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 27 dec - Poemi controle VK 28 dec - Rosemarie 2e echo VK 02 jan - Kaatje1985 controle VK 03 jan - Nennie termijnecho 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor Conrole VK 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 13 feb - Yummy 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo
Ik lig nog even in bed, maar geweldig alle goede echo,s. Ik ga zo uitgebreid reageren, maar voor de nieuwsgierigen onder ons, bij de baby-dump krijg je bij een kinderwagen een autostoel en verzorgingstas. Bij een kinderkamer een box geloof ik... Anders kijk even op de website Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens Ik ga er morgen ff wat kleding voor mezelf halen.
Hallo allemaal Net de termijn echo gehad. Het hartje hebben we zien kloppen, we konden het niet horen. Wederom lag mijn baarmoeder te ver naar achter waardoor de meting niet duidelijk was maar volgens deze meting was ik 9 weken en 1 dag, maar over 2 weken mag ik terug komen voor een nieuwe termijn echo. Foto hebben we niet meegekregen omdat het zo onduidelijk werd, die krijgen we ook over 2 weken. Maar al met al het hartje klopt en het is gegroeid dus alles ziet er goed en gezond uit!!!! Ik kwam hettie tegen bij de vk haha erg leuk ze mocht na mij, ben heel benieuwd hoe het de rest vergaat vandaag.
Afspraken vandaag: 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 15 dec - Ose 1e echo 15 dec - Fietje86 2e echo 15 dec - Danilo echo Het is weer een druk dagje vandaag. Succes lieve meiden!
Wauw wat een bijzondere dingen zijn er weer gebeurd de afgelopen 2 dagen. Heb net "even" bijgelezen. Supergaaf al die echo's met al die wonderlijke kindjes erop. @Yummy. Wat een geweldig lieve reactie van je zoontje zeg. (smelt hier helemaal weg...). Je zei dat je ook bloedverlies had. Ik heb dat bij de erste zwangerschap ook gehad rond 7 en rond 12 weken. Durude allebei ong een week en was alleen donker bloedverlies. Geen idee wat het geweest is, maar heb idd wel eens gehoord dat je lichaam je oude cyclus aan kan houden. als ik jou was zou ik gewoon even de vk bellen. @Vernon: Wat jammer dat je moeder zo reageert zeg! Ik hoop dat je gauw je eigen plekje vindt, zodat jullie allebei even een beetje afstand kunnen nemen. Ik voel me echt nog steeds beroerd. Spuug regelmatig en moet echt absoluut niet denken aan eten. heb gisteren helemaal geen avondeten gehad. Begin al te kokhalzen als ik eraan denk...blèh! Het enige wat ik op moment nog redelijk te eten vind, is een schaaltje vanillevla met een beschuitjes erdoor. Tussen de middag probeer ik me ertoe te dwingen iig een boterham te eten met één en ander erop. Drinken vind ik ook echt niet lekker. Probeer me maar in leven te houden met thee. Heerlijk hier even alles neer te zetten. als jullie nog tips hebben voor het eten, hoor ik het graag!!!
Ja! eerste echo straks om 12:10uur moeten we er zijn!! Ben benieuwd hoor!!! Voor de meiden die al een goede echo hadden gefeliciteerd!
O even een tip: Er is bij babyzaken echt ontzettend veel mogelijk wat het krijgen van korting en gratis producten (wanneer je er meerdere artikelen of een duur product koopt). Je kunt altijd proberen af te dingen en/of vragen om een korting of een gratis artikel als je bijvoorbeeld iets koopt (dus een autostoel bij een kinderwagen, een box bij een kamer) ook wanneer deze actie op dat moment daar niet is oid. En wat ook vaak helpt is aangeven dat je dezelfde wagen of stoel bij de concurrent kunt krijgen voor minder en dat je graag een goede aanbieding van hun zou willen omdat jouw voorkeur uitgaat naar hun bedrijf (oid). Je moet een beetje lef hebben en ernaar vragen (ze gaan het namelijk niet uit zichzelf aanbieden) maar 9/10x krijg je echt iets moois voor elkaar.
Sinds gisterochtend extreeeeeeem veel pijn in het midden van mijn onderbuik. Ontzettend kramp, een soort menstruatiepijn maar dan 50x erger. Maak me enorm zorgen. Gister ook een vreselijk stressvolle dag gehad en sinds seconde 1 van de stress is het begonnen. Ik probeer te ontspannen en doe nu echt rustig aan maar het maakt niks uit. Toch maar geen yoghurt meer dus.
Even de vk bellen als het aanhoudt hoor Vernon! Ik ga vanavond mijn nicht bellen die fysiotherapeut is. Ik heb echt zo'n last van mijn bil en lees net dat het bekkengerelateerd kan zijn. Geen zin in!
Bel anders je vk even? Misschien kan zij je een beetje geruststellen of tips geven? Even rustig aan doen meid! Hier zojuist mijn kerstpakketkeuze gemaakt We kregen (ja zelf ik als stagiaire) een cadeaukaart waarmee we dan op een of andere site iets uit konden kiezen. Heb 2 cadeaupakketen van Rituals gekozen (1 voor vriend en 1 voor mijzelf) en een jaarabonnement op de Mama. Leuk!