Nee, zwanger geworden ondanks nuvaring dus ff checken hoe ver ik nou eigenlijk ben! Maar pas 2 weken klachten dus ik gok dat 5w2d wel klopt
@ andere lijst oke ik begrijp het, dan blijf ik lekker kletsen hier, al gaan jullie wel hard dus zal niet altijd het bij kunnen houden @klachten hier ook bijna geen klachten. wel last van gevoelige tepels en moeheid. Bij mijn dochtertje heb ik ook niet veel last gehad alleen rond de 10e week kon ik een paar weken de geur van avondeten niet goed verdragen @vernon ben benieuwd wat je besluit met de echo en hoe hij gaat reageren het is idd vaak zo dat het voor mannen pas gaat leven als ze een echo hebben gezien. Mijn mannetje is er erg droog is, maar na de echo kon hij zich wat emer inleven.
ik heb alleen gevoelige borsten en last van darmen! maar mn ha zei dat het nie tuitmaakt of je veel voelt of niet! hij zei geniet er van dat ik nog niet misselijk ben enz! haja dus dat doe ik maar dan nog 5 weken voor de eerste echo...
Nee maakt niet uit hoor.... met een vroege echo bedoel ik rond de 8 weken... dan kan je idd een hartje zien kloppen.
ik zou hem het laten ZIEN vernon dat is tastbaarder voor het mannelijk volk. Tayaro. ik wil niet verder praten over het miskraam gebeuren ik heb er zelf teveel ervaring mee en wil er niet teveel over nadenken. sorry.
@alle nieuwe meiden welkom! Ook hier weinig klachten. had vanmiddag wel even flink buikpijn. Moest namelijk 4 uur achter elkaar les geven en dat is met klassen van 27 meiden van 16-21 jaar best vermoeiend. Maar gelukkig hield de buikpijn al snel op. Verder niet misselijk niets! @vernon, wat een knappe beslissing, dat je kiest voor jezelf en het kindje. Wel goed dat voor zover mogelijk je vriend er bij betrokken is. En wat goed van hem dat hij zonder vragen mee wil.
Ladies, ik snap de onzekerheden van sommigen met een miskraam-verleden maar dit lijkt me niet de plek om het daar uitgebreid over te hebben..
zou ik een echo laten maken in helmond bij zon pretecho bureau met 8 weken ofzo? of is het hartje dan niet te zien? of gewoon tot 10 weken wachten tot de eerste echo?
Hallo! Kon gisteren de tijd niet vinden om echt te reageren, heb het best wel druk en val 's avonds echt al heel vroeg in slaap (lees: 20.30) Heb ook de hele dagen geen eetlust. Ik word 's ochtends wel met een honger gevoel wakker (en ik kom rond 17.30 ook met een honger gevoel thuis), maar nu 2 happen zit ik alweer vol Ik snap er echt niets van. Ik zag vanochtend ook dat ik 0,6 kilo ben afgevallen in een paar dagen tijd, dat is niet de bedoeling.. Ik probeer wel zo gevarieerd en gezond mogelijk te eten (sowieso 3/4 stuks fruit per dag, 's ochtends een bord brinta of bruine boterhammen en tussendoor een broodje en 's avonds warm eten) Verder trouwens weinig klachten hoor, behalve af en toe wat misselijk (ok al met al merk ik dat ik toch best wel wat klachten heb haha). Vernon: Vandaag echo he? Ik duim voor je! En doe wat je vriend betreft waar jij je het prettigst bij voelt.. Succes! Hettie: Als je echt niet langer kunt/wilt wachten zou ik een extra echo gewoon doen hoor, anders zit je zolang in onzekerheid. Wij hebben bij onze eerste zwangerschap met 7 weken een echo gehad omdat het ongepland was en ik niet wist hoever ik was (en met 8 en 12 weken weer een echo omdat ik veel bloed verloor) Na die 12 weken echo hebben wij toen met 16 weken een extra echo gedaan omdat we gewoon niet zo lang konden wachten tot de 20 weken Was echt super leuk en ik denk dat wij dit deze keer weer gaan doen.
Zet 'm op vandaag Vernon! Ik ontbijt altijd met yoghurt en die was vandaag dus op. Ik wilde eerst niet ontbijten, want ik vind iets anders wegkrijg 's ochtend moeilijk, maar er kwam zo'n golf van misselijkheid op dat ik bang was het niet tot 10 uur te redden. Kreeg met moeite een rijstewafel weg. Ik begin echt steeds blijer en relaxter te worden in deze zwangerschap en dat voelt zo fijn. Ik heb er echt vertrouwen in dat dit kindje echt gaat komen! Ik heb wel echt een enorm opgeblazen buik nu en moet echt nadenken wat ik aantrek. Een strakke longsleeve kan echt niet meer. Hoe is het jullie?
Goedemorgen, Poeh, moet telkens echt bijlezen, wat kletsen jullie veel zeg! Vandaag 5 weken en.. Kotsmisselijk met het opstaan! Eerste keer echte ochtendmisselijkheid, kokhalzen boven het toilet. Hoe voelt bij jullie die misselijkheid? Ik had het gevoel alsof ik een ontzettende kater had/ Beetje buikgriep-achtig. Dadelijk lekker naar huis na een avond/slaap/ochtenddienst en op de bank! Die lange diensten zijn nu wel erg heftig en vermoeiend.. Groetjes
Even snel vanaf m'n werk, weinig tijd: Vernon, veel succes bij de echo! Hopelijk kom je er voor die tijd nog uit wat je met je vriend wilt doen qua aanwezig zijn bij echo of niet. Misschien is het juist wel goed voor hem om het te zien, dan beseft hij het misschien ook meer.
hahahaha loth!! Hoort erbij er zijn ook nu veeeeeeel leukere dingen om je mee bezig te houden succes vandaag vernon!! hoelaat moet je eigenlijk? of ben je er al? weet iemand anders dat ? hier weer een gebroken nacht inclusief steven king horror droom, maar raak eraan gewend ondertussen dus ach haha
Zo, ook ik kan eindelijk eens reageren. Wat praten jullie veel zeg! Even kort iets over mezelf: Mijn nickname is dus Kaatje1985. Ik word volgende maand 26 jaar. Inmiddels zijn we 5 weken en 3 dagen zwanger. We vinden het erg leuk, maar doordringen doet het op de één of andere manier nog niet echt. @klachten: Ik merk dat ik redelijk moe ben (ik sliep altijd al erg goed). Af en toe heb ik wat last van misselijkheid. Voor de rest voel ik me eigenlijk prima. Dat zorgt er dan ook voor dat ik af en toe denk.... zal het wel echt? Ik heb op 5 december de intake bij de verloskundige en dan maken we ook een afspraak voor de eerste echo. Ik ben erg benieuwd. Vanmiddag komen ze van MvM. Ik zal mezelf er even bij zetten op het lijstje, want dat was geloof ik nog niet gedaan. Succes met alle klachten iedereen..... En vergeet vooral niet te genieten.......
Uitgerekende datum & Afspraken lijst Juli 2012 Mama's to be! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 14 nov - Djonna POP-poli 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3 echo 22 nov - Sweetmarije VK 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Loth intake vk 24 nov - LuckyBlue intake vk 25 nov - Yummy Intake en echo 28 nov - Poemi Intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 05 dec - Kaatje1985 intake vk 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 08 dec - Sassie81 1e echo 13 dec - Fietje86 Intake vk
goedemorgen dames! lekker geslapen? ik wel, alleen net als Aloha heerlijke horrordroom gehad droomde dat een vader 2 peuterdochtertjes had waarvan ie er 1 aan de haaien voerde om het als een ongeluk te laten lijken! daarna wel een leukere droom gehad, dat ik weer een meisje van 16 was en super aan het flirten met een knappe jongen hahaha, laat het mn vriend niet horen @yummy, afvallen is heel normaal in het begin hoor, je lichaam werkt zo hard, dat al je voedingsstoffen e.d. nu gaan naar het vormen van de placenta e.d. dat je lichaam hierdoor juist afvalt. ik was in het begin ook 2 kilo kwijt, maar uiteindelijk 20kilo er bij dus zegt niks hier een zielig schaapje op de bank, mn zoontje heeft sinds gistermiddag de waterpokken en er komen steeds meer bij. hij heeft er qua jeuk gelukkig geen last van, maar heeft net om een dekentje gevraagd en ligt onderuitgezakt een beetje tv te kijken. normaal is ie superdruk maar hij hangt er maar een beetje zielig bij zal dus wel een rustig dagje worden, we kunnen nergens heen en ik ben ook moe. wat dat betreft is een eerste zwangerschap toch makkelijker, je hebt meer tijd om even bij te tanken. met een peuter om je heen kom je daar gewoon veel minder aan toe. maar goed, als hij een middagdutje doet lig ik ook ff plat en 's avonds lekker vreg op bed.. ben benieuwd naar vernon haar echo. denk dat het misschien wel goed is voor haar (ex)vriend dat ie er bij is, soms veranderd dat een a.s. vaders kijk op dingen volkomen! we zullen zien, ben zo benieuwd hoe ver ze is en of er al een kloppend hartje te zien is! nou ik ga weer even zustertje spelen
Niks ten nadele van jou Kaatje1985 (Mijn oudoom noemde me trouwens ook altijd Kaatje en ik kom uit '85), maar ik krijg echt de kriebels als mensen spreken als 'WIJ zijn zwanger'. Hoezo? De man draagt toch geen kind... Brrrr... Elke gek z'n gebrek, haha. Beterschap voor je zoontje Marije!