Mejosje: Ik heb niets meer van de eerste. Dan had ik het meer dan 3 jaar moeten bewaren en ik ken mezelf: ik vind nu hele andere dingen leuk. Heb eigenlijk helemaal niets bewaard wat spulletjes en kleding betreft. Alleen zijn eerste pakjes, eerste schoentjes en wat speelgoed. Heerlijk om straks alles weer nieuw te kopen. Overigens hebben mijn broer en schoonzus nu wel een super mooi wiegje, maar hun kleine moet nog geboren worden (ze is nu 38 weken) dus ik heb geen idee tot wanneer zij die wieg nodig hebben. Zoon heeft trouwens nooit een wiegje gehad, meteen een ledikantje (als cosleeper aan ons bed vast, ideaal)
Er is weer goed gekletst geworden hier. Wat betreft de nesteldrang, dat is toch heerlijk. Eindelijk worden de klussen die al maanden liggen gedaan. Is hier ook zo hihi.
Ik wou vandaag naar de kerstmarkt hier in Groningen gaan maar ik vrees dat dat niet gaat lukken, sta niet zo heel stevig op mn voeten zegmaar. Morgen om 12u weer nieuwe ronde huizen, ik hoop echt dat het nu raak is want ik ben een beetje op en uitgeblust. Ik zie het totaal niet meer zitten allemaal en het duurt me echt te lang, kan hier ook niet mee omgaan. Het wordt echt tijd dat alles op z'n plek gaat vallen want ik weet niet goed meer wat ik nog moet doen om me beter te voelen. Yummy, fijn dat het goed is gegaan!!
Yummy: als referentie... Mijn dochter heeft tot 4,5 maand in een wieg gelegen. Toen werd de wieg ook echt te klein en zijn we over gegaan op ledikantje.
Hai meiden, Ik vierde gisteren mijn verjaardag en heb het goede nieuws samen met mijn vriend verteld toen iedereen aanwezig was. We hebben zulke leuke reacties ontvangen! Niemand zei ook van "wat vroeg dat je het verteld" oid. We hebben nu 2 echo's gehad en het zit gewoon goed, het groeit goed, hartje klopte goed en de kans "dat" het mis zou gaan is nu nog maar 3%. Niets wijst ook op de tekenen die ik had met mijn miskraam de vorige keer. Ik ben zo blij dat ik me nu zo soort van onbezorgd zeker voel en gewoon "voel"dat het goed komt allemaal. Wat een opluchting is dat zeg jeetje, kan het wel van de daken schreeuewen, HEEEEERLIJK!!! De grootste uitdaging is om het nog even stil te houden op mijn werk... Allemaal een top!zondag gewenst!
Hallo allemaal Hier is het even stil geweest, hele week ziek op de bank gelegen vanaf vandaag gaat het weer wat beter, heb een flinke verkoudheid gehad, heb nu nog wel een soort van oorontsteking, dus miss morgen toch ff langs de huisarts. Verder gaat het hier goed, nog steeds maar heel af en toe een beetje misselijk en eten gaat hier prima, moet alleen niet te lang van te voren al gaan beslissen wat we eten en gewoon eten waar ik zin in heb. Mijn (.)(.) verschillen van dag tot dag met de pijn, en mijn darmen beginnen nu wel een beetje op te spelen. Maar al met al als ik lees hoe misselijk jullie allemaal zijn dan hoor je mij echt niet klagen. Wat ik alleen een beetje raar vond is dat de vk afgelopen donderdag alleen maar een echo gemaakt heeft, ze heeft me niet gewogen en geen bloeddruk opgenomen of niks.
@Tamendon Ik heb ook 2 verschillende afspraken bij de VK. 1 tje is termijnecho en een week later controle bij de VK ( zonder echo)
Hallo dames, ik kom me hier nu melden onder mijn "eigen" naam. Ik heb tot nu toe meegeschreven als Danilo, maar inmiddels mag iedereen weten dat ik zwanger ben (alleen op mijn werk vertel ik het pas na de kerst), dus heb ik mijn oude account weer erbij gepakt. Misschien dat sommigen van jullie mijn verhaal van de zomer hebben gelezen; mijn vliezen zijn veel te vroeg gebroken (met 19 weken), maar na een lange spannende tijd leek het toch goed te komen. Uiteindelijk heeft onze dochter een infectie gekregen en waarschijnlijk is dat de reden geweest dat de bevalling op gang kwam en dat zij is overleden. Het is best spannend om zo snel weer zwanger te zijn maar we hebben er vertouwen in. Welkom voor alle nieuwe dames! (Of die vergeten waren dat ze hier al op de lijst stonden ) en nog een fijne zondag gewenst!
Ik heb over 2 weken weer een termijn echo. maar dan zal het niet raar zijn haha ik weet ook niet wat ik allemaal moet verwachten. Meadra@ wat een verhaal zeg,sterkte daar nog mee en leuk dat je het aan iedereen vertelt hebt welkom meadra
Hey meiden, Van mijn kant ook weer redelijk stil geweest hier. Ik heb het ook behoorlijk druk dus kom niet meer zoveel aan reageren toe. Hopelijk wordt het vanaf januari allemaal wat rustiger. Aan de nieuwe meiden: Gefeliciteerd en welkom! @Maedra Wat heftig zeg! Wel fijn dat je er nu gewoon weer vertrouwen in hebt. Wordt je nu ook extra in de gaten gehouden? Nesteldrang? Wat is dat?? Geloof dat mijn man daar nog nooit van gehoord heeft Onze buurvrouw is afgelopen vrijdag bevallen van de derde. Als ik zo'n klein frummeltje zie kan ik echt niet wachten totdat ik ons kleintje vast heb. Duurt alleen nog zooooooo lang Al moet ik zeggen dat het naar mijn gevoel allemaal een stuk sneller gaat dan bij de eerste, maar dat komt misschien ook wel een beetje doordat ik het zo druk heb nu...
@maedra: jeetje, wat een verhaal meid. Gelukkig ben je nu weer zwanger en voelt het allemaal goed. Inderdaad ook van mij de vraag of je nu meer in de gaten gehouden wordt? Willen jullie trouwens weten of jullie een jongetje of meisje krijgen? Hier komen we er maar niet uit. Ik wil het niet weten, maar mijn man wil het wel heel graag weten. Het werkt niet als de ene het wel weet en de ander niet, want mijn man wil het weten zodat we het kamertje ook helemaal jongens- of meisjesklaar kunnen maken. Zou ik daar dus nooit kunnen komen hahahahaha. En een man in zijn eentje voor de inrichting van een kamer laten zorgen? No thanks hahaha.
Ik wil het wel weten en ga er ook geen geheim van maken, en mijn vriend wil het ook weten. Als je in de winkel kijkt is veel toch al of voor jongens of voor meisjes.
Ik wil het ook graag weten. En dan ga ik het ook niet geheim houden voor de buitenwereld. Ben wel erg benieuwd wat het wordt!
@maedra ach meid, wat een verhaal, fijn dat alles weer goed gaat en dat er weer wat leuk aan zit te komen. @hier ik twijfel maar manlief wil het niet weten, wij hebben kans op een tweeling als dat het is dan wil ik het wel weten. Morgen hebben we intake bij vk het is maar intake maar ben toch een beetje zenuwachtig hahah stom!!
@ mallle: het is toch altijd allemaal weer spannend en het maakt het een stuk echter. Ik heb morgen ook de intake. Als wij straks het geslacht weten houden we het wel voor ons tweetjes. Denk dat ik uiteindelijk toch maar met de keuze van mijn man mee ga en we het inderdaad te weten komen, het draait al zoveel om mij....
hee meiden Net het hartje gehoord met de angelsound, zo gaaf. je hoorde mijn hartslag en op achtergrond die van de baby heel duidelijk xxx
Malle@ Dat is helemaal niet stom, het is je eerste zwangerschap zie ik op de lijst dus natuurlijk ben je zenuwachtig. Het is allemaal nieuw en spannend. En al weet je al een tijdje dat je zwanger wilt worden als het dan eenmaal zover, dan weet je niet wat je overkomt haha. Vind het zo bijzonder allemaal.
Meadra echt heftig zeg, knuffel tamendon ze wegen niet meer bij alles verloskundigen. Mijn vorige deed het niet en nu een andere en weer niet. Bloeddruk wel vaak bij de intake xx
@ carpediem wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt met de angelsound!! @ tamendon je hebt helemaal gelijk, het is zoiets bijzonders wat er op het moment bij ons gebeurt, dat mag je best wel een beetje spannend vinden.
Meadra: Wat een heftig verhaal zeg! Fijn dat je nu weer vertrouwen hebt in deze zwangerschap, hoe moeilijk dat misschien ook is of is geweest! Geslacht: Wij willen het wel weten. Van de oudste 2 wisten we het ook, die hebben ook gewoon een hele leuke jongenskamer gekregen en voor deze wil ik dat weer Ik was trouwens heilig overtuigd van een meisje, nu denk ik meer en meer dat het een jongetje is