hoi Dames, Ik moet zo om half 4 voor de eerste echo en ben zoooo zenuwachtig en bang. Vannacht ben ik erg ziek geweest en niet geslapen. Had gister een verjaardag waar ook wat eten bij was en ik denk dat het totaal verkeerd gevallen is, de hele nacht lopen spugen en pijn in mijn maag. Maar ook vreselijke buikpijn, voornamelijk denk ik mijn darmen maar voelde ook mijn baarmoeder, en het straalde ook door naar mijn rug en benen. Ik dacht echt dat het goed fout ging en elke keer naar de wc bang om bloed te zien, had er zo'n slecht gevoel bij. Nu veel minder last gelukkig maar nog steeds bang dat het niet goed zit. Precies nu ik net de echo heb waar ik zo'n tijd naar uitgekeken heb. We hopen er maar het beste van. Zijn er nog meer van jullie die nog steeds weleens krampen hebben? ik had het tot de 6e/7e week en daarna nog maar weinig. Duimen jullie mee dat alles toch goed is? Groetjes
@ Yummy: Ik duim heel hard voor jullie.. hoop dat je straks gerustgesteld komt melden dat alles goed is!!
@meandor. jaa haha ideale oplossing toch! word een rustige ontspannen kerst voor ons lekker met zijn tweetjes ( naja viertjes met pup en beeb erbij) @ yummy, wat naar!! duim heel hard voor je! @wallie, spannend meis vanmiddag! die pijn die je beschrijft eb ik dagelijks, zijn me langzaam werkende darmen waardoor er grote kracht van binnen op me bekken komt waardoor je daar giga pijn krijgt. geen zorgen over maken en wegpuffen, het is een komende afzakkende komende afzakkende pijn. probeer je op dat moment te ontspannen en de druk dus te verlagen door uit te ademen geconcentreert. succes bij de echo!! het zijn vast ook zenuwen die meespelen! @vernon, en en en al nieuws?! @hier, terug van de bekkenpeut. weer wat nieuwe oefeningen gekregen om de dwarse buikspier te trainen nu het nog kan zonder giga buik die ervoor zit me houding is al wel iets verbeterd omdat ik er zo bewust mee bezig ben daardoor is de pijn wat verdeelder enz. verder was het zwemmen in thermaalbad ideaal, je kan daar niet echt baantjes trekken dus super want dat mag ik nu even niet aangezien je dan een beweging maakt die niet goed is nu en ik moet absoluut niet met een been wegglijden op die vloer daar want dat kan me bekken nu niet hebben. maar gewichtloos in warm water dopperen was ideaal nu! en het ontspannen ook want vermoeidheid ten lijf gaan is een groot pluspunt bij bi. en over het spugen, tja ik zie de lol er maar van in haha dat houd het dragelijk ben er al wel achter dat de wc pot wat scheurtjes vertoont in de hals en ondertussen zit de wc bril ook weer vaster want die zat iets los.. is het toch ergens goed voor
Daar ben ik weer! Zaten om kwart voor 1 bij de verloskundige en ze kon het hartje niet vinden.. Stress! Gelukkig stelde ze zelf voor (omdat ze nog in opleiding is wat het maken van echo's betreft en de andere vk er niet was) om even door te sturen naar het ziekenhuis voor een echo. Om iets over 1 waren we in het ziekenhuis en daar hebben we ruim 1 uur en 15 minuten in spanning zitten wachten. Gelukkig zagen we op de echo meteen een druk, spartelend kindje Waar het bloedverlies vandaan komt kunnen ze niet zeggen, alles ziet er verder goed uit. Hoop dat het snel ophoudt! Wallie: Succes met je echo!
pffff wat een stress is dat geweest yummy!! wel goed da je naar het ziekenhuis doormocht maar wat slopend dat wachten! gelukkig dat alles goed is hele opluchting!!
Ja echt slopend hoor, helemaal omdat ze het hartje niet kon vinden. Wel super dat ze meteen ging bellen en een afspraak maakte bij de gyn. Maar dan zit je daar in die wachtkamer en ben je al zo zenuwachtig en dan duren die 75 minuten echt héééél lang.
Jeetje Yummy, wat een stress!!! En dan helemaal dat lange wachten ook nog.. jasses! Maar goed, gelukkig goed nieuws!! Hopen dat het bloedverlies nu wegblijft want dit is toch wel heel vervelend, nare onzekerheid!! Mn dochtertje en ik hebben net appelflappen gebakken, potver, die waren zó lekker! Heb weer een nieuwe verslaving
@yummy, fijn dat alles goed was. wallie ik hoop dat jij ook snel terug bent met leuk nieuws tsja jeetje, dat verhaal van Romy! pfff ik heb er al vanaf het begin op gereageerd omdat het in het begin zoveel leek op hart- long klachten waar je dus nooit te overbezorgd over kan doen en nu dt... jeetje ik zit dus eigenlijk al de hele dag op die pagina en verwaarloos jullie een beetje, sorry maar ben morgen, hopelijk met goed nieuws terug want dan hebben we de 1e echo! zal dan ook even wat uitgebreider reageren op iedereen
Ooh bah yummi, wat een stress zeg. En dan ook nog eens zo lang moeten wachten. Gelukkig was alles goed. Ik hoop dat het bloedverlies snel stopt. Ik heb vandaag de intake gehad bij de vk, erg lieve meid. Standaard vragenlijstje doorgelopen en bloeddruk gemeten. Verder naar onze spruit mogen kijken en wat spartelt hij/zij vrolijk rond. Wat een verschil ten opzichte van de echo van 2 weken geleden. Mag ik ff spammen??? Komt ie dan...........:
mooie echo december!! wallie ben benieuwd hoe het bij jouw is gegaan vanmiddag! ik heb ook het romy topic even doorgelezen ben helemaal in shock ervan heb er ook om gehuild zo machteloos en frustrerend het voor ilona en boy moet zijn, jeetje.. ook hier brand een kaarsje en staat serious request op momenteel.
Ik dacht ik kom even kijken of Vernon geslaagd is voor een huisje. Maar nog geen nieuws. Fijn dat de echo,s van vandaag goed waren. Maar yummie wat een stress. Hier vandaag weer wat kleding voor mezelf gekocht en een afspraak voor een echo gemaakt.