Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

Wat een stress hier vandaag :) Is niet goed hoor! Fijn dat het goed gegaan is Yummie! Nu Wallie nog :)

Mooie echo december! Ik had vorige week mijn eerste, maar dat was nog echt een vlek. Morgen weer 1 ben benieuwd of het al een beetje meer op een kindje lijkt!

Vandaag weer gewerkt na een week vakantie, vroeg opstaan viel me best tegen. Deed ook nog eens 'vies' werk vandaag en met mijn opstandige maag is dat best wel lastig. Nu gelukkig weer thuis, ff gegeten en met de beentjes omhoog!

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Ukkie: Bij het lezen van de woorden "vies werk" word ik al misselijk hihi. Arme jij!

December: Ook al zo'n knap kindje op de foto :D Gefeliciteerd!

3. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

Sep 11, 2011
    144
    0
    0
    Jammer Vernon. Het duurt dan toch nog lang voordat je aan de beurt bent zeg! Beschik je al wel over huisraad enz?

Ik merk op dit moment echt dat mijn borsten groter zijn. De beugels van mijn bh prikken door het gewicht (en dat is niet mis) in mijn arm. Mijn schoonzus gaf als tip nu alvast een iets te grote voedingsbh te kopen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

4. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

haha, ja t is echt vies hoor!! ik ben analist, analyseer bloed... (das niet vies!!) maar ook urine en feces... En ik stond vandaag dus in het urinelab. Smerig!! Écht niet mijn ding... But.. It's a dirty job and somebody has to do it!

Mijn borsten groeien ook al behoorlijk (en zijn ook best pijnlijk :() Heb nog niet over andere bh's nagedacht eigenlijk. Heb al wel 2 positiebroeken gekocht, die van mezelf kan ik al niet meer aan... Niet dat ik al enorm gegroeid ben maar ze zaten me gewoon te strak!

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb ze ook maar vind ze vreselijk zitten nu, er zitten namelijk bandjes in de cup dan en die irriteren me opgeblazen borst. bovendien groeien me borsten tot de bevalling nog wel groter dus tegen die tijd heb ik niet veel meer aan de voedingsbh denk ik.. ik heb gewoon bij de hunkemuller 1 goede bh laten aanmeten met stevige grote bedekking en brede bandjes ect. die draag ik nu steeds en als ik hem savonds was is die de volgende dag weer droog. heb die nu een maandje in een cupmaat en lengtemaat groter dan normaal en hij begint nu alweer te klein te worden dus straks weer een maatje verder kopen.

je borsten nu goed ondersteunen met een goed passende bh schijnt heel wat borstleed na de bevaling te voorkomen dus even goed laten aanmeten! ik ging van 80 c naar 95 d, eerst op strakste haakje nu dus op het meest losse haakje.

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Yummy wat een stress dan zeg, gelukkig was het goed. heb je zelf nie meer met angelsound geluisterd?

Wallie had je al ff gesproken, blij dat alles goed was:D

Aloha wat naar dat je nopg steeds zo ziek bent zeg, knuffel

Zijn er al meiden aangekomen? Ik 0,5 kilo
    Verder weinig te melden, gewerkt, morgen nog, en dan 1,5 week vrij

xx

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Hey dames..
    Ik leef ook nog maar zo moe en druk dat ik nauwelijks kan posten en lezen..
    Alles goed gier, vorige week weer echo gehad en alles ziet er goed uit :)
    Nu 2 jan weer.

Ik ben uitgerekend op 21 jul van de tweede kan ie,amd dat voor mij op de lijst zetten?

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Aankomen: ja al 2 kg terwijl ik niet gek eet... Maar was niet ongewoon zei vk, had ik bij omze meid ook en toen ben ik uiteindelijk maar 10 kg aangekomen..

9. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Aankomen: Ik ben een kilo aangekomen. Ben met mn dochter ongeveer 10 kilo aangekomen dus dat was wel prima.. Hoop dat het nu weer zo blijft ;)

Borsten: Zijn niet meer zo gevoelig als ini het begin (gelukkig!!), zijn wel wat hard en mn tepels zijn gevoelig, maar met mn normale bh's gaat het prima. Bij mn vorige heb ik een meegroeibh gekocht, misschien een tip.. !?

Ukkie: IEUW!!! Ik ga al half over mn nek als ik de flessen van MvM open doe, dan moet jij het wel helemaal zwaar hebben!!!

Net een heerlijke positie-joggingbroek van de H&M binnen gekregen, heel erg blij mee!! Zit echt zalig en was nog spotgoedkoop op, mn avond is goed!!

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Ik lees bij carpe dat met wallie alles ook goed was mooizooooo!

Hier nu 4 kilo afgevallen maar dat komt natuurlijk door het overgeven zal straks vast wel gaan aankomen haha

11. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!

Vandaag op mijn werk manager en een collega (zij is helaas ook een kindje verloren) ingelicht. Waren superblij en ontroerd, zo mooi om te zien.

Vernon, wat waardeloos dat het niet opschiet met een huis!

Yummy pff, wat een opluchting!

Hoera voor de mooie echo's!

Bhs: tijdens mijn vorige zwangerschap was ik in 7 weken een cupmaat gegroeid en heb me toen twee goede bhs laten aanmeten, heel de zwangerschap plezier van gehad (en nu nog, want mijn borsten zijn niet veel kleiner geworden, denk omdat er maar kort zat tussen deze twee zwangerschappen). Het klinkt overdreven maar ik ben toen een hele week blij geweest met die goede bh, ik zou het echt even goed laten opmeten. :)

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    fijn dat iedereen zo goed reageert meadre!
    en ik was ook een week blij met me aangemeten bh hoor haha is niet vreemd dus ;) zat zo lekker ineens en ook mooier onder shirtjes ipv die 4 bulten ineens in oude bhs haha

ik heb net een vreetbui gehad.. een pizza een tosti 5 nutsen en wat pruimen.. ben daarvan al 3/4e weer kwijt dus heb vanavond voor het eerst een degelijke portie eten binnengehouden, ervan uitgaande dat 1/4e van dat alles een normale portie 'normaal' is ;)

13. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Das een beste maaltijd aloha! Jezelf flink volstoppen, dan blijft dr altijd wel iets zitten.. Bedankt trouwens, nu heb ik zin in een nuts!

14. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Whahahaha jaaaaa eeen nuts!!!!!

15. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Blegh, wat ben ik ook een ei ook..... Met deze termijn hoorden we bij de oudste zélf het hartje met Angelsounds. Nu hebben we het vanavond voor de tweede x geprobeerd te horen, maar we vinden niks.... gekke ik ga me meteen zorgen maken... Ik voel mijn baarmoeder ook niet, dat had met deze termijn toch al gemoeten?

16. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Incognito: Suffie! ;) Geen zorgen maken meid.. gewoon niet doen! Mijn verloskundige zoekt ook pas rond de 12 weken gericht naar een hartje, en niet met 9 weken al.. de kans is er gewoon dat je het niet kan vinden.
    En wat die baarmoeder betreft, ik voel de mijne ook niet hoor, maar er zit toch wel degelijk iets daarbinnen! ;)

17. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    IC, niet stressen hoor! Makkelijk gezegd ik weet het, maar elke zwangerschap is anders. Bij J. was het zelfs voor de vk moeilijk om met 16 weken het hartje te vinden omdat ze van de Doppler wegzwom (en er tegenaan trapte :)).

Ohh, Aloha, nu heb ik ook zin in een nuts! Ik heb ook weer heel veel zin in roomijs, herkent iemand dat? Ik had vanavond als toetje een beetje vanilleroomijs met een schuimkerstkransje eroverheen verkruield, zo simpel en oh zo lekker. ;)

18. Liem

Liem Niet meer actief

Goeie avond!
    Hier even een snelle update voor ik mijn bedje weer induik. De echo was super!:D Ben zo blij en opgelucht, 9.4 weken dus klopte aardig met de berekening, was 2,79 mm en we zagen een armpje bewegen. Het hartje was ook duidelijk te zien. We waren beide zo trots, en moesten een klein traantje wegpinken. Mooie fotootjes meegekregen en deze natuurlijk vanavond gelijk aan de ouders laten zien en die waren ook helemaal blij. Bloeddruk was ook goed, 110/60 en was 3,5 kg afgevallen, en dan had ik mijn schoenen en kleding nog aan. Dat komt omdat ik zo beroerd nog ben en moet overgeven en weinig eet. Maar dat zal er vast wel weer bijkomen.
    Nu hoop ik dat ik goed kan slapen vannacht want mijn maag is nog steeds behoorlijk van slag, maar in ieder geval zonder zenuwen haha.

Slaap lekker allemaal!

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Hahahaha Ik eet normaal nooit nuts.. ze lagen der nog van sint maarten Hahaha

Incognito je niet tr druk maken meid de meeste vinden echt niks het eerste trimester. Dat Ik al zo vroeg Wat hoorde komt doordat mijn baarmoeder al hoog zit enz doordat me lichaam voorloopt. Dus niet teveel vergelijken!

20. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Wallie: Gefeliciteerd met je goede echo, heerlijk! Maar eh, moet het niet 2,79cm zijn? mm lijkt me zo klein ;) :p

Maedra: Oh kijk aan.... bedenk me net dat we het hartje van de jongste ook niet fatsoenlijk te horen kregen (voorliggende placenta) en die loopt inmiddels gewoon rond hier, dus moet maar ophouden met die stress in mijn kop!

Meander: Thnx.... is ook wel een beetje dom van me ;)

Share This Page