Aloha: Ik vergelijk mezelf ook niet met jou, want dat is een (helaas voor jullie) te apart verhaal Ik vergeleek het met mezelf eigenlijk
Hey meiden heb hier een dilemmatje Mijn zusje is helemaal happy want ik heb altijd gezegd dat ze peettante mocht worden en dat word ze ook, maar we hebben niemand voor peetoom. Mijn vriend zijn familie is helemaal compleet buiten beeld, geen kontact komt ook niet meer goed. Nu heb ik wel een peettante en oom van mij die zelf geen kinderen kunnen krijgen die ik kan vragen of 1 van mijn ouders maar dan heb ik het idee dat ik iemand voor het hoofd stoot, en alleen een peettante klinkt ook weer zo zielig. GRRRRRRR... kan zo boos worden op mijn schoonfamilie, die hebben ons 2 jaar geleden zo in de steek gelaten en wij zitten er maar mooi mee. Wij geven de kleine straks ook doopnamen en laten hem/haar dopen. Iemand miss tips voor mij???????????????????????????????????
meadra: ben blij dat je kennelijk voldoende vertrouwen hebt om danilo van je af te schudden Samen komen we wel over die vervloekte 19 weken heen. (Ik kende het verhaal niet trouwens, maar het lijkt me een nachtmerrie). Voor de rest alle nieuwe zwangere hier, van harte! bh's: ja ik heb al twee nieuwe bh's... mijn oude kon ik ook echt niet meer aan. En ik weet dat het scheelt als je gode bh's hebt. Investering waard. Ik heb alleen wel een hele grote cupmaat. Bij de hunkemuller hebben ze dan ook echt niets in mijn maat. Er bestaan btw ook meegroeibh's. Die van het merk anita zijn ook best een goede investering. Daar heb ik de voedingsbh's ook van. Ik draag alleen graag een beugel... dus heb de meegroei niet. tamendon: geen ervaring met dopen. Kan je daar niet bij helpen. Voor de rest ben ik alleen maar aan het winterslapen... pfff... hopelijk gaat die vermoeidheid snel over. Kan niet wachten. Ben nu btw even wakker en zie halvegaren bij serious request... owwww plaatsvervangende schaamte.
@Tamendon. Je zusje zal toch ook ooit wel eens een relatie krijgen. Mischien kan hij dan peetoom worden?? Heb je met de doop nog niet wat aan, maar het gaat erom dat er iemand klaar kan staan voor jullie kindje als jullie iets gebeurt.... Aankomen: tot nu toe 1,5 kg afgevallen, maar dat wordt vanzelf anders Gisteren ben ik flink door de rug gegaan. Veel pijn nu en niet zo geweldig geslapen. Ik heb straks de intake bij de vk, maar verwacht niet dat zij mij hier tips voor kan geven...
ow wat gaan jullie hard zeg. Zit op werk dus kan niet alles goed bij lezen. Yummy fijn om te horen dat allles toch goed is!! december, mooeie echo, echt super duidelijk. susy jeetje meid, auwww!! sterkte ermee @hier ook wat aangekomen en borsten beginnen nou ook aardig, verder gaat het nog steeds goed, heb alleen al een paar dagen last van hartkloppingen, hoop dat het snel weer over is, misschien ook echt een zwangerschaps kwaal?
hee meiden Aloha wow wat veel gegeten haha ik heb soms ook van die vreetbuien Incognito ik kon het hartje ook eergister horen, voor die tijd ook niet Susy naar zeg door je rug gegaan Tamendon erg van je schoonfamilie, liep hier ook moeizaam, nu is contact wel aardig, maar ik blijf op mijn hoede Bhs heb nog mijn gewone maat aan, toen met kim waren ze wel flink gegroeid, had toen gewoon grotere maten gekocht met beugel. Nog 1 avonddienstje dan vakantie, ben zo blij. hebben jullie je kerstpakket al gehad? Ik krijg hem vanmiddag. We krijgen ook een bonus altijd xx
weet iemand hier of je gewoon moet werken bij iemand die de griep heeft(in de zorg) mijn client is erg ziek en diaree en kotsen.. wil zelf niet ziek worden maar kan niks vinden in de werk regels zeg maar.. stel ik me aan of moet ik vragen voor vervangend werk.. tis voor 3 uurtjes
me83 denk dat je gewoon moet werken hoor. Ik werk ook in een verzorgingshuis, en er zijn dagelijks zieken. Dan zou je nooit kunnen werken. Hoort beetje bij het werk denk ik
hahaha is goed dan zal het wel niet uitmaken.. me moeder was al bang dat het het norrovirus was ofzo.. maar tnx!
Me83: overal kom je mensen tegen die ziek zijn en/of een virus onder de leden hebben. Vaak zijn deze ook al overdraagbaar/besmettelijk voordat ze zelf ziek worden. Dus dan zou je ook niet meer naar de supermarkt of naar familie/vrienden kunnen. Griep krijgen als je zwanger bent is niet gevaarlijk, alleen vervelend (maar dat is het altijd). Met waterpokken en andere kinderziektes wel uitkijken, maar ook dat kun je niet voorkomen. Hier een mijlpaal: 12 weken!!
Gisteren op mijn werk verteld van zwangerschap. Allemaal leuke en lieve reacties. Zo fijn dat ik het nu niet meer hoef te verbergen. Vandaag 10 weken zwanger!
@ Vernon: wat ben je stil meisje.. kop op!! @ Kierra: Welkom, en natuurlijk gefeliciteerd!! @Tamendom: Vervelend van je schoonfamilie. Maar moet je perse een peetvader én moeder hebben? Geen idee hoe dat werk bij dopen. Gaat het er uiteindelijk niet om dat er mensen zijn die je kindje op kunnen vangen als er iets met jullie zou gebeuren? @Mejosje: 's nachts SR kijken is best grappig De vreemdste figuren zie je voorbij komen!! @Susy: Vervelend zeg, van je rug..! Rustig aan doen jij, hoop dat het snel beter gaat! @Mallle: Die hartkloppingen heb ik soms ook.. geen idee waar dat door komt, misschien omdat je veel meer bloed hebt? @Carpe: Leuk die kerstpakketten! Wij hadden een kerstborrel waar 7 bedrijfjes aanwezig waren. Kregen een bepaald aantal punten en mochten daarmee spulletjes uitzoeken. Ontzettend leuk!! Had een mooi boek, een kookboek, doos chocola, fles wijn (voor mn vriend ), spelletje en knuffel voor mn dochter. Erg leuk! Me83: Betwijfel het of je daar aangepast werk voor zou krijgen. Je komt bijna altijd en overal wel in aanraking met mensen die ziek zijn, is geen ontkomen aan! Goed je handen wassen dus Yummy: Gefeliciteerd!! Ik ben jaloers Vandaag precies 9 weken, 12 weken lijkt nog zo ver weg!! @Zusterke: Fijn dat iedereen zo leuk reageerde! Lekker dat iedereen het nu weet. Hier, werd vanmorgen beroerd wakker, maar moest en zou een appelflap.. wat was die LEKKERRRR!!! Raar hoor, zwanger zijn! Verder lekker rustig dagje. Zo even omhangen en met de kapla spelen, haha. Dochter is vanmiddag naar school en daarna ga ik heerlijk met een vriendin naar Ikea! Leukleuk! Moeten daar eten, vast iets minder leuk, ranzig.. maar verder wel heel veel zin in!
@Meandor; weet niet meer wat ik moet zeggen, krijg geen positief iets mn mond meer uit. heb zo ook een gesprek bij iemand want dit gaat zo niet meer. vind het op de een of andere manier ook ontzettend pijnlijk om sommige dingen te lezen en dan voel ik me alleen maar gemeen. ik gun echt iedereen alle liefde en geluk op de wereld maar ik vraag me af waar mijn portie blijft. al was het maar een beetje..
@ meander: raar hè? Ik had het vanochtend ook, wakker worden en me totaal niet goed voelen. Toch maar wat gegeten en het was over. Vandaag verschillende meiden die 'ronde' getallen tellen: yummi 12 weken, zusterke 10 weken, meander 9 weken. Gefeliciteerd dames! : )
Oh meiske.. wou dat ik iets kon doen. Dikke knuffel voor je!! Jouw tijd komt nog wel vernon, écht!! Als je straks een huisje hebt komt het allemaal goed.. Desnoods kom ik je helpen klussen en verven (vind ik leuk ) als ze je weer zo'n rommelhok aanbieden. Maken we er wat moois van! Wel goed dat je iemand hebt opgezocht om hier over te praten, want je hebt indd je portie wel gehad de afgelopen tijd. Snap dat je je dan een beetje terug trekt hier op het forum. Maar weet wel dat je hier echt niet altijd vrolijk en lief hoeft te doen hoor..!!!
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 22 juli - Mallle (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 20 dec - susy intake vk 20 dec - red88 1e echo 20 dec - Ukkie1982 intake gyn, 2e echo 21 dec - red88 controle vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle Vk 21 dec - sas27 2e echo ziekenhuis 22 dec - InCognito 3e echo 22 dec - Ose 1e afspraak VK 22 dec - Aloha tm echo 22 dec- Jo1984 2e echo/controle gyn 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 27 dec - Poemi controle VK 28 dec - Rosemarie 2e echo VK 29 dec - Tamendon 2e termijnecho 02 jan - Kaatje1985 controle VK 03 jan - Nennie termijnecho 03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor Conrole VK 12 jan - Nursie 31 termijnecho 16 jan - Tamendon controle vk 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 13 feb - Yummy 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo Nog niet iedereen staat erop volgens mij... weer een x aantal afspraken vandaag. Ik ben er 1 van. Ongeacht dat ik vorige week dus al een mooie echo heb gehad, ben ik nu weer zenuwachtig. Maar goed... vanmiddag... we komen de dag wel door