@vernon, ik weet totaal niet hoe je je voelt. Toch kan ik me indenken dat t verschrikkelijk moet zijn voor je. Dan lees je hier al die leuke verhalen en dan geloof ik best dat je wel eens kunt denken, en ik dan? Ik weet zeker dat jouw geluk ook komt. Denk aan de dag dat je je huisje krijgt en uit kan op spullen voor de baby. Misschien lekker met een goede vriendin, een zus ofzo! En als je even afstand hebt van je moeder, gaat dat ook vast beter. Ik zou er ook niet aan moeten denken nu bij mijn moeder te moeten wonen! Hou je haaks meid! Zet 'm op, want je kunt t!
Meander leuk kerstpakket zeg, altijd leuk he Yummy jee 12 weken Hier nu 10 weken, gaat echt hard Is vlinder hier al een tijdje niet geweest of heb ik het mis?
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 22 juli - Mallle (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 20 dec - susy intake vk 20 dec - red88 1e echo 20 dec - Ukkie1982 intake gyn, 2e echo 21 dec - red88 controle vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle Vk 21 dec - sas27 2e echo ziekenhuis 22 dec - InCognito 3e echo 22 dec - Ose 1e afspraak VK 22 dec - Aloha tm echo 22 dec- Jo1984 2e echo/controle gyn 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 27 dec - Poemi controle VK 28 dec - Rosemarie 2e echo VK 29 dec - Tamendon 2e termijnecho 02 jan - Kaatje1985 controle VK 03 jan - Nennie termijnecho 03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting 06 jan - December 3e echo (termijn) 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor Conrole VK 12 jan - Nursie 31 termijnecho 16 jan - Tamendon controle vk 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo
@vernon, vind het echt zo klote voor je, jouw situatie! maar... op de 1 of andere manier komen deze dingen altijd op zn pootjes terecht en ik weet zeker dat je over een tijdje terug kan kijken op deze heftige tijd met een glimlach, denkend; ik heb het toch maar even mooi voor elkaar nu, die stress e.d. is allemaal niet voor niets geweest.. vandaag om 10 voor 5 nl. tijd onze echo... spannend! jamie gaat naar zn (oud)tante waar hij het altijd ontzettend naar zn zin heeft. helaas is ie niet helemaal fit, had zaterdag en gisteren koorts en vandaag tot nu toe erge loopneus en nare hoest en heb het idee dat ie later vandaag weer koorts krijgt arme ziel. vind dat altijd moeilijk met kleintjes, ze zien er uit als een hoopje ellende maar kunnen je niet duidelijk maken hoe ze zich voelen.. maar hij kan echt niet mee naar de echo en hij gaat maar een paar uurtjes weg, ga hem rond een uur of 1 weg brengen, dan nog even wat boodschappen en dan 10 voor 4 de echo. dan zijn we rond 5 uur hopelijk weer bij hem en kan ie lekker op bed.
hoi, meiden, kom weer even kijken. @december: wat een mooie echo! @Yummy: wat fijn dat alles goed gaat en dat je weer gerustgesteld bent. @vernon: balen dat een huisje weer niet gelukt is. kan me voorstellen dat je dr flink zat van bent. hier weer wat beter, niet meer overgeven, en kan inmiddels weer wat meer eten. over nutsen gesproken: snicker's doen het ook errug goed voorzichtig weer een paar uurtjes per week aan het werk.
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 22 juli - Mallle (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 20 dec - susy intake vk 20 dec - red88 1e echo 20 dec - Ukkie1982 intake gyn, 2e echo 21 dec - red88 controle vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle Vk 21 dec - sas27 2e echo ziekenhuis 22 dec - InCognito 3e echo 22 dec - Ose 1e afspraak VK 22 dec - Aloha tm echo 22 dec- Jo1984 2e echo/controle gyn 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 27 dec - Poemi controle VK 28 dec - Rosemarie 2e echo VK 29 dec - Tamendon 2e termijnecho 02 jan - Kaatje1985 controle VK 03 jan - Nennie termijnecho 03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting 06 jan - December 3e echo (termijn) 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor Conrole VK 09 jan - Sassie81 Controle VK 12 jan - Nursie 31 termijnecho 16 jan - Tamendon controle vk 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo even mn afspraken toegevoegd.
Net weer het hartje gehoord met de angelsound, helemaal links onderin mijn buik ergens, zo gaaf meiden met afspraken succes
Sweetmarije: Mijn dochtertje is ook ziek. Verschrikkelijk om te zien. En de hele nacht wakker omdat ze wakker wordt van zichzelf (loopneus, hoesten). Kun je je oudtante niet vragen naar jullie te komen? Dan kan je zoontje lekker naar zijn eigen bed als het nodig is.
weer mooi wat afspraken vandaag! succes!! en veel plezier!! ik heb zoooon zin in twixijs.. waarom hebben ze dat nou niet hier in de winkel!!! verder vind ik de hond ineens giga stinken.. mooi irritant!! arme pup haha vernon ik snap je wel hoor ergens, maar ergens vind ik het ook moeilijk om te begrijpen hoe je nu niet blij kunt zijn.. je hebt immers een baby in je buik die blijft plakken en het goed doet.. maar goed dat is natuurlijk mijn kijk erop, als ik in jouw schoenen had gestaan had ik waarschijnlijk ook anders ertegenaan gekeken. Hoop echt dat er heel gauw een oplossing komt voor je! en net zoals meandor zei, ook ik kom je met alle liefde helpen!! spannend marije vandaag.. maar wat is kapla? of haal ik nu van alles door elkaar? yummy! woehoe gefeliciteerd!
@grace, ze heeft zelf geen auto, haar man wel, maar die doet al zoveel voor ons en ze komen hier met de volgende echo ook al heen (dik een half uur rijden) dus ik laat het voor vandaag even zo. Hij slaapt wel op hun bed dus komt wel goed, even zetpilletje er in voor ik hem weg breng, dan komt het wel goed. Zielig dat jouw meisje ook ziek is, hopelijk knappenn ze beide snel weer op @aloha ja je haalt 2 dingen door elkaar, ik vroeg me nl. Ook al af wat kapla was
vernon! Wil ook vanaf hier je even een hart onder de riem steken. Ik ben ook dol op grun hoor, dus indien je nog een handje te kort komt... roep maar!
dankjewel dames, hartstikke lief! ik begin (weer) met anti depressiva, na 6 maanden gestopt te zijn. ook krijg ik weer slaapmedicatie. loop vanaf volgende week dinsdag niet meer bij de verloskundige maar in het ziekenhuis voor controle, en in januari moet ik voor het eerst naar de pop-poli. aloha, je moet je goed beseffen dat ik niet gevraagd heb om dit kindje en dat het nu het leven voor mij ook echt niet makkelijker maakt. dan ook nog het gezeik/de afwezigheid van de vader en alles wat erbij hoort en nu dakloos. ik moet alles zelf opknappen, heb geen hulp van ouders of partner of wat dan ook en ik zit er niet warmpjes bij. niet om zielig te doen, ik ben een taaie en ik red me ook nu wel weer maar blij ben ik op dit moment met helemaal niks.
@vernon en aloha, ik denk dat jullie in zo'n tegenovergestelde situatie zitten, waardoor het moeilijker is om elkaar te begrijpen. even goede vrienden toch?
Suze@ Mijn zusje heeft een relatie maar haar vriend is indisch en hun doen niet aan peetooms en tantes en aan doop dus hij wil geen peetoom worden hij houdt niet van kleine kinderen Vernon@ Goed dat je met iemand gaat praten het is normaal al niet makkelijk hier mee om te gaan laat staan met al je hormonen nu. En iedereen is blij met een baby, maar bij jou is het wel die baby die alles op zijn kop gezet heeft, dus snap best dat je er af en toe een dubbel gevoel bij hebt.
oo ik bedoelde het ook echt niet rot hoor, doelde ook op de verschillen in standpunt neem niemand iets kwalijk goed dat je actie onderneemt en niet alles maar over je heen laat komen, maar actief bezig bent er iets van te maken! alleen als ik dan hoor dat je antidepr. en slaapmeds krijgt denk ik huh.. kan dat wel nu? zal vast goed uitgezocht zijn hoor, maar schrik daar wel van.. wel goed dat ze je in het ziekenhuis gaan volgen en dat je naar de pop poli kan. gaan ze ook helpen met de papierkant van het verhaal? zoals hoe het bv moet met de vader ect..? Kapla... wie had het erover?! en wat is het?!!
'gelukkig' hoef ik niks te regelen wbt de vader, hij is gewoon helemaal niet in the picture. geen erkenning, geen regeling, geen geldzaken. en medicatie kan ja, maar lang niet alles, daarom krijg ik nu ook andere dan ik eerder gebruikte