ja opzich is dat dan wel weer 'gelukkig' inderdaad.. maar moet dat niet vastgelegd worden om eventuele latere problemen te voorkomen? stel dat die zich over 10 jaar bedenkt enz? niet lullig bedoeld hoor maar probeer met je mee te denken. hoop dat je op de andere meds die je nu krijgt wel goed reageert dan en niet te nare bijwerkingen krijgt.. laten ze je daarom ook naar het ziekenhuis gaan voor controles? dat ze het beter kunnen volgen ivm medicijngebruik? Is het misschien nog een idee om even antikraak te gaan zitten tot er een woning langskomt naar je wens?
ziekenhuis is om meerdere redenen, maar ook medicijngebruik nu ja. sowieso wel fijn, want ik moet nu in het ziekenhuis bevallen en dat wou ik sowieso al. zolang hij niet wil erkennen is er geen probleem, zodra hij dat wel wil moet dat via mij en dat gaat niet gebeuren. indien hij dat alsnog wil moet hij via de rechter een dna test enzovoorts laten doen (stervesduur die hele procedure, kan hij toch niet betalen) maar dan nog heeft hij geen poot om op te staan (om allerlei redenen), en als ie dat doet mag ie sowieso gaan dokken. ik zit dus behoorlijk veilig. van mij mag hij zijn kind altijd komen bezoeken als hij besluit zich als een vader op te stellen, dus daar hoeft hij dat allemaal niet voor te doen
Dat antikraak wilde ik ook voorstellen Aloha! Vriendin werd door vriendlief uit huis gezet, had binnen een week een plekje in een antikraak woning. Desnoods ergens anders dan in Grun.. tis tijdelijk! Kapla, dat was ik! HArdstikke leuk speelgoed, en ook eigenlijk te simpel. Zijn kleine houten plankjes, mn dochter maakt dr de gekste bouwwerken van.. Vanmorgen hebben we 'lijkje' gespeeld (nee ze noem ik het niet tegen haar!!) Gaan we om beurten liggen en de ander maakt van plankjes een omtrek.. best grappig! Vernon: Fijn dat ze je serieus nemen en je aan de medicijnen bent.. en denk maar zo, ben je ook van die stomme VK af Kaatje: Kreng.. je moet hier niet over eten praten, dan wil ik het hebben!!! Ik mag van mezelf lekkere ikea-donuts halen vanavond!
Heyy meisjes!!! Ik ben na anderhalve week weer ff hier te vinden!! Zooo druk op m'n werk geweest en nog steeds, maar net ff snel tijd om ff te gluren...en te zeuren natuurlijk hihihi!! dat mag hier hè! Ben sinds m'n echo van 2weken geleden wel wat rustiger geworden wat betreft m'n paniek aanvallen of t allemaal wel goed zit maar m'n onzekerheid is iig weer in volle hevigheid terug...pfff! Heb vorige week ontzettend pijnlijke boobies gehad en 2dagen niet lekker geweest ik helemaal blij, jeeeeejj eindelijk symptomen!!! Maar sinds een paar dagen zijn ze weer weg maak me nu weer mega zorgen... X vlinder!! Ps heb niet terug kunnen lezen maar hopelijk gaat t met iedereen beetje goed?
echo update: kleintje was weer mooi gegroeid. Termijn blijft ongewijzigd. We moeten nu kijken of we week 10 + 12 terugkomen en dan de combinatietest of alleen week 11 voor nieuwe termijnecho. Maar goed... alleen even snel een update. Vanavond nog ouderavond voor mijn kleine meis en ik ga even een dahl maken voor het avondeten.
oooo ik wil ook oliebollen!! maar krijg er gigantisch maagzuur van! denk dat dat door het vet komt.. maar heb antagel dus desnoods eet ik een oliebol gevolgd door een slok antagel haha maareh dat kapla klinkt wel leuk ja.. maar dat doe ik dan over paar jaar wel met men zoon of dochter haha ook zo raar om dat in je uppie als volwassenen te gaan doen haha mooi dat de echo goed was mejosje!! Fijn weer iets van je te lezen vlinder! en het komt vast goed hoor! er zijn er heel veel die geen smptomen hebben of niet meer of af en toe! wees blij!!! aaah oke vernon! dus hoe dan ook moet het via jouw straks, opzich is dat wel een rustgevend idee of niet? dat die niet ineens van alles kan gaan uitvreten.. hier al de hele dag niet gespuugd!! woehoeeeeeee!!!! maar dat klop ik natuurlijk wel nog even af tot 24:00 uur haha
ik ook weer thuis van werk! Wat een dag. Hele dag hartstikke beroerd en ook nog eens hoofdpijn. Durf er nu alleen niets tegen te nemen. Dus tanden op elkaar en door gaan maar. Bij de gyn geweest vandaag, echo gehad, beginnende beentjes en een kloppend hartje gezien. Helemaal goed. Alleen was het bij de vk afgelopen dinsdag 8 wk en 2 dagen en de gyn zei vandaag 8 wk en 6 dagen.. Maar goed. Hoef nu ook niet meer onder begeleiding van de gyn te blijven. Ben bijna al mijn medicatie gestopt. Dus kan lekker naar de verloskundige. Alleen de 20 weken echo moet uitgebreider dan een normale 20 weken echo, dus die weer in het ziekenhuis. Ook nog een extra echo met 28 en 34 weken. Omdat ik een grote buikoperatie heb gehad was hij bang voor verklevingen en kon de grootte van t kindje niet goed genoeg geschat worden. Ik vind het allemaal prima. Hij adviseerde wel om poliklinisch te bevallen. En alleen een keizersnee zou lastig zijn (ook weer door die verklevingen) maar dat was niet mijn probleem zei die Weer een hele hap informatie gehad dus. Nu maar ff eten maken en weer rustig op de bank. Slaap slecht de laatste dagen dus ben een beetje op qua energie.
Fijn dat de echo,s weer allemaal goed waren! ik heb me vandaag weer ziek gemeld echt 10 min voor werk tijd heb ik gebeld dat ik niet kwam. ik heb echt zulke zere darmen kan ook al dagen niet naar de wc jeetje dat is echt geen pretje zit. morgen weer een echo, hopelijk gaat alles goed met de beeb spannend weer allemaal fijne avond en rustig aan
Even een ego berichtje: Net terug van onze eerste echo en alles was goed! Wat is het toch bijzonder om zo'n klein mensje te zien. Alles er op en er aan en beebje deed nog een mooi sprongetje voor de 'camera'. We zijn helemaal in de wolken en heb het ook net op facebook gezet. Zal vanavond even proberen foto te plaatsen want zit nu op mn telefoon en dan lukt het niet. Ben ook 2 dagen vooruit gezet, ben 11wk 4dgn en 6 juli uitgerekend
Hoi Meiden, geen tijd om alles uitgebreid terug te lezen, maar de mooie echo's: Gefeliciteerd!!!! Geniet van dit geweldige gevoel! X
Tamendon: Mooi die oom van je vragen.... ouders zou ik zelf nooit doen, die moeten lekker gewoon opa en oma kunnen blijven Carpediem: Oh kijk aan, misschien was ik echt gewoon te vroeg? Malle: Ja, dat kan er zeker bij horen,die hartkloppingen! Yummy: Gefeliciteerd Meandor: Je steekt me nog aan met die appelflappen!!!! Mejosje: Super die goede echo! Ukkie: Super die goede echo! Sweetmarije: Super meid Leuk allemaal die goede echo's! Hier: Ik ben gewoon ineens bang... dat ik donderdag alleen ben daar en dat dan ineens het hartje is gestopt of zo. Waar komt dit nou weer vandaan? Misschien omdat ik echt geen klachten heb, grrrrrrrr
@incognito, ik heb 0 klachten, helemaal niks. alleen wat pijnlijke borsten maar zelfs daar heb ik weinig last van en ik heb een super plakbeeb reed vandaag achter een auto (voordat we de echo hadden) en die had als nummerbord m20k 81mk, toen dacht ik ook ff, hallo, als dit geen miskraam teken is:S maar zelfs dat slechte voorteken was niet waar alle andere dames met mooie echo's jullie ook super gefeliciteerd! zal nog even kijken of ik de foto van fb kan plukken...
Hier op de vroege morgen even een ego bericht. De oliebollen van gisteren waren niet zo'n goed plan. Op de terugweg van het halen hebben wij een auto ongeluk gehad. Er is een andere auto geweest die ons links voor heeft geraakt. Daardoor is mijn wiel van de auto afgegaan met de complete ophanging erbij. Daarna zijn wij (omdat de auto stuurloos werd) met de andere zijkant tegen een boom geknald. Gelukkig, want anders hadden we 2,5 meter lager in de sloot gelegen. Uiteindelijk zijn we allebei goed uitgestapt. Ook de tegenpartij! Ambulance is geweest en heeft ons nagekeken. Alles was ok. Eenmaal thuis de vk gebeld. Zij denkt dat alles goed is, want had geen buik of rugpijn. Toch regelt ze voor ons deze week nog een 'spoedecho' om ons gerust te stellen. Zonder dat ik erom gevraagd had. Super! Nu ik wakker word heb ik toch last van mn rug en van mn buik. Maar mijn rug zal spierpijn zijn en mijn buik mn darmen. Toch maakt het me wat onzeker! Foto's staan op 112Kaatsheuvel.nl | Altijd actueel in uw regio Aan jullie de vraag niet te reageren daar. Er is namelijk niets bijgezet over dat ik zwanger ben. En dat wou ik nog even zo houden! De oliebollen hebben we dus niet meer gegeten...
jeetje kaatje! dat zal schrikken geweest zijn zeg!! Gelukkig zijn jullie er goed afgekomen! Denk idd dat je nu spierpijn hebt, al die spieren die je van schrik aanspant :/ Hoop dat je een mooie echo hebt!! Fijn dat iedereen zulk goed nieuws heeft zeg! Ik vannacht ook weer goed geslapen, alleen om 12 uur heeeeeel even wakker en verder gewoon doorgeslapen. Kon geen kleren vinden om aan te trekken nu, kan mijn gewone spijkerbroeken niet meer aan, ben nog niet vreselijk gegroeid ofzo, maar ze zitten gewoon te strak om mijn buik. Dus maar een positiebroek aan, shirt erbij ennuh.. ik hoop geen reacties te krijgen Vind mezelf er toch echt wel zwanger uit zien!! Fijne dag iedereen!!
Kaatje: Jeetje meid, wat heftig! Wat zullen jullie enorm geschrokken zijn. Die foto's zien ook heftig uit. Hoe gaat het nu met je? Lief dat je een extra echo krijgt, maar na het zien van de foto's vind ik dat niet meer dan logisch. Na zoiets moet je toch even een bevestiging hebben dat het goed zit. Ik ben gisteren om 21:00 als een blok in slaap gevallen om vanochtend om 6.30 weer wakker te worden: heeeeerlijk!
Kaatje, jemig, wat een verhaal meid! Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Rug- en buikpijn kan inderdaad heel goed spierpijn zijn van de impact van de klap. Ik was van de week gevallen op straat omdat het glad was (niet te vergelijken natuurlijk hoor, maar even als voorbeeld) en heb ook spierpijn in mijn rug aan één kant, precies daar waar ik op viel. Fijn dat je toch een spoedecho krijgt, hopelijk ben je dan gerustgesteld! IC, ik herken je gevoel heel erg, opeens toch weer die angst als je er een echo nadert, we gaan er maar gewoon vanuit dat alles goed is hè! Fijn dames, alle mooie echo's weer! Ik werk vandaag thuis, beetje mijn analytische kennis opvijzelen. Nu kwam ik net beneden en doen de lampjes in de kerstboom het niet meer, vind het helemaal ongezellig. Maar goed "liggen zo uw problemen" zou mijn vader zeggen. Van mijn ouders hebben we trouwens al het eerste cadeautje voor ons kindje gekregen; een rompertje van The Beatles (ze waren een weekend naar Liverpool geweest). Ze moesten er wel de halve stad voor doorzoeken want die ze eerst zagen hadden een roze randje en los van dat we sowieso natuurlijk nog niet weten of het een jongen of meisje is ben ik een beetje allergisch voor genderspecifieke kleding, dus ze hadden echt hun best gedaan, heel lief. Gaan jullie nog uitgebreid eten en koken met kerst? Ik maak bij ouders en schoonouders soep en voorgerecht, en bij mijn ouders nog een toetje en een dauphinoise als bijgerecht. Beetje druk, maar wel gezellig. Zal ook wel blij zijn als de feestdagen dit jaar weer voorbij zijn, toch wel emotioneel na het afgelopen jaar.