Jeetje Kaatje, wat een schrik. Ik schrik echt van ndie foto's! Gelukkig heeft er niemand iets. Fijn dat je ter bevestiging een echo krijgt. Zoals de anderen al zeggen is spierpijn na zo'n klap heel gewoon. Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders en hoef ik niks te doen. Tweede kerstdag eten we bij andere familie en maak ik het toetje. Ik ben dus makkelijk af dit jaar!
Heftig kaatje! En wat een foto's... ook dat wiel eenzaam achter de auto. Pfff... gelukkig krijg je nog even een spoedecho.
@kaatje, jeetje wat een schrik moet dat zijn geweest! Ik heb net de foto's bekeken.... Hoop dat je snel een echo krijgt ter geruststelling..... Maar de schrik zal er nog wel even inzetten denk ik... @sweetmarije, gefeli met de mooie echo!! @vernon, een hele dikke knuf voor jou! Het is omdat ik zover weg woon, maar anders had ik je in levende lijve die knuff gegeven. Ondanks dat mooie kindje in je buik, kan ik mij voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten. Vooral het feit dat je geen ouders hebt om op terug te vallen lijkt mij heel erg. Ik hoop zoooo dat je snel een huisje krijgt! @all.... hier nog een dag werken morgen en dan kerstvakantie! Hier nu precies 10 weken! aan de andere kant ook weer erg onzeker. Gister en nu totaal niet misselijk geweest. dat maakt het allemaal weer zo lastig. Vooral omdat het voor zoonlief echt een teken was dat het vruchtje was gestopt met groeien..... Hopelijk vandaag weer even een klein "teken" van misselijkheid..... Een fijne dag allemaal... ik ga nog even wat kerstkadootjes scoren. Ook zo fijn. Vraagt schoonmoeder om mee te doen met een kado voor neefje, want zij zat al aan het bedrag. Ja is goed, doen wij mee hoeven wij niet verder te kijken. Krijgen we dinsdag te horen dat het kado goedkoper was en dat ze het dus zelf betaald. EN bedankt..... kunnen wij weer op pad. pfff en ik heb al zo'n zin in de kerst dit jaar.... grrrr
jeetje kaatje dat is echt schrikken! ziet er erg heftig uit! inderdaad super dat je een echo krijgt aangeboden! En ook ik denk dat de spierpijn van het schrapzetten komt, maar toch zou ik wel ermee even naar de fysio gaan. even los laten maken en nakijken om verder pijn te voorkomen. hier gister de hele dag niet gespuugd!!! woehoeeee!!!!!!!! en hier gister ook voor het eerst me haar weer durven verven.. en wat denk je.. is het groen!!!! aaarrggh!!!! Vandaag dus maar proberen het te redden nog en ondertussen spullen inpakken voor onze mini vakantie vrijdag tot dinsdag. hoop dat alles in de auto past ( in de winter hebben we mini autotjes de rest is in de stalling ) en aangezien de pup en zijn hok en dekbedden en kerstsfeerspul en kleding meemoeten.. naja word knus haha. gaan eerst vanavond richting me moeder in apeldoorn daar slapen want morgenvroeg hebben we een echo, dan blijven we daar om vrijdag richting arcen te vertrekken dus eigenlijk begint de reis vandaag al wat we daar gaan eten weten we nog niet.. ik hoop dat ik spuugvrij blijf en trek ga krijgen in warm eten.. maar heb echt nog geen idee wat te maken enz..
@ kaatje: hè bah meid, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Wat een heftige foto's!! Ontzettend fijn dat je wel een extra echo krijgt om te zien of alles goed is met jullie spruit. @ sas27: heb je al roosvicee laxo geprobeert? Ik heb dit gisteren gehaald op advies van de VK, had ook al weken moeite met naar de wc gaan. Gisterenavond voor het slapen gaan een glas gedronke en vanochtend grote opluchting hihi. Hier vandaag 10 weekjes rond! Voelt toch altijd lekker als je er weer een weekje bij mag zetten. : )
Zo Kaatje, nu heeft niemand meer zin in oliebollen.. Maar heftig hoor, ik ben zo blij dat jullie allebei er toch goed van af lijken te zijn gekomen. Het had zo anders kunnen uitpakken. Fijn van de extra echo, geeft je waarschijnlijk toch weer een zekerder gevoel. Maedra: Knuffel voor jou. Zo te lezen heb je een super heftig jaar achter de rug. Ben blij dat het geluk je weer toelacht. Tamendon: Lastig met die peetouders. Ik weet niet of het in elke parochie hetzelfde is maar bij ons mag je bijvoorbeeld ook twee (of meer) peettantes en mag je ook gewoon vrienden vragen. Wij zien peetoom/ peettante meer als iets symbolisch. Pas echt belangrijk is de vraag wie jij wil dat voor jouw kind(eren) zal zorgen mocht er iets met jezelf en partner gebeuren. Misschien is het een idee die persoon als tweede peter/meter te nemen? Ik vind het zo vreselijk te lezen dat je geen contact meer met je schoonfamilie hebt. Komt waarschijnlijk omdat mensen heel dichtbij mij (waar ik dol op ben) geen contact meer met hun zoon en kleinkinderen hebben en daar zo'n verdriet over hebben. Vaak zie je dat alle partijen verdriet hebben, maar niemand het voortouw durft te nemen om het weer goed te maken. Sorry, ik ken het verhaal niet en moet me er niet mee bemoeien, maar het raakt me gewoon.
@ aloha: wat fijn dat je gisteren een dag zonder spugen hebt gehad. Maar wat balen dat je haar groen is!! Ik hoop dat er nog wat te redden valt vandaag. Welke kleur had het moeten worden?
Leuk om alle updates te lezen hier! Mijn oude broeken passen gelukkig nog goed, al ligt de positiekleding wel klaar. Ik wacht er nog even mee want morgen heb ik een arbeidsvoorwaardengesprek en dan wil ik ook even melden dat ik zwanger ben. Hopelijk is dat geen probleem... zit al thuis sinds 1 januari (al ben ik er ivm zwangerschapsverlof natuurlijk ook een half jaar uitgeweest, dus het valt in theorie nog mee). Eind vd middag nog een ander sollicitatiegesprek, dus het wordt een druk dagje. Hopelijk kan ik in 2012 weer lekker aan de slag en wat geld verdienen voor kindje2 (duowagen, kamertje, kleertjes...)
Tayaro: Probeer jezelf voor te houden dat de kans dat het goed zit heeeeeeeeeeel groot is en als dat niet voldoende lukt bel je vk (die zijn daarvoor) misschien wil ze wel even naar het hartje luisteren om je extra gerust te stellen.
ik was blond met hele grote uitgroei ivm 3 maanden niet verven dus dacht als ik nou iets donkerder doe meer richting me uitgroei kleur dan hoef ik niet zoveel te verven en de verf niet direct op me hoofdhuid te smeren.. het moest dus donkerblond bruinig worden. ga vanmiddag rood eroverheen doen op advies zodat er wat pigmenten bijkomen.. ben benieuwd haha snap er niks van heb echt alle mogelijke kleuren gehad en noooit is er iets fout gegaan. van wit naar zwart naar wit naar roze naar rood bedenk het maar en ik had het.. en nu een normaal kleurtje gepakt en ik krijg dit haha maar goed schijnt dus door de hormonen te kunnen komen.. waardoor de pigmentatie anders is.. zelfde reden als waarom je niet in de zon kan met als risico vlekken enz.. maare nu groen dus en dan rood eroverheen en als dat nou half pakt ben ik groen met rood slingertje erom piek erop en kerstversiering hoeft niet meer mee de auto in!
Aloha: Mooi groen is niet lelijk Plukjes rood erdoor en je bent helemaal in kerstsferen! Vernon: Ik snap je heel goed hoor, jij zit in zo'n andere situatie dan vele andere zwangere vrouwen en ik vind dat je het ontzettend goed doet! Alles lijkt wel tegen te zitten en dit is niet iets waar jij zelf bewust voor gekozen hebt en naar mijn idee is het niet meer dan normaal dat dit tegenstrijdige gevoelens oplevert. Ik wou dat ik meer voor je kon doen dan je via internet te steunen, maar ik zou niet weten wat ik zou kunnen doen. Ik duim kei hard dat je gauw een mooi plekje krijgt. O trouwens, heb je wel eens iets aangeboden gekregen in Lewenborg? Ik was gisteren bij een vriendin op visite die daar een huis heeft gekocht en daar zijn ze echt enorm aan het opknappen en vernieuwen.
jeetje kaatje, wat een verhaal! gelukkig zijn jullie met de schrik vrij gekomen en fijn dat je ter geruststelling een echo krijgt! View attachment 208636 hier eindelijk mn echo gisteravond liep de comp. steeds vast
Mooie echo sweetmarije!! Wij zijn ons trouwens een beetje aan het orienteren op kinderwagens en ik denk dat wij voor de Joolz gaan!
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 22 juli - Mallle (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 21 dec - red88 controle vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle Vk 21 dec - sas27 2e echo ziekenhuis 22 dec - InCognito 3e echo 22 dec - Ose 1e afspraak VK 22 dec - Aloha tm echo 22 dec- Jo1984 2e echo/controle gyn 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 27 dec - Poemi controle VK 28 dec - Rosemarie 2e echo VK 29 dec - Tamendon 2e termijnecho 02 jan - Kaatje1985 controle VK 03 jan - Nennie termijnecho 03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting 06 jan - December 3e echo (termijn) 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor Conrole VK 09 jan - Sassie81 Controle VK 09 jan - Aloha nieuwe gyn ander zkh 12 jan - Nursie 31 termijnecho 16 jan - Tamendon controle vk 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo heb zojuist me eerste afspraak in het nieuwe ziekenhuis gekregen.. naja ik liep dus in apeldoorn en ben doorverwezen naar heerenveen na de 12 weken dus kennis maken met het ziekenhuis en de gyn.. geen idee of er ook echo ofzo gemaakt gaat worden... Dames voor controles en echos vandaag succes!!!!!en veel plezier!!
oo ik weet echt niet waar ik naar moet kijken enz via internet.. hoe weet ik nou welke leuk en fijn is en makkelijk en hoog genoeg voor 2 lange mensen enz... wat zijn de voordelen van de joolz? en de nadelen?
Aloha: Ik heb de bekendere merken ingetypt en dan gezocht naar ervaringen en eigenschappen enzovoort. De bugaboo valt af, is voor mijn vriend (vriend is iets langer dan 2 meter) veel te laag qua kinderwagenbak. De Stokke vind ik erg leuk, maar is ingevouwen veel te groot en de accessoires zijn érg duur (en ander merk voetenzak oid kun je niet kiezen, er past alleen die van Stokke zelf op zeg maar). Quinny's: We hebben een quinny gehad en de kinderwagenbak hiervan vond ik echt veel te klein/smal. Mutsy: Vinden we niet mooi Maxi-cosi: Verschillende modellen maar geen ervaring mee. Vind ze wat lomp qua design maar wil ze denk ik nog wel even proberen/zien in de winkel. Over de Joolz lees ik erg veel goede verhalen, hij blijkt erg handig te zijn voor langere mensen en ook goed inklapbaar (handig in mijn VW Golf haha) Ook is het stoeltje omkeerbaar (dus zowel naar je toe als van je af) en is deze op tafelhoogte (erg handig als je even op een terrasje zit )
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 22 juli - Mallle (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 21 dec - red88 controle vk 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle Vk 21 dec - sas27 2e echo ziekenhuis 22 dec - InCognito 3e echo 22 dec - Ose 1e afspraak VK 22 dec - Aloha tm echo 22 dec- Jo1984 2e echo/controle gyn 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 27 dec - Poemi controle VK 28 dec - Rosemarie 2e echo VK 29 dec - Tamendon 2e termijnecho 02 jan - Kaatje1985 controle VK 03 jan - Nennie termijnecho 03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting 06 jan - December 3e echo (termijn) 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor Conrole VK 09 jan - Sassie81 Controle VK 09 jan - Aloha nieuwe gyn ander zkh 12 jan - Nursie 31 termijnecho 16 jan - Tamendon controle vk 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo mezelf ff 2 dagen terug gezet en datum van de 20 weken echo erbij gezet!