Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    @sweetmarije: super mooie echofoto!!

2. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

zo, jullie hebben weer heerlijk gekletst vandaag! :D

ik ga met kerst naar mijn ouders, ga vrijdag na mijn werk gelijk in de trein hun kant op (ik woon in amsterdam en zij in een klein durp in groningen) en dan ga ik maandag met mijn zusje en zwager in de auto weer terug. Zoals elk jaar weer gaan wij 2e kerstdag gourmetten... Valt bij mij eigenlijk altijd verkeerd, dus ben benieuwd of ik er echt gelukkig van wordt ;)

geboortekaartjes heb ik al een beetje naar gekeken, maar heb echt nog geen idee wat ik zou willen. weet alleen dat ik het wel redelijk eenvoudig wil houden en niet met een inzet vel.

heb ook al een beetje rondgekeken naar kinderwagens. Heb een website gevonden waar je tweede hands voor een mooie prijs een hele set kan kopen, dus kinderwagen/buggy/maxicosie. Hele bups in 1x klaar.
    Krijg ook al veel spullen aangeboden van vrienden met kids, komt wel goed hier dus.

Vandaag vk gebeld, dat ik toch weer bij hun blijven kan. Dus nu 3 januari de 12wk echo. leuk begin van het nieuwe jaar!

3. mare

mare Actief lid

Oct 12, 2010
    197
    0
    0
    Aloha, wat ontzettend balen van je haar, hopelijk komt het morgen weer helemaal goed.
    Maedra, zo herkenbaar dat je zo intens boos kan worden!
    Mejosje, wat een ontzettend mooi kaartje, wij kiezen waarschijnlijk ook voor die of iets wat daar op lijkt.
    Tayaro, zo'n buikfotosessie lijkt mij ook heel gaaf t.z.t.
    Ukkie1982, handig toch! Mijn zusje heeft ook een heleboel spul voor ons. Wel een fijn idee met bepaalde dingen dat je weet waar het vandaan komt.

4. Grace79

Grace79 Actief lid

Oct 5, 2009
    412
    34
    28
    Female
    @Tamendon, sorry voor de herinnering. Zo'n familie ben je inderdaad liever kwijt dan rijk.
    @Mare, welkom!
    @Kinderwagen, wij hebben een mutsy. Op zich wel tevreden over (ook geschikt voor lange mensen), maar moeten wel nog even uitzoeken hoe dat zit met twee kinderen hierop. Heb wel eens een opstapje bij wandelwagens gezien waar de een dan op kan staan.
    @Echo's, weer een goede echo gezien! Geweldig!

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    dank jewel voor de tip!!! toevallig heb ik dit gisteren gekocht en idd het helpt gelukkig iets :)

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    01 juli - Mm7 (3e kindje)
    02 juli - Me83 (1e kindje)
    03 juli - Yummy (2e kindje)
    03 juli - Lefbekkie (3e kindje)
    04 juli - LuckyBlue (2e kindje)
    05 juli - Sassie81 (1e kindje)
    06 juli - Sweetmarije (2e kindje)
    07 juli - Red88 (2e kindje)
    07 juli - Loth (1e kindje)
    08 juli - Daantje30 (...)
    09 juli - MirandaV (...)
    10 juli - Poemi (2e kindje)
    10 juli - vernon (1e kindje)
    11 juli - Pavera (2e kindje...)
    11 juli - Rosemarie ( 1e kindje)
    12 juli - Fietje86 (1e kindje)
    12 juli - Labrador (1e kindje)
    12 juli - Amse (2e kindje)
    13 juli - LittleOne80 (3e kindje)
    13 juli - tamendon (1e kindje)
    13 juli - Aloha (1e kindje)
    14 juli - Meadra (2e kindje)
    14 juli - Lilage (3e kindje)
    14 juli - Jo1984 (1e kindje)
    15 juli - Maudje (3e kindje)
    15 juli - Pipi (2e kindje)
    15 juli - Kaatje1985 (1e kindje)
    16 juli - Ameera (1e kindje)
    17 juli - Carpediem2010 (2e kindje)
    18 juli - Tayaro (2e kindje)
    18 juli - Wallie81 (1e kindje)
    18 juli - December (1e kindje)
    19 juli - Vlinder13 (1e kindje)
    20 juli - Summer1983 (1e kindje)
    20 juli - sas27 (1e kindje)
    21 juli - Nursie31
    21 juli - InCognito (3e kindje)
    21 juli - Grace79 (2e kindje)
    22 juli - BabyxButterfly (1e kindje)
    22 juli - Ukkie1982 (1e kindje)
    22 juli - Mallle (1e kindje)
    24 juli - Meandor (2e kindje)
    24 juli - Seanli (2e kindje)
    25 juli - Nennie (1e kindje)
    26 juli - Cybi (2e kindje)
    26 juli - Ose (1e kindje)
    28 juli - Princess79 (1e kindje)
    28 juli - mejosje (2e kindje)
    28 juli - Kayke (1e kindje)
    30 juli - Susy

Afspraken:

21 dec - red88 controle vk
    21 dec - Meandor 1e echo
    21 dec - Yummy Controle Vk
    21 dec - sas27 2e echo ziekenhuis
    22 dec - InCognito 3e echo
    22 dec - Ose 1e afspraak VK
    22 dec - Aloha tm echo
    22 dec- Jo1984 2e echo/controle gyn
    23 dec - Lilage intake VK
    23 dec - mejosje intake VK
    27 dec - vlinder13 2e echo VK
    27 dec - Loth controle VK
    27 dec - Poemi controle VK
    28 dec - Rosemarie 2e echo VK
    29 dec - Tamendon 2e termijnecho
    02 jan - Kaatje1985 controle VK
    03 jan - Nennie termijnecho
    03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting
    05 jan - sas27 3e echo ziekenhuis
    06 jan - December 3e echo (termijn)
    09 jan - Nennie controle VK
    09 jan - Meandor Conrole VK
    09 jan - Sassie81 Controle VK
    09 jan - Aloha nieuwe gyn ander zkh
    12 jan - Nursie 31 termijnecho
    16 jan - Tamendon controle vk
    30 jan - Nursie 31 speciale hartecho
    31 jan - sweetmarije speciale hartecho
    31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling
    31 jan - December controle VK
    13 feb - Yummy 20 weken echo
    13 feb - Sassie81 20 weken echo
    15 feb - Sweetmarije 20 weken echo
    22 feb - Loth 20 weken echo

Zo ik heb mijn nieuwe datum erbij gezet.
    Vandaag de 2 echo gehad en alles was goed gelukkig! hartje klopte goed we hebben het ook even mogen horen, wat een geweldig moment zeg!
    5 jan de laatse echo in het ziekenhuis, en dan mogen we naar de Vk )
    fijne avond all

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik kom ook weer even binnen vallen. Lees alles wel regelmatig mee, maar niet altijd zin/puf om ook te reageren.

Fijn om alleen nog maar goede echo's te zien of er over te lezen!

Maar Kaatje, meid, dat was wel even schrikken voor jullie dan zeg! Ziet er ook behoorlijk heftig uit, die foto's. Wanneer heb je de echo, of heb je hem al gehad?

@Aloha Balen van je haar, hopelijk kan de kapper er nog wat van maken. Alvast een leuk weekend toegewenst trouwens! Goed opgelost zo, met die drukte rond de kerst :)

Geboortjekaartjes Zijn we nog lang niet mee bezig. Eerst maar eens zien wat het wordt :)

Kinderwagen hebben we nog van de eerste. Een Quinny Speedi. Opzich ook wel een fijne wagen voor wat langere mensen, alleen hij is wel erg breed. We vinden het alleen zonde om veel geld uit te gaan geven aan een nieuwe wagen, dus we moeten het hier maar mee doen. Alleen nog even kijken hoe we het met de oudste gaan doen dan, die is dan 2 jaar en 4 maanden. Geen idee wat we dan nog voor hem nodig hebben.

Hier moet manlief werken van 1e op 2e kerstdag, van 18.00 tot 06.00, dus echt gezellig is dat ook niet. Ben ook nog eens op het geweldige idee gekomen om op 2e kerstdag gebraden kalkoen te gaan eten. Dus ik ga het nog aardig druk krijgen dan. Nou ja, gelukkig is het maar 1x kerst per jaar, meer dan genoeg!

8. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    @sas wat fijn!! zal wel een enorme geruststelling zijn!

@mare, heb mijn manlief en kind een shoot bij een semi professionele fotograaf een shoot gedaan. Doet hij als hobby erbij. Hij trekt er een uur voor uit. Je kan gelijk de foto's op de pc bekijken en aangeven welke je wilt. Daarna bewerkt hij ze nog en krijg je ze high-resolutie op een DVD thuis gestuurd. Kost maar 60,- dus dat vind ik geen geld. Dus hopelijk straks met een dikke buik op de foto!!

9. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    @poemi, zoooo gebraden kalkoen.... succes. Ik waag mij er niet aan ;)

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeeehhh!!!!!!!! M'n man is eindelijk overstag, we gaan voor een geslachtbepalende echo!!! Ik helemaal blij :D Morgen bellen voor een afspraak. Z'n gevoel is nu ook een beetje van jongen richting meisje gegaan, dus hij wilt het toch ook wel erg graag weten nu :D

@Tayaro Dank je, denk ook dat het gelijk de laatste keer is hoor ;)

11. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Kaatje; Jeetje, wat heftig meid! Hoe is het nu?

Maedra: Dankjewel, ja, daar moet ik ook maar gewoon vanuit gaan :)
    Wauw, wat een leuk cadeautje zeg :D

Aloha; Richting Arcen? Dan ben je in de buurt ;) Geniet van je echo én van jullie vakantie!

SweetMarije: Wauw, wat een mooie echo! Is ie goed genoeg om de NUB te zien? Want als ik zie wat ik zie en het klopt, krijg je een meisje ;) Ben benieuwd over 6 maanden :D

Mare: Gefeliciteerd!

Thamendon: Dat is ook sterk!!!!

Poemi: Succes met je kalkoen :D
    SPannend, spannend, die echo!!!!!

12. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Hee meiden.... ik STIK van de zenuwen, moet er bijna van overgeven, zo erg!
    Morgen om 15 uur is de echo.... jullie horen het wel....

13. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *inbraak*

Dinnie.....ik denk aan je....kruimeltje doet het daar gewoon heel goed.......hier brand een kaarsje voor je....
    Kus

*uitbraak*

14. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Dankje lieverd! Zeker nu.... je weet wel wat ik bedoel.... Je krijgt direct bericht van me morgen!

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Ik ga super super super hard duimen draaien hoor! Heb er een goed gevoel bij, jij ziet straks gewoon een prachtig mooi kindje!

Wij zaten gisteren bij mijn moeder even gezellig over namen te kletsen en binnen 5 minuten waren we klaar :$ We hebben zowel voor een jongen als voor een meid een naam en het zijn andere namen dan dat we in eerste instantie steeds in ons hoofd hadden haha. :cool:
    Nu maar net doen tegenover mn moeder alsof we toch nog iets anders gaan kiezen haha, het moet toch een beetje een verrassing blijven :D

16. vernon

vernon Niet meer actief

Zo, 11 weken vandaag.

Verder niks te melden.

Iedereen veel plezier en succes bij de echo's vandaag, geniet ervan en ik hoop dat alles goed is bij iedereen :)

17. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden kom ook weer even binnen vallen!! Niet zoveel tijd om te reageren...

Vanmiddag om 1uur voor t eerst naar de VK. zojuist een verschrikkelijke steek in me buik gehad. Nu is t over zullen misschien me darmen wel zijn??

Iedereen de kerst boodschappen al binnen :) wat een mensen in die supermarkten haha!!

Straks maar eens wat lekkers halen!!!

18. vernon

vernon Niet meer actief

Ik had een paar weken terug ook zo'n enorme steek Ose, en ik schrok daar ontzettend van. Zat erop te 'wachten' tot ik ging bloeden, maar gelukkig zat alles goed! Dus geen zorgen :) Er gebeurd nogal veel daar in die buik!

Veel plezier bij de vk!!

19. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    @incognito, ik ben niet zo goed in NUB maar dacht dus ook meteen meisje. We hebben 4 hele duidelijke foto's gekregen.

Hier even wat minder nieuws. Waren we nog zo blij afgelopen dinsdag dat we in het ziekenhuis een mooie echo hadden, nu zijn we helaas sinds gisteravond in hetzelfde ziekenhuis met zoonlief. (Ik zeg we, maar ben alleen met hem:()
    Hij had al vanaf zaterdag koorts en gister werd ie ineens veel erger, hogere koorts, niks willen en alles was huilen en mis. Dus ik hem mee naar de dokter genomen (ivm zijn hartafwijking moet dat eigenlijk direct als ze 37.5 graden koorts hebben, maar ken mn kind wel en kan wel merken wanneer er echt iets is) gister begon hij zich dus ineens heel slapjes te gedragen. Bij de huisarts bleek dat ie een oorontsteking en keelontsteking had, maar ook dat zijn zuurstoflevels gevaarlijk laag waren. Dus we werden doorgestuurd naar eerste hulp en daar was het nog steeds even laag. Ze hebben zijn hartziekenhuis gebeld (dit is een algemeen ziekenhuis) en die wilden dat ie sowieso een nachtje zou blijven. Gelukkig leek het met AB en rust weer wat beter te gaan, maar we zitten dus nog steeds in het ziekenhuis, te wachten tot ze besluiten of we naar huis mogen of niet. En dat 3 dagen voor kerst:( hij is in ieder geval opgeknapt en de koorts is wg maar ik ben zoooo moe, wil naar huis en lekker op bed!:(
    Hou jullie op de hoogte!

20. vernon

vernon Niet meer actief

ahhh marije :( heel veel beterschap voor je zoon en heel veel sterkte voor jullie! ♥

Share This Page