Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hoi meiden, vergeet hier steeds mee te lezen en te posten.
    Hier afgelopen week een goede echo gehad :D Ben wel 3 dagen teruggezet (klopt volgens mij niet met mn eisprong maar oke).
    Hartje klopte goed en de kleine heeft even flink met armen en benen naar ons gezwaaid.

Sinds maandag voel ik volgens mij ook wat bewegen.
    Volgens de vk kon het nog niet, al wilde ze niet zeggen dat het niet kon omdat zij niet voelt wat ik voel... hihi
    Naja maakt niet uit, ik weet het bijna zeker.
    Hartje luisteren lukte niet bij de vk, volgende keer beter.

D. slaapt hier nog, zal even aan de opruim en eten voorbereiden.

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hallo allemaal,

wat schrijven jullie veel zeg, bijna niet bij te houden..;)

heb wel wat teruggelezen, en zag een paar mooie echofoto's voorbij komen, leuk hoor!
    ik mag woensdag weer:)

aloha hoe is het met je haar? balen zeg dat het zo verkeerd uitpakte!

kaatje hoe gaat het nu met je? dat was schrikken zeg!

bij mij een btje stress, er had een kindje 5e ziekte op mn werk. werk op een kinderdagverblijf met 3 groepen. het was wel op de andere groep maar toch.
    was die dag nar de vk geweest en ze hadden bloedgeprikt dus gingen ze gelijk kijken of ik antistoffen had.
    ik kreeg van de week de uitslag en heb dus niet de antistoffen. ik baalde wel, hoopte dat ik het had gehad als kind.
    nu dus erg goed de hygiene regels in acht nemen, en proberen zo min mogelijk met lichaamsvocht van kinderen in aanraking te komen.
    tot 16 weken kan het gevaarlijk zijn maar daarna ook nog wel.
    ik heb nu een weekje vrij. en er zijn nog geen andere kinderen die het hebben.. dus hopen dat dat zo blijft.
    en anders zou ik nog naar een andere locatie kunnen of naar de bso.

3. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukkie: jeetje wat een heftig verhaal zeg! Hoop dat je ex zich een beetje rustig houd. Stress is niet goed voor je nu hoor. In ieder geval heel veel sterkte met deze situatie

Incognito: wat een mooie echo!!

Wij mogen volgende week vrijdag weer voor een echo :) heb er al zin in!!!

Wil iedereen een fijn weekend wensen en hele fijne kerstdagen!
    Dat we maar lekker mogen eten :D

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ose: Dankjewel!!!!

5. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hi ladies

@lilage, wat vreemd, alleen een echo met 20 weken?! hoezo krijg je er geen een met 12 weken?

@incognito en aloha, prachtige echo's!

wij zijn sinds gisteravond weer thuis. met jamie gaat het weer stukken beter. hij had waarschijnlijk zulke lage saturaties (zuurstofgehalte) omdat hij een verstopte neus had, waardoor hij alleen door zn mond kon ademen. na een nachtje en dag ter observatie in het ziekenhuis te zijn geweest en wat heen en weer gebel met zijn hartziekenhuis, mochten we gisteravond rond 10 uur eindelijk naar huis. hij heeft wel een ab-kuur voor de komende 7 dagen maar dat is alles. we zijn blij dat we voor de feestdagen weer thuis zijn:D

verder niet heel veel te melden...

6. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Ik wil jullie allemaal prettige feestdagen en een heel gelukkig 2012 toewensen. Moge wij allemaal (eind juni/juli/ begin augustus) een heel mooi, maar vooral ook gezond kindje in ons midden krijgen.

Komende tijd druk (met alleen maar leuke dingen: Kerst door heel het land en een lange vakantie naar de zon) en dan zie ik jullie weer half januari!

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    wat fijn sweetmarije dat je zoontje weer thuis is!

ik wens ook iedereen hele fijne dagen!

8. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super fijn sweetmarije dat je zoontje lekker thuis is met de feestdagen!
    Jullie ook hele fijne dagen!!

9. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

allereerst.. hele fijne dagen voor jullie allemaal!! ik hoop dat jullie er van genieten en niet te beroerd zijn om te eten ;)

gisteren ff rust voor mezelf gepakt. na t werk op de bank gekropen en om 8 uur mijn bed in gegaan. serious request aan en lekker onder mijn warme dekentje liggen genieten.

bedankt allemaal voor de lieve woorden. helpt zeker!! weet nog steeds niet zo goed hoe ik alles moet gaan aanpakken. ex blijft zeuren en smsjes sturen en dreigt nu zelfs met langs komen. gaat totaal over mijn grenzen heen en veroorzaakt een enorme lading stress. absoluut niet goed, maar leg dat maar eens uit.

heeft iemand een idee waar ik kan vinden wat een 'normale' omgangsregeling is? en of ik 'verplicht' ben om hem op de hoogte te houden van mijn zwangerschap? want dat is dus ook iets wat hij eist.

zit ondertussen al weer helemaal te trillen van de spanning, echt niet fijn. k ga even wat eten en bijkomen.

10. vernon

vernon Niet meer actief

Ik heb 3 tellen internet dus ik hou het kort; FIJNE KERST!

11. Liem

Liem Niet meer actief

#2931 Liem, 24 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2011
    Ik wens iedereen fijne dagen toe!:D

Even nog een vraagje, kon het niet helemaal op internet vinden:
    Mag je kaasfondue eten?
    En gamba's, gebakken uiteraard? Ik vind wel dingen op internet over rauwe kazen en vlees/vis maar kon dit niet duidelijk vinden.

Verder nog steeds met vlagen heel beroerd, 2 goede dagen gehad dus had de hoop met kerst lekker te kunnen eten,maar gister en vandaag weer behoorlijk beroerd, en als ik wat te druk doe/ veel doe dan heb ik toch af en toe wat krampen in mijn buik en rug. Verder kwa moeheid mag ik niet klagen.

Iedereen gezellige dagen en geniet! Ik ga een paar dagen naar een huisje en heb geen computer dus lees alleen mee op mijn telefoon af en toe maar kan dan niets schrijven. Tot over een paar dagen!

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Fijne feestdagen allemaal!!!!

13. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik eet het beiden wel. Al maken we de fondue eerst. Dan is de alcohol al uit de wijn gekookt.

Fijne dagen allemaal!

14. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben al een tijdje niet hier geweest. Ik houd het topic over Romy wel bij, zag dat er meerdere zijn in dit topic die betrokken zijn met haar. Blijkbaar kan ik geen 2 topics tegelijk bijhouden..

In ieder geval allemaal hele fijne kerstdagen!
    En een heel bijzonder 2012!

15. Ukkie1982

wat is het ineens rustig hier ;) iedereen een fijne kerstavond gehad? en vandaag op naar het kerstdiner?? geniet er van!

16. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hoi lieve mensen.. fijne kerst allemaal!! Allemaal gezellig en druk met familie/vrienden?

Ukkie: hoe ist nou met je? Wat een rotsituatie..!! Volgens mij kan die ex van je de rambam krijgen.. geloof niet dat hij nu ergens recht op heeft. Neem jij nou lekker tijd voor jezelf, probeer te genieten van je kindje. En ga naar bureau rechtshulp oid omwat meer informatie in te winnen. Nu eerst zorgen dat je een gezellig kerst hebt..!!! :D

Verder valt dr hier weinig te reageren.. rustig! ;)

Wij gaan straks richting mn moeder, vertellen over de baby.. poepjezenuwachtig!!

17. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Fijne kerstdagen allemaal.

Ukkie, wat vervelend allemaal. Ik vind echter niet dat je zomaar voorbij je ex kan stappen. Ik zie van dichtbij hoeveel verdriet het doet als je weggehouden wordt van je eigen kind.

Veel plezier Meandor.

Ik zal wat minder online zijn ivm vakantie en kapotte pc.

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Even vanuit vakantie fijne dagen allemaal en hopelijk kan iedereen een beetje eten ;)

19. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Hier ook weinig online, druk met werken en eten :D

Fijne dagen allemaal, lekker eten en (alcoholvrij) drinken!

20. Ukkie1982

Ik zeg ook helemaal niet dat ik hem bij de kleine vandaan ga houden. Als die er is kan hij een omgangsregeling krijgen. Maar nu moet ie me gewoon met rust laten. K slaap slecht, ben hartstikke beroerd. Wordt er niet goed van.

En het is uit. dus wat gaat het hem aan hoe IK me voel???? Helemaal niets dacht ik.

Deel Deze Pagina