Vlinder en Kiera, Succes met de echo's! Hier de kerstdagen weer overleefd.. Veel moeten werken, was daarna telkens zo moe dat ik niet heb kunnen genieten van de kerstdineetjes enz. Vandaag nog een dagdienstje en morgen ook nog en dan heerlijk 5 dagen vrij! Over man wel of niet mee gaan naar de afspraken bij de verloskundige, tot nu toe gaat mijn vriend telkens mee. Maar ik denk dat dat gedurende de zwangerschap wel minder wordt. Nu is natuurlijk alles nog nieuw. Ga niet alles meer terug lezen, vanaf nu probeer ik weer bij te blijven! Vernon; al een huisje?? Aan mijn buik kun je echt al zien dat ik zwnager ben, kan mijn buik ook echt niet meer inhouden! Maar dan is het zoooo irritant als je moeder zegt/kijkt alsof dat bij mijn termijn nog niet kan.. Grrrr! Nou tot snel maar weer x
Goedemorgen meiden, Iedereen de kerst weer een beetje overleefd? Hier is alles gelukkig helemaal geslaagd. Kalkoen was ook goed gelukt. Best veel werk maar erg lekker! Ben wel blij dat alles nu weer voorbij is en we weer terug gaan naar het normale leven. @Vlinder en Kiera Succes met de echo's! Bij de eerste is manlief wel elke afspraak mee geweest, maar nu is ie bij de intake al niet mee geweest. Wel alle echo's, maar de controle afspraken zijn ook wat lastiger nu met de kleine en zijn onregelmatige werk. Ik vind het nu ook allemaal niet meer zo spannend. De afspraak voor de geslachtsbepalende echo staat voor 26 januari, met 16w2d. Hopelijk kunnen ze het dan wel zien want je krijgt nog geen garantie dan, dat is pas met 18 weken. En anders is het ook wel leuk om de beeb weer eens te zien. Is toch de laatste zwangerschap voor ons dus maar extra genieten nu. Straks controle bij de vk. Manlief gaat nu wel mee, want hij is toch vrij. Hopelijk kunnen we het hartje horen. Zaterdagnacht best veel bruinverlies gehad, en zondag ook nog wel wat dus dat zou nu toch ook wel een geruststelling zijn.
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 22 juli - Mallle (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 25 juli - Kiera (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 30 juli - Susy Afspraken: 27 dec - vlinder13 termijn echo VK 27 dec - Loth controle VK 27 dec - Poemi controle VK 27 dec - Kiera 1e echo 28 dec - Rosemarie 2e echo VK 29 dec - Tamendon 2e termijnecho 02 jan - Kaatje1985 controle VK 03 jan - Nennie termijnecho 03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting 05 jan - sas27 3e echo ziekenhuis 06 jan - December 3e echo (termijn) 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor Conrole VK 09 jan - Sassie81 Controle VK 09 jan - Aloha nieuwe gyn ander zkh 12 jan - Nursie 31 termijnecho 13 jan - InCognito termijnecho 16 jan - Tamendon controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo Afspraak toegevoegd en afspraken van vandaag even uitgelicht.
Hey Meissies, thnx voor de succes wensen...!!!hoop dat t helpt hihi Zwanger voelen: nee niet echt moet ik zeggen...nou weet ik natuurlijk ook niet hoe dat WEL moet voelen hahaha maar as t zo voelt as nu moet ik zeggen, prima doe er maar 10... Daardoor nog steeds onzeker, ookal ben ik gelukkig niet de enige hier die niks voelt, dat steld me dan wel weer gerust... De vorige keer (toen t dus fout ging) had ik dat gevoel ook al heel sterk dat t niet goed zat...heb dat ook meerdere malen hardop uitgesproken...en toen bleek t idd niet goed te zijn...nu heb ik dat gevoel niet echt, maar kan ook niet met 100%zeker zeggen dat t gevoel dak heb heel goed is, ofzou dat de angst zijn die regeerd?! Laten we t hopen! Ik moet vanmiddag om 13.15uur en hoop heeeeeeeeeeeeelhard dat ik rond half2/kw voor 2 heel positief nieuws kan melden hier! Kiera jij ook succes vandaag met je echo, en de controle meisjes jullie natuurlijk ook!!hopelijk hartje luisteren voorjullie! Liefs x vlinder...
@poemi succes bij de vk! @vlinder, spannend! Veel succes en plezier. En ik heb ook nog nergens last van hoor, dat maakt mij ook wel een beetje onzeker, maar ik weet het vrijdag, ik moet nog even wachten.
echo was goed, alles zit erop en eraan en zwemmen kan het kindje ook al uitgerekende datum staat nu echt vast op 12 juli. ik ben 1e geworden op een huis maar ik juich maar weer niet te vroeg, zoals de vorige keer!
Ik heb er geen verstand van dus ik vraag het maar gewoon, kun je met deze echo iets met de NUB theorie?
@Vernon Super dat de echo weer goed was. Hebben we trouwens een oude lijst nu, want ik zag jou afspraak voor vandaag er helemaal niet op staan? Huisje wordt weer spannend dus, wanneer kun je gaan kijken? @Vlinder Toen het de vorige keer bij mij niet goed zat had ik ook al heel sterk dat gevoel, en deze keer niet echt, maar toch wel nog steeds de angst, maar niet dat hele sterke slechte gevoel. Denk dat het bij jou dus nu ook vooral de angst is waar je last van hebt. Gaat vast helemaal goed komen!
Nee klopt, ik zet mijn afspraken er nooit bij haha. ik kan hopelijk vandaag nog gaan kijken maar dat hangt een beetje van de huidige bewoner af! Ben wel heel opgelucht dat alles goed is, was toch een beetje bezorgd omdat ik van zulke extreme zwangerschapskwaaltjes naar nergens last van ben gegaan in een week! Ik kan ook echt heel goed mn baarmoeder voelen, nu weet ik het zeker. Het voelt een beetje alsof je blaas vol is maar dan hoger ofzo haha, een soort harde waterballon
Ik heen een treintje ingeslikt. Ik ben verliefd. Sorry,.dat ik amper reageer, maar via de telefoon gaat dat heel vervelend.
Jij ook veel succes Vlinder. Zo te lezen ben je nu bij de verloskundige en heb je nu hopelijk goed nieuws!!
Hey meiden, De kerstdagen allemaal weer goed doorgekomen? Hier gezellige dagen gehad met familie.. Gister na het etentje met familie ineens ontzettend buikkrampen, kon niet eens meer lopen. Echt heftige darmkrampen. Wel een uur lang op toilet gezeten, kwam allemaal diarree (sorry voor onsmakelijk detail). Voelde me echt belabberd, begon ineens te zweten en werd zwart voor mijn ogen. Ben toen maar gauw even gaan liggen. Flink moeten overgeven. Eenmaal thuis lekker op bed gaan liggen met een warme kruik, daarna waren de buikkrampen weer verdwenen. Ben echt wel een beetje geschrokken van die onzettende pijn, werd er gewoon naar van.. Nu is de buik gelukkig weer rustig. Iemand dit ook eens gehad ?? @ Vernon, fijn dat de echo helemaal goed was ! Hopelijk is dit huisje iets voor je en heb je lekker een plekje voor jezelf.. @ Vlinder, hoe was je echo ?? Ben benieuwd.. Kwaaltjes, hier ook weinig last van. Tot nu toe niet misselijk geweest gelukkig. Wel erg moe, last van bloedneuzen en pijnlijke borsten. Dus eigenlijk niks te klagen..
Hey vernon, Hoop dat het huisje iets word eindelijk, maar heb een klein vraagje is jouw echo inwendig of uitwendig gemaakt?
Heyy lieverds, alles is goed!!!!!!! Oh ben echt zooooo megablij!!! Datum staat nu vast op 18juli!! Ons wondertje bewoog zelfs al zooooo bijzonder!!! Zal strax een foto plaatsen!!! Hele dikke knuffels van mij!
@Vlinder Fijn dat alles goed was, nu lekker gaan genieten!! @Summer Nooit last van gehad, maar het klinkt heel naar. Gelukkig gaat het nu weer een beetje met je. @Loth Hartje kunnen horen dus bij de vk? Als ik het goed begrijp Fijn dat alles goed was. @Vernon Dan lag het dus niet aan mij gelukkig hahaha. Hopelijk kun je vandaag nog terecht. Zou wel lekker zijn als je nu snel eens je eigen plekje hebt. Bij de vk is alles goed gegaan. Na wat zoeken kon ze toch het hartje vinden. Was nog wel heel vaag te horen, maar dat schijnt wel normaal te zijn voor 12 weken. Bij de eerste hebben we het hartje pas met 14 weken voor het eerst gehoord, toen was het echt duidelijk. Nu over 4 weekjes weer terug. Ik wilde net ook nog bellen om een afspraak te maken voor de 20-weken echo, zijn ze dicht tot 2 januari :x. Maandag dus maar als eerste bellen.
Helemaal toppie Vlinder. Voor mij nog een uurtje te gaan met wachten. Mannetje komt strakkies thuis en gaan saampjes naar het echocentrum. Echt spannend hoor!
morgenochtend huis kijken. ik ga er maar vanuit dat het het meest verschrikkelijke huis ooit is, dan kan het alleen maar meevallen!