Kan tot nu toe nog niet echt mijn draai vinden in een topic....Ik ga voor deze!!! Het lijkt erop dat ik rond 17 juli ben uitgerekend!
Nou, ook maar een bannertje erbij....Vind het allemaal nog zo kort, maar goed...Positieve energie de kosmos in en gaan met die banaan!!
Wil iemand mij op de lijst zetten? Het wordt mijn 3e kindje, ik heb al een meisje-jongen tweeling van 9 maanden. Ik ben 1 juli uitgerekend, maar dat veranderd misschien nog bij de termijn echo.
Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap !! @ mm7, wat fijn dat je gister een goede echo hebt gehad met een mooi kloppend hartje. Nu lekker genieten ... Hier vanmorgen een mooie knaltest. Haal vandaag nog even de CB digitaal, altijd leuk om de tekst te zien staan. Hier nog weinig kwaaltjes. Borsten worden wel steeds pijnlijker, darmen rommelen flink en elke ochtend om 4 uur al klaarwakker, helemaal niks te klagen dus En hoe gaat het met de andere dames ? Fijn weekend allemaal !!
Mag ik ook op de lijst dan? IK ben zwanger van ons derde kindje, heb al 2 jongens van 3 en 2 jaar...Ben dus ongeveer 17 juli uitgerekend!
hoi allemaal.. ik meld me hier ook aan..met het terugrekenen kom ik uit op 2 juli 2012!.. maar ik heb 1 dec eerste intake en hartje luisteren.. en dan ergens daarna een echo, dus kan nog iets teruggezet worden.. mijn lf is ook wat korter alsbij anderen dus vandaar.. leuk zeg... al die aanmeldingen! 2012 word een goed jaar voor ons
Oh neeeee... ik zie het ook al helemaal gebeuren.. ik totaal in paniek omdat ik moet bevallen en dan allemaal dronken voetbalfans op straat!
Allemaal nieuwe meiden welkom! Als Ik mezelf zo uit bed geslingerd heb zal Ik de lijst aanpassen Hier weer een horrordroom gehad haha Ik droomde dat al me symptomen weg waren me borsten weer krompen me buik weer plat en toen dacht Ik elke keer ja hallo dit droom Ik Hahaha elke keer als Ik wakker werd ging Ik in me borsten knijpen of ze nog wel zeer deden haha wist nu niet of Ik droomde of wakker was maar nu Ik echt wakker ben besef Ik dat het een droom was want de kwaaltjes zijn er nog steeds haha
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (...) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3e echo 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 25 nov - Yummy intake en echo 25 nov - mm7 2e echo 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 08 dec - Sassie81 1e echo 13 dec - Fietje86 intake VK 14 dec - MirandaV 1e echo NOTE:We kletsen hier maar ook in een clubje, daar is het afgeschermd voor niet leden. Over het algemeen proberen we hier te kletsen, dat is makkelijker je kan meer tekst kwijt ect. maar sommige dingen houden we in het clubje bij in topics. http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/juli-2012-mama-s.html hier vind je het clubje, een lid keurt je goed waarna je toegang hebt. Persoonlijke boodschap: mm7, me83, lilage erbij op gezet, willen jullie het even controleren?? mm7 heb je echo over 2 weken gegokt..? goed gegokt? tamendon van jouw had ik geen gegevens nog..
*breek in Schat potverdorie!!!!!! Klachten komen nog, niet zo onzeker zijn mop! Ik heb ze ook heel lang niet gehad,maar met de klachten komt het allemaal goed. Kijk naar mij heb er genoeg! Sorry moest je even op je sodemieter geven hihi.. *breek uit
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3e echo 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 25 nov - Yummy intake en echo 25 nov - mm7 2e echo 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 08 dec - Sassie81 1e echo 13 dec - Fietje86 intake VK 14 dec - MirandaV 1e echo NOTE:We kletsen hier maar ook in een clubje, daar is het afgeschermd voor niet leden. Over het algemeen proberen we hier te kletsen, dat is makkelijker je kan meer tekst kwijt ect. maar sommige dingen houden we in het clubje bij in topics. http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/juli-2012-mama-s.html hier vind je het clubje, een lid keurt je goed waarna je toegang hebt. Persoonlijke boodschap: mm7, me83, lilage erbij op gezet, willen jullie het even controleren?? mm7 heb je echo over 2 weken gegokt..? goed gegokt? tamendon van jouw had ik geen gegevens nog
even aangepast..is me eerste kindje.. bedankt voor het op de lijst zetten zijn er lekker veel hoor!!! leuk!!!
goedemorgen dames wauw mm7, al een hartje gezien! hier een onrustige nacht, eerst kon ik niet slapen omdat ik gewoon niet lekker kan liggen. toen ik eindelijk in slaap viel werd zoonlief wakker rond 1 uur en om half 4 nog een keer, arme ziel heeft erg last van zn waterpokken en het zijn er sinds vanochtend alleen maar meer maar wel even een trots momentje; hij wilde na zn luier verschonen zonet persee even op het potje en deed een klein plasje (de allereerste!!!), 5 minuten later een grote plas en ook gepoept. (sorry voor de details) ben zo trots op hem helemaal dat ie dat nu doet, terwijl ie helemaal niet lekker in zn vel zit. dus nu zit ie in een onderbroekje op ons bed dvd te kijken, potje naast het bed, hopend dat het goed gaat... hij heeft inmiddels al wel 5x er op gezeten maar niks gedaan. we zullen zien, zou hij dan snel zindelijk zijn? ben benieuwd, nog 8 maanden en dan zitten we weer in de luiers
hallo allemaal! ik ben ook in juli uitgerekend! 14 juli. en hoop dat dit keer alles goed gaat. vind het wel spannend! vorige keer, met 6 weken een btje bloed gehad, en met 10 weken een echo toen was er niks meer te zien, dus was het al vroeg misgegaan.. jullie ook allemaal gefeliciteerd! ik ga maandag bellen naar de huisarts om een verwijzing naar de gyn te vragen.voor een vroege echo.
Hee meiden! Jeetje, ik mag me hier aansluiten... Totaal onverwacht, al mama van 2 gezonde knullen, we wilden wel graag een derde en vierde, maar door enorm veel omstandigheden, wilden we daar wat langer mee wachten... Eh, nu dus toch zwanger, dit kindje heeft zich door veel obstakels heen geslagen, want ik mocht eigenlijk helemaal niet zwanger raken, maar het komt dan toch. We zijn ons kapot geschrokken gisteren, maar dit kleintje is meer dan welkom, we vinden onze weg wel. Ons kleine wondertje wordt naar alle waarschijnlijkheid op 15 juli verwacht... Ben nog een beetje van de kaart, maar wel blij! Doordat er het een en ander is geweest de afgelopen 2 weken, moet ik woensdag al naar de gyn om de zaken te bespreken, een echo zal nog niks uitwijzen, geen kloppend hartje of iets, maar zal naar alle waarschijnlijkheid wel gemaakt worden. Eh, vragen? Stel ze gerust En verder GEFELICITEERD met jullie zwangerschap! Dat we maar allemaal een gezonde zwangerschap tegemoet gaan en in juli een gezonde baby ter wereld mogen brengen!!!!! Liefs
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - InCognito (3e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3e echo 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 25 nov - Yummy intake en echo 25 nov - mm7 2e echo 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 08 dec - Sassie81 1e echo 13 dec - Fietje86 intake VK 14 dec - MirandaV 1e echo NOTE:We kletsen hier maar ook in een clubje, daar is het afgeschermd voor niet leden. Over het algemeen proberen we hier te kletsen, dat is makkelijker je kan meer tekst kwijt ect. maar sommige dingen houden we in het clubje bij in topics. http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/juli-2012-mama-s.html hier vind je het clubje, een lid keurt je goed waarna je toegang hebt. Persoonlijke boodschap: (Ik laat deze boodschap hieronder nog even staan, maar hij is niet van mij (InCognito) ) mm7, me83, lilage erbij op gezet, willen jullie het even controleren?? mm7 heb je echo over 2 weken gegokt..? goed gegokt? tamendon van jouw had ik geen gegevens nog
Vlinder: Ik las toevallig dat je geen klachten hebt, meid maak je geen zorgen! Hoop maar dat ze wegblijven Ik heb 2 hele nare zwangerschappen achter de rug en nu voel ik niks, ik wist gewoon dat ik zwanger was, dat voel ik altijd aan, maar kwaaltjes? Nee, niks...... Lekker van genieten dus!