Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha makkelijk wil ik deze zwangerschap echt niet noemen maar ik draag alles nog steeds met trots! denk dat het makkelijker vol t ehouden is als je een verleden hebt.. niet bedoeld om iemand voor het hoofd te stoten maar ik denk echt dat je dan meer kan hebben kwa 'tegenslagen' omdat het geen tegenslag is en geen 'klacht' of 'ziek zijn' ;) ben gelukkiger dan ooit haha

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik zit trouwens te wachten op een nieuwe tijdelijke bank van de kringloop haha een waarop ik lekker zit nu en lekker kan liggen ;) voor aankomende maandjes ;) alleen ze komen tussen 12 en 4.. zucht

en ik rpobeer erdoor te komen bij de fbto maar er zijn continu meer dan 10 wachtende voor me! eindejaarsgekte?

3. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Aloha dat is echt mega vervelend voor je. Wel mooi hoe je dat zegt ik draag het met trots.

Dit is onze eerste zwangerschap, we hebben nog nooit een mk gehad of iets dergelijks dus toen ik zo misselijk was in het begin vond ik het echt een last. En riep ik heel hard ik doe dit nooit meer als t zo moet!! Is denk ik anders als t in 1 keer lukt en goed gaat dan als je inderdaad een verleden hebt!
    Vind t echt bijzonder dat je er zo mee om gaat!

Dit zet me weer even aan het denken!

4. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Dat zal zeker eindejaarsgekte zijn, iedereen wil nog kijken waar het goedkoper kan haha!
    Kan me ook niet druk maken als ik misselijk ben/over moet geven of erg moe ben! Ben zo blij dat ik zwanger ben :)

weer mooie echo's gezien, super!
    Heb ook weer echt zin in mijn afspraak, de 12e hartje luisteren!

Nu flink aan het poetsen zodat ik alles fris heb voor het weekend!
    Xx

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012!

Uitgerekende datum:

01 juli - Mm7 (3e kindje)
    02 juli - Me83 (1e kindje)
    03 juli - Yummy (2e kindje)
    03 juli - Lefbekkie (3e kindje)
    04 juli - LuckyBlue (2e kindje)
    05 juli - Sassie81 (1e kindje)
    06 juli - Sweetmarije (2e kindje)
    07 juli - Red88 (2e kindje)
    07 juli - Loth (1e kindje)
    08 juli - Daantje30 (...)
    09 juli - MirandaV (...)
    10 juli - Poemi (2e kindje)
    10 juli - vernon (1e kindje)
    11 juli - Pavera (2e kindje...)
    11 juli - Rosemarie ( 1e kindje)
    11 juli - Aloha (1e kindje)
    12 juli - Fietje86 (1e kindje)
    12 juli - Amse (2e kindje)
    13 juli - LittleOne80 (3e kindje)
    13 juli - tamendon (1e kindje)
    14 juli - Meadra (2e kindje)
    14 juli - Lilage (3e kindje)
    14 juli - Jo1984 (1e kindje)
    15 juli - Maudje (3e kindje)
    15 juli - Pipi (2e kindje)
    15 juli - Kaatje1985 (1e kindje)
    15 juli - Anjeli (1e kindje)
    16 juli - Ameera (1e kindje)
    17 juli - Carpediem2010 (2e kindje)
    18 juli - Tayaro (2e kindje)
    18 juli - Wallie81 (1e kindje)
    18 juli - December (1e kindje)
    18 juli - Vlinder13 (1e kindje)
    20 juli - Summer1983 (1e kindje)
    20 juli - sas27 (1e kindje)
    20 juli - Labrador (1e kindje)
    21 juli - Nursie31
    21 juli - InCognito (3e kindje)
    21 juli - Grace79 (2e kindje)
    22 juli - BabyxButterfly (1e kindje)
    22 juli - Ukkie1982 (1e kindje)
    22 juli - Mallle (1e kindje)
    23 juli - Kiera (1e kindje)
    24 juli - Meandor (2e kindje)
    24 juli - Seanli (2e kindje)
    25 juli - Nennie (1e kindje)
    26 juli - Cybi (2e kindje)
    26 juli - Ose (1e kindje)
    28 juli - Princess79 (1e kindje)
    28 juli - mejosje (2e kindje)
    28 juli - Kayke (1e kindje)
    30 juli - Susy

Afspraken:

29 dec - Tamendon 2e termijnecho
    29 dec - Princess79 2e termijnecho

02 jan - Kaatje1985 controle VK
    03 jan - Nennie termijnecho
    03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting
    05 jan - sas27 3e echo ziekenhuis
    05 jan - Aloha nieuwe gyn ander zkh
    06 jan - December 3e echo (termijn)
    09 jan - Nennie controle VK
    09 jan - Meandor tm echo
    09 jan - Meandor Conrole VK
    09 jan - Sassie81 Controle VK
    12 jan - Nursie 31 termijnecho
    13 jan - InCognito termijnecho
    16 jan - Tamendon controle vk
    26 jan - InCognito controle gyn
    26 jan - Poemi Geslachtsbepaling
    26 jan - Labrador Controle VK
    30 jan - Nursie 31 speciale hartecho
    30 jan - vlinder13 controle vk
    31 jan - sweetmarije speciale hartecho
    31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling
    31 jan - December controle VK
    13 feb - Yummy 20 weken echo
    13 feb - Sassie81 20 weken echo
    15 feb - Sweetmarije 20 weken echo
    22 feb - Loth 20 weken echo

Uitgerekende datum erbij veranderd en afspaak erbij gezet.

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Aloha, hier nog iemand die de hele dag door misselijk is. Ik heb 4 maal per dag emesafene de zetpil. die onderdrukt het braken. Helaas hebben ze niets voor de misselijkheid. 2 weken terug moest ik eigenlijk opgenomen worden in het ZH omdat ik aan het uitdrogen ben. Ik heb de VK en de Gync overtuigd dat ik meer ging drinken en dat ik uiteindelijk gelukt.
    Ik drink nu 1 liter per dag, het eten gaat erg moeizaam. Ik eet vooral soepstengels, slaatje en een kaiserbroodje.
    Vanaf 8 december werk ik ook niet meer. Bij het minste of gerinste inspanning wordt de misselijkhid heviger.
    En dan heb jij ook nog eens BI, knap hoor hoe je ermee omgaat.

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha ik leef hier ook op kaiserbroodjes! die heb ik vorige week ontdekt ;)

ik heb zojuist een hele grote stap genomen. ik het het uz gent afgebeld. ik heb daar al enkele maanden een afspraak staan met prof de sutter voor andere onderzoeken en behandelingen voor mijn miskramen. ik leefde uit naar die afspraak en hield er hoop door. totaal onverwachts werd ik dus toch goed zwanger en nu durf ik de afspraak dus eindelijk af te zeggen. ik heb geregeld dat een mede forumster mijn afspraak gekregen heeft en voel me zo dankbaar momenteel. gent was er stil van dat ik mijn afspraak durfde afzeggen en weggeven en ik moest er giganisch van huilen. dit was voor mij de laatste stap naar acceptatie dat het nu echt goed lijkt te gaan. 17 janauri 10 uur in de ochtend belgie gent was de datum afgelopen maanden waar ik naartoe leefde en me aan vasthield nu leef ik er naartoe voor de mede forumster en hoop dat het haar veel geluk en hoop kan geven.

ondertussen ook fbto gesproken, bekkenband word niet vergoed. kraamzorg mag ik zelf uitkiezen. eigen bijdrage kraamzorg word vergoed uit module gezinsplanning die ik heb en nog wat meer spul en ik kreeg het nr voor het kraampakket dus die is aangevraagd en krijg ik per post 3 maanden voor de bevalling.

8. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aloha, echt super super mooi wat je gedaan hebt! Je geeft iemand anders een prachtige kans!

Ben super blij voor je dat het deze keer goed gaat!!!!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    thnx!!!!

hoe is het met jullie buikjes meiden!!

ik heb weer nieuwe fotos in het buiktopic gezet! me buik lijkt kleiner!! naja klein... haha hij zakt en je ziet het veranderen van darmen naar babybuik!

10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ aloha, pff het zit je idd niet mee, maar ik vind het knap van je hoe je ermee omgaat.
    hopelijk gaat de bekkenband je goed helpen!
    en wat knap dat je die afspraak afgezegd hebt! kan je er iemand anders mee helpen, heel mooi!
    en tnx voor dat neerzetten van de kraamzorg, dat wilde ik net nog weten:) ben net overgestapt naar de fbto en wilde dat nog even checken voordat ik kraamzorg kies.
    we zijn nu op dezelfde dag uitgerekend zie ik:)

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja je mag zelf kiezen rosemarie!
    en je moet nutalis bellen voor het kraampakket die krijg je van de fbto namelijk.

beide 11 juli! leuk! is het bij jouw al vastgezet? bij mij nu dus wel zeker weten 11 juli als uitgerekende datum.

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    aloha: Lief van je dat je de afspraak aan iemand anders hebt gegeven.

13. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

Zo, wat een boel bij lezen zeg!! 1 dag weer werken en we zijn 4 blz verder ;)

Leuk om te horen dat de echo's goed zijn! En da ze er ook goed uit zien! :D Ik lees heel veel over een NUB? Ben nog niet helemaal thuis in alle afkortingen op het forum :$ kan iemand me vertellen wat dat betekend?

Ik hoop echt dat we met zijn allen binnenkort van die misselijkheid af zijn zeg. 3 maanden vind ik echt wel de max! Hoe is het met de buikjes?? Ik kan al 2 weken mijn eigen broeken niet meer aan, zat gewoon te strak. Maar t is niet zo dat ik nu een echt 'zwangerschaps'buikje heb.

Gisteren telefoon gekregen van het ziekenhuis. De vk had hun in paniek gebeld waarom ik in hemelsnaam weer naar de eerste lijn terug geplaatst was. Dienstdoende gyn snapte er ook niets van dus... echo 3 januari gaat niet meer door. En ik moet nu controles in het ziekenhuis krijgen. Heerlijk die communicatie. Die art assistent waar ik vorige week was had mij nooit terug mogen verwijzen naar de vk... Nu pas 13 januari de termijn echo. 10 dagen langer om naar uit te kijken :(

Vandaag maar weer aan het werk gegaan, niet omdat ik me prima voel maar meer omdat ik het ziektebeleid niet echt kan waarderen. Moest elke dag weer bellen of ik nog ziek was.... Vanmiddag wel helemaal geknakt en ruim een half uur zitten janken bij de bedrijfsleider. Die me nu dus weer (verplicht) ziek meld en me morgen absoluut niet op het werk wil zien. Nu maar weer een avondje op de bank hangen en bijkomen.

Is er ook iemand bij Unive verzekerd trouwens? Moet me ook nog helemaal in de verzekeringsmaterie gaan verdiepen....

@aloha, jeetje.. nú al BI. lijkt me echt mega vervelend. Als je er aan het eind last krijgt lijkt het me al zwaar. Maar nu moet je nog zo'n eind.... :( Is je nieuwe bank er al trouwens? ;) Lig je er al op te genieten??

@vernon, hoe was je huisje?

@nennie, hier ook een zenuw bekneld in mijn linker bil. Heb het idee dat als ik heerlijk lui op de bank hang de pijn erger is dan als ik de hele dag in de weer ben. Goeie vriendin van me is masseuse, hoop dat die me binnenkort van de pijn af helpt.

@meandor balen dat het bij de ikea tegenviel :( En dan ook nog geen broeken ;) moet je nog een x naar de grote stad!

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Aloha; Wat dapper van je dat je de afspraak af dúrfde te zeggen en wat bijzonder en mooi dat je de afspraak hebt kunnen doorgeven aan een mede-forumster.... Wauw.... vind het gewoon ook echt superlief van je!

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ukkie: dát is balen zeg! Je hebt straks wel op dezelfde dag de echo als ik :) Maar 10 dagen langer wachten, wat een crime.... :(
    Waarom ben jij onder behandeling bij de gyn?

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hallo allemaal! Wij zijn weer thuis na een weekje Winterberg.
    Nu even rustig bijkomen en straks bijlezen.

Nog leuke/minder leuk nieuwtjes/ontwikkelingen hier?

17. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

@ingocnito ik heb de ziekte van crohn, das een medische indicatie. Hij's ook niet helemaal rustig op het moment dus dat is ook best spannen. En door mijn buikoperatie (er is ong. 20cm darm verwijderd) zijn ze ook bang voor verklevingen die het allemaal wat moeilijker kunnen maken.

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb gekookt!!! en het opgegeten!!!woehoeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

@ukkie goh lekker rommelig allemaal, naja als je uiteindelijk maar ergens terecht kunt! wel balen dat je nu 10 dagen langer moet wachten :S
    de bank is er! en zit en ligt heeerlijk!!!
    bi heb ik al vanaf week 6 een beetje toen voelde ik snachts rare trekkingen in me benen. ik heb het nual doordat ik al een jaar zwanger ben, hypermobiel ben en vroeger altijd ballet en paardrijden gedaan heb. alles risicofactoren dus.

@yummy welkom terug!!!!!
    @incog thnx!!

19. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Hier vanmiddag ook de termijnecho gehad.
    Hartje weer zien kloppen (niet gehoord helaas)
    Maar we hebben ons ukkie wel lekker zien bewegen. Ukkie zn armpje ging heen en weer en de beentjes waren lekker aan het trappelen (als je het nu al zo kan noemen).
    Wat hebben we genoten!!!

Nu even beetje bijlezen....

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    kijken jullie ook bevallingsverhalen? ik en vaak ook ventlief kijken het elke dag haha en moeders schijnt het ook steeds te kijken haha

zitten soms zulke zielige mooie verhalen tussen en soms zulke irritante boosmakende!!! en het is zo heeerlijk amerikaans! het begint nu weer dusseh!!genieten!!

Deel Deze Pagina