2 fotos... beide van vandaag 12 weken 1 dag. de ene in de ochtend(met gestreepte ding) de ander vanavond na mijn eerste complete avondmaal!
mooi aloha! hier echt nog steeds darmenbuikje/rol.. maar dinsdag bij de vk ging ze voelen.. ze kon een klein randje voelen..duurt denk iets langer bij mij omdat me baarmoeder naar achter gekanteld is.. maar gaat de goede kant op.. dus ben benieuwd wanneer ik echt een zw buikje ga krijgen
Joehoe laatste werkdag van dit jaar vandaag... de dag mag van mij wel weer voorbij zijn. Ben de helft alweer vergeten wat er is geschreven. Wel onthouden: Aloha: super hoor dat je alles met trots draagt. Met je geschiedenis kan ik me het ook wel voorstellen. Ik zal zelf wel blij zijn als die kleine eruit is en ik weer ontzwangert ben. Gister geen hap door mijn keel gekregen... de geur van avondeten maakte me meteen niet goed worden. Ik heb voldoende spek op mijn botten, dus ik kan het wel aan. Eigenlijk heb ik niets of nauwelijks iets te melden wat nieuwswaardig is. Prettige dag iig allemaal.
Aloha, heftig hoor nu al BI, ik snap wel wat je schrijft over het dragen, heb ook heel erg het gevoel dat ik niet moet klagen en probeer dat ook zo min mogelijk te doen . Hier een lekker rustig weekje, wat vrienden gezien en lekker bijgepraat. Maandag ga ik het op mijn werk vertellen, vind ik ook wel weer spannend. Dinsdag heb ik weer een echo,maar maandag is altijd de teamvergadering dus het is het leukst/handigst om het dan te vertellen. Binnenkort ga ik me eens wagen aan het breien van een paar sokjes als dat lukt, eerst maar even uitproberen met goedkope wol.
even een ego berichtje, vanochtend voor echo geweest en alles is goed, hartje klopt, we zijn zo gelukkig. Ben wel een week terug geplaatst en ben nu 29 juli uitgerekend. Zal kijken of ik straks de echo foto kan plaatsen.
@meadra. spannend meid, het vertellen op je werk. zal vast emotioneel moment zijn voor je en er zullen vast collega's mooi reageren of met opmerkingen komen die goed bedoeld zijn maar anders overkomen. krijg je nog extra aandacht en onderzoeken nu trouwens? lijkt me echt doodeng allemaal.. @december thnx!! hoe is het met jouw?! @degene die een ongeluk gehad heeft laatst... weet de naam niet meer.. is die hier nog wel eens enz? ben erg benieuwd hoe het met je gaat?! @mallle super mooie echo met dat armpje!! @oudennieuw. wat doen jullie? blijven jullie binnen of toch wel naar buiten tijdens het vuurwerk? de oortjes maakt het nu nog niks voor uit anders zou ik sowieso binnen blijven.. maar de rook enz en het risico vuurwerk op je te krijgen? is normaal niet leuk maar nu helemaal niet denk ik... wat doen jullie? ik vind het al knap als ik wakker ben om 12 uur denk ik hahaha wij gaan met onze 5 jaar oude pup naar mijn moeder, die is anders alleen en das ook zo sneu vind ik en daar kunnen we lekker kalm aan voor de openhaard liggen..
@ mallle: wat een mooi kindje, gefeliciteerd met jullie goede echo @ aloha: hier gaat alles goed, thanks. Eigenlijk weinig nieuws te melden haha. Oud en nieuw Ik ga niet naar buiten, ik kijk altijd wel even uit het raam. Maar ga eigenlijk nooit buiten kijken, dus nu ook niet. Wij blijven lekker met z'n tweetjes thuis, even relaxed. Je niet netjes hoeven aankleden, gewoon lekekr huispak aan en filmpje of concertje kijken ofzo. Lekker hapje erbij. En het hopelijk tot middernacht volhouden haha.
Hallo all Gisteravond van de trap gegleden en nu mijn bil gekneusd hahaha. Viel gelukkig echt alleen op mijn kont, maar was wel ff schrikken pfff. Oud en nieuw@ Wij hebben 3 jaar overal oud en nieuw gevierd en nooit was het gezellig dus dit jaar gaan we naar mijn ouders mijn ooms en tantes komen en we vieren het met 11 personen. Mijn vriend heeft wel wat vuurwerk gehaald dus ga wel ff buiten kijken maar wel op een veilige afstand. Zondag met de andere kant van mijn familie nieuwjaarsborrel en dan is het 2012
Mooi echo Malle. Wat een buik al Aloha, mooi! Ik ben ook benieuwd hoe het met Kaatje 85, die van het ongeluk, is. Wij gaan naar vrienden met oud en nieuw. Ga gewoon naar buiten hoor. Ga zo even alcoholvrij bier voor mezelf kopen haha. Ik ga me naar de stad slepen. Heb erg slecht geslapen, maar ik moet wat ruilen. Vernon, is dat huis m nog geworden?
even voor alle fbto-ers..ik heb gister kraampakket aangevraagd en had vandaag ineens het 9 maanden dagboek van pauline oud in de bus! nou achtervolgt dat boek mij en haat ik het omdat ik er meerdere malen zonder goede afloop in begonnen ben. deze zwangerschap wou ik het dus echt niet en heb ik al 2 exemplaren naar de winkel terug gebracht haha en nu krijg ik er dus weer 1 van de fbto!! mocht iemand hem willen hebben voor de verzendkosten geef maar een gil!! en fbto-ers die hem willen dus gauw kraampakket aanvragen!
vernon heeft he huisje genomen en is afgelopen nacht in een hotelletje geweest met een vriendin wat ik bregreep van facebook! ze is ook weinig online ivm internet enz maar dat waren de laatste updates haha
mooie echo malle! O&N: niets gepland dit jaar... zelfbescherming ook, omdat ik zo graag slaap de afgelopen tijd Ik ga een hele avond gezellig doen ook echt niet redden. Word wel wakker om 12 uur voor een kusje 2012 moet wel goed beginnen natuurlijk!
Aloha: Ik ben verliefd op die boekjes van Pauline Oud (zal de naam zijn! ) dus je zou mij er een héél groot plezier mee doen!!!
Ben net terug van een heerlijk dagje de stad in met mn dochter, ze wordt ineeens zo groot.. kan wel huilen als ik dr aan denk. Hele verhalen, samen een broodje eten, langs dr nieuwe school gewandeld.. Ze praat ook ineens zo wijs, mn kleine meisje is echt weg. Oe, zit met tranen in mn ogen te typen, hahaha! Verder weinig nieuws hier, voel me prima.. Vanavond hapjes maken voor morgen, vieren O&N bij vrienden, altijd heel gezellig. Ga lekkere wraps maken met zalm/ham/geitenkaas.. jumjumjum!! Aloha: Van jou moet ik ook huilen. Wat ben jij een topmens zeg. Zoals je praat over alles wat je mee hebt gemaakt, en hoe je nu in deze (niet al te makkelijke) zwangerschap staat.. ik heb echt heel veel respect voor je!!! TamenDon: Jakkes! Schrikken zeg..! Okay, ik zit hier nu echt breeduit te janken, hahahaa.. oh die hormonen, bahbahbah! Dochterlief kwam al even kijken, kreeg een dikke kus en knuffel, en ze ging weer verder met dr schrijfbord.. schatje!!!
Oe en ik zit ook helemaal in de bevallingsverhalen, echt leuk!! Toen ik zwanger was van mn dochter had sbs6 ook zoiets, met veel meer details , maar zo heb ik me wat voorbereid op de bevallig!
hee meiden Aloha mooie buik al zeg. IK kijk ook elke dag naar sbs bevallingsverhalen, leuk is dat. Wat een types heb je er. Nu is er 1 die is heel negatief over alles, durft geen kleertjes te kopen enzo Zag een mooie echo voorbij komen Oud en nieuw gaan we niet weg, gaat ook niet met Kim xx
Aloha, mooi zwangerschapsbuikje al! Mallle, fij dat het goed gaat met jullie kindje. Maedra, spannend om het te gaan vertellen, succes! En wat ontzetend leuk dat je gaat breien! Dat brengt me op een idee, een dekentje moet toch niet te lastig zijn? Tamendon, wat een schrik zeg! Gisteren was alles bij de vk in orde, ook het hartje even gehoord, erg emo! Vanavond hebben we voorlopig de laatste echo, spannend! Gisten zijn mijn man en ik naar Babypark geweest, nu hebben we via internet een mooie Bugaboo gescoord! Ben er helemaal blij mee, morgen ophalen! Met oud en nieuw hebben we een vol huis met familie en vrienden en hun kinderen. Als ik het zat ben dan ga ik gewoon even liggen, hahaha! Vuurwerk bekijk ik gewoon net als andere jaren vanachter de geraniums.
dag dames, ik kom me graag aanmelden bij jullie cluppie. ik ben 15 juli uitgeteld van ons minimensje. ik heb afgelopen dinsdag mijn tweede echo gehad en het is allemaal goed. we willen het 1 januari vertellen tegen (eerst directe familie) iedereen dat wij weer in verwachting zijn. dit is niet mijn eerste zwangerschap. veel wil ik niet over mijn zelf kwijt omdat ik in het verleden hier op het forum werd "bespied" maar laten we het erop houden dat er hier in huis meerdere rond lopen. ik hoop dat ik het een beetje bij kan houden hier maar ik zal niet elke dag online (kunnen) zijn maar hoop toch met jullie mee te kunnen kletsen. groetjes Pindanootje