Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Meandor je boek gaat zo op de post!

En Ik ga een voedingskussen halen om mee te slapen lijkt me heerlijk.
    Overigens vandaag 12 3 dagen de dag waarop miskraan 1 opgang kwam 1 januari betekent hier dus heel veel. Ookal was toen het kindje al eerder overleden toch streefde Ik op deze dag af als mijlpaal

2. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

Wij hebben gisteren besloten dat we voor juli 2012 nog gaan trouwen, voor de kleine willen we alles geregeld hebben, maar omdat we geen kontact hebben met mijn schoonfamilie en die alles zullen proberen om ons het leven zuur te maken, wil ik ook dat tussen mij en mijn vriend alles goed geregeld word.
    En trouwen is daarbij de enige juiste oplossing.
    Wel gaan we dan gratis trouwen en geven we later wel een keer een feest.

Dus een extra spannend jaar word dit waarin veel gaat veranderen.

Ik wens iedereen hier, het allerbeste, heel veel gezondheid en een super mooi gezond kindje in 2012!!!!!

3. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Aloha, dan is dat zeker een belangrijke dag.
    Vind zelf zo'n dag altijd heel dubbel!
    Maar geniet van je kindje die nu goed groeit in je buik!
    En van jouw groter wordende buik, want jeetje wat heb jij al een toeter! :D Mooi zeg!

4. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Tamendon; Super dat jullie gaan trouwen!
    Wij willen ook, maar voorlopig nog niet. Nog even uitzoeken wat we allemaal beschreven/geregeld moeten hebben. Maar dat komt wel de komende maanden.

5. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tamendon, Gefelciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Als je nog tips nodig hebt hou ik me aanbevolen! Wij zijn op 10 Juni 2011 getrouwd :)
    Heel goed van jullie dat jullie nu alles goed willen regelen, zo is het bij ons ook gegaan (ook heel slecht met schoonfamilie en die doen heel erg hun best om ons het leven zuur te maken)

Maar ik zeg altijd maar zo doodzwijgen die mensen en wie het laatst lacht lacht het best :D

6. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Inderdaad, wat een veranderingen tamendon. Ook al gaan jullie het gratis doen en komt het feestje later, spannend is het toch. Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!

Aloha, dat blijven dan altijd van die mijlpaal-dagen hè? Had ik ook, ondanks dat mijn miskramen beide met 6 weken waren, was ik al erg opgelucht toen ik dit keer over de 6 weken heen was. Alhoewel dat natuurlijk nog geen garantie was voelde het als een hele opluchting.

Mejosje: ik hoop dat het boodschappen doen jou beter af gaat dan dat het bij mij ging. Hier was er bijna niks meer te krijgen, rekken waren zo goed als leeg. En deze zwangere vrouw snakte nog wel naar een pap brinta pap (ja, echt waar hahahaha) zelfs dat was niet meer te krijgen.....

7. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Aloha, heel veel sterkte meis morgen!!! Geniet maar van het kindje dat het nu heel goed doet!!

8. ose

ose Lid

Nov 27, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha December, Brinta BLEh daar moet ik dan echt niet aan denken nu. Ik ga voor de Yogurt en Karnemelk :D

9. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ose@ ik heb nooit geweten dat er ouders zijn (schoonouders) die zo gemeen zijn dat ze hun kind geestelijk en lichamelijk helemaal kapot maken.

Wij laten niks weten over de zwangerschap het staat bewust wel overal op internet zodat ze weten wat ze missen, maar van ons horen ze niks.

Aloha@ sterkte morgen het zal een dubbel gevoel zijn, maar mijn vk zei toch echt van de week dat als nu alles goed is er echt iets raars moet gebeuren wil het nog mis gaan, en we hebben hier allemaal een gegroeid, bewegend, levend kindje gezien!

Deze week ook maar ff afspraak maken voor geslachtsbepaling, dat is nog maar een paar weken :)

En even een afspraak bij het gemeentehuis om het trouwen te bespreken.
    Heb zo'n zin in het nieuwe jaar.

10. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ tamendon ik heb dat met mijn opa en oma, ze zoeken het maar uit. Ben er helemaal klaar mee en dat er een kindje komt hebben ze niks mee te maken, ik wil deze mensen niet in de buurt van mijn kindje hebben. Als het aan mij ligt krijgen ze haar nooit te zien. Alhoewel ik wel hoop dat ik ze eens tegen het lijf loop in de stad met een dikke buik zodat ze voelen/weten wat ze missen. Klinkt gemeen, maar zo voel ik het.

Ik las trouwens iets over slapen met een voedingskussen, ik heb een hele grote knuffel die ik van zolder heb gehaald en waar ik nu iedere nacht mee slaap hahaha.

@ ose: karnemelk? Bleh!! hahaha, zo zie je maar weer dat we allemaal behoefte hebben aan verschillende dingen.....

11. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    december dat is zeker niet gemeen, zo denk ik er ook over, en ik ben zo blij met mijn ouders, die doen alles voor mij en mijn vriend, die hebben de verantwoodelijkheid van mijn vriend ook op zich genomen, mijn vriendje is nog jong 23.

Ben al de hele dag hyper hahaha, na 3 jaar ellende eindelijk een jaar om naar uit te kijken, ik krijg gewoon een man en een kind.
    Wow wat ben ik gelukkig.

Sorry voor mijn ego berichtjes, maar vrienden heb ik niet, dus dit is mijn uitlaat kleppie, sorry

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Ik wacht ook nog op een aanzoek bij zw1 zouden we gaan trouwen is vergeten Dior de miskramen nu het goed gaat moet het toch gebeuren vinden we naar Ik wil gevraagd worden haha wellicht om 12 uur?

Overigens is het vandaag die ene mijlpaal dag als het morgen nog goed gaat ben Ik verder dan ooit haha dus goed begin van het jaar dan.

Ik heb een voedingskussen gehaald bij de prenetal die vormt iets beter dan die van de hema zit er nu mee op de bank echt heerlijk voor me bekken.

13. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ tamendon, super toch. Jullie worden een gezinnetje!! En ook ego berichtjes mogen hier geplaatst worden hihi.

@ aloha, fijn dat je geslaagd bent voor een voedingskussen
    en het al meteen heerlijk voelt/zit.

Ik heb vandaag ook de hele tijd de gedachte: nog even en we zitten in het jaar dat we papa en mama worden....
    Ik zag net opeens dat ik in mijn laatste berichtje schreef: Als het aan mij ligt krijgen ze haar nooit te zien. Haar?? Hahaha

14. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    @tamendon: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!
    Wij hebben een lowbudget trouwerij gehad bijna 5 jaar geleden.... helemaal zoals we het wilde. En inderdaad alles rondom de kleine is geregeld.
    Bedenk wel wie je wilt aanstellen als "voogd" als er onverhoopt iets met jullie beide gebeurd. Dat is namelijk niet met een huwelijk geregeld. Dit moet alsnog via een notaris. Wij moeten dit voor onze zoon namelijk nog steeds doen. Mijn ouders willen het nu graag doen en kunnen het nu ook nog, maarja of ze het over 5 jaar ook nog kunnen???

@aloha: ik heb die ook van de prenatal: die is super.... zoonlief was volgens mij al 2 jaar toen we 'm uiteindelijk hebben opgeborgen....

@all.... Vandaag even naar de missetam geweest. Zo'n outlet, even 2 zwangerschapsbroeken voor 22,- op de kop getikt....
    Ik werk in het onderwijs (MBO) en als je twee dagen met hetzelfde loopt, dat is zeg maar Not Done..... Heb gelukkig ook nog van zoonlief liggen, dus dat scheelt.....

@familie.... hier een hele goede band met mijn ouders.... schoonmoeder is voor mijn gevoel minder (geld niet voor manlief).... en schoonvader (zijn gescheiden) die heeft gister pas te horen gekregen dat hij weer Opa wordt. Daar hebben we veel minder contact mee en oppassen..... Hell No!

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    @december: op de sterretjes na heb ik alles in huis... zelfs alcoholvrije wijn :D ben benieuwd!
    Wel lang in de rij moeten staan voor de oliebollen. Maar ze waren dan ook nog warm toen ik het zakje kreeg.

Tamendon: gefeliciteerd met het a.s. huwelijk! Da's iig een goed einde van het jaar... op naar een nieuw begin.

heb even een tukkie gedaan vanmiddag... hopelijk red ik dan deze avond.

16. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    hier helaas geen tukkie.... werd al flink geknald hier in de straat...

17. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Lieve meiden,

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een fantastisch, gezond en liefdevol 2012!!

xx princess

19. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    meiden, allemaal een voorspoedig, gezond en prachtig 2012 waarin we onze ukkies op de wereld mogen zetten!

Geniet en dikke knuffel!

Ps:ik heb m'n ukkie gevoeld, zo bijzonder!

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    tussenstand: die wijn die ik heb gekocht is echt niet te zuipen... gatverdamme zeg!

Share This Page