Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nennie

Nennie Actief lid

Nov 16, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lekker aan de Jip & Janneke champoppels :)
    Iedereen een geweldig en liefdevol 2012 gewenst met enorm veel mooie momenten!

2. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hej lieve meiden!! Beste wensen allemaal..!! Dat 2012 maar een prachtig jaar mag worden met een boel gezonde mooie baby's!!

3. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen de beste wensen en een gezond en gelukkig nieuw jaar!!!!
    Dat we maar allemaal een gezond kindje mogen krijgen en nog lang samen kletsen hier.:)

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    iedereen een goed en gezond 2012 met allemaal een lieve mooie en gezonde baby in je armen :)

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Goedemorgen allemaal! Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2012 met allemaal gezonde baby's!

Wij zijn gisteravond eerst bij familie geweest om zelfgebakken oliebollen te eten en daarna hebben we bij schoonzus en broer oud&nieuw gevierd. Lekker rustig, schoonzus is immers morgen uitgerekend.

Nu even bijkomen en straks weer op visite.

Tamendon: Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! Nog iets moois om naar toe te leven.

Mejosje: Alcoholvrije wijn is zoooo'n domper haha. Ik heb mijn toost gedaan met een glas melk haha.

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

Jan 24, 2011
    881
    0
    16
    hey meissies,

allemaal een goed gezond en gelukkig nieuwjaar, en dat al onze wensjes mogen uitgroeien tot prachtige mensjes!!!

gister lekker oud en nieuw gevierd met lieve vriendjes, 1 vriendin is ook zwanger dus wij zaten samen aan de jip en janneke bubbels, vind die erg lekker dus dat scheeld;)
    wel een rare oud en nieuw want de mannen hadden geen zin meer om nog naar duitsland te rijden voor vuurwerk mdus t was errug rustig bij ons, vond t maar saai zo zonder vuurwerk...ookal was er vuurwerk van andere tis toch vreemd als je buiten staat met zn allen en een beetje staat vanm tja......hier staan we dan hahahaha.

kinderwagen; bij ons wordt het voor 99% zeker de mutsy urban, puur omdat ik de rest van de kinderwagens echt niet mooi vind!! niet vervelend bedoeld naar mensen die een stokke, joolz of iets dergelijks hebben maar ik vind die ieniemienie wieltjes echt zo lelijk...en de mutsy urban heeft een stoere grove onderkant;)
    maar maargoed dat iedereen een andere smaak heeft anders liep iedereen met dezelfde wagen en das ook zo'n raar gezicht he!

tamendon, gefeli met je verloving!!!!!

hier een super begin van t nieuwe jaar gehad net, heb net met angelsounds t hartje gehoord, zo lief!!!
    nog wel echt heel zachtjes en met de angelsounds koptelefoon is t ook echt niet te horen, maar heb er zelf ook 1 zo'n grote (rocking residence) en die kun je ook nog harder zetten en daarmee hoorde ik t!!!helemaal blij!

hier ook kraampakket binnen gekregen dus ff eea invullen vandaag of morgen, ook voor de yoga! nu al zin in!

hoor veel mensen die bij fbto verzekerd zijn enzo, ik zelf ben verzekerd bij cz, maar heb daar nog niemand over gehoord hahaha.
    bevalt me prima;)

meissies, ik wens jullie allemaal een hele fijne nieuwjaarsdag!

liefs vlinder...

7. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

Jan 24, 2011
    881
    0
    16
    ohja en ik lees steeds dat jullie jullie buikjes fotoos in het buikjestopic hebben gezet, en aangezien ik natuurlijkl heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig ben en graag jullie buikjes bewonder...WAAR STAAN DIE?????!!!!!!!!!!!!! hqhqhahahaha ik kan ze niet vinden:(

8. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een fantastisch 2012!! We worden dit jaar mama!!!

@ vlinder13: wat geweldig dat je je kindje via de angelsound gehoord hebt. Heel bijzonder, maar toch wil ik zo'n ding niet. Ik zou meteen zitten stressen en in paniek raken als ik het niet zou kunnen vinden/horen. Dis is dus niet voor mij weggelegd.

Kindje voelen: ik weet niet wie het zei, maar wat bijzonder. Maar wat ontzettend vroeg!!!

Verzekering: ik heb ook CZ, ben ik heel tevreden over.

zwangerschapscursus: vlinder13 gaat yoga doen. En de rest? Ik ga me inschrijven voor fit bevalling. 9 'lessen' van een uur. Kost alleen een eigen bijdrage van 8 euro. Laat zich prima doen dus. Verder ga ik bij ons kraamcentrum over een aantal maandjes nog naar zo'n iinformatieavond over borstvoeding.

9. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    december, ja ik was dat met kindje voelen...Heb er ook danig aan getwijfeld hoor, vond het ook zo vroeg! Maar na een paar keer ga je toch echt even achter je oren krabbelen...
    Het is maar heel af en toe hoor, maar ben er nu wel zeker van dat dat m'n frutsel is!

10. Nennie

Nennie Actief lid

Nov 16, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Vlinder gaaf het hartje gehoord.

Iedereen een happy new year

Ik moest vanmorgen om 07.15 werken, dat viel niet mee. Gelukkig maar tot 11.30
    Verder alles goed hier, dinsdag de echo van nekplooimeting, spannend. Niemand die dit gaat doen?

Gewicht ben nu 1,5 kilo aangekomen, voel me vet haha. Nog meer?

xx

12. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

Jan 24, 2011
    881
    0
    16
    thnx voor de beiden buikentopic's hihi ga zo ff jullie buikkies bewonderen!
    hier nog niks aangekomen, wel 2,2 afgevallen, maar ben niet ziek geweest of niks...merk wel dat ik veel minder kan eten dan voorheen dus waarschijnlijk ligt t daaraan...vind t niet zo erg hahaha komt er vanzelf wel weer bij!

oh werken vandaag blehhh, ik heerlijk vrij tot woensdag!

13. Liem

Liem Niet meer actief

Allereerst iedereen heel veel geluk en gezondheid toegewenst voor 2012!

Gister een beetje een rustige oud en nieuw gehad, lekker relaxt bij me ouders op de bank.
    Vrijdag was ik jarig en ben ik 30 geworden. Ik was niet van plan om het te vieren maar mijn vriend had een surprise party geregeld. Om 20.15u kwam inene iedereen tegelijk binnen en had ik 36 man in ons huis staan. Ik was echt verrast, het was zo leuk. En na een uurtje vroeg mijn vriend de aandacht om wat te zeggen, en hij had al ingefluisterd om het iedereen gelijk maar te vertellen. Het was zo bijzonder, sommige goede vriendinnen moesten gewoon een traantje laten. Ik voelde me zo trots op dat moment, dat was gewoon niet te beschrijven, en dan ook nog vrienden en familie om je heen, ik voelde me echt wel jarig en heel gelukkig op dat moment.

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Gelukkig nieuw jaar! Allemaal de beste wensen :)

zwangerschapscursus: ik ga geen yoga doen dat weet ik wel. Ik denk wel dat ik een cursus wil doen. Hele bekende in de stad hier is Carita Salome... maar daar twijfel ik over. Ik heb haar bij mijn vorige zw op tv gezien en had meteen zoiets, ow dat is zo niet voor mij bestemd. Maar goed... er zal wel meer te doen zijn, heb me er nog niet helemaal in verdiept om eerlijk te zijn.

15. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    happy newyear!

veel geluk voor iedereen!!

iedereen leuke avond gehad iedereen?

wij wel, lekker rustig aan gedaan bij schoonmama en familie.
    laatste oud & nieuw met zn 2tjes:)

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Allemaal een goed en gezond nieuwjaar toegewenst! Met allemaal gezonde baby's in de maand juli :)

Wij hebben het lekker rustig gehad gisteren. Zijn gewoon thuis gebleven, geen visite, heerlijk! Kleine heeft er niets van meegekregen en het was toch echt wel een herrie hier! Zometeen de kerstboom opruimen en dan kunnen we echt de feestdagen afsluiten en aan het nieuwe jaar beginnen :)

@Aankomen Hier al zeker 2 kilo erbij :) Goed teken voor de rest van de zwangerschap :(

@Cursus Bij de eerste heb ik de cursus zwanger&fit gedaan, was wel leuk. Weet alleen niet of ik nu weer zoiets wil gaan doen. Heel misschien zwangerschapzwemmen.

17. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    Iedereen veel geluk en gezondheid toegewenst in 2012 !!
    En dat we allemaal onze kleine wondertjes mogen verwelkomen..

Hier oudjaarsavond thuis gevierd met wat vrienden en mijn ouders, was gezellig. Gelukkig in de middag nog even 3 uurtjes geslapen, was echt onzettend moe. Nu kerstboom en alle kerstspullen opruimen..

18. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Tamendon: Gefeliciteerd met jullie trouwplannen!

19. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

Aankomen; hier staat de teller op -1,5 kg :D Hopen dat het deze keer net zo beperkt blijft als bij de jongste :D

Share This Page