Ik denk iedereen die langer dan 4 weken niet geweest is? Of anders gewoon iedereen van de lijst een zelfde pb doen mensen die hier actief meelezen weten dat die komt en andere worden miss herinnerd?
hey meisjes, goodmorning! ok ik ben niuet een heel actief lid van t forum(denk ik haha) en wil me er eig ook niet mee bemoeien, maar vind toch dat ik t ff moet zeggen en dan mogen jullie ermee doen wat jullie willen ik vind echt dat je t NIET kunt maken om mensen van de lijst te halen...zoiezo vind ik t een beetje vreemd om te zeggen dat t er zoveel zijn en dat t onduidelijk word...gewoon ff zoeken tussen een paar namen, misschien 10 sec werk...en ik denk dat er een hoop meiden zijn die ook ngo een druk leven hebben buiten dit forum waardoor ze heel weinig online kunnen zijn, of die misschien alleen mee lezen maar niet graag schrijven, maar t evt strax richting t verlof ofzo wel leuk vinden om mee te schrijven...of klink ik nu heel zeikerig??! nogmaals ik wil niemand hiermee aanvallen die dit idee bedacht heeft hoor, voor er weer misverstanden onstaan maar ik persoonlijk vind t onnodig en niet zo netjes tegenover de dames die dan evt verwijderd worden... dat wilde ik even kwijt hihi, no hard feelings! ben aant meelezen over dat maxi cosi gebeuren en snap er eig ook nog bar weinig van...over 2 of 3 weekjes eens ff richting de babydump en eea vragen daar hahaha vndaag laatste vrije dagje van t nieuwe jaar, morgen weer werken, maargoed maar 4 daagjes dat scheeld, pfff moet eigenlijk onze logeerkamer opruimen maar ik lig eigenlijk nog zo lekker in mn bedje... x vlinder...
@kinderwagen en autostoeltje, je HOEFT al die extra dingen als base voor stoeltje en kinderwagenbak e.d. Niet te kopen, dat zijn extra's. Ik ga ze zelf niet aanschaffen, kost alleen maar geld. De autostoel kan ook rechtstreeks in de auto. Wel eerst passen want niet elk stoeltje past in elke auto. Een kinderwagenbak hoeft ook niet, je kan de kinderwagen ook zonder aanschaffen. Als je je in de winkel laat informeren, denk er dan ook om dat het Verkopers zijn, dus dat ze willen dat jij met zoveel mogelijk de deur weer uit gaat. Vraag dus duidelijk wat extra's zijn en of kindje ook vanaf geboorte in het gewone zitje kan als je bijv. Niet de kinderwagenbak wilt.
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 22 juli - Mallle (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Cybi (2e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) Afspraken: 03 jan - Nennie termijnecho 03 jan - Carpediem2010 echo nekplooimeting 05 jan - sas27 3e echo ziekenhuis 05 jan - Aloha nieuwe gyn ander zkh 06 jan - December 3e echo (termijn) 07 jan - Yummy geslachtsbepaling 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor tm echo 09 jan - Meandor Conrole VK 09 jan - Sassie81 Controle VK 09 jan - Yummy Controle VK 11 jan - mejosje tmecho 11 jan - Susy termijnbepaling 12 jan - Nursie 31 termijnecho 13 jan - InCognito termijnecho 16 jan - Tamendon controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo ff mijn 20weken echo erbij gezet! ohja, las net nog van aloha dat ze t had over nog een apart topic erbij voor de lijst?! schatties hoeveel topics willen we hebben hahaha, sommige houden dit al niet meer bij...op deze manier is t toch gewoon duidelijk zo, alles in 1 topic?of ligt dat echt aan mij?voel me heel slecht nu, nu ik zo'n tegenspraak heb tegen jullie(shame shame) maar vind t allemaal zo'n gedoe om niks of mag ik dat niet zeggen...sorry alvast...
Er wordt toch niemand zomaar van de lijst afgehaald? Gewoon een PB met de vraag of ze op de lijst willen blijven staan, omdat ze al een poos niet geweest zijn. Als ze alleen meelezen en wel op de lijst willen blijven staan is dat toch ook geen probleem. Bij de bevallingstopics waar ik meegekletst heb was dit juist de normale gang van zaken. En de meiden die tijdens hun verlof gezellig mee willen kletsen die kunnen zich dan toch gewoon aanmelden, of nu aangeven dat ze op de lijst willen blijven staan. Nu heb je een giga lijst met allemaal namen waarvan je meer dan de helft nooit ziet en waarvan ik zeker weet dat een groot aantal dit forum al helemaal vergeten zijn. Er wordt dus niemand zomaar verwijderd. Er wordt alleen een berichtje gestuurd of ze nog gezellig mee kletsen of alleen meelezen en/of ze op de lijst willen blijven staan.
ok prima, ik wilde t alleen ff gezegt hebben, want ik vind een lijst met 54 mensen niet echt veel ik vind dat juist erg leuk hahaha maar never mind, voor mij is t ons eerste kindje dus ik ben niet bekend met hoe t in eerdere topics gaat. wil ook niet dat hier scheven gezichten over onstaan hoor, maar t voelde voor mij niet goed als ik er niks over had gezegt vandaar hihi. hoop iig dat er lekker veel meiden op de lijst blijven staan, vind dat er toch t gezelligste uitzien ik zag net dat iemand t had over mama dagen bij prenetal?? wat houd dat precies is als ik vragen mag!?
Vlinder, juist omdat de lijst zo lang is lijkt me een apart topic handig! Dan kun je altijd de laatste versie terugvinden en hoef je in dit topic niet zoveel te scrollen. Maar goed, ik wil ook niet mijn mening doorduwen . Sweetmarije, waarom is een reiswieg niet nodig? Stel dat je bv met je kindje op familiebezoek gaat en zij hebben geen wiegje hoe doe je dat dan? Of neem je dan een soort campingbedje mee? Ik begreep dat een klein kindje beter niet uren in een maxicosi kan zitten, klopt dat? Ik moet nog een boel leren hierover geloof ik.
Nee lijkt mij ook hoor, juist die reiswieg is handig Alleen de hele wandelwagen inzet is vaker onnodig, veel mensen kiezen later voor een kleinere buggy omdat ze die hele wandelwagen zo groot vinden. Ik vind een apart topic wel prima, maar ook wel erg onhandig. Dan moet je steeds in verschillende topics kijken om te zien wie een afspraak heeft? Vlinder: Goed dat je je mening geeft hoor. Maar wat is er leuk aan het zien van namen op een lijst die je verder niet kent en ook nooit iets van hoort? Dat heeft toch totaal geen toegevoegde waarde? Niet voor ons maar ik geloof ook niet voor de persoon ik kwestie?
Dit zijn trouwens de leden die al een tijdje niets gepost hebben: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 13 nov voor het laatst 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 12 nov voor het laatst 08 juli - Daantje30 (...) 9 november voor het laatst 09 juli - MirandaV (...) 11 november voor het laatst 11 juli - Pavera (2e kindje...) 17 november voor het laatst 12 juli - Amse (2e kindje) 24 november voor het laatst 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 15 november voor het laatst 15 juli - Maudje (3e kindje) 17 november voor het laatst 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 29 november voor het laatst 20 juli - Labrador (1e kindje) 24 november voor het laatst 21 juli - Grace79 (2e kindje) 24 november voor het laatst 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 11 november voor het laatst 26 juli - Cybi (2e kindje) 25 november voor het laatst 21 juli - Nursie31 : 4 december voor het laatst 15 juli - Pipi : 4 december voor het laatst 15 juli - Kaatje1985 : 6 december voor het laatst 20 juli - sas27 : 7 december voor het laatst 16 juli - Ameera : 7 december voor het laatst 18 juli - Wallie81 : 11 december voor het laatst 12 juli - Fietje86 : 8 december voor het laatst 28 juli - Princess79 : 11 december voor het laatst 28 juli - Kayke : 11 december voor het laatst 30 juli Susy : 9 december voor het laatst Lilage : Kan ik helemaal geen berichtjes van vinden? (Dit snap ik niet! Haha) Rosemarie : Kan ik niet terugvinden? Seanli : Kan ik niet vinden Best een flinke lijst dus
hahaha never mind, just my oppinion maar ik vind t prima als jullie iedereen pb-en hoor, zolang iemand maar weet dat ie van de lijst word gehaald, en idd ik blijf wel achter t standpunt dat ik een aparte topic voor de lijst erg onhandig vind, dan moet je idd zoals yummy zegt steeds naar t andere topic om daar te kijken wie een afspraak heeft enzo... ik ga eens wat doen dames want anders kom ik mn bedje niet meer uit vandaag geloof ik... ik kijk strax nog wel ff hier!! liefs vlinder...
Yummy: jouw lijst klopt niet! Heb 2dagen terug nog een post geplaatst! Maar hier wel een complete kinderwagen + maxicosi. Wil ook graag zo'n easybase voor in de 3deurs. Voor de 5deurs probeer ik het zonder. Lees zo weer bij, even poetsen xx
Nee ik zie het, is mijn fout! Het is ook zo'n lange lijst met al die namen en die verschrikkelijke zoekfunctie hier op zp.. haha.
ik ben zoooo moeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb zoooo weinig geslapen vannacht en heb van 6 tot 10 in bed gelegen in de hoop nog wat uit te rusten maar bleeghh voel me alsof ik een nacht heb overgeslagen.. komt ook door het weer denk ik.. lampen in huis aan stortregen wind bah bah bah!! tijd voor wat tulpen! met dank aan meandor weet ik dat ze er weer zijn!!!
Niks van mij? HUHUHUH? Ben nochtans de afgelopen dagen best aanwezig geweest hier Mijn laatste post was denk ik gisteren! Ich bin dabei!
Haha ja dat wist ik, alleen ik kon je met de zoekmachine niet vinden. Hij doet soms een beetje raar denk ik. Ik zag geloof ik alleen berichtjes in het november 2009 topic.
Ik ben een actieve mee lezer. volgens de lijst zou ik in november voor het laatst gepost hebben, dat klopt niet want dta was vorige week nog.
Nou dan moet ik toch concluderen dat er met die stomme zoekmachien soms iets mis is. Jullie waren overigens wel de namen die mij al te bekend voorkwamen om zolang niets gelezen te hebben haha. Zal er eens een berichtje over sturen want dan klopt de zoekfunctie écht niet!
Ja reiswieg kan je indd. Voor die reden aanschaffen, ik zei ook niet dat ie niet nodig was alleen dat het niet HOEFT Ik had bij ons zoontje een buggy die je vanaf de geboorte kon gebruiken en daar sliep ie altijd in, of als we op bezoek waren op het grote bed, op de bank als we er bij bleven, op een speelkleed, er zijn zoveel dingen. Autostoeltje is de regel niet langer dan 1,5 uur achter elkaar, daarna minimaal 20minuten/half uur er uit volgensmij. Wij hebben ook een campingbedje waar zoonlief van kleins af aan in heeft gelegen, die zijn heel wat goedkoper dan een reiswieg. Wij hadden er 1 voor ongeveer 30euro, nieuw en is nog steeds na 2,5 jaar prima te gebruiken en bij de babywinkel laatst kostte die reiswieg die ik zag toch al gauw 150euro Het hangt ook van je kindje af, mijn zoontje is vanaf zn geboorte overal naartoe gesleept en moest maar slapen waar het ons uit kwam en is daardoor denk ik een makkelijke slaper. Maar ken ook kindjes die nergens anders dan hun eigen bedje willen slapen. Ook gehoord van kindjes die niet in de wagenbak wilden slapen bijv. Of juist in het ledikant. Het is ook allemaal wat! Ik vind zelf zo'n kinderwagenbak ook een beetje zonde geld omdat ze er zo snel uit groeien! Maxi cosi gaat iig mee tot ze bijna 1 zijn, zo'n kinderwagenbak is misschien voor 4 maandjes, iets langer? En ze zijn zo groot en lomp Oh net een brief binnen gekregen dat ik 18april mijn anti-D injectie moet, bah zie er nu al tegen op. Moet 2 weken ervoor bloedprikken.. Gatver baal er zo van, maar we weten waar we het voor doen en hopelijk blijft het bij 1 prik deze zwangerschap, vorige keer moest ik er 2 extra ivm een val en een kleine bloeding..:S
Zo, ik had weer even heel wat bij te lezen, jullie gaan zo hard af en toe hahaha. W.b.t. Wandelwagen, buggy en maxicosi ed. Je moet gewoon echt kijken wat jullie levensstijl is, ben je actief, ben je veel thuis noem maar op. Wij zijn redelijk actief en zijn van plan om het kindje gewoon mee te nemen als we op visite gaan. Wij hebben gekozen voor een kinderwagen waar een bak, zitting en maxicosi op past. De bak gebruik je de eerste 6 maanden en met name als je lange wandelingen maakt zoals in de stad of het bos en als je het meeneemt om ergens te slapen. Het zitgedeelte gebruik je na de eerste 6 maanden, het is comfortabeler dan een buggy. Over het algemeen zijn wandelwagens lomper als ze opgevouwen zijn dan een buggy maar ik moet zeggen dat het tegenwoordig steeds minder scheelt, dus is een buggy niet meer een vereiste omdat het kleiner en makkelijk te vouwen is. En de maxicosi gebruik je de eerste 9 maanden in de auto en daarnaast is het handig als je even snel met de auto een boodschap doet. Je hoeft dan alleen de maxicosi op het onderstel te klikken of in de winkelkar te plaatsen. Let wel op dat je bij de meeste kindwagens wel aparte adapters nodig hebt en bij de meeste buggy kan er geen maxicosi geplaatst worden. Bij de Quinny Zapp kan dit wel! Ik hoop dat e.e.a. Een beetje duidelijk is.
Hallo allemaal, Ik vind het een goed idee om de lijst hier te laten en iedereen te pb'en. Gisteren hebben wij besloten dat we deze week ons hele huisje gaan veranderen, we hebben 1 slaapkamer en een woonkamer inclusief keuken. Nu gaan we dus ons bed verhuizen naar de woonkamer zodat we voor de baby eeen kinderkamer kunnen maken. Heb er zo'n zin in, morgen gaan we beginnen. Vandaag bloed prikken in het ziekenhuis, en vandaag precies 12 weken zwanger (was 4 dagen terug gezet ) Maandag belt de gemeente om een afspraak te maken voor ons huwelijk. Ik slaap ook slecht en eet ook de hele dag door maar ook gezonde dingen zoals brood, komkommer, fruit ed. Verder nog wel redelijk wat last van mijn darmpjes.