Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    ga maar lekker naar bed wallie, is het eerder morgen en kun je eerder voor een echo. inderdaad morgen sowieso een echo eisen hoor! ze hebben niet voor niks een spoedpoli! desnoods bel je de gynpoli van het ziekenhuis als vk niet meewerkt.

kan me je vriend zijn reactie goed voorstellen, het is heel lastig om je zo machteloos te voelen ook voor de man.
    Kruip maar lekker tegen elkaar aan en pak even rust, en als je vannacht het niet vertrouwt echt bellen he! ik heb ook welleens een vk wakker gebeld en dat vinden ze niet erg, niet alleen bevallingen horen bij hun werk ook miskramen. maar voor nu is het goed nieuws dat het niet meer word!
    stel je gaat nu liggen dan kan het zijn dat het beetje wat je nu steeds afveegt ophoopt, als je dan opstaat vannacht of morgen niet schrikken als er een golf uitkomt.

rustige nacht gewenst meid!!

2. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wallie we hadden al gesmst, ik hoop dat het gestopt is meis. Ik vind dat ze gewoon een echo moeten doen.

Tamendon mooie buik

halve nacht wakker gelegen met kriebelhoest, wat irritant zeg
    \
    xx

4. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Heb je een beetje geslapen Wallie? Hoe is het nu? Vk al gebeld?

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Wallie: Ik hoop dat je een beetje geslapen hebt en het bloeden gestopt is (of minder)?

6. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Goedemorgen,
    Hoe is het met je Wallie?
    Vandaag een echo eisen hoor!

Hier alles oké, net flinke onweer, alle stoppen vlogen eruit..
    Nu weer alle wekkers enz goed zetten, zucht!

xx

7. Fietje86

Oo ja, volgende week ben ik 13.5 weken zwanger en dan heb ik een controle bij de verloskundige, dan gaan ze ook het hartje luisteren.

Ben zo bang dat ze het hartje niet kunnen vinden! Degene waarbij ik de afspraak heb mag/kan geen echo maken, dus als ze het hartje niet kunnen vinden is het natuurlijk paniek bij mij!

Zal ik de afspraak verzetten? Bij iemand die wel echo's kan maken?
    Hebben jullie ervaringen met het hartje luisteren bij de verloskundige?
    Ze zeggen zo vaak; bij 14weken kan het goed zijn dat we het hartje nog niet horen!

8. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012!

Uitgerekende datum:

01 juli - Mm7 (3e kindje)
    02 juli - Me83 (1e kindje)
    03 juli - Yummy (2e kindje)
    03 juli - Lefbekkie (3e kindje)
    05 juli - Sassie81 (1e kindje)
    06 juli - Sweetmarije (2e kindje)
    07 juli - Red88 (2e kindje)
    07 juli - Loth (1e kindje)
    08 juli - Daantje30 (...)
    09 juli - MirandaV (...)
    10 juli - Poemi (2e kindje)
    10 juli - vernon (1e kindje)
    10 juli - LuckyBlue (2e kindje)
    11 juli - Pavera (2e kindje...)
    11 juli - Rosemarie ( 1e kindje)
    11 juli - Aloha (1e kindje)
    12 juli - Fietje86 (1e kindje)
    12 juli - Amse (2e kindje)
    12 juli - Mare (1e kindje)
    13 juli - LittleOne80 (3e kindje)
    14 juli - Meadra (2e kindje)
    14 juli - Lilage (3e kindje)
    14 juli - Jo1984 (1e kindje)
    15 juli - Maudje (3e kindje)
    15 juli - Pipi (2e kindje)
    15 juli - Kaatje1985 (1e kindje)
    15 juli - Anjeli (1e kindje)
    15 juli - Pindanootje (niet de 1e)
    16 juli - Ameera (1e kindje)
    17 juli - Carpediem2010 (2e kindje)
    17 juli - tamendon (1e kindje)
    18 juli - Tayaro (2e kindje)
    18 juli - Wallie81 (1e kindje)
    18 juli - December (1e kindje)
    18 juli - Vlinder13 (1e kindje)
    20 juli - Summer1983 (1e kindje)
    20 juli - sas27 (1e kindje)
    20 juli - Labrador (1e kindje)
    21 juli - Nursie31
    21 juli - InCognito (3e kindje)
    21 juli - Grace79 (2e kindje)
    22 juli - BabyxButterfly (1e kindje)
    22 juli - Ukkie1982 (1e kindje)
    22 juli - Mallle (1e kindje)
    23 juli - Kiera (1e kindje)
    23 juli - Cybi (2e kindje)
    24 juli - Meandor (2e kindje)
    24 juli - Seanli (2e kindje)
    26 juli - Nennie (1e kindje)
    26 juli - Ose (1e kindje)
    26 juli - Susy (3e kindje)
    28 juli - Princess79 (1e kindje)
    28 juli - mejosje (2e kindje)
    28 juli - Kayke (1e kindje)

Afspraken:

05 jan - sas27 3e echo ziekenhuis
    05 jan - Aloha nieuwe gyn ander zkh
    06 jan - December 3e echo (termijn)
    07 jan - Yummy geslachtsbepaling
    09 jan - Nennie controle VK
    09 jan - Meandor tm echo
    09 jan - Meandor Conrole VK
    09 jan - Sassie81 Controle VK
    09 jan - Yummy Controle VK
    11 jan - mejosje tmecho
    11 jan - Susy termijnbepaling
    12 jan - Nursie 31 termijnecho
    13 jan - InCognito termijnecho
    16 jan - Tamendon controle vk
    16 jan - Wallie81 2e echo
    23 jan - Poemi controle vk
    23 jan - Lilage pretecho
    24 jan - LuckyBlue controle vk
    26 jan - InCognito controle gyn
    26 jan - Poemi Geslachtsbepaling
    26 jan - Labrador Controle VK
    27 jan - Wallie81 controle VK
    +/- 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho
    30 jan - Nursie 31 speciale hartecho
    30 jan - vlinder13 controle vk
    30 jan - Loth controle vk
    31 jan - sweetmarije speciale hartecho
    31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling
    31 jan - December controle VK
    13 feb - Yummy 20 weken echo
    13 feb - Sassie81 20 weken echo
    13 feb - Nennie Geslachtsbepaling
    15 feb - Sweetmarije 20 weken echo
    20 feb - Poemi 20-weken echo
    22 feb - Loth 20 weken echo
    02 mrt - vlinder13 20weken echo

9. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Moge meiden! Slapen jullie ook allemaal zo belabberd? Pfff.. de wind stond pal op mn dochters kamertje, die werd een paar keer wakker.. en ik moest iets van 5 keer plassen.. Vriendlief begon om half 7 te snoozen en dat is een half uur doorgegaan, nou, dan ben ik dus echt wakker.. EN NIET BLIJ!! Maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansen! ;)

Dochter kwam gister thuis in een volledige minnie mouse outfit. Zwarte onderkleren met een jurkje dr overheen, en een grote roze lichtgevende strik op dr hoofd.. ik moest zó lachen.. rare buren, rare feestjes..! Wat iets minder was was de wasmand vol snoep, koekjes en chips die ze mee had gekregen.. vreselijk.. snap dat nooit zo goed. Moet dat nou echt op die leeftijd??

Wallie: hoe ist met je meid? Beetje kunnen slapen? En hoe ist met het bloedverlies?

10. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Doe ik de gordijnen achter open.. ligt de schutting van de buren in mn tuin.. fijn!! Zijn nogal asociale mensen, dus ben heel bang dat ze dr weinig aan zullen gaan doen :( Ben ik blij dat ik over een paar maandjes ga verhuizen!!

11. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Fietje mijn vk maken geen echo's dus die kans had ik niet. Bij 12.3 hoorde ze het hartje meteen. Ik zou het niet verzetten.

12. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Wallie, hoop dat het beter gaat. Sterkte, ik hou het topic in de gaten en duim voor je!!

Ic, ik heb inderdaad de zetpillen. Heb wel het idee dat ze helpen want als ik er s avonds een keer geen een neem, heb ik nog meer last. Maar ik bijt nog wel even door. Vanmorgen op de weegschaal weer afgevallen, terwijl mijn borsten zeker 2 cupmaten zijn gegroeid en mijn buik ook wel wat boller is.

Nou ga hier weer werken, kijken hoe ik deze dag weer door kom... :cool:

13. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Fietje: Mijn vk maakt zelf sowieso geen echo's.. als ze al niks horen sturen ze je door naar het ziekenhuis voor een echo. Maar ik zou me niet al te veel zorgen maken hoor meid, met 14 weken is de kans dat ze het vinden echt heel groot!!

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Wsllie Ik zie dat je online bent hoe is het nu...

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Ik zou ze even de tijd geven om die schutting weer goed te zetten, doen ze dit niet dan zou ik die schutting in hun eigen tuin neerleggen.

En dan lekker verhuizen :)

Meandor: Ik maak nooit zo'n probleem van snoep en chips, maar onze zoon heeft er ook maar zelden interesse in. Als hij mag kiezen dan neemt hij liever een stukje kaas, een sultana, een worstje oid. Soms vindt hij een snoepje of een zakje chips wel lekker en dan vind ik het geen probleem. Dus als hij na een verjaardag chips en snoep mee krijgt vind ik het geen probleem, maar ik weet dat er mensen zijn die er wel problemen mee hebben en zou daarom dus nooit veel snoep of chips meegeven na een feestje.
    We hebben zelf trouwens bijna niets aan snoep/chips in huis, wel lekkere toastjes en andere hapjes haha.

Vriend en ik hebben gisteren echt in een deuk gelegen. Ik zag via de site van kraamzorg het groene kruis dat zij een 9 maanden fit programma hebben bij een sportschool in Groningen. Eerst een beetje individueel fitnessen (gewoon fitness dus ;)) met voorafgaand 1 fittest en daarna de laatste 7 of 8 weken groepslessen yoga/pufclub. Na de bevalling kun je dan ook nog 2 of 3 maanden weer individueel fitnessen.
    Klonk opzich prima, alleen had ik al wel zoiets dat het eigenlijk weinig voorstelt. Toch even gebeld, was wel benieuwd wat het moet kosten (prijzen worden niet op de site genoemd).
    Wat dachten jullie? €80 !!!!! PER MAAND!! :D
    En je moet minimaal 9 maanden afnemen, dus je komt in totaal sowieso op €720 euro.. :$ Hahaha.

Dus ik vroeg haar nogmaals wat ik dan kreeg voor die €80 per maand? Waarop ze zegt, ja maar ook onbeperkt gebruik van de sauna en ook gratis deelname aan alle groepslessen. ;) Eh, heb jij wel eens in een sauna gelegen als je zwanger bent? Das niet fijn en het wordt ook afgeraden, daarna mag je 9/10 lessen als zwangere helemaal niet mee doen. En daar betaal ik dan €80 voor?
    Ja zegt ze, maar je kunt wel onbeperkt fitnessen.
    Nou believe me, bij andere sportscholen is dat veel goedkoper. Dus puur omdat het pakketje het thema "zwanger" heeft betaal ik 4x zoveel.. Dacht het niet.

16. Fietje86

€720,- :$:$
    Haha! Hoe durven ze :D

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Belachelijk he :D Het grappige was dat ze (toen ik naar de kosten informeerde) antwoordde:

€79,99 .... (een stilte) en ik dacht dus "O dat valt reuze mee!" en toen.. PER MAAND.

:$

18. Fietje86

Haha ja, ze weten het vaak mooi te brengen:D

Ik heb per maart 2012 mijn sportschool opgezegd omdat ik anders weer voor een jaar betaal en ik waarschijnlijk een half jaar niet ga ofzo.
    Zegt die muts bij de balie; Oo je bent zwanger! Tja, als ik zwanger ben sta ik binnen 2 dagen na de bevalling weer te trainen hoor. Want die buiken na een bevalling zijn echt lelijk!
    :(:(

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Haha, goh fijne opmerking. Binnen 2 dagen na de bevalling weer trainen? Dat mag niet eens ;)
    En ik was tijdens mijn zwangerschap (ik had een giga buik ;)) echt bang dat als zoon geboren was dat al dat vel ineens zou hangen, maar na de bevalling viel het me reuze mee! Ik was echt al een heel groot deel van mijn buik weer kwijt, en van veel overhangend vel was al helemaal geen sprake.

20. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    goedemorgen hier zeer belaberd geslapen vanaf 5 uur ookal wakker :S
    ook maar uit bed gegaan net me kat weggebracht moet gecastreerd worden spannend mis hem wel haha.
    hier vandaag het hele huis maar eens reinigen heb ik zin in( heb ik nooit maar nu wel :D)

Share This Page