even gekopieerd van facebook bericht.. warrig verhaal. geen rechte lijn. <ul class="uiList body contentListWidth"><li class="uiListItem uiListVerticalItemBorder">oww zo lang verhaal <li class="uiListItem uiListVerticalItemBorder">zoooon eikel!!!!!!!!!!!!!! <li class="uiListItem uiListVerticalItemBorder">teveel om te typen zelfs zo raar <li class="uiListItem uiListVerticalItemBorder">werd gewoon raaaaar behandeld, heb niks kunnen vragen, kreeg hele rare echo waarbij hoofd 13 w 6 dagen was en crl 12 w 5 d.. daar anmiddag heeel erg over gestresst. </ul> <ul class="uiList body contentListWidth"><li class="uiListItem uiListVerticalItemBorder">uiteindelijk heerenveen gebeld afspraken met die vent afgezegd en geeist om afspraken te krijgne bij de arts waar we naar waren doorgestuurd. naja over 4 weken kan dat. maar goed lang maar moet maar. dacht ga ik tot dan even terug naar apeldoorn. maar nee de willen me niet terug want woon daar niet meer blabla dus die gyn even gevraagd naar dat hoofdje lijf verhouding dat we daar stress om hebben zegt ze dat ze daar geen uitspraken over wilt doen. dus wij nog meer stress. toen heb ik oosterwolde gebeld echopraktijk en daar gaan we morgen nu heen. schijnt dat ze het lijfje nooit hadden mogen meten want na 12 weken is dat niet betrouwbaar. hij had hoofdje buikje dijbeen moeten meten. maar goed morgen doet ze dat voor ons en even goed kijken enz. ging echt zoo raar. ow en die pijnaanvallen is niks moet maar komen als ik pijn heb. en heb zelf moeten vragen om bloedonderzoek en urine conttrole ivm uitdroging laatst. zo slordig! stond ik ineens weer buiten i dacht ja en me bloeddruk dan.. ik vragen of ze me bloeddruk willen meten nou moeilijk moeilijk maar toch gedaan was die te laag.. naja daar doen we niks mee werd toen gemeld. ik zo ja maar apeldoorn dacht misschien suiker ivm af en toe ineens veel drinken en suiker eten enz en nu dit.. ja ja naja uhh ga maar naar je huiarts. maar goed. lang verhaal. mooi kut. hoop stress. bah bah bah! </ul>
Ik snap het even niet zo goed geloof ik. Heb jij dit vandaag meegemaakt Aloha? Wat een rotsituatie zeg, zo voel je je toch totaal niet serieus genomen. Morgen dus weer een nieuwe echo als ik het goed begrijp? Ik wens je veel succes. Wat een stress op deze manier.....
ja dat heb ik meegemaakt vandaag bij mijn eerste bezoek aan heerenveen nadat ik uit apeldoorn ben doorverwezen ( apeldoorn is mijn oude woonplaats waar ik in de mmm zat ) ik had dus een andere arts dan naar waar ik was doorverwezen en dit was echt ronduit schandalig die vent. vanmiddag ook direct geklaagd en afspraak geeist bij de arts waar ik naar doorverwezen was, kan daar pas over 4 weken terecht. maar goed. de echo was dus heel vreemd. hoofdje was 8 dagen groter dan de kop tot kont meting. ben ik heel erg over in paniek geweest vanmiddag. uiteindelijk babyvieuw oosterwolde gebeld voor een 'pret' echo kan morgen al komen, die vrouw legde me uit dat de kop tot kont meting na de 12 weken niet betrouwbaar is dus hij dit nooit had mogen doen. ze gaat morgen alles nog eens opmeten en dan ook buikomvang en dijbeen, dit heet de arts niet gedaan. en gewoon even alles goed laten zien. en als het dan inderdaad vreemd is onderneemt ze actie, maar ze gokt op slordigheid. haar woorden hebben me redelijk gerustgesteld maar jeetje was zo in paniek vandaag.
Bah, wat zal jij inderdaad ongerust zijn geweest. Gelukkig heeft die dame van babyview je wat gerust kunnen stellen. Tjongejongen zeg, een arts zou toch beter moeten weten. Wat fijn dat je morgen al bij babyview terecht kan. Dikke knuffel.
hee meiden. @ wallie super dat je echo goed was. en wat fijn dat je de 16de weer terug mag komen. hier gaat alles goed, vanmiddag met manlief naar de babydump geweest. Effe de bugaboo en de mutsy geprobeerd we denken dat het de bugaboo gaat worden. We nemen een paarse kleur met een grijze onderbak. Ook het kamertje weten we al. Zelf denk ik dat het een meisje gaat worden heb daar een sterk gevoel van en ben ook alleen maar bij meisjes kleren aan het kijken, maar moet toch wachten tot na de bevalling wachten want we willen nog niet weten wat het wordt. Vind het veel te leuk om voor het laatst te bewaren. Daarom kamertje ook zo neutraal mogelijk houden denk beetje grijs wit en dan later aankleden met kleurtjes. Morgen weer met mijn moeder naar de babydump want die wil het kamertje graag zien. Lichamelijk voel ik me prima nergens last van, wel extreem moe. volgende week donderdag weer een echo, ben echt super benieuwd, hoop dat alles goed is. Vanavond lekker niks doen lekker op de bank hangen. En patatjes eten mmmm zo`n zin in.
Wat fijn dat je je zo goed voelt nursie. Tja, die vermoeidheid blijft hier ook opspelen. Grappig dat iedereen wel een bepaald 'gevoel' heeft voor jongen/meisje. Hmmmm lekker patatjes, hier vandaag een gebakken visje en gebakken aardappeltjes. En ik snak al de hele dag naar borrelnootjes, iets wat ik normaal nooit eet en dus ook niet in huis heb. Heb net mijn man gesmst dat ie even bij de winkel stopt op weg naar huis voor borrelnootjes hahaha. Kreeg een sms terug: 'ben je zwanger ofzo??' Hihi.
walli wat fijn voor je!! super goed!! bij mj ook alles goed! ik zocht bij mn schaambot maar kleine ligt halverwege mijn buik haha ik zocht dus veel te laag!! maar wel een mooie echo gekregen baby deed het goed alles zag er goed uit!alleen heb ik resus negatief ofzo?? geen idee bloedgroep is a positief. dus moet nu met 27 wk weer bloedonderzoek doen. is dit erg??
Aloha wat een klote situatie, hoop dat je morgen geruster bent. Wallie wow wat een goed nieuws Hettie, ik heb a negatief ook rhesus factor en dit kan geen kwaad, in het ergste geval krijg je 2 spuiten, zodat jouw bloed bij een volgende zwangerschap het kindje niet afstoot. Dus is helemaal niet erg, komt best vaak voor volgens mij Meiden met een goede echo gefeliciteerd Geslacht, ondanks dat iedereen denkt dat het een meisje word denk ik sterk een jongen, wij wachten de 20 weken echo af dan weten we het. 3 Dagen bezig geweest, maar de kinderkamer is helemaal leeg en vannacht slapen we voor het eerst in de woonkamer. Volgende week wil ik de meubeltjes er in zetten, (mijn vader zeuren je bent pas 3 maanden) wanneer moet ik het dan doen met een dikke toeter? Nee morgen nog even de keuken en de badkamer grote schoonmaak dan gaat vriendje lief de babykamer schilderen, en daarna heerlijk rust
ik had het er met een collega over, zij is ook in maart jarig en had toen ze zwanger was voor dr verjaardag een geslachtsbepalende echo gekregen. toen had ze me op een idee gebracht. lijkt me wel leuk, maar ik kan ook nog even wachten tot de 20 weken echo en daarna een pretecho laten doen.
Zo, heel wat mooie echo's voorbij zien komen! Leuk hoor, al die kleine baby's @Wallie Fijn dat alles gewoon goed was met de beeb. Hopelijk ben je ook snel van het bloedverlies af, is toch wel heel vervelend. @Aloha Das even flink balen zeg. Is nou niet echt het ziekenhuis waar je wilt blijven dan. Hopelijk ben je morgen na de echo helemaal gerust gesteld. Verder wel alles gelezen (bijna 20 pagina's ) waar dus niet heel veel meer van is blijven hangen Hier behoorlijk last van vermoeidheid. Ik heb deze week maandag, dinsdag en woensdag gewerkt (normaal werk ik de dinsdag, woensdag en vrijdag), gisteren kwamen m'n nichtje en m'n zus logeren, tot vandaag dus en morgen ook weer werken. Is wel even pittig zo. Ik had woensdag al wel aangegeven dat ik morgen een uurtje later begin dus dan hoef ik pas om 07.00 uur m'n bed uit. Kleine is ook uit logeren dus hopelijk kan ik zo een beetje bijslapen. Oh ja, ik ben vanmorgen ook weer eens wezen sporten, voor het eerst in 4 maanden ofzo. Wil het nu toch wel minstens 1x per week weer gaan proberen vol te houden. Ik ga toch liever met een beetje goede conditie de bevalling in.
In België vanaf 13 weken al, ze heeft het voor 99% goed en als ze er zelf niet 100% zeker van is, zegt ze het niet. Verder wisten wij het bij de jongens met 15 weken al Ik ben ook zo iemand die het dus écht moet weten!
Voorkeur: Tjah.... eerlijk is eerlijk, na 2 gezonde knullen, hoop ik toch écht op een gezonde meid nu! Ik denk ook echt dat het een meisje is, maar ik bereid mezelf voor op een jongen. Bij de oudste 2 dacht ik echt dat het jongens waren en dat klopte ook Zou mijn gevoel het weer juist hebben dit keer? Blijft nog een aantal weken spannend
als ik dat toch eens wist!! mag toch hopen dat over 4 weken die andere arts wel fatsoenlijk is! en als er tussendoor wat is ik wel er terecht kan al! Als die arts niet fatsoenlijk is schrijf ik me op me moeders adres in en dan moet apeldoorn me terugnemen haha of ik ga naar meppel of zwolle ofzo wel verder weg dus weet niet of dat kan maar goed.. eerst morgen maar de 'pret' echo.. toch belachelijk dat ik ervoor moet betalen om een echo te krijgen omdat het ziekenhuis me zo bang gemaakt heeft met hun slechte handelen.. en dan te bedenken dat ik juist echos en meer controles krijg om die angst juist weg te nemen.. maar goed zal aan mij liggen! Morgen kwart voor 12 al erheen, die vrouw heeft plekje vrij gemaakt want ze vond het zo zielig voor ons. toch nog wat menselijkheid gevonden vandaag!