Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Even snel een berichtje:

Echo was helemaal goed! Ons kleintje hield zijn/haar beentjes tegen elkaar aan maar we hebben het uiteindelijk wel kunnen zien.. :D

We weten dus het geslacht!! :D:D

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    ahh yummy en wij mogen het niet weten zeker hahah

3. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ yummy: wat fijn dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad. En jullie weten het geslacht al, wauw!!

@ aloha: wat fijn dat bij jullie ook alles goed was. Mooie echo-foto's!! Ik heb geen flauw idee over het geslacht van jullie uk, ik kan daar totaal niks uithalen hahaha. Wat denken jullie dat het is dan??

Er beginnen al steeds meer meiden hun kindje te voelen. Hier nog helemaal niks, ik wacht nog (on)geduldig af hahaha.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Haha ja! Nou jullie mogen zelf zeggen wat jullie denken wat wij krijgen, kijk maar in mijn topic bij echo's en onderzoeken :D

5. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
  6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Sweetmarije: Jeeej, mooie buik al zeg!

Hier trouwens onze petit! (Gewoon zijn/haar tong uitsteken, we moesten echt zo lachen!)

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
  8. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Yummy! Is het een meisje?? Kon het niet echt goed zien maar zag niet zo snel een piemeltje.. ;)

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    yummy mooie echo,s ik denk ook een meid :)

Aloha jij ook al van die mooie echo,s, wat zie je het goed he

sweetmarije je buikje bolt al goed, leuk hoor wees er maar trots op :)

10. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Yummy: Ik denk ook een meisje, want bij onze jongens zag je het véél beter namelijk ;) Maar eh, ik mis wel de 3 streepjes? Dus laat ons maar niet langer in spanning oke? :p

Aloha: EEN JONGETJE! Zonder twijfel!!!!! Wauw! Wat denken jullie zelf?

11. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Nou meiden, ik zat er vandaag zó doorheen. Voelde ineens weer niks meer, wel wat kramp. Zat er zo doorheen dat iedereen om me heen zoiets had van; bel het ziekenhuis, dit is niet goed.

Ik belde en legde het verhaal uit met een enorme brok in mijn keel en mocht meteen even komen.

Alles zit GOED! Hartje klopt netjes.... fjew... wat is dat toch, die onzekerheid? Had ik bij de oudste 2 helemaal niet, maar denk dat het een combi is van de behandeling en het bloedverlies...

Maar ben weer gerust. De vk in t ziekenhuis zei; "laat maandag maar gewoon doorgaan, kan ze meteen kijken of die placenta écht voor de uitgang ligt, want hij ligt voor en heel laag, maar ik kan het niet precies zien. En bovendien, een extra echo is ook leuk, toch?" Wat een lief mens! :D

12. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Aloha: Das een piemel!! :D Ha.. hahaha.. leuk zeg, althans.. zal haast wel toch? Ieieie.. leukleuk!

Yummy.. verlos ons even! ;)

Zijn er hier eigenlijk ook nog mensen die het absoluut niet willen weten? Ik kan niet wachten!!

Ik ben kapot.. vandaag de nieuwe kamer van mn dochter behangen, naja.. 1 wandje.. heel blij met het resultaat! Fotos staan op facebook ;) Maar goed.. daarna nog 'even' naar drachten, babyplanet. Mn dochter vond het prachtig, moest overal aanzitten en wilde alles kopen voor de baby, heel schattig! Uiteindelijk 7 uur thuis, tosti's gebakken en nu eindelijk kind op bed en mamma op de bank :) Rust!

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Het is volgens de vk inderdaad een meisje! Ze zag 3 streepjes en niets wat maar op een piemel of balzakje leek haha.

Op de foto zie je de streepjes niet zo goed omdat het best klein is allemaal, maar je ziet wel tussen de beentjes een wat witter plekje en dat is het dus haha.

Tja, sinds ik ben gaan googlen twijfel ik best over of het wel écht een meid is, maar de echoscopiste was echt overtuigd. Naja we zullen het sowieso bij de 20 weken echo zien: ik ben benieuwd!

14. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ohja, IC!! Wat een heerlijk nieuws zeg.. en wat fijn dat je meteen mocht komen.. zalig!!! Ga genieten van dit goede nieuws!!!

15. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ sweetmarije mooi buikje zeg!!

@ yummy wat een grapjas die frummel van jullie hahaha. En waarschijnlijk een meisje dus, ik ben benieuwd of het klopt.

@ IC wat een fijn nieuws meid!!

@ meandor wat heerlijk hè al die babyspulletjes. Wat schattig dat je dochtertje alles voor de baby wilde kopen.

16. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Meander: Oh wat een vermoeiende, maar LEUKE dag!!!!

Yummy: Ik ben er ook aardig van overtuigd hoor ;) Geloof je echoscopiste maar :D
    Je oudste, is dat ook een meisje, of een jongetje?

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    IC: Dat is een jongen, vandaar dat ik het ook maar moeilijk kan geloven haha. Het is zo onwerkelijk!

Sorry dat ik vandaag even zo ego korte berichtjes stuur: we hebben visite en ik zit op mijn iPad, dat typt zo lastig hihi. Morgen reageer ik op jullie allemaal hoor, wilde alleen vandaag heeeeel even mijn echo delen hihi. Fijne avond allemaal!!

18. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Yummy: Dan begrijp ik je ongeloof! Ik had bij de tweede ook vreselijk graag een meisje gewild, maar dat is een jongetje en ach, daar ben ik ook vreselijk gek op. Als dit een meisje blijkt te zijn, dan zit mijn gevoel juist, maar kan ikhet ook niet geloven hoor ;) Dus ik begrijp je volkomen!

Dat zou prachtig zijn; een koningskoppel! :D

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Snel even achter de laptop gekropen, wil toch even reageren op jullie hoor!

Aloha: Zag net de foto's in je album: mooi hoor!
    Ik zou ahv die ene foto ook zeggen: JONGEN! Ik weet dat er mensen zijn die zeggen dat je het met 13 weken nog niet kunt zien en dat het de NUB kan zijn, maar er kan écht geen piemel geval met balzakvormig onderhangsel zitten als het een meid is hoor. Tenminste dat lijkt mij sterk.
    Wel kan het zo zijn dat er een navelstreng tussendoor loopt? Want dat was dus de eerste minuten bij ons ook zo, maar de echoscopiste gaf meteen aan dat de navelstreng tussen de benen doorliep en toen deed ze de bloedvaten (geloof ik) met kleurtjes weergeven en toen zag je dus heel duidelijk dat het om een navelstreng ging.

Ben benieuwd bij jullie, maar mijn gevoel zegt in ieder geval een jongen!

IC: Wat super! Ben echt blij voor je, wat een opluchting he? Lekker genieten meid.

Meandor: Klinkt als een drukke maar ook leuke dag. Bespeur ik al een lichte vorm van nesteldrang? ;)

20. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Helaas geen nesteldrang yummy.. M'n vriend en ik wonen niet in 1 huis. Willen al heel lang met z'n drieën, maar waren eerst van plan z'n huis te verkopen en samen iets nieuws te kopen. Dat schiet alleen niet op en nu wil ik niwt meer wachten.. Maarja, dr moet nog wel aardig wat gebeuren om het geschikt te maken voor nog 2 vrouwen en een baby ;) ti's een echt mannenhuis. Niet gezellig! Dus ja, dan moet ik maar even bezig.. ;)

Share This Page