@summer 1983 Wij willen ook niet weten wat het wordt. Ik vind het veel te leuk om het nog als verassing te hebben. Andere meiden, wat ververlend dat jullie je zo rot voelen, gewoon naar je lichaam luisteren hoor en naar je werk bellen. vandaag heel de tijd last van mijn onderrug. Dus heerlijk op de bank gelegen. En ook nog wat voor school gedaan.
Meid, ziek is ziek, op welke manier dan ook. Bij de eerste ging ik met 7 weken de ziektewet in, omdat ik niet meer kon lopen door de BI. Moest toen veel autorijden en dat weigerde mijn been ook. Helaas pindakaas, vervelend voor de werkgever, maar hij is er 100% voor verzekerd (wettelijk zo geregeld) dus de enige voor wie het écht vervelend is, zijn je collega's. Als ze een beetje collegiaal zijn (wat die van jou dus helaas niet zijn, toch?) dan begrijpen ze je gewoon en zullen ze je met open armen ontvangen als je weer terug bent. Beterschap in ieder geval!
Moet het gewoon even delen... ik heb een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling met 17 weken (kon wel eerder, maar ik vind een verschil van 30 a 35 euro toch te groot om het eerder te doen).
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (1e kindje??) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 30 juli- Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 09 jan - Nennie controle VK 09 jan - Meandor tm echo 09 jan - Meandor Conrole VK 09 jan - Sassie81 Controle VK 09 jan - Yummy Controle VK 09 jan - InCognito extra echo 11 jan - mejosje tmecho 11 jan - Susy termijnbepaling 12 jan - Nursie 31 termijnecho 12 jan - Controle + hartje luisteren 13 jan - InCognito termijnecho 16 jan - Tamendon controle vk 16 jan - Wallie81 2e echo 16 jan - intake vk sas27 18 jan - lilage controle vk 23 jan - Poemi controle vk 23 jan - Lilage pretecho 24 jan - LuckyBlue controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 06 feb - Kiera controle VK 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo
Mejosje: Wat spannend! Leuk hoor, nu aftellen maar Nou zal even verslag doen van onze echo. Het was echt super mooi, we hadden alleen een 2d echo afgesproken maar we kregen ook hele mooie 3d beelden te zien. Alles is bekeken en zag er (tot nu toe) goed uit, is toch wel weer enigsinds een opluchting wat de 20 weken echo betreft. Nu worden er dan natuurlijk naar nog meer afwijkingen gekeken, deze mevrouw is medisch echoscopiste bij Vita in Groningen dus ze heeft er wel veel verstand van. Het geslacht was erg spannend, hij/zij hield haar/zijn beentjes namelijk lekker bij elkaar én de navelstreng zat er ook nog tussendoor. Daarnaast lag hij/zij op haar buik met haar beentjes/billetjes naar beneden, dus het was echt super moeilijk om iets te zien. Na 20 minuten besloot hij/zij eindelijk te draaien en kon er tussen de beentjes gekeken worden. Na een paar keer goed gekeken te hebben durfde ze het met zekerheid te zeggen: Wij krijgen een meisje! Ze heeft het een paar keer gecheckt en ze zag 3 streepjes (het bekende "hamburgertje"). Ik was echt met stomheid geslagen, ik had dit ZO niet verwacht. Ik moest bijna huilen Het was zo tegen mijn verwachting in: maar zo geweldig fantastisch leuk! Bij thuiskomst zijn we naar mijn ouders en broer geweest om het leuke nieuws te vertellen. Ook hebben we de schoonfamilie gebeld en iedereen vond het super. Toen even bij de babydump het meest schattige roze/wit met roosjes pakje gekocht Zo lief! En toen kwam dus de onzekerheid: het was natuurlijk wel erg vroeg. Zal ze het wel goed gezien hebben? En toen ging ik hier op het forum lezen en las ik dat er af en toe nog wel flink verkeerd voorspeld wordt met deze termijn, dat het dan toch een jongen blijkt te zijn. We wachten dus voor de zekerheid (wat aankopen betreft) toch nog maar even de 20 weken echo af en ik houd in mijn achterhoofd dat het misschien toch nog wel een jongen kan zijn. Voor nu lijkt het er op dat het een meisje is, en 13 februari zullen we zien of dat ook écht zo is.. Foto's staan in het album
Ik heb nog maar 1x bij vrienden meegemaakt dat het bij geslachtsbepaling ineens anders bleek te zijn. Was wel eerst gezegd meisje en daarna jongen trouwens. Denk dat de echoscopiste niet zomaar zal zeggen dat het een meisje is. Maar goed... herbevestiging is sowieso nooit verkeerd natuurlijk Gefeliciteerd met het meisje in je buik voor nu, Yummy!
hey meisjes, na een druk weekje en weekend ben ik er ook weer zie net hierboven dat de eerstehet geslacht al te horen hebben gekregen, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! zijn er inmiddels al meer die dat weten of niet??! misschien leuk omdat op de lijst bij te houden door je naam roze of blauw te zetten (tenzij je dat niet wilt) hier nog steeds alles goed, hartje inmiddels al heel vk gehoord en ook zeeeer duidelijk aanwezig nu! mijn man heeft t gister ook heeeeel duidelijk kunnen horen hihi zo bijzonder! hier nog de discussie of we willen weten wat t word hahahaha, ik zou t opzich wel willen weten, maar manlief vind t wel leuk om t als verassing te houden...pfff nog ff afwachtten dus...maargoed as t niet zo is dan niet zo is ook geen punt! veel afspraken vandaag zag ik, leuk leuk leuk!!! toi toi toi allemaal meissies! dikke knuffels en liefs vlinder
Ja, alleen ik vind het nog zo vroeg haha. Maar ze is al meer dan 17 jaar echoscopiste en ze was zo zeker van zichzelf (en ik lees alleen maar goede verhalen over haar) en toch twijfel ik Heb gisteren nogmaals de dvd bekeken en nu valt me op dat ze (al voordat ze het ons vertelde) meerdere malen even inzoomde tussen de beentjes en dan zie je inderdaad niets anders dan 3 streepjes.. Nouja, we wachten gewoon af! Het was in ieder geval super om te zien. Vooral ook de 3d beelden, zo enorm grappig dan krijg je écht al een goed beeld van het kindje.
Oeoeoeoe, ik ben zó zenuwachtig..!! Jasses, hahaha! Stom, maar ook wel weer logisch.. straks eerst m'n dochter even naar dr oma brengen en dan om 11:15 in het ziekenhuis zijn!! Vanmiddag doe ik verslag! Andere meiden met afspraken, succes!
Yummy als ze zo zeker van haar zaak is zou het vast goed zitten, hartstikke leuk zeg! meiden die vandaag naar de vk gaan succes!!!
meiden met afspraken: geniet ervan!! @ yummy: spannend dat de bevalling van je vriendin begonnen is!!
goedemorgen meiden meiden die afspraak hebben geniet er van yummy spannend hier gaat niet zo lekker vandaag zal wel door de stress komen
Daphne: Wat is er, voel je je niet lekker? Lekker rustig aan doen hoor! Ik zou vandaag om 10.15 een afspraak hebben bij de vk dus ik belde om 9.30 even om dit te controleren (had de datum wel in agenda maar de tijd niet) en toen kreeg ik echt een super vreemde reactie (op een heel onaardige toon) dat ze vandaag geen afspraken hadden dus dat dat niet kon. Nu weet ik het eigenlijk wel zeker dat er deze dag met mij is afgesproken, dus ik snap er niets van. Ze zou mij terugbellen als ze haar agenda had dus ik ben benieuwd.
ik ben helemaal uit me doen voel me niet lekker niet lekker geslapen enz ga maar door. heb het zo druk moet nog zoveel gebeuren voor ons kindje er is en ik zie er gewoon tegen op heb er een raar gevoel van in me maag
woehoeeeeeeeeeeeeeeee zie je wel!!!!!!!!!!!!!! en yummy wat raar!! ben je inmiddels al terug gebeld? dapnhe wat vervelend dat je je zo voelt, herken het wel een beetje hoor.. komt zoveel op je af dat je er af en toe geen eind meer aan ziet haha maar komt vast goed!
Daphne: Ik herken het soms ook wel een beetje hoor. Wij hoeven eigenlijk niet eens zo heel veel te doen, maar over de kleinste dingetjes kan ik al enorm in de stress schieten en het gevoel krijgen dat het direct moet gebeuren.. Probeer lekker rustig aan te doen en maak anders een lijstje met wat er nog moet gebeuren. Verdeel de dingen die er moeten gebeuren over de maanden die je nog hebt. Dat gaf mij enorm veel rust. We hebben nu een hele duidelijke planning en daar houden we ons aan. Meandor: Wat super! Leuk om zo te zien he? Gefeliciteerd! Aloha: Nee nog niets weer gehoord. Echt super raar! Naja ik wacht het wel af en hoor vanzelf wel wanneer ik een afspraak heb. Misschien dat er iets van spoed tussen is gekomen oid. Vind het alleen niet zo netjes dat ze niet even snel belt ofzo ik houd er niet van als mensen hun afspraken niet nakomen hihi.
Meiden ik weet niet wat ik moet. Ben bij mijn huisarts geweest,die zei je bent oververmoeid. Je blijft 10 dagen thuis, laat bloed priken, dan kom je bij me terug en praten we verder. Heb mijn werkgever gebelt, en die zegt ik heb niet te luisteren naar je huisarts. Zij gaat de arbo bellen, en voor ander werk zoeken anders. Terwijl ik gewoon er helemaal doorheenzit, moet alleen maar huilen. Heb mijn huisarts weer gebeld, die zegt anders belt de arbo mij maar Ben zo teleurgesteld in collegas. Hoorde van een andere collega dat ze gisteren ook hadden gezegt ze moet zich er eens overheen zetten, en anders maar een cup a soup nemen. Ik weet niet meer wat ik moet xx