Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Aaah carpediem, wav je werkgever en collega's moet je het maar hebben. Voel je je al zo beroerd en dan wordt er ook nog zo gereageert. Vind het echt heel naar voor je. Probeer anders toch die afspraak met de arbo arts te maken of deze inderdaad even contact laten opnemen met je ha. Hele dikke knuffel lieve meid, wat een toestand!!

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik snap niet dat werkgevers niet bedenken dat door zulke acties het personeel alleen maar zieker word en er minder kans op snelle terugkeer is dan wanneer je als zwangere begrepen word.

kutsituatie carpe! succes! en volg je eigen instinct!!

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meiden ff snel, vanavond meer;

echo vanmorgen was goed, vrijdag gaat níet meer door.

Ben 2 dagen vooruit gezet en IK denk dat we toch een jongen krijgen, als ik de NUB goed interpreteer.... ;) Zat mijn gevoel er heel de tijd naast :)

Tot later!

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    IC fijn, gefeliciteerd met je mooie echo!!

5. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Meiden met een mooie en goede echo gefelicteerd !!

@ Carpediem, jeetje wat een rot situatie zeg ! Wat vervelend dat er helemaal geen begrip is voor jou situatie van je werkgever en collega's, echt belachelijk ! Jij hebt er toch ook niet voor gekozen om je zo te voelen, sterkte !

Merken jullie ook al dat je kwaaltjes nu stukken minder worden?
    Ik had al heel weinig kwaaltjes, maar merk dat de enige kwaaltjes die er waren nu ook langzaamaan verdwijnen.. Voel me eigenlijk helemaal prima !

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Discovery vreemde docu over Ivf

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    O al afgelopen haha

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meiden met goede echo's: Fijn om te lezen allemaal :)

@carpediem Wat een gezeur allemaal zeg! Wat voor werkgever heb jij zeg! Echt belachelijk! En dan ook nog zulke opmerkingen van je collega's, triest gewoon :( Laat je in ieder geval niet gek maken door ze, jij en de kleine beeb gaan nu toch echt even voor! Dikke knuffel.

@Yummy Wat vreemd van je verloskundige :(

@Summer Lekker toch, dat je je weer helemaal goed voelt? Ik heb ook niet echt veel kwaaltjes gehad, dus gewoon lekker van genieten!

Dapnhe Vervelend dat je je zo voelt, maar ook erg herkenbaar. Hier vliegt alles me ook wel eens aan als ik me bedenk wat er allemaal nog gedaan moet worden. Uiteindelijk komt alles wel op z'n pootjes terecht :)

Hier niet veel bijzonders eigenlijk. Heb tot nu toe nog steeds niets gekocht voor de beeb, terwijl ik bij de eerste gelijk na de positieve test al wat gekocht had ;) Nu eerst maar eens afwachten wat het is. Als het weer een ventje is hebben we natuurlijk al behoorlijk wat spullen. Als het een meid is kan ik even lekker los gaan :D

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Aloha Nog gefeliciteerd trouwens met alle goede berichten vrijdag. Én een goede echo, én trouwen! Leuk hoor :)

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    carpe: laat je huisarts en de arboarts het maar even uitvechten. Jij zit gewoon ziek thuis. Neem je rust, ga slapen... zorg goed voor jezelf. Dat is wat jij en je kleine die in je groeit nodig hebben. Laat ze allemaal maar even stikken. Je hebt een vast contract, ze kunnen je echt niet iets maken.

11. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    carpe laat je aub niet gek maken dat eerst en laat de arbo art en je ha het maar uitvechten en neem jij je rust en luister naar je lichaam

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Mogen we ook een kijkje nemen naar de NUB?
    3 jongens is volgens mij hartstikke leuk trouwens. Al gun ik iedere moeder een meisje.
    Je ziet echter wel vaak als de eerste een jongen is dat de kans dat de 2e een jongen is groter is dan dat het een meisje is... dan hoeven we het over een derde niet te hebben natuurlijk, bij 2 jongens wordt het percentage alleen maar groter in de kansberekening. Helaas is het dan niet meer een kwestie van 50% op een meisje.

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden heel lief al jullie meedeleven dat steunt me echt.
    Zit nog in spanning te wachten op telefoon van mijn leidinggevende pfff

I c wat fijn zeg je goede echo, een collega van mij heeft ook 3 knulletjes en die vindt het helemaal super

Aloha idd super van je goede echo, ik had het wel gezelezen hoor maar was ff te moe om te reageren

Yummy gek zeg van je verloskundige. Wat leuk zeg een meid, stiekem hoop ik hier ook op een meisje, lijkt me leuk 2 meiden.
    Maar een knulletje net zo welkom natuurlijk

Mijn moeder is er nu even met kim een boodschapje doen, zodat ik even rust heb. Zo even lekker douchen

xx

14. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    hier wat rust gekeert
    heb lekker schoongemaaktff dingen besteld voor me katten en onze nieuwe aquarium en nu lekker relaxen

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ben ook benieuwd incognito!

over mijn foto's zijn de meningen verdeeld.. maar ach het ging me ook nog niet om het geslacht de echo enz dus maakt niet uit.. ben er alleen heel erg nieuwsgierig van geworden ;)
    wel irritant dat mensen je ineens voor gek verklaren dat je een pretecho doet bij 13w2d. a het ging niet over het geslacht en b het was niet zomaar voor de pret en c na al mijn mken vind ik het opzich best logisch als ik wel voor de lol zo'n echo gedaan had.

maar goed. never mind!

hier vandaag hele dag al hoofdpijn irritant!!!!!!

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Aloha: Wij zagen met de 12 weken echo van mijn zoontje ook al de vorm van een piemel tussen zijn beentjes, en toen dachten wij ook al "Goh, zou het misschien een jochie zijn?" en 4 weken later bleek het inderdaad een jongen!

De echoscopiste zei toen ook dat je het soms met 12 weken echt al wel kunt zien en dat een NUB er niet hetzelfde uitziet als een piemel met die termijn.. Maar het kan ook net zo goed iets anders zijn. Het is gewoon moeilijk te zeggen..

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn meis.........nou genieten he, ook als je wat bloedverlies hebt, het hoort blijkbaar bij deze zwangerschap....je blijft wel schrikken maar probeer het opzij te zetten....een jongen??? Weet je het zeker??? Ben benieuwd.....

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfff... hier ook even een dip :( Kwam vanmorgen terug van wandelen met de kleine en toen zag ik dus wat zwarts bij de motorkap van onze auto zitten. Toen manlief uit bed was (had nachtdients gehad) en ging kijken zag ie dat heel de motor waarschijnlijk onder de olie zit :( Is geloof ik niet zo'n heel goed teken. We hebben deze auto net een jaar, en de auto hiervoor hadden we maar 2 jaar en was kerst 2009 door manlief de vangrail in gereden. Het wordt zo wel een erg duur geintje, telkens een andere auto kopen :( :(

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Poemi wat balen zeg van je auto, en dan pas ook al pech met je andere auto

Mijn leidinggevende heeft helemaal niet meer gebeld vanmiddag, dit zou ze doen. Stom he.

20. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carpediem@ vervelend hoor van je werk en je collega's maar gewoon aan jezelf denken hoor, want je kunt aan hun reactie wel merken dat ze niet aan jou denken maar aan zichzelf dan mag jij dat zeker doen :)

Wat een spanning allemaal met die echo's, ik wacht tot 1 maart dan 20 weken echo. en vandaag hebben we afspraken gemaakt voor de ondertrouw (27 februari) en trouwen op (4 mei).
    We doen het gratis dus duurt 10 minuten maar toch wel spannend allemaal.

Verder hier weinig klachten ,s'morgens nog wel flink kokhalzen, maar de boobs zijn niet meer zo gevoelig en krijg meer energie, en mijn libido komt langzaam weer terug, en prop me iedere avond zo vol dat ik wakker wordt van de buikpijn en dan moet rennen maar ben wel al 2 kilo aangekomen :) (woog 48 dus moest ook wel).

volgende weke donderdag de 19e heb ik controle bij de vk, (op de lijst staat de 16e foutje van mij), ben benieuwd hoe alles gaat, vind er nu wel lang tussen zitten.

iedereen veel succes met alle echo's en onderzoeken :)

Deel Deze Pagina