En nu even gewoon reageren, kan eindelijk! Zit weer rustig op mijn stage dus alle tijd van de wereld. IC: Ik heb niet zoveel verstand van NUB's en volgens de mensen die ik gesproken heb is het ook totaal niet betrouwbaar.. Dus ik durf er niets over te zeggen hihi. Ik heb geen idee! Wel een super mooie echo meid, gefeliciteerd! Carpediem: Stuur de Arbo arts maar door naar je huisarts. Mocht je het niet eens zijn met de Arbo arts (of het idee hebben dat hij aan de kant van je werkgever staat) dan kun je een second opinion aanvragen bij het UWV. Probeer je niet te druk te maken hoor: je staat in je recht. Probeer alleen, indien je later nog in goede verhoudingen weer aan het werk wilt, ook een beetje in je werkgever te verplaatsen en je beste kant te laten zien? (Erg moeilijk!) Is het eventueel mogelijk om een paar uurtjes per week iets te doen, of gewoon af en toe even langs komen? Mocht dat echt niet gaan dan niet doen hoor! Ondanks dat een werkgever er gewoon voor verzekerd is, kan het natuurlijk voor hem wel enorm ongemakkelijk zijn. Hiermee praat ik niet goed wat hij nu doet hoor, want dit klinkt gewoon als een hork maar mocht je toch de verhoudingen goed willen houden dan is het wel fijn dat ze jou in ieder geval niets kwalijk kunnen nemen. Maar doe niets wat je niet kunt, denk aan jezelf en je baby. Je staat in je recht! Ik heb zelf dus niets meer gehoord van de verloskundige. Ben niet teruggebeld. Ik baal hier best wel een beetje van, want ik weet zeker dat ik gisteren die afspraak had. En mocht dat niet zo zijn, dan wist ze toch dat ik op haar telefoontje zat te wachten? Ik vind dit echt niet netjes. Heb ook geen zin om erachteraan te bellen. Ik zie wel of ze binnen nu en een paar dagen contact opneemt, doet ze dit niet dan stap ik gewoon over naar een andere verloskundige. Daar ben ik heel makkelijk in.
Ik weet niet of je kunt schilderen Aloha, maar bij mijn vk hing echt een super schilderij. Er was een boom geschilderd en in die boom zaten kitchlijstjes op brochespeldjes. Daarin kun je dus foto's doen en heb je de stamboom van de baby. Eronder stond ook stamboom in drukletters en het was denk ik 20x30 cm. Ik weet niet of je er zo iets bij kunt voorstellen, maar ik hoop het wel.
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (1e kindje??) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 30 juli- Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 11 jan - mejosje tmecho 11 jan - Susy termijnbepaling 12 jan - Nursie 31 termijnecho 12 jan - Fietje86 Controle 16 jan - Tamendon controle vk 16 jan - Wallie81 2e echo 16 jan - intake vk sas27 18 jan - lilage controle vk 23 jan - Poemi controle vk 23 jan - Lilage pretecho 24 jan - LuckyBlue controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo
Carpediem; wat een rotsituatie.. Denk aan jezelf! Aloha; een leuk schilderijtje maken voor de babykamer? Geslacht; wij willen het weten met de 20weken echo. Wel erg leuk om nu al te weten, maar ben "bang" dat ze het verkeerd zien. Heb dit in mijn omgeving al verschillende keren meegemaakt. Hier de klachtjes ook een stuk minder, wel iets meer last van maagzuur maar verder voel ik me goed! Donderdag controle bij VK, spannend! Is de eerste keer dat we het hartje gaan horen.. Wie heeft dit al gehad bij de verloskundige? En duurde het lang voordat ze het hartje hadden gevonden? Liefs
Goedemorgen allemaal! Na een nogal druk en emotioneel dagje ben ik weer aanwezig Heb genoeg bij te lezen en schrijven zie ik wel weer.. Eerst maar even over gister vertellen. We hadden om 11:15 de echo, wat een onwijs lieve echoscopiste zeg.. de afspraak voor ons was vervallen dus konden meteen door. Kopje thee dr bij en kijken maar.. Wát een wild kindje. Heel erg gelachen.. t sprong echt alle kanten op en wilde zich niet laten vangen voor een mooie foto.. flauw! Maar alles was goed, goed op kunnen meten en de datum klopt precies. Helaas geen mooie zijaanzicht foto gekregen maar wel een andere, en een dvd..! Heel leuk! Daarna de hele dag op sleeptouw geweest en eind van de middag naar de vk. Geweldig mens. Mn dochter was mee ze was zo leuk met dr.. ben echt heel blij, hahaha, die wil ik wel aan mn bed. Heb alleen de pech dat ze met zn 6en zijn, dus kleine kans! Vandaag gaat vriendlief op wintersport, dus moet het nu een weekje alleen zien te doen.. balen! Fietje: Mn vk heeft gister ook naar het hartje geluisterd. Ben vandaag 12 weken.. Ze had het bijna meteen maar mn baarmoeder zit ook redelijk hoog. Ze vertelde ook dat het regelmatig niet lukt en dat je je dan echt geen zorgen hoeft te maken.. tis gewoon nog vroeg. Yummy: Volgens mij heb jij een ideale stage.. alle tijd om te forummen Heb trouwens nog even op je babysite gekeken, leuk!! Aloha: Ik heb het ook, wil zo graag wat maken! Ben zelf altijd wel van spulletjes naaien enzo, maar om nou iets neutraals te maken is ook zo moeilijk.. Ben nu een nieuwe hoes voor mn voedingskussen aan het maken. Poemie: Flink balen.. lekkere timing ook, zo met een dure baby op komst! Carpe: Hoop dat de situatie met je werk wat beter wordt, want dit is wel echt heel erg naar. Hoop dat je nu lekker in je bed of op je bank ligt meid!!! Tamendon: Leuk dat de datum geprikt is!! Heerlijk om naartoe te leven..! Wat hebben jullie allemaal een mooie echo's zeg!! Mijne was gewoon niet heel bijzonder.. naja, de echo wel, de foto niet! Dit is de enige die ik heb..
Meandor mooie echo, super Hier nog steeds trillerig bij alles wat ik doe, voel me zo slap en moe. Ga bijna aan mezelf twijfelen of ik niet moet gaan werken. Ze vinden extreme moeheid geen reden om thuis te blijven. En ik wil idd wel werken, ik dacht miss nu even bijtanken en dan weer rustig aan beginnen. Maar ja als mijn werkgever alles van de baan schuift. Ze is zelf ook zwanger, 20 weken ofzo, en voelt zich heel goed. Ook een periode moe geweest, ze zegt dan gaat wel weer over. Maar ze weet toch niet hoe ik me voel? Ben nog steeds niet gebeld. Voel me ongelooflijk rot over de situatie xx
goedemorgen meiden allereerst wat een mooie echos allemaal echt heel gaaf. (misschien ook een stomme vraag een NUB is?) hier een slechte nacht gehad veel liggen draaien en vanmorgen om half 5 uit bed gegaan en lekker op de bank met me katten. nu ook nog steeds een beetje uit me doen vandaag maar alvast het een en ander in pakken voor verhuizing. we hebben gelukkig nog wel even maar gaat sneller dan ik denk denk ik
Nog even op de NUB van IC... geen idee! Ik denk wel iets te zien dat meer richting meisje gaat. Het staat niet omhoog volgens mij. Maar ik lees ook alleen maar mee op het nub gedeelte van het forum en interpreteer voor de rest niet. Ik vind het wel een hele mooi echo btw! Paar weekjes nog dan kan je het echt weten... we zijn met je nieuwsgierig. Wat yummy schrijft mbt x & y heb ik ook op verschillende plaatsen gelezen. Indien het echt waar is mbt vrijen en eisprong, dan krijgen we nu weer een meisje. Als mijn eisprong idd 5 november iig was. We zien het wel... hij/zij is wat hij/zij is.
Dames even kort vanuit bed.. weet het erg. Maar me hoofd ontploft... Gister ookal hele dag en nu dus nog steeds... Herkent iemand dit... Drinken helpt niet.
Aloha: Geen idee, migraine misschien? Parcatemol mag toch gewoon? Zo ja, dan even nemen hoor! Sterkte! Mejosje: Ben benieuwd of het dan bij jullie ook klopt! Bij ons zou het wel kloppen (als de echoscopiste gelijk heeft en het inderdaad een meisje is). Ik weet namelijk dat wij op zondagochtend voor het laatst héééél lief voor elkaar zijn geweest en volgens de metingen van de echo's nu zou de eisprong dus die dinsdag daarna pas zijn geweest.. Dus dan klopt het geslacht!
moet zo naar de vk voor echo heb bloed verloren ben best bang nu denk toch dat ik me te druk maak :'(
Na Wat Google werk schijnen veel meiden rond week 14 hoofdpijn te krijgen... Kan nog wel Wat weken aanhouden... Brrr hoop Ik toch niet. Zo maar paracetsmol zoeken.. hou er niet van iets in te nemen maar ok. Veel drinken doe Ik al. Móet nu ook want las dat jr nu meer vruchtwater hebt Wat ook ververst word en je uitdroogd. Miss snachts ook gaan drinken dan... Dapnhr Wat naar... Zal voor je duimen. Wel fijn dat je direct mag komen.
o daphne wat naar zeg ik duim voor je met de ecdho Aloha ik heb wel eens erge hoofdpijn in mijn achterhoofd, echt zon bonk Die theorie jongen/meisje eisprong gaat hier niet op, hebben het elke dag gedaan geloof ik
Aloha: Had het bij mn eerste ook, heeft wel een paar weken geduurd. Hoort dr helaas bij voor sommigen! Veel drinken en als het echt te erg wordt paracetamol.. !
aloha: gewoon even een paracetamolletje nemen hoor. Kan echt geen kwaad. Ontploffen van je hoofd kan wellicht wel kwaad... geeft iig veel troep Sterkte. Yummy: ik ben ook benieuwd! Daarom toch een pretecho ingeboekt Daphne: sterkte en succes. Hoop dat het allemaal meevalt en niets ernstigs is.