Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    jeej carpediem! hoop dat het snel opgelost word voor je want dit is idd echt niks toch te gek voor woorden van je baas!!

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    carpe sterkte meis! Die baas van je heeft makkelijk praten, die staat niet in jouw schoenen.

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    4 weken! jeetje wat belachelijk lang!!
    ik zou ook je huisarts nog even bellen trouwens.
    ben benieuwd wat het juridisch loket zegt wat je moet doen..

4. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    carpe wat erg dit zeg van je baas ik vind het schandalig gewoon. jij kent je lichaam beter dan haar laat ze lekker zelf harder werken ik zou zeker ook je ha nog een keer bellen en ook het juridisch loket laat je goed informeren en laat je niet gek maken en neem ook je rust

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Het juridisch loket gebeld, die zei idd als arbo arts zegt je moet werken, dan moet je. Maar zei ik zou die arbo wel naar je huisarts verwijzen.
    En anders uwv arts, maar 4 weken is erg lang, daar heb ik nu niks aan.
    Ze vond het ook raar dat de arts iets door de telefoon kan zeggen.

Ik weet nu al dat die arts donderdag gaat zeggen dat ik moet werken.
    Ze was toen ook niet voor rede vatbaar, dat ik met 7 weken belde van ben moe en misselijk. Kon niet door zw schap komen zei ze.

Pff ik word hier zo moe van, wou alleen even rust, en dacht dan gaat het misschien wel weer.
    En dan heb je dit erbij

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    ze kan je ook laten denken dat de arbo arts tegen jouw is he.. besef je dat.
    wellicht belt de arbo arts donderdag en is het compleet anders.
    en je huisarts had gezegd dat je arboarts hemhaar moest bellen, nou dat zou ik dus ook laten doen.

niemand kan jouw zonder consult dwingen om te werken.

7. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0

Nee, als het bij een 'gewone' blaasontsteking is niet, maar je moet het in de gaten houden. Nu met het kuurtje zal het wel goed gaan, maar op het moment dat een blaasontsteking overgaat in een nierbekkenonsteking heb je en probleem.

Gelukkig maar!

Tamendon: Heftig hoor, borderline....

Carpe: Die stress mbt je werk is héél slecht voor je kindje, het moet maar eens afgelopen zijn daar! Je kúnt niet en daarmee uit. Belachelijk dat ze zo blijven doen zeg!
    Gewoon niet gaan werken, laat de arbo donderdag maar bellen....
    Verder meteen de UWV bellen, ze moeten je maar gewoon helpen. Wat een belachelijke situatie dit zeg :(

Oh wat je ook nog kunt doen, om jezelf in te dekken; gaan werken en je na 1 uur ziek melden en dit blijven herhalen tot er duidelijkheid is.

Ik heb bij de eerste zwangerschap met de arbo te maken gehad, door de BI, heb ik geloof ik al verteld? Die zijn normaal heel schappelijk hoor. Ik heb die goede man nooit gezien, alles telefonisch geregeld.

8. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    oh jee wat gebeurd er dan?? heb alleen een vervelend gevoel in mn onderbuik verder niet ergens anders ofzo

9. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hettie bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel 4 keer een kuur gehad voor blaasontsteking.
    Het kan geen kwaad, maar idd goed in de gaten houden dat het niet erger wordt.
    Heel veel drinken, evt cranberrysap

10. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Jeetje carpe, lieve meid. Wat een toestanden zeg. Doet jouw baas altijd zo misselijk?? Ben je dan lekker mee zeg!! Een arbo-arts kan toch ook niet zoiets al beslissen zonder dit ie je gezien heeft!! Ik kan me hier heel erg boos over maken. Wat brengt dit wel niet voor een stress met zich mee voor jouw zwangere lijf!!! Heel triest dit. Dikke knuffel meid!

11. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ik loop om de 5min naar de wc om te plassen maar ik drink ook elke keer een glas water leeg! heb er nu 8 op ofzo dus dat zal ook wel meewerken denk ik!

maar de ha zag nog niks op de teststrip alleen onder de microscoop dus dan zal ik er wel optijd bijgeweest zijn toch? want normaal ga ik als ik verga van de pijn pas en dan is het op de strip duidelijk te zien. nu voelde mn buik raar en moest veel plassen zonder pijn nog en dacht laat ik maar ff nakijken voor de zekerheid!

12. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    heb je goed gedaan hettie, hopel,ijk ben je er snel vanaf. In elk geval goed water drinken idd, de blaas even goed spoelen.

13. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    mn baas had me gelukkig naar huis gestuurd hij zei je moet niet alleen aan jezelf denken maar ook aan je baby dus mag pas weer komen als het over is gelukkig! hoop dat ik me morgn weer een stuk beter zal voelen

14. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Tja, zo kan het ook!! Fijn dat je baas je naar huis heeft gestuurd.

15. Liem

Liem Niet meer actief

Alles weer even bijgelezen, maar niet alles onthouden.
    Zag wel wat mooie echo's voorbij komen, gefeliciteerd.

Carpe: wat een gezeik op je werk zeg, dit bevorderd je rust ook nkiet echt. Hoop dat het goedkomt.

Hier heb ik ook wel wat gezeik op het werk gehad vandaag, een hoop gedoe over de vakantie uren van dit jaar. Ik heb een vraag gesteld aan het UWV team. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Verder is het bloedverlies gelukkig gestopt. Was van het weekend nog bruinverlies en gister zo goed als weg, alleen veel afscheiding maar blijft een beetje beige, nog niet helemaal zoals het hoort dus. Zit me ook niet echt lekker maar zolang het geen bloed is ben ik geruster.

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Hettie: Serieus? Thuis blijven voor een blaasontsteking? Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap echt om de paar weken een blaasontsteking. Is, zolang je het herkent en er iets aan doet, absoluut niet gevaarlijk hoor. Het is alleen vervelend.
    Een nierbekkenontsteking is een ander verhaal, maar daar is echt niet zomaar sprake van.

Ik dronk trouwens preventief cranberrysap en ook speciale bruistabletten, dit hielp bij mij erg goed. Gewoon elke ochtend een glas sap (ook wanneer je geen klachten hebt) helpt erg goed.

17. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ja vind het wel fijn ben op mn werk een heel stuk van de wc verwijderd en moet zonder overdrijven elke 5min naar de wc ben al blij als ik het thuis haal haha! en mn baas weet hoe pijn het doet dus die zegt ga maar naar huis

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Das wel super zeg! Ik had een keer tentamens terwijl ik dus blaasontsteking had (én hoogzwanger was) en toen werden ze helemaal gek van me omdat ik om de 5 minuten weer naar de wc moest en er dus ook een docente mee moest haha.

Ik heb toen trouwens tips gekregen wat het zitten op de wc en kantelen van mijn bekken betreft zodat ik tijdens het plassen mijn blaas beter kan legen. Verloskundige vertelde toen namelijk dat dit vaak de oorzaak van de blaasontsteking is. Doordat je verkeerd op de wc zit en dus niet goed 'uitplast' krijg je (vooral tijdens de zwangerschap) snel een blaasontsteking.

Ik moest echt recht op (geloof ik) haan zitten en dan als ik denk dat ik klaar ben mijn bekken iets naar voren kantelen..

19. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wow hettie wat een lieve baas. Vaak na een dag merk je al dat de kuur een beetje aanslaat. Pijnlijk he kan het zijn.

Meiden nogmaals tnv voor jullie medeleven, zo lief
    Idd heb veel stress, denk ook steeds straks gaat het fout door al dit gedoe

20. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    haha das ook wat als er iemand mee moet ja haha! ik kan nooit plassen als er iemand op de gang ofzo staat haha dan wacht ik altijd tot die weg is haha!

ja het voel wel anders nu ik zwanger ben en probeer ook goed uit te plassen maar weet niet of het lukt. normaal brand het heel erg en heb ik echt het gevoel dat er met messen van onder gesneden worden voor na en tijdens het plassen. dan kan ik bijna niet meer lopen de eerste dagen. nu is het gevoel gelukkig wat minder!

Share This Page